g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

10.10.2014

[1373 - 1374] I'm fine...

Nie przychodzę z wielkim graficznym dorobkiem, ale chciałabym przekazać Wam moje ostatnie prace. Od długiego czasu nic nie tworzyłam do ogólnego dostępu. Wykonywałam jedynie szablony na własne blogi i przy tym raczej zostanę. Dla siebie samej tworzy mi się najlepiej, ponieważ jestem wówczas najbardziej krytyczna, a przez to zdecydowanie bardziej precyzyjna. Dokładnie wiem, czego mi trzeba. Dlatego nigdy nie potrafiłam wykonywać zamówień. Moje wizje bardzo różniły się od wizji autorów, nie potrafiłam sprostać ich wymaganiom. Ale to już nieistotne.

Wiecie, tak bardzo mi smutno...

[podgląd / pobierz]

[podgląd / pobierz]

EDIT
[podgląd]
Szablon na mój prywatny blog, na którym niebawem zacznę publikować opowiadanie fantasy o Aniołach. Zainteresowanych zapraszam: [link]

9 komentarzy:

  1. Och. Mi też zrobiło się smutno!
    Pierwszy szablon... dawno nie widziałam lepszego, naprawdę, gratuluję!
    Drugi zresztą też przecudowny!
    Co tu dużo mówić, wiele chyba powiedzieć nie można.
    Po prostu... życzę szczęścia i pomyślności, gdziekolwiek będziesz i cokolwiek będzie się działo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Cieszę się, że szablony przypadły Ci do gustu, choć mnie osobiście ten pierwszy nie podoba się aż tak bardzo jak Tobie. Właściwie prawie wcale :< Mogłam go zrobić lepiej, miałam więcej pomysłów, co do efektów technicznych, ale ostatecznie lenistwo wzięło górę i tak jakoś dokończyłam go na szybkości, no cóż.

      Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  2. Przepiękne szablony <3 Szkoda, że odchodzisz. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablony piękne, szkoda, że odchodzisz, bo będzie nam ciebie brakować.
    Również życzę szczęścia i mam nadzieję, że kiedyś jeszcze się tym zajmiesz, bo masz talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, może kiedyś. W sumie do tej pory mam czasem ochotę coś stworzyć, ale tak jak mówiłam, robię to raczej na szybko, nie potrafię włożyć w to serca.
      Ale dziękuję.

      Usuń
  4. O kurcze o.o Menu w pierwszym szablonie jest.... jest cudne! Tak bardzo pomysłowe, tak bardzo ładnie to wygląda :) Zresztą całość (nagłówek <3) prezentuje się tak magicznie, że aż nie mogę oderwać wzroku. Drugi szablon też śliczny, chociaż już mniej mi się podoba- może dlatego, że za fioletem nie przepada? hm... Aż z ciekawości luknęłam na bloga, żeby zobaczyć jak to w praktyce wygląda i pewnie wina mojej rozdzielczości, ale strony zachodzą na kolumnę z tekstem (tą nad stronami) ;c no, ale na bloga zaglądać będę, ciekawi mnie dokładna fabuła opowiadania ^^
    Ach, no i jest jeszcze nagłówek- mroczny, ach ta ciemna kolorystyka, ach ta modelka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, też mi smutno :c
    Pierwszy szablon wg mnie najlepszy - ale to chyba dlatego, ze uwielbiam księżyc.
    W takim razie wszystkiego dobrego, rób to co kochasz i... i po prostu powodzenia (;

    OdpowiedzUsuń
  6. 1373 to geniusz! Piękny! Nawet tego opisać się nie da! Wszystko do siebie pasuje :)

    Nagłówek jest całkiem fajny, podoba mi się kolorystyka :>

    A co do ostatniego szablonu, nagłówek najbardziej mi się podoba :)

    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń