g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

05.03.2015

[1377-1378] Kilka informacji

Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Cieszę się, że ZS wciąż może liczyć na waszą uwagę i miłe słowa. To bardzo budujące, kiedy widzi się tyle pozytywnych opinii. Nie zmarnuję tego! :)
Do załogi, już na sto procent, wrócą trzy szabloniarki z poprzedniej ekipy. Narazie nie będę zdradzać, które to :) Mimo to nabór jest otwarty i wciąż czekam na wasze zgłoszenia. Jeśli macie ochotę to wyślijcie maila na molepuma@gmail.com z trzema waszymi pracami. Na wszystkie wiadomości odpowiem.
W komentarzach ktoś się pytał, co z Avią - nie mamy kontaktu, ostatni raz z nią rozmawiałam, gdy konsultowałam powrót ZS, co odbyło się dłuższy czas temu. Nie ma jej w ekipie, ale jakby chciała, to zawsze może wrócić. To w żadnym stopniu nie zależy ode mnie.
Zakładka z pobraniami nie działa, więc jeszcze przez kilka dni panuje totalna samowolka i informować o ściągnięciu szablonu nie musicie. Do niedzieli powinno się to zmienić.
Ostatnie dni były dla mnie dość ciężkie. W tamtym tygodniu miałam próbne egzaminy zawodowe, w tym matury. Wciąż mi się wydaje, że mam mnóstwo czasu na naukę, ale kalendarz mówi co innego - zostały tylko dwa miesiące :) Pociesza mnie jednak fakt, że to już mój ostatni rok w szkole.

Szablon 1377: Otchlan by SzablonyJill
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-1378-nothing-500198529

Szablony, jak to zwykle bywa, podobały mi się bardziej zaraz po ich stworzeniu. Gdybym miała wybierać, który jest lepszy, to postawiłabym na drugi. Macie jakieś propozycje co do wolnych szablonów? Zastanawiałam się nad jakimiś pracami bez postaci tzn. natura, zamki, ale nie wiem, czy kogoś będzie to interesowało. 

22 komentarze:

  1. Prześliczny ten szablon! *o*
    ~Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy szablon bardziej mi się podoba ;)
    Jeśli chodzi o szablony wolne, to ciekawie byłoby z szablonami zamkowymi i może jakąś postacią, której dokładnie nie widać - bo wiadomo, ludzie mają różne bohaterki w swoich opowiadaniach, może coś tytpowo minimalistycznego, żeby katalogownie miały też jakiś wybór ? ;) WENY :D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. ogłosiłam na www.koszyk-blogow.blogspot.com informację o naborze u was ;)

      Usuń
  3. Ja bym chciała zobaczyć jakieś szablony z motywem z gier: serii Dragon Age (koniecznie!), Assassin's Creed, Wiedźmin, Heroes III, V oraz VII. Coś w tych klimatach. I minimalizm, tak, minimalizm, to coś,c o zawsze ma wzięcie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać, aż dowiem się, kto wraca *-*
    Co do szablonów wolnych to ja sama preferuję z jakimiś postaciami, ale wiele osób ma na blogach właśnie takie, na których nie ma nikogo, tylko sama natura.
    Ale może przejdę do szablonów z notki :D
    1- Gdzie znajdę tą koloryzację? Pragnę bardzo *-*
    Uwielbiam zdjęcie tej dziewczyny. Idealnie pasuje do mrocznego stylu tego szablonu. No i napis taki głęboki... jak otchłań xd
    2- Ten też mi się podoba. Nie tak jak ten pierwszy, ale Twoje szablony mają w sobie coś, co sprawia, że każdy mi się podoba. Dla mnie trochę za jasna kolorystyka, ale ogółem to cud miód :3

    Do kiedy można się zgłaszać? Bo zrobiłam na razie tylko jeden szablon xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza kolorystyka jest autorstwa Anusi, odezwij się do mnie na maila to powiem Ci, która dokładnie ;)

      Usuń
  5. UWIELBIAM TWOJĄ GRAFIKĘ :( oddaj mi swój talent :c
    Bardzo się cieszę, że trzy szabloniarki ze starej załogi wracają. Nie mogę się już doczekać, kiedy zobaczę Was znowu w akcji i kiedy już częściej będą pojawiać się informacja, że ktoś dodał post na ZS. :D
    Szablony jak zwykle śliczne, chociaż widziałam już je na MUWS. W pierwszym podoba mi się kolorystyka, czerwień z czarnym jest przecudowny! Oczywiście szablon nr 2 jest równie cudowny, taki... bajkowy, księżniczkowy? Kojarzy mi się z fantastyką, zamkiem i księżniczką. Zdecydowanie mi się podoba. <3
    A ja znowu: JOHNNY DEPP, JOHNNY DEPP, JOHNNY DEPP. ;) No i Johnny z Niną Dobrev, ale to już pisałam Ci na tamtym blogu.

    Czekam na kolejną notkę z wieściami o szabloniarkach (: I trzymam kciuki, żeby ktoś wysłał maile.
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam jeden z tą parą, ale za dobrze nie wyszedł ;) Chyba nie do końca ich czuję :D

      Usuń
  6. Oba są bardzo ładne, ale i dość do siebie podobne. Jeśli miałabym wybrać faworyta byłby to raczej numer 2. Ogólnie zauważyłam, że twój styl uległ dużej zmianie. W ostatnich nagłowkach często stocki i tekstury umieszczasz miejscami, jako obramowanie, a na samym środku ląduje głowne zdjęcie z napisem.
    Chętnie zobaczyłabym jakieś minimalistyczne szablony (ostatnio na nie duży popyt) a także jakieś o tematyce książki, recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jakoś łatwiej mi robić to, co wszyscy. Postaram się trochę bardziej kombinować z szablonami :)

      Usuń
  7. Może szablon z Aleksandrą Kasprzyk? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chętnie zobaczył coś w klimacie science-fiction lub pisanego przeze mnie cyberpunku, o ile coś takiego robisz/robicie ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne szablony ;) W szczególności ten drugi ;)
    A proponuję na szablon taką aktorkę jak: Emmy Rossum.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, ja chyba śnię! ZS wraca ♥ Tęskniłam za waszymi szablonami.
    Co do propozycji - seriale, duzo serialowych szablonów, np z Bonnie&Damonem z TVD (tak,tak BAMON!) albo cos z Harry'ego. Pottera - szablon z rudowłosą gryfonką, z samym Scorpiusem Malfoyem albo z Huncwotami :D Lub jakiś uniwersalny szablon z Hogwartem, kociołkiem, książką i różdżką - takie szablony z pewnością przydadzą się do naprawdę wieelu opowiadań HP.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podobają takie klimaty stylu zamki, natura - bez ludzi :D Mają coś w sobie :D
    Więc czekam na takie niecierpliwie :')

    *polecam tez zrobić coś z Assasin Creed :D*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne szablony, choć mam poniekąd wrażenie, że oprócz nagłówków to są do siebie baardzo podobne. W każdym razie mnie się podoba bardziej pierwszy. :)
    Mam propozycje na wolny szablon z jakimś miastem, city scene.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjmujecie zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za to, że wracacie :) na to liczyłam z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugi szablon prześliczny <3
    A zamki jak najbardziej, aww.

    OdpowiedzUsuń
  16. EJ, NA MNIE TEŻ MOŻE LICZYĆ!!!

    OdpowiedzUsuń