g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

14.03.2015

[1381-1384] New Opening

Witam. Kiedy zobaczyłam pierwszą notkę Jill po powrocie długo się nie zastanawiałam... stwierdziłam, że chcę wrócić. Stąd też właśnie dzisiejsza notka ode mnie. Mam dla was 4 szablony, w tym dwa to współprace. Mam nadzieję, że prace przypadną wam do gustu.
Co u mnie się działo przez ten cały czas? Hmmm... w sumie to dalej blogowałam na UnfaithfulHeaven i GraphicPoison. W szkole jak to w szkole. Na całe szczęście już nie dużo zostało. Tylko matura mnie przeraża. 
Wczoraj mój laptop postanowił mnie zaskoczyć. Włączam, a tu nic nie działa praktycznie. Myślałam, że się załamie, bo na laptopie miałam wszystkie materiały dotychczas wykonane. Jednak po kilku godzinach walki z komputerem udało mi się przeskanować interesujące mnie pliki i wrzucić to co potrzebowałam na Dropboxa. Gdyby mi się to nie udało to dziś pewnie by tej notki nie było.
Nie przedłużając, zapraszam do graficznej części notki.

Na początek szablon z Klaroline. Mi się podoba. Mam nadzieję, że wam także.
Już dawno nie robiłam nic z takim układem i stwierdziłam, że czas w końcu coś zrobić. Czemu niebieski? Nie wiem, jakoś tak. Mam nadzieję, że wam się podoba. 
Współpraca z Zielonym Kociakiem. Nagłówek z Ianem jest co prawda jeszcze z grudnia, ale skoro Kociak chciał coś z mężczyzną... W każdym razie nagłówek robiłam ja, a css Kociak.
Kolejna współpraca. Tym razem z Renfri. Nagłówek robiła Renfri, a css dopasowywałam ja.

Ocenę prac pozostawiam wam :)
Przyjmę 2 zamówienia jeśli jakieś będą i mi się spodobają.
Przyjmuję zamówienia od Liv i Pani Verdas

53 komentarze:

  1. Cieszę się, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę. :>
      Oczywiście miło mi, że się cieszysz :)

      Usuń
  2. Tam, ta dam! Ej, nie mogę w to uwierzyć. Serio będzie jak dawniej.
    1 - To jeden z trzech najlepszych w tej notce. Podoba mi się zarówno kolorystyka jak i nagłówek. Od biedy głowa Klausa mogłaby być większa bo teraz tak jakoś dziwnie ucięta... c:
    2- Tu podoba mi się css, natomiast nagłówek niezbyt przypadł mi do gustu. Nie wiem dlaczego, być może przez te wymazane krawędzie. Ale napis fajny.
    3- Zielony Kociak = obłędny css. Tu kolejny faworyt. W nagłówku podobają mi się styl, w sensie takie brązowe kolory a la stare fotografie. + Tekstury w kolumnach
    4 - To mój faworyt, ze wszystkich faworytów. Jest świetny, poczynając od obłędnego nagłówka aż po świetny css. Zwłaszcza te cienie pod pierwszymi literami nazwy posta i gadżetów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :)
      Co do Klausa to tak właśnie chciałam żeby było.
      Cóż, ten drugi szablon jest specyficzny, nie każdemu pasuje.

      Usuń
    2. A jak taki był zamysł autorki to jestem na "tak".

      Usuń
  3. Hejka, hejka
    Jestem przerażona, to mój pierwszy komentarz na zaczarowanych szablonach, nie wiem co mnie może strasznego spotkać, ale dreszczyk emocji jest ;D
    Nie wiem czemu do tej pory nie komentowałam, możecie za to na mnie nawrzeszczeć, śmiało
    Co do pierwszego szablonu, chciałbym powiedzieć, że urzekłaś mnie nagłówkiem, kolory nie są moimi ulubionymi, ale do tego szablonu pasują idealnie, więc uważam, że w ogólnej ocenie na 6/10
    Drugi jest moim ulubionym! Wszystko do siebie idealnie pasuje, a kolor sprawia, że jest jeszcze piękniejszy. Musiałam zasięgnąć porady naszego wspaniałego i niezawodnego
    tłumacza google, ale już wszystko wiem i temu szablonowi daję 8/10
    W trzecim podoba mi się jak zostało zrobione to coś z boku, zwane chyba kolumną, ale nie jestem pewna, nagłówku w tym akurat nie będę oceniać, bo ten kolor nie przemawia do mnie, a nie chcę porządnego nagłówka shejtować, tak więc przechodzimy do ostatniego
    Też niebieski ;D Podoba mi się ten wzorek w tle i doszłam do wniosku, że trzeba o nim wspomnieć, w nagłówku dożo się dzieje i ja go rozkminiałam, przez dobre 5 minut, ale chyba o to chodzi w nagłówku, żeby zwracał na siebie uwagę i przyciągał ją na dłuższy czas, a tylko ktoś, kto naprawdę dobrze pisze potrafi odciągnąć wzrok czytelnika z nagłówka na tekst, tutaj zwróciłam uwagę na archiwum i uważam, że to bardzo ładne rozwiązanie, szablon dostaje ode mnie 7/10
    Koniec mojego oceniania, pewnie nawet nie przeczytasz wszystkiego tego co napisałam, ale prawie zawsze tak jest, często dużo piszę i przyzwyczaiłam się, ze ludziom nie chce się tego czytać xD
    Do zobaczenia i trzymaj się ciepło ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam! Nie wiem czemu to zrobiłam, jak przeczytałam, to tak mnie ten błąd zakuł w oczy że sobie nie wyobrażasz, tam powinno być dużo, a nie dożo, nie wiem, czy ja chciałam napisać dużo przez ó, nie wiem co ja chciałam zrobić, ale przepraszam

      Usuń
    2. Pierwszy komentarz? Lepiej późno niż wcale. Miejmy nadzieję, że to nie ostatni. :)
      Dziękuję za opinię :)
      Przeczytałam wszystko. Dlaczego zakładasz, że ktoś nie czyta? Ludzie często czytają i przeglądają różne rzeczy tylko po prostu mają lenia i nie chce im się odpisać czy skomentować :)

      Usuń
  4. O całkiem ładne, ze wszystkich ten niebieski wydał mi się najbardziej intrygujący. widać jednak, staranność pracy, ten z Caroline nie jest najlepszy, jakośten nagłówek niezbyt przyciąga wzrok i w ogóle tak jakoś ciemno...

    w ogole to fajnie, ze tu wracacie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię.
      My też się cieszymy.
      Także pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Invisible! <3 Cieszę się niezmiernie, że powróciłaś do załogi Zaczarowanych, bo jesteś jedną z tych naprawdę Zaczarowanych Szabloniarek i bez Ciebie to nie byłoby to samo :D
    Jak ty się pięknie rozwijasz! Naprawdę, porównując Twoje szablony, które bodajże robiłaś mi niecałe dwa lata temu (szmat czasu, nie?), a porównując teraz, to widać, że coraz bardziej rozkładasz skrzydła i pokazujesz nam swój talent. Twój CSS jest bardziej dopracowany, dbasz o najmniejsze szczegóły. A teraz coś o szablonach (:

    KLAUS <3 Lepiej by wyglądał bez Caroline, ale no. Kolorystyka super, od razu wpadła mi w oko. CSS idealnie pasuje, nagłówek świetny! Ale najbardziej kolorystyka — więcej takich perełek!
    Ten drugi jakoś do mnie nie przemawia. Kolor trochę razi w oczy, ale jakoś ten układ mi się nie podoba. CSS świetny, nagłówek troszkę mniej, ale i tak ładny :)
    Szablon z Ianem C U D O W N Y! Inaczej go nie mogę nazwać. Nagłówek to po prostu arcydzieło, CSS zresztą tak samo. Zdecydowanie mój ulubieniec w tej notce! Kolorystyka, no i po prostu jest tam Ian. Kocham, kocham, kocham! A to tło w kolumnie super!
    Czwarty — podobnie kolorystka cudowna <3 Nagłówek jest prześliczny, świetnie prezentują się te zakryte oczy. Tło śliczne, CSS tak samo. ;)

    Czekam na kolejne Twoje cudeńka i oczywiście wyczekuję postu Jill i kolejnych nowych szabloniarek ^^
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Nawet nie wiesz jak mi miło <3
      Dziękuję za opinię.
      Także pozdrawiam :)

      Usuń
  6. ja mam za to pytanie jedno, jako xslavexx robiłaś mojej znajomej szablon, masz jeszcze pliki z tamtego okresu?

    klaroline <33
    ian <33
    o iana bardziej podoba mi się css, a na klaroline takie wspaniałe kolory. nic tylko patrzeć.

    btw, jak widze te piekne szablony to mam ochote tylko zakladac blogi, zeby miec gdzie je wsadzić. to nałóg. ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam te pliki. Nie wiem tylko czy będę w stanie je pobrać, bo tak jak pisałam w notce, padł mi komp.
      Ale mogę spróbować jeśli powiesz mi o jakim szablonie mowa. Tylko do jutra do południa bym prosiła, bo później laptop idzie do naprawy i zapewne będę miała formata.
      Cieszę się, że prace ci się podobają. :>

      Usuń
    2. Chodzi konkretnie o ten zwiazany z tematyką szybkich i wściekłych.

      Ach, mam nadzieję, że się nie spóźniłam. ;<

      Usuń
    3. Zamówienie:

      adres: wciaz-kocham-cie.blogspot.com
      kontakt: true.another.girl@gmail.com
      hasło: lumos
      koncepcja:
      na szablonie był chciała mieć Emmę Watson i Matta Lantera. Emma powinna być taka trochę formalna, sugerująca na dorosłe życie, najlepiej ubrana tak elegancko, raczej nie w sukni, chyba, że takiej do pracy jak się nosi. Co do Matta - dowolność.
      Układ mi pasuje jedno lub dwukolumnowy.
      Kolory raczej jasne i stonowane, wyzbywam się czerni i ciemnych kolorów, proszę też by nie był to róż czy żółć/pomarańcz. Jakieś szafiry, fiolety, niebieski, granaty - coś takiego.
      Napis: Cztery loty - to jest najważniejszy
      Human forgiveness doesn't mean sacrificing human justice - poboczny.


      Pozdrawiam ciepło,
      kaja.

      Usuń
  7. Awwww przepiękne prace *O* Aż mi szczęka opadła jak zobaczyłam 2 ostatnie szablony, ale reszta też piękna ! Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prace ci się podobają :>
      Także pozdrawiam <3

      Usuń
  8. adres bloga,http://lovepoison-dramione.blogspot.com
    kontakt olivia.liv.sol@gmail.com
    ogólna koncepcja:
    postacie, Hermiona Granger I Draco Malfoy
    Kolorystyka raczej ciemna, mroczna. Najlepiej czarny pomieszany z zielonym. w tle wtopione to zdj azkabanu które dałam niżej, i jakis stary list czy cos takiego albo jakie ksiegi takie stare, w klimacie Hogwartu. a reszte sama jakoś dopasuj :) może jakaś sowa?
    napis : Love Poison
    Linki do zdjęć
    Hermiona
    http://images5.fanpop.com/image/photos/31300000/Hermione-Granger-hermione-granger-31305591-940-1368.jpg
    Draco
    http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20131225160622/harrypotter/pl/images/8/8e/Draco_Malfoy_hp6pr0003_5B1_5D.jpeg

    Azkaban ( gdzies w tle)
    http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20120812133403/harrypotter/images/8/8f/Azkaban.jpg

    Układ trzykolumnowu lub dwu i raczej otwarty

    Hasło: Lumos

    Z góry dziekuje
    Liv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęłabym, ale nie masz żadnego posta na blogu :c

      Usuń
    2. Kurcze pierwszy rozdział będzie 29 jak nie wcześniej. już mam napisane pare rozdziałów, a tak polowałam żeby u ciebie zamówić ale akurat wtedy nie przyjmowałaś zamówień. :/
      Nie da się zrobić wyjątku? Byłabym ci ogromnie wdzięczna. obiecuje że twoja praca nie poszłaby na marne

      Usuń
    3. Dziękuje bardzo :*

      Usuń
  9. A tera druga sprawa :
    Twoje prace -
    A więc Klaroline definitywnie wygrywa. Po prostu przecudny ! Te kolory . Zdecydowanie moje klimaty
    Na drugim miejscu ten z Ianem :* Boski . Taki mroczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prace ci się podobają :>

      Usuń
  10. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że wróciłaś! Rok 2015 jak widać zaczął się super i miejmy nadzieje, że tak zostanie do końca, no ale nigdy nic nie wiadomo.
    Szablon 1.
    Jeju Klaus. Jak ja dawno nie oglądałam TWD. Pora zacząć to nadrabiać, bo stanęłam na 5 sezonie i idk co dalej. Szablon jest przepiękny, uwielbiam takie kolory.
    Szablon 2.
    Trochę nie w moim stylu, ale co z tego skoro jest wykonany dokładnie i efekt jest genialny?
    Szablon 3.
    Co tu dużo pisać. Wszystko ze sobą współgra razem z kolorystyką i wygląda tajemniczo. Po prostu cudowny.
    Szablon 4.
    Zakochałam się w nim! Zdecydowanie w moim klimacie. Kolory doskonale dobrane. Cudowny i śliczny. Gdybym miała jakiegoś bloga o podobnej fabule ani chwili, bym się nie zastanawiała!
    Teraz będę śledzić każdą notkę jak to zawsze miałam w zwyczaju. Yay!
    A co do zamówień to mam tylko propozycje. Jeśli byś chciała albo miałabyś ochotę zrobić jakiś mroczny szablon to jestem za! I najlepiej żeby był z Billem Kaulitzem czy coś ;-)
    Nie wiem czy do propozycji też trzeba dać hasło, ale na wszelki wypadek dam, bo to tak jakbym zamawiała, ale nieważne.
    Hasło: Lumos
    Zdjęcia:
    http://2.bp.blogspot.com/-hNP480vNl24/VQS5V0jtX7I/AAAAAAAACto/YLKe0MUvEwY/s1600/73907_172808466067384_3149231_n.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-HGkZ6mV3SU8/VQS5V47T29I/AAAAAAAACts/cwXWV-7TYxQ/s1600/002.jpg

    Dziękuje za przeczytanie. Miłej nocy!
    * za błędy przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz <3
      Co do szablonu to niestety nie dla mnie, bo to nie jest moja tematyka. Jakoś tej pracy po prostu nie widzę. Przepraszam.

      Usuń
  11. Hasło: Lumos
    Adres: http://mi-amor-es-tu.blogspot.com/
    e-mail: adu.sierleja@gmail.com
    Postacie: https://pbs.twimg.com/media/BLIvOWbCYAAHZM2.jpg , https://pbs.twimg.com/media/BuYV4kQIEAABaKe.jpg:large
    Bardzo bym chciała, aby kolorystyka bloga była ciemna :) Nie wiem dokładnie jakie kolory tego "ciemnego". Tutaj zdaję się na Ciebie ;)
    Chciałabym jak najprostszy układ, bez wymyślnych gadżetów :) Myślę, że prawostronny byłby najlepszy :)
    Napis: ,,Is does not matter that we hate. Important that we love..."
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie i już Ci bardzo, bardzo dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie, że coraz więcej osób wraca! Zaczarowane to przecież kawał bloggerowej historii. Pierwszy szablon z Klausem i Caroline, cudowny, chyba najbardziej mi się podoba. I te takie tekstury w kształcie zębatek, które tam wypatrzyłam są idealne. Szablon z Ianem też mnie oczarował, bo jest na nim Ian oczywiście (*odkaszluje* to on powinien grać Christiana Greya *odkaszluje*). No i ostatnia perełka! Kolorystyka, klimat, ta modelka budząca tajemnicę, bardzo fajny pomysł i super użycie topazu.

    PS Myślałyście o jakichś miniaturkach na podglądy? :3
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Cieszę się, że prace ci się podobają. :>
      Co do miniatur to Jill z nich zrezygnowała :>

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Invi! Bajeczna notka :3
      Szablony są po prostu genialne ^^ Nie mogę oderwać wzroku. Najbardziej podoba mi się ten z Klaroline :3 Ma genialne kolorki :D Świetnie że w ogóle zs powróciło. Będę tu częściej zaglądać.
      Pozdrawiam!
      Natx :D

      Usuń
    2. Dziękuję Nat :>
      Trzymam cię za słowo, będę cię teraz wypatrywać w komentarzach^^
      Także pozdrawiam <3

      Usuń
  14. Szablony ogólnie mi się podobają, ale aktualnie nie dysponuje laptopem, aby napisać o nic dłużej.
    Składam więc zamówienie =3 :

    Lumos

    1. fred-angelina.blogspot.com
    2. luna.blog.kontakt@gmail.com
    3. Fred Weasley (James Phelps), Angelina Johnson (Tiana Opium Benjamin)
    4. Złoty i szkarłatny
    5. Otwarty, jedna kolumna
    6. "All of me"

    Wybór zdjęć pozostawiam tobie. Zależy mi na tym, żeby byli Fred i Angelina (osobno), a w tle delikatne godło Gryffindoru.

    Z góry dziękuję i zachwycam się twoim talentem :*

    Luns :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Invi, wszystkie szablony jakoś tak szczególnie przyciągają uwagę :> Nie potrafię powiedzieć, który jest najładniejszy :<
    Miło znów widzieć Cię na Zaczarowanych.
    Pozderki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło widzieć częściowo mój szablon w miejscu, w którym nie byłam mile widziana. Hyhyhy. xD

    Jak dla mnie - ostatni kompletnie zajebisty. Wymiata po całości. :D I nagłówek i CSS mnie rozbrajają na kolana.
    Ślicznie się spisałaś. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Lumos
    adres bloga: ruler-dying.blogspot.com
    e mail: shylearie@gmail.com
    Jest to blog o tematyce Fantasy, akcja dzieje się w średniowieczu, więc jeśli moje postacie nie będą pasować, to najlepiej jakieś elfy, wojownicy, płatni zabójcy itp
    I wolałabym, zanim stworzysz szablon, zobaczyć obrazki które wybierzesz.
    Moje obrazki :
    http://www.tapeta-kobieta-miecz-kaptur.na-pulpit.com/zdjecia/kobieta-miecz-kaptur.jpeg
    http://fc01.deviantart.net/fs13/f/2007/030/1/9/__Black_Raven___by_elisafox.jpg
    https://geniesrus.files.wordpress.com/2008/06/cos-elf-hunter.jpg
    http://granica-pbf.pl/download/file.php?avatar=922_1308678140.jpg
    Chciałabym, żeby mhroczny był :)
    Preferowane kolory to szary, czarny i czerwony.
    I prosiłabym o napis " Dead is the only way to another life"-duży, jako tytuł
    i cytat:
    " Jestem wrogiem wśród wrogów,
    królem bez ziemi,
    wybrańcem martwych bogów
    i władcą cieni.
    Bywam głupcem przebiegłym,
    frywolnym herosem.
    Będę pieśnią poległych
    i ślepym losem"
    Małymi literami, gdzieś z boku.
    Z góry dziękuję.
    Diane Taylor

    OdpowiedzUsuń
  18. http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20130910145459/baldursgategame/images/thumb/7/73/Male_drow.jpg/500px-Male_drow.jpg
    i jeszcze ten obrazek

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. A i jeśli chodzi o układ to otwarty i kolumny po bokach

    OdpowiedzUsuń
  21. Aww, jakie śliczny kolory w ostatnim szablonie <3
    Cieszę się, że Ty także wróciłaś :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Też się cieszę. :>
      Także pozdrawiam <3

      Usuń
  22. Najbardziej podoba mi się ostatni, taki tajemniczy :)
    Jednak każdy szablon ma coś w sobie i są piękne :)
    Ciesze się, że szabloniarnia została znów otwarta. Oglądał kiedyś wiele razy wasze szablony i bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablony ci się podobają.
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  23. Adres: http://life-is-not-horrible.blogspot.com/
    Kontakt: milena8880@gmail.com
    Hasło: lumos
    Koncepcja: chciałabym, aby na szablonie była jakaś dziewczyna (brunetka) najlepiej odwrócona tyłem albo bokiem (tak, żeby nie było widać twarzy) i Jaś (Jdabrowsky).
    Układ i kolory: to pozostawiam tobie ;)
    Napis: "Porażki są po to, aby zauważać błędy..."

    OdpowiedzUsuń
  24. Lumos
    Adres: http://crack-in-the-camera.blogspot.com/
    Emile: olaolejka@interia.pl
    Postacie: Tu są główni bohaterowie bloga i ich zdjęcia które chciałabym aby znalazły się na szablonie :) http://crack-in-the-camera.blogspot.com/p/blog-page.html
    Kolorystyka: Ciemny szary, czerwony/beżowy i biały
    Układ: Zakochałam się w tym układzie... była bym wdzięczna gdyby dało się zrobić podobny ----> http://luluunnie.deviantart.com/art/Szablon-wolf-521179709?ga_submit_new=10%253A1426780838
    Napis: "Tyl­ko śmierć budzi w człowieku nap­rawdę głębo­kie zainteresowanie"

    Czy wykonujecie szablon z większą ilością osób niż 3? Bardzo bym chciała się dowiedzieć, bo inne szabloniarki mają tylko maks do trzech. ;))

    Wszystkie wasze szablony są niesamowite <3 Będę czekać najpierw na wasze potwierdzenie czy przyjmujecie a później na mój mega szablon :*** xDD

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale się ciesze że Zaczarowane znowu działają! Najlepsza Szabloniarnia Ever <3

    OdpowiedzUsuń