g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

13.10.2014

To już jest koniec, nie ma już nic,
Jesteśmy wolni, możemy iść.

Zaczarowane Szablony z dniem dzisiejszym kończy swoją działalność.


Tak naprawdę Zaczarowane mieliśmy zamknąć już w czerwcu. Odłożyłyśmy to z Jill do "po urodzinach". Później już nie miałam z Jill kontaktu, Niestety miałam za dużo na głowie by to ogarnąć, nadal też myślałam, że zamkniemy Zaczarowane razem. No cóż, nie wszystko układa się po naszej myśli.


Dziękujemy wam wszystkim za bycie tu razem z nami, za to, że wszyscy razem tworzyliśmy Zaczarowane. Za nasze sobótki. Za miło spędzony czas. 
Dziękujemy wam za wszystko.

Dziękuje również całej załodze!

Mam nadzieję, że wszystkie plany ułożą się po waszej myśli.
Wszystkiego co najlepsze ludziska!



52 komentarze:

  1. ;( szkoda. Przykro mi bo Wasza szabloniarnia była jedyna w swoim rodzaju. Zawsze znalazłam tu to czego szukałam... Będę za Wami tęsknić i za tymi pracami, które mogłyby się tu pojawić...
    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cios w serce. :O
    Wielka szkoda, bo robiłyście cudne szablony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niee... To takie smutne. Zaczarowane to była moja ulubiona szabloniarnia, mimo że nigdy nic nie pobierałam :( Zawsze były tu najfajniejsze prace.
    Cóż, szkoda. Wszystko kiedyś się kończy. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurna... smutno :c
    Najlepsza szabloniarnia pod słońcem! :(
    Może jednak się rozmyślicie? Albo wrócicie do nas kiedyś? ;<
    Zawsze wszystko było świetnie, naprawdę, macie u mnie wielki szacunek, jesteście wspaniałe! <3
    Mam jeszcze pytanie odnośnie mojego nowego bloga... jak chciałam w najbliższych dniach go "rozpocząć" i zapisać się do Księgi Pobrań, to co mam zrobić?
    Z góry dziękuję za pomoc.
    No i wszystkiego dobrego Wam życzę! Naprawdę szkoda, że odchodzicie.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.
    Uwielbiam Was.
    Z wyrazami szacunku,
    Wasza Kirrey.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie! Wasz blog był (i chciałabym, zeby był dalej ;c) najlepszym blogiem tego rodzaju! Zawsze możnabyło tu znaleźć to czego się szukało. Tworzyłyście wspaniałe szablony, pomocne instrukcje! Zostańcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko, nie... Dlaczego? ;_; Byłyście jedną z najlepszych szabloniarni i teraz dowiaduję się, że to koniec? :'(
    Och, rozumiem, że możecie mieć swoje powody, ale... naprawdę szkoda. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykra informacja, ale podobno wszystko ma swój koniec.
    Życzę wam wszystkiego najlepszego!
    I mam nadzieję, że "do zobaczenia", gdzieś w otchłaniach internetu i blogosfery.

    OdpowiedzUsuń
  8. :CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż... Smutek mnie dopadł. Niesamowitym było tworzenie tutaj, bycie częścią ZS, dlatego dziękuję WSZYSTKIM - całej ekipie, komentującym, pobierającym, anonimowym i życzę wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie! Nie! Nie! Ej, to jest serio okropne :c To znaczy... Sama nie wiem, co powiedzieć. Od wakacji czułam, że coś jest nie tak. Nikt nie otwierał Sobótek, na Sabacie też nie pojawiały się żadne z szabloniarek. Notki pojawiały się coraz rzadziej i, mimo że miały piękne prace, stawały się coraz uboższe. Ja jednak wierzyłam w to, że to tylko kryzys :'( I co ja mam teraz zrobić? Gdzie ja szablony będę zamawiać?! Czy to naprawdę koniec? Nie ma już odwrotu?
    Kurczę. Będzie mi tego wszystkiego cholernie brakowało. Już mi brakuje, a ja dopiero piszę mój OSTATNI na tym blogu komentarz.
    Wszystko ma swój koniec? Ale czemu ten koniec nadchodzi tak szybko? Ledwo co pojawił się nowy/stary szablon ZASTĘPCZY. Jeju... Mam mętlik w głowie. Serio.
    W każdym razie... Dziękuję Wam wszystkim! Bardzo, bardzo, bardzo! KOCHAM WAS! Nie wymienię teraz Was wszystkich, bo trudno jest ogarnąć tak niezliczoną ilość ludzi. WSPANIAŁYCH ludzi. Ale w szczególności chciałabym podziękować:
    - Jill - za to, że stworzyła tak wspaniałą stronę, na której spędziłam mnóstwo czasu, gdzie mogłam znaleźć ludzi takich, jak ja. No i że dzięki niej znalazłam bloga z NAJLEPSZYMI szablonami na blogspocie.
    - StrayHeart - za to, że była pierwszą osobą, która przyjęła moje zamówienie i wykonała je perfekcyjnie.
    - Rayne - bo szablon, który mi wykonałaś jest idealny i obiecuję Jej, że nigdy, przenigdy go nie zmienię.
    - Avii - że przejęła Zaczarowane Szablony po Jill. Dzięki niej ten blog popracował choć trochę dłużej.
    - Raionowi - za to, że wytrzymał z tyloma dziewczynami. I wybaczam mu, że nie zrobił szablonu z Osłem ze Shreka. Jego "Nie miałem pomysłu na nagłówek" przejdzie do historii.
    - Emptiness - za to, że przyjęła moje OSTATNIE zamówienie tutaj. Z pewnością już go nie dostanę, ale i tak dziękuję.
    - Silence - albo jak kto woli po prostu Sajlens. Mojej kochanej, smutnej duszyczce :c
    - Weasleyowej - za to, że wykonywała jedne z najlepszych szablonów tutaj. Wszystkie były fantastyczne, ale jej notki były jednymi z najlepszych.
    - Caireann Devin - mam nadzieję, że kiedyś polubi swoje imię!
    - I całej reszcie! Wszystkim i każdemu z osobna.
    Mam nadzieję, że kontakt nam się nie urwie. Naprawdę. Cieszę się, że tu trafiłam. Życzę Wam powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Do przewidzenia. Dalej jestem obrażona, że całe wakacje i do tej pory byliśmy pozbawieni wszelkich informacji - choćby krótkiego "soboty odwołane. Do odwołania" czy coś. No ale.

    Udanego życia Wam życzę.
    Ces z sobotek. Ta co założyła Sabat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale... ale jak to? Ja mam od Was szablony na blogach, teraz już na pewno ich nie zmienię :( to są najlepsze szablony jakie dostałam! Przykro, kochałam oglądać Wasze prace :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, nie! Ale proszę, powiedzcie mi, że nie usuniecie tego wszystkiego. Proszę nie róbcie tego. 😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  14. I tak oto jedna z ostatnich nitek utrzymujących mnie przy blogsferze została przecięta i starannie nawinięta na szpulkę wraz z innymi, do których zamierzam wracać. Pamiętam, że był taki okres, gdy była jedyną, ale dzięki temu, że dzielnie przetrwała wszystkie dobre i złe chwile, nawał nauki i leniwe wakacje - dała mi czas przypiąć kolejne niteczki. Teraz co prawda znowu robi się ich coraz mniej, a i te najmocniejsze chyba niedługo zostaną nawinięte na szpulki, ale może to i dobrze, bo podobno z niektórych rzeczy trzeba poprostu kiedyś wyrosnąć. Wy jak widać po tym poście właśnie zrobiliście krok w tę stronę. Nie pozostaje mi więc nic więcej, jak podziękować Wam za wiele radości, która niezmiernie towarzyszyła mi, gdy oglądałam Wasze prace. Mimo, że nie komentowałam zbyt dużo (no dobra, biorąc pod uwagę ilość postów i porównując do tego ilość moich komentarzy, można powiedzieć, że prawie wcale nie komentowałam), to jestem pewna, że szlajałam się po Waszej galerii tyle razy, że rozpoznałabym każdy umieszczony na Zaczarowanych szablon ;) Jeszcze raz dziękuję za wspaniale wykonywaną pracę i za to, że Zaczarowane dały mi coś niepowtarzalnego, czego nie jestem w stanie ująć w słowa, ale myślę, że każdy, kto choć przez jakiś czas tutaj zaglądał - wie o co mi chodzi :)
    Trudno mi kończyć ten komentarz. Naprawdę. To może śmieszne, ale ja naprawdę nie chcę go skończyć pisać, bo wiem, że jest ostatni, jaki dodam na Zaczarowanych. Ale podobno najlepiej nie przeciągać pożegnań, więc życzę Wam wszystkim, całej załodze wszystkiego co najlepsze, chociażndoskonale wiem, jak banalnie to brzmi. Nigdy nie umiałam składać życzeń. Ani się żegnać. Kończę już.
    Ciach, nitka przecięta.
    Mnóstwo buziaków dla wszystkich ;*
    Melyonen

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy w lutym zaczynałam swoją przygodę z grafiką, zastanawiałam się, czy nie zgłosić się do naboru, ale stwierdziłam, że to za wysokie progi dla takiego nowicjusza. Mimo że rzadko tu przebywałam i tylko parę razy zdarzyło mi się skomentować, Zaczarowane zawsze były dla mnie najlepszą szabloniarnią. I jest mi smutno, że taki idol czy wzór przestaje istnieć. Że nie pojawi się tu ani jeden więcej szablon.
    Mam jedynie nadzieję, że szabloniarki nie przestaną tworzyć i pozostaną w naszej części blogosfery.

    OdpowiedzUsuń
  16. http://25.media.tumblr.com/tumblr_m13escyDHC1r46um9o1_500.gif

    stop. stop it now. NOW! :(:(:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  17. A co z szablonami, które zostały zamówione? Tak po prostu je rzucicie? To trochę nie fair w stosunku do ludzi, którzy na was liczyli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to chyba szabloniarki oddają te zamówienia prywatnie.

      Usuń
    2. Szablobiarka wyślę zamówienie na maila

      Usuń
  18. Ale dzisiaj nie ma Prima Aprilis... Sprawdzałam dwa razy... :c
    Jeśli to jest mój ostatni komentarz u Was, to wypadałoby napisać coś sensownego. Tyle że nigdy taka nie byłam, nie będę i ekran zasłoniły mi moje łzy, więc piszę wszystko przez mgłę. Zacznę od tego, że moje zgredkowe serducho pękło na milion kawałeczków. *nawet pogoda dzisiaj jest deszczowa, burzowa i nie wiem jaka jeszcze* Przywiązałam się do Zaczarowanych, mimo że nie jestem tu strasznie długo... Z każdym szablonem moje serducho rosło i podziwiałam każdy szablon, który tutaj się pojawił. Często pisałam, że wasze piękne dzieła, które tutaj tworzycie napajają mnie weną i tak właśnie było! Dzisiaj, gdy weszłam na ZS od razu włączyłam Worda, by kontynuować kolejny rozdział na Huncwotach, ale kiedy przeczytałam notatkę, to o mały włos, a dostałabym zawału. Czekałam na kolejne szablony, cudowne, piękne i oryginalne, a spotkało mnie ...to. W mgnieniu oka straciłam wenę i chęć do pisania. Bez waszych szablonów to nie będzie już to! Wchodziłam codziennie i czekałam na nowe notki, a gdy już się pojawiały to zachwycałam się godzinę i dopiero wtedy mogłam napisać sensowny *w moim tego słowa znaczeniu* komentarz. Jest mi tak cholernie smutno, tak źle, tak okropnie... :c Kochałam, kocham i będę kochać ZS <3 Dzięki Wam zobaczyłam coś cudownego, poznałam świetne osoby i mogłam spędzać wolny czas inaczej niż zawsze. Wypadałoby także napisać jakieś podziękowania *tak jak Adzik u góry*, więc postaram z siebie coś wykrzesać. Może podziękuję tym, którym w szczególności chciałabym podziękować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jill - za to, że stworzyłaś ZS. Za twoje cudowne szablony. Mogłam dzięki Tobie wpaść i znaleźć najlepszego bloga z szablonami w caluteńkim blogspocie. Za twoje cudowne szablony <3
      Avii - za to, że przejęłaś po Jill ZS. Mimo że ten blog nie przetrwał, to jednak był dłużej niż byłby, gdyby Jill odeszła i zamknęła ZS. Dziękuję <3
      Szkieletowi Smoka - za to, że wykonałaś PIERWSZY szablon *pierwszy dla mnie, nie dla Ciebie :D* Dziękuję także, za drugi szablon, chociaż nie wiem, czy go jeszcze dostanę. Widziałam go, jest naprawdę świetny i żałuję, że nie możesz stworzyć szablonu także na moje dwa następne blogi *naprawdę mam ich dużo XD* Za te wszystkie rozmowy i za to, że po prostu byłaś. Z tobą najbardziej zżyłam się na ZS, mimo że jeszcze niedawno byłaś zaledwie stażystką. Obiecuję, że Twój szablon nigdy nie zniknie z mojego bloga <3
      Rayne - mimo, że nie przyjęłaś mojego zamówienia, to tworzyłaś naprawdę cudowne szablony. Cieszę się, że mogłam na nie patrzeć i je podziwiać :3
      Silence - Saljens :c Cóż więcej pisać... Za Tobą też będę tęsknić :c
      Weasleyowej - za to, że przy Twoich szablonach czułam tę magię Pottera. Zawsze gdy na nie patrzyłam to wiedziałam, że robiłaś te szablony bez przymusu i wkładałaś w każdy z nich kawałek swojego serducha <3
      Raionowi - za to, że byłeś jedynym facetem w załodze, więc gratulację dla Ciebie, że wytrzymałeś z tyloma babami :D Świetne szablony, chłopie!
      StrayHeart - za Twoje cudowne szablony, które za każdym razem mnie urzekały i sprawiały, że udało mi się wykrzesić prawdziwy wielki uśmiech na zgredkowej gębie <3
      Faith - Twoje szablony były cudowne i naprawdę lubiłam się na nie gapić. Jesteś naprawdę świetną szabloniarką! <3
      Wam wszystkim - dziękuję za to, że mogłam podziwiać szablony, pośmiać, wkurzać, smucić i uśmiechać się razem z Wami. Byliście i to mi wystarczy <3
      Zdążyłam się przyzwyczaić do ZS i całej ekipy, a jeśli ja się przywiązuję to na pewno tak szybko się nie odwiązuję. Jeśli szabloniarnia nie zostanie usunięta, to daję Wam wszystkim słowo, że skomentuję wszystkie notatki, co do jednej. Może to zapełni pustkę. Tak chciałabym się z Wami nie rozstawać i rzucić jakiś czar, że na ZS w aktualnościach pojawią się słowa "Działalność wznowiona!". Nawet sobie nie wyobrażacie jak bardzo pragnęłabym takich słów. Będę tęskniła, naprawdę <3 Nigdy nie zapomnę o ZS, szabloniarzach, szablonach, komentujących i o magii, którą zawsze tutaj znaleźć. "Coś musi się skończyć, żeby coś mogło się zacząć" - tylko dlaczego to "skończyć" musiało się tak szybko? :c
      Nie myślcie, że mnie się tak szybko pozbędziecie, bo szykuję dla Was wszystkich pewną niespodziankę, która teraz wpadła mi do głowy. Zgredka nie da się tak łatwo wywalić :D
      A może to jednak Prima Aprilis? Pójdę sprawdzić w kalendarzu jeszcze raz! Nie... Jednak nie jest... Ale to nic! Ja już wiem, że wrócicie. Może nie dzisiaj, może nie jutro... Ale kiedyś na pewno <3
      Kocham, tęsknię i czekam na powrót,
      Zgredzio :*

      Usuń
    2. Sajlens* - głupia klawiatura... ;-; Wybacz, nie bij, ni zabijaj :D

      Usuń
    3. Nie zabiję, bo kocham to jak o mnie ktoś pamięta i pisze "co tu więcej pisać" ♥ to wyraża więcej niż 1000 słów :<

      Usuń
    4. Jak ja będę za Tobą tęsknić, Sajlens ♥

      Usuń
  19. ;CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

    OdpowiedzUsuń
  20. oboziu. no nie wierzę. może i nie komentowałam często, ale kochałam, tfu! kocham wasze szablony. to tu zamówiłam pierwszy szablonik, pamiętam to dobrze, walić, że czekałam dwa miechy, ale na takie prace warto było. naprawdę nie pojmuje, jak to możliwe, bo jednak ZS było no zawsze odkąd jestem na blogspocie i nie wyobrażam sobie, że puf, kończy działalność. To smutne.
    Pozostaje mi życzyć Wam szczęścia! Liczę, że nikt z Was nie porzuci tego, że okazjonalnie chociaż będziecie coś tworzyć, coś co sprawi, że będziecie zadowolone ze swoich prac. Zapomnieć się nie da o tak świetnym blogu, bo coś co zostało stworzone z chęci, nudy czy czego tam, teraz jest jedną z najpopularniejszych szabloniarni. Więc dziękuję, że miałam okazję to oglądać, macie powód do dumy.
    Mogłabym wymieniać każdego, kto tu tworzył i mówić, co mi się tam podobało, ale za dużo by tego było, bo jednak blog to jedność róznych osob, ktore zmieniły go i sprawiły, że stał się tym, czym sie stał.
    także, nie wierzę, że to mój ostatni komentarz na zaczarowanych.
    ;<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    SMUTEK.
    Mam nadzieję, że może kiedyś nastąpi superreaktywacja z wielkim kopem.
    Acrimonia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za wszystkie szablony, dzięki wam moje opowiadanie nabrały sensu. Dzięki wam miałam wenę, dzięki wam zaczęłam pisać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę szkoda, że zamykacie bloga. Tak naprawdę wasze szablony były świetne. To z nich nauczyłam się co to znaczy porządny web design. Nie udzielałam się na blogu ale zawsze go wiernie czytałam. Powodzenia dziewczyny w innych projektach i być może na innych blogach!

    OdpowiedzUsuń
  23. zostawcie chociaż otwartą galerię...

    OdpowiedzUsuń
  24. O nieee ;c Mimo że sama nic nie zamawiałam, uwielbiałam patrzeć na wasze cudeńka i pomimo tego, że nie zawsze komentowałam, byłam z wami całym serduchem :( Macie wszyscy wspaniałe talenty i osobowość, co widać w szablonach. Stworzyliście razem genialną galerię i naprawdę sądzę, że to zdecydowanie najlepsza szabloniarnia na blogspocie i nadal taka będzie po zamknięciu. Szkoda wielka, ale wszystko co dobre nie trwawiecznie :c No cóż, mam nadzieję że nie znikniecie na zawsze. Życzę wam wszystkim żebyście czerpali przyjemność z kolejnych zadań ktorych się podejmiecie (halo, chcę widzieć jeszcze czasem prace kogoś z was! :D) no i... Kurczę, pozdrowienia dla każdego z załogi i moc uścisków :'(

    OdpowiedzUsuń
  25. *zamyka się w szafie i płacze do końca życia*

    Bardzo mi przykro, że to koniec. Najlepsza szabloniarnia :((((((

    OdpowiedzUsuń
  26. nie uciekajcie, proszę, bardzo proszę ;-;

    OdpowiedzUsuń
  27. Smutno, że koniec. A dowiedziałam się przez przypadek właściwie, przez komentarz na moim blogu, bo ostatnio mało mnie w Internetach ._.
    Nie pozostaje mi nic innego, jak wrócić do swojej zapchlonej nory. :c

    OdpowiedzUsuń
  28. Żegnajcie Zaczarowane Szablony!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielka szkoda. Mam nadzieję, że chociaż szablony, które zdążyłyście tutaj zgromadzić, nie przepadną.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej, nie wyobrażam sobie wchodzić na bloggera i nie widzieć powiadomień, że pojawiła się nowa notka na Zaczarowanych.
    Od razu chciałabym przeprosić, że nie komentowałam zbyt dużo. Niestety nie umiem pisać komentarzy za dobrze i w ostatnim tygodniu obiecałam sobie poprawę, a tu patrzę, a to koniec. Przepraszam Was.
    I oczywiście dziękuję, za to co robiłyście i mam nadzieję, że jeszcze się kiedyś spotkamy.
    Powodzenia ;*
    Ściskam ;*
    s. ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Um, nie wiem gdzie o tym napisać, więc zrobię to tu...
    Porwałam dziewkę numer 1193 do lochu http://guardian-angel-harry-styles.blogspot.com
    Nadal nie mogę się pozbierać. Po prostu nie wierzę, że to już jest koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Niee... Dlaczego chcecie przestać prowadzić tego bloga??? Robiłyście przecudowne szablony, nie potrafię sobie wyobrazić tego, że już nic innego się nie pojawi :(
    Wprawdzie cały czas będę zaglądać, żeby chociaż obejrzeć Wasze stare prace, ale to już nie będzie to samo...
    W każdym razie mam nadzieję, że jeszcze kiedyś postanowicie wrócić na Zaczarowane Szablony...
    Pozdrawiam całą załogę! :)
    Maddy

    OdpowiedzUsuń
  33. Pobieram ten najnowszy szablon z Heleną [aktorką grającą Bellatrix w HP] nie napiszę numeru szablonu. Wasze hasło także pozwolę sobie odpuścić. Adres bloga: http://wspomnieniem-jestem.blogspot.com/
    Nie komentowałam, prawie nigdy. Raptem dwa razy pobrałam Wasz szablon i ledwie parę razy tu byłam. A jednak... Jednak żałuję, że to koniec. Że tak utalentowane osoby jak Wy... Wybaczcie. Tu słowa, których mi brakło.

    OdpowiedzUsuń
  34. Pobieram szablon 1156 na bloga: http://unpredictable-zayn-malik-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pobieram szablon 775 na bloga mojego powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Rany, naprawdę? Odkąd żyję w świecie graficznym zawsze podziwiałam zaczarowanych - kiedy założyłam LOG nawet ścigałam się z wami - nigdy nie wierzyłam, że was przegonię, ale nigdy też nie sądziłam, że Jill zakończy działalność, że w ogóle taka szabloniarnia jak ta, która była dla mnie wzorem do naśladowania i naprawdę traktowałam (przynajmniej tą starszą załogę) jako swoje osobiste góru, nagle zamknie stronę. Serio! Właściwie szukam porady, po to tu wpadłam, bo jakoś zawsze znajdywałam tu odpowiedź na swoje pytania i gdyby nie to, nawet bym o niczym nie wiedziała. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  38. A pamiętam, jak się co dopiero cieszyłam, że zostałam przyjęta na stałe... :<

    OdpowiedzUsuń