g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

02.03.2015

[1375 - 1376] A może by tak spróbować jeszcze raz?

Od dawna o tym myślałam, ale wciąż zmieniałam zdanie. Nie wiem, czy to dobra decyzja, ale zaryzykuję. Chcę wznowić Zaczarowane i mam nadzieję, że to nie chwilowy zapał. Póki co jestem sama, a blog wymaga mnóstwa pracy, ale sądzę, że damy radę. 
Zanim Zaczarowane Szablony wrócą na dobre chciałabym znaleźć kogoś do pomocy - 3, może 4 osoby, dlatego ogłaszam nabór. Zasady są takie, jak zawsze. Jeśli macie ochotę razem ze mną tworzyć tę szabloniarnię to wyślijcie maila z trzema swoimi pracami (dwie dowolne, jedna o tematyce fantasy) na molepuma@gmail.com Na każdą wiadomość odpowiem. Troszkę się obawiam, że po tyle miesiącach mało kto pamięta o ZS. Jeśli będzie trzeba to będę prowadzić bloga sama, ale wolałabym tego uniknąć. 
Przez ostatni czas robiłam szablony dość często, ale dzisiaj przychodzę tylko z dwoma. Nie ma się co śpieszyć, kolejne prace opublikuję w następnych postach. Mam nadzieję, że choć trochę Wam się spodobają :)
Szablon wolny by SzablonyJillSzablon Never Fear by Jill by SzablonyJill
 Kolejny post z tydzień. Chcę dać sobie czas na dopracowanie całego bloga. Muszę jeszcze przemyśleś, jak to wszystko będzie wyglądać. Do zobaczenia! :)

33 komentarze:

  1. Jill!!!! Wróciłaś *-* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko, tyle czekałam na ten dzień <3 W końcu!
      Szablon pierwsze podobałby mi się bardziej, gdyby nie ta modelka. Gdy widzę jej zdjęcia na szablonach to od razu mi się nie podobają. Jej twarz mi się nie podoba :C Ale mimo, że ona tam jest to podoba mi się :D Przede wszystkim kolorystyka - cudowna <3
      Drugi... Uwielbiam minimalizm i gdybym prowadziła jakiś blog, oprócz mojego ff to bym go pobrała. Ale skoro nie ma rudej dziewoi to nie przejdzie :C Aczkolwiek myślę, że będzie królował na niejednym blogu :>

      Bardzo się cieszę ,ze wróciłaś. Że ZS wróciło. Mimo, że jesteś tu aktualnie sama, myślę, iż niedługo blog znów będzie tętnił życiem. Czekam na kolejną notkę i lecę tworzyć szablony. Może się zgłoszę :3

      Usuń
    2. Matko, jak ja namieszałam w ocenie pierwszego szablonu ;_;

      Usuń
  2. Prace oczywiście cudne!
    Cieszę się, że wznowiłaś ZS, bo zawsze lubiłam tu zaglądać i podziwiać prace, które tu tworzono.
    Wytrwałości w prowadzeniu dalej ZS, oby działały jak najdłużej :)
    Pozdrawiam,
    Ruciakowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaaaaaaaaaaa!!! :D *radość*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pamiętam! Super, że wróciłaś i ZS znów będą działać. Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No co Ty, myślisz, że wszyscy zapomnieli o ZS? Przecież ta strona jest wzorem dla wielu i chyba każdy ubolewał nad jej upadkiem! Nareszcie! Bardzo się cieszę, że wróciłaś do świata żywych! Liczę, że szybko znajdziesz potrzebne ręce do pracy, może nawet i byłe szabloniarki wrócą, kto wie?
    Co do szablonów, nie ma się co śpieszyć, dwójeczka kradnie moje serce! Coś czuję, że zagościsz na nowo w przeglądach ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że wróciłaś!!! ;)
    Szablony są jak zawsze cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JA PAMIĘTAŁAM, PAMIĘTAM I BĘDĘ PAMIĘTAĆ ZAWSZE.
    Super, ze postanowiłaś wrócić. Bardzo się cieszę <3
    Szablon z Amandą boski, jednak moim ulubieńcem jest zdecydowanie drugi. Jest taki... klimatyczny i jakoś tak przyjemnie na mnie działa XD Więcej takich perełek!
    Czekam na więcej!
    Pozdrawiam,
    Sparrow

    OdpowiedzUsuń
  8. Jill kochana jak można by zapomnieć o tak wspaniałej szabloniarni? ;o
    I co to wgl ma być: "Mam nadzieję, że choć trochę Wam się spodobają"?! Jill przecież tworzysz cudowne szablony więc nie wyjeżdżaj mi z takimi tekstami ;o
    Bardzo się ciesze z powrotu i życzę ci żebyś znalazła mnóstwo nowych wspaniałych szabloniarek :))
    Czekam na kolejną notkę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak się cieszę że wróciłaś! Wcześniej nie miałam okazji być na bieżąco z ZS ale teraz będę. Z chęcią bym się zgłosiła do naboru, ale chyba jestem zbyt beznadziejna i wolę tylko oglądać czyjeś szablony i komentować oczywiście. Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi i ZS będą znów funkcjonować.
    Co do szablonów to oba są śliczne! Ale moim faworytem jest zdecydowanie ten z Amandą. Czekam na kolejną notkę i pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałam, że ten moment kiedyś nastąpi i Zaczarowane powrócą. Nawet nie wiesz, jak się cieszę. Mam nadzieję, że znajdzie się wiele osób, które zechcą współtworzyć z Tobą tę szabloniarnię.
    A szablony świetne. Drugi - mój faworyt. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiejszy dzień zapowiadał się świetnie, a teraz, gdy ujrzałam nowy post na "zaczarowanych" twierdzę, że i wieczór może stać się jeszcze piękniejszy. W końcu wracają moje ukochane, najlepsze na świecie szablony. Trzymam kciuki, by ta zacna strona znowu zaczęła prosperować, jak wtedy, gdy przeżywała swe złote chwile.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej... jak mi brakowało tego "Blog próbny, notka próbna bla bla bla..." :D Love szablon drugi ^.^
    A jak tam reszta ze starego zs? Avia była tutaj do końca, będzie i teraz?

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej, dobrze że zs znowu wraca, to znaczy, że można zamówić szablon? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wierzyłam własnym oczom, kiedy powiadamiacz o nowych postach z obserwatorium pokazał mi ZACZAROWANE SZABLONY ! <3 Super ! <3 piękne prace ! Życzę weny i czekamy na reaktywację <3

    OdpowiedzUsuń
  15. JILL!
    Nie masz pojęcia, jak dobrze znów Cię czytać, a co dopiero OGLĄDAĆ Twoje prace! :) Tęskniłam za nimi, gdyż uważam, że jesteś najlepszą twórczynią szablonów mi znaną. Nigdy nie używałam sformułowania "szabloniarka" i nie będę, bo Twoje prace wybijają się ponad przeciętność i schematyczność. Nie mogę się doczekać efektów, jakie przyniesie wznowienie działalności Zaczarowanych :)
    Życzę powodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiedzialam, ze ten moment nastąpi. Najlepsza szabloniarnia na bloggerze wznawia dzialalnosc - to jest cos! Mam nadzieje, ze jak najszybciej zglosi sie do ciebie cala stara zaloga jak i nowe osoby.
    Kurcze, no cos pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że znów powróciły Zaczarowane :)
    gdybym nie prowadziła swojej szbaloniarni grupowej z chęcią bym się zgłosiła, ale no cóż :)
    widzę, że dodałąś ten boski leśny szablon :)
    życzę powodzenia i trzymam kciuki
    pozdrawiam Andro

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem że już kiedyś przeglądałam twojego bloga ale do nie komentowałam. A muszę przyznać że twoje szablony są przepiękne! Oby dwa jak najbardziej mi się podobają. Mają w sobie taką dużą magię! Idealne potrafisz wszystko ze sobą połączyć! Powiem ci że jeżeli moje pracy byłyby lepsze to na pewno bym się zgłosiła do naboru. Czekam oczywiście na następną notkę!
    Pozdrawiam Desari/leprokonus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. JIIIIIIILL!!! Matko, jak ja się cieszę, że wróciłaś! Oczywiście, że pamiętam o ZS, jakże bym miała zapomnieć?
    Oba szablony są piękne, ale ten drugi całkowicie przyćmił pierwszy swoim minimalizmem i głębią wyrazu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam cichą nadzieję, że to jednak nie jest koniec. Bardzo się cieszę, że Zaczarowane znów powróciły, oby się udało Tobie Jill rozkrecić wszystko na nowo. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  21. O Zaczarowanych się nie da zapomnieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaczarowane - reaktywacja! Yaaay! :3
    To zrobiło mi dzień c:

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem za i mam nadzieję, że blog na nowo rozkwitnie :^^

    OdpowiedzUsuń
  24. O, rany, jak się cieszę, że wróciłaś! Jeju, oczywiście, że pamiętamy o ZS, w końcu to najlepsza szabloniarnia na świecie ;) Mam nadzieję, że uda Ci się odbudować tego bloga, by znowu mógł funkcjonować tak, jak kiedyś :)
    Pozdrawiam i życzę wielu nowych pomysłów na szablony,
    Cleo
    P.S. Te dwie prace, które dodałaś, są prześliczne (jak zawsze :) )

    OdpowiedzUsuń
  25. Och, tak się cieszę, że postanowiłaś reaktywować Zaczarowane... przez dobrą chwilę, gdy zobaczyłam powiadomienie nie dowierzałam i zastanawiałam się czy nie mam zwidów. Na szczęście to nie zwidy a fakty! Serio, moje serce się raduję na tę informację o reaktywacji <3

    OdpowiedzUsuń
  26. O jejej <3
    Pewnie, że pamiętamy o ZS. Kto by nie pamiętał najlepszej szabloniarni, z której się korzystało wiele razy? :3
    Druga praca jest prześliczna <3
    Mam nadzieję, że uda się zebrać ekipę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tęskniłam.

    Cieszę się na wieść o reaktywacji.
    Yohanna H. (kiedyś - de Sade)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudniee! Wiedziałam, że tak łatwo się nie poddacie. Nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiesz jak to mówią... SZOK I NIEDOFIESZANIE!
    Serio, kilka razy sprawdziłam czy dziś nie pierwszy kwietnia, ale nie, a kiedy jeszcze zobaczyłam komentarz na Katalogu Graficznym oficjalnie zaczęłam skakać z radości. Zaczarowane wracają! Ostoja szablonów w internetach! Szczerze, mam nadzieję, że choć część starej załogi wróci, ale jestem pewna, że również z nową będziesz potrafiła stworzyć tutaj ten niesamowity klimat, który znam ze starych ZS.

    OdpowiedzUsuń