g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

24.03.2015

[1389-1392] Nina Dobrev

Nabór zakończony. W ekipie mamy 10 szabloniarek, są to głównie osoby, które już miały okazje tu działać. Jestem ciekawa, czy zgadniecie, kto do nas wrócił :) Najbliższe notki pojawią się 27 i 29 marca.
Dzisiejsza notka jest dość niespodziewana. Zaspałam do szkoły, więc cały dzień się lenie. Udało mi się zrobić jeden szablon, więc uznałam, że zaszaleję i opublikuję notkę. Mam 4 prace. Na 3 z nich jest Nina Dobrev. Pamiętników nie lubię, a o samej aktorce nie mam dobrego zdania, ale jakoś się złożyło, że aż na 2 z 3 zamówień, które ostatnio przyjęłam, miała znajdować się ta kobieta. Szablony ułożone są od najnowszych do najstarszych, wydaje mi się, że widać  mały progres.

 Zamowienie dla It-had-to-be-you-liz
Szablon 1389 by SzablonyJill
Tutaj wiem, że będą robiła poprawkę, ale może komuś się przyda ten szablon. Osobiście jestem zadowolona.

Zamówienie dla Fifty Days
Szablon 1390 by SzablonyJill 
Kolumna z gadzetami jest unieruchomiona. Z tego co widziałam, to nie używasz wielu rzeczy na blogu, więc powinno być okey. W razie czego pisz.
Mam jeszcze drugą wersje kolorystyczną, ale fioletowa jest chyba lepsza. 

Szablon wolny
Szablon 1391: Best Thing By Jill by SzablonyJill 
Zarówno ten, jak i następny szablon był robiony przez propozycję Sparrow. Wydaje mi się, że mogłoby byś lepiej.

Szablon wolny
Szablon 1392: Fall by Jill by SzablonyJill 
Byłam zadowolona z grafiki, ale nie umiałam dopasować kodów. W końcu wyszło to coś. Moim zdaniem najsłabsza praca z tej notki. 
Zamówienie dla Sparrow oddam w następnej notce. Wybacz, ale potrzebuję chwili odpoczynku od Niny ;)
Przyjmę 1-2 zamówienia spośród  złożonych pod tą notką
Edit: Przyjęłam zamówienie Faith Pain.

45 komentarzy:

  1. cudowne szablony :) moi faworyci to drugi i czwarty szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy szablon moim zdaniem najlepszy *.* Ale pozostałe te są piękne :)
    Mam prośbę, mogłybyście uzupełnić galerię? Nie chcę Wam rozkazywać czy coś w tym stylu, ale w galerii łatwiej jest znaleźć szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełnimy, spokojnie. Wiem, że obecny stan rzeczy tyci utrudnia życie :(

      Usuń
  3. O kurcze O.o jestem w szoku. Nie dość, zę szybko wykonałaś zamówienie dziewczyn, to jeszcze dałaś wa wolne, widać, ze się tu starasz z pracą xD
    ah jakże spodobał mi się ten szablon niebieski, jest i wolny....oooo pozwolę go sobie porwać na swojego blogaxD

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa szablony miałam już wcześniej zrobione ;) Szablony zawsze szły mi dość wolno :)
      Oby Ci dobrze służył :)

      Usuń
  4. Jill, szablon jest cudowny ! Trafiłaś idealnie w mój gust i naprawdę cieszę się, że zrezygnowałaś z zdjęć, które wybrałam i zrobiłaś to po swojemu. Efekt jest naprawę niesamowity. Co jednak najważniejsze szablon pasuje do mojej historii w 100 % i już nie mogę się doczekać kiedy zamieszczę go na blogu. Naprawdę nie wiem jak powinnam ci dziękować !
    Co do reszty to bardzo podoba mi się szablon pierwszy - zwłaszcza jego układ i kolorystyka. Prostota połączona z elegancją jest tym co lubię najbardziej, a tutaj zrobiłaś dokładnie to :))
    Niebieski szablon z Niną również skradł moje serca. Zwłaszcza mam na myśli nagłówek, który jest po prostu jednością !
    Naprawdę widać duży progres co do twojej pracy. Nie tylko jesteś lepsza i lepsza, ale co najważniejsze, oglądając te cuda widać, że lubisz to co robisz i jak bardzo przykładasz się do każdej pracy :))
    Nie mogę się doczekać więcej twoich prac.
    Jeszcze raz naprawdę dziękuje !
    Pozdrawiam :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Jakbyś miała jakiś problem z szablonem to pisz :)

      Usuń
  5. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NINA I JOHNNY, NINA I JOHNNY, AAAAAA! <3 <3 <3
    NARESZCIE KTOŚ W KOŃCU ZROZUMIAŁ TO, ŻE ONI MUSZĄ KIEDYŚ WYSTĄPIĆ RAZEM! <3 <3 <3
    Dziękuję kochana, jesteś najlepsza, oczywiście szablonik już wylądował na moim blogu.
    A bardziej normalnego komcia dodam później, gdzie opisze bardziej szablony etc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawa kolumna jest unieruchomiona, ale można ją ustawić normalnie, jeśli potrzebujesz większej ilosci gadzetów :)

      Usuń
    2. Nie, spokojnie, tyle mi wystarczy ^^ W razie czego napiszę.
      Tak btw myślałaś już może o moim szablonie? c:

      Usuń
    3. Aha, właśnie! W razie czego poprosiłabym, jak będziesz wykonywać moje zamówienie, o taki sam efekcik w linkach jak tutaj ^^ Znaczy takie cienie i kursywa. Byłoby super :))

      Usuń
    4. Efekt jak gdzie? ;)

      Usuń
    5. Chodzi mi o efekt, który masz w linkach, np. jak najedzie się na nicki w komentarzach powstaje cień i kursywa :)

      Usuń
  6. Lumos
    adres: zwiastuny-doublenik.blogspot.com
    kontakt: zwiastuny.doublenik@gmail.com
    koncepcja: szablon miałby być na zwiastunownie, więc mogłoby się na nim znaleźć coś związanego z filmami (mogłoby też być coś jakby sklejka scen z różnych filmów, gdybyś miała tego wizję, to mogłybyśmy ci podać filmy. ale to jedynie jeśli miałabyś na to pomysł). kolor, może czerwony, pastelowy pomarańcz, ciepłe kolory. oprócz tego duży napis "Double Nik" i gdzieś mniejszy "świat który wam pokazujemy jest częścią nas". co do układu, potrzebujemy dużo miejsca na gadżety, poza tym chyba nie mamy jakichś szczególnych wymagań.
    button znajduje się u dołu prawej kolumny :)
    to chyba tyle, bardzo nam zależy na tym szablonie.
    pozdrawiamy, załoga doublenik.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://ostatnia-pasja.blogspot.com/
    Kontakt: aithnne@gmail.com, GG: 24399121
    Chodzi mi o szablon prosty, który nie będzie miał masy gadżetów. Nie może odciągać wzroku od tekstu.
    Nagłówek po lewej stronie, znalazłam odpowiednią grafikę do tego:

    http://th05.deviantart.net/fs70/PRE/f/2011/026/b/c/katniss___wedding_dress_by_etfontaku25-d384ppz.jpg


    I pod tym spis treści. Obojętnie czy to będą jakieś paski czy kółka, ważne żeby pasowały do całości.
    Tło zewnętrzne najlepiej białe, a tło wewnętrzne (na którym będzie bezpośrednio tekst) odcieniem zbliżonym do szarości na podanym wyżej zdjęciu. Może być jaśniejszy, ponieważ wolałabym czarną czcionkę. Bez żadnych cytatów, wierszy itp.
    Zdjęcie możesz pomniejszyć, tutaj już jestem zdana na Ciebie, bo ja szablonów nigdy nie robiłam, a wiem, że Ty się na tym znasz.
    Odnośnik do ZS jest w Linkach.
    Pozdrawiam,
    Aithnne.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1389 tutaj zdecydowanie góruje css nad grafiką. Jest świetny. Strony zdobywają serce, bo kocham takie, ale też nie każdemu pasują, bo musi byc ta wymagana ilość, żeby zachować swoje piękno. Kolory są takie słodkie, badzo mi się podobają. Szablon jest taki... niewinny. O! Niewinny. To chyba przez tę biel.
    1390 Znów Nina. Te dopiero jest słodki. Tyle różu-fioletu. Trochę jak dla mnie za dużo, ale still podoba mi się. Kolorystyka najbardziej. No i użyte teksturki też mi przypadły do gustu. Uwielbiam ten układ tak nawiasem mówiąc.
    1391 Napis i kolorystyka nagłówka wygrywają wszystko. Są fenomenalne! Nie jest napchane zbyt dużo stocków - i dobrze! Do tego wcale nieprzekombinowany css, który właściwie tylko uzupełnia szablon. Wszystko tak cudownie ze sobą współgra. Gratuluję.
    1932 zdecydowany faworyt. W tym szablonie widać najbardziej widać, jak zmienił się twój styl jeśli chodzi o grafikę, przynajmniej ja tak to odbieram. I to na plus. Rozwijasz się. Nina wygląda tutaj pięknie, Johny tak samo. Napis wspaniale wygląda i te (chyba) tekstury przypominające ogień! Niech mnie! To jest dopiero coś. i efekt na cytaty. kocham je mocno.

    Zamówienie:
    adres: wciaz-kocham-cie.blogspot.com
    kontakt: true.another.girl@gmail.com
    hasło: lumos
    koncepcja:
    na szablonie był chciała mieć Emmę Watson i Matta Lantera. Emma powinna być taka trochę formalna, sugerująca na dorosłe życie, najlepiej ubrana tak elegancko, raczej nie w sukni, chyba, że takiej do pracy jak się nosi. Co do Matta - dowolność, byle niech nie wygląda na nastolatkę, tylko no... mężczyznę.
    Układ mi pasuje jedno lub dwukolumnowy.
    Kolory raczej jasne i stonowane, wyzbywam się czerni i ciemnych kolorów, proszę też by nie był to róż czy żółć/pomarańcz. Jakieś szafiry, fiolety, niebieski, granaty - coś takiego.
    Napis: Cztery loty - to jest najważniejszy
    Human forgiveness doesn't mean sacrificing human justice - poboczny.


    Pozdrawiam ciepło,
    kaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię ;) Szczerze mówiąc myślałam, że ostatni będzie oceniany najgorzej, a tu niespodzianka :)

      Usuń
    2. Miałam przyjąć, ale zobaczyłam datę ostatniego posta ;)

      Usuń
  9. Lumos
    mroczne-czesci-duszy.blogspot.com
    im.rhapsody89@gmail.com
    szablon chciałabym raczej prosty nie mam zbyt wielu wymagań
    kolor tła ciemny najlepiej czarny, w ogóle cały szablon chciałabym utrzymać w kolorystyce czarnobiałej ewentualnie może być jeden inny kolor.
    Tło pod czcionką białe bądź szare czcionka czarna wyraźna.
    Pasek raczej z prawej strony
    Moje komentarze mogłyby być jakoś zaznaczone.
    Jeśli chodzi o zdjęcia to coś takiego np.
    http://stylowi.pl/32345399
    na tej stronie jest bardzo dużo podobnych zdjęć jak będę miała jeszcze chwilę to poszukam takiego jednego konkretnego z pocałunkiem również z tej strony. Chodzi mi głównie o to żeby pokazać piękno ciała. Blog jest dla dorosłych i chciałabym w artystyczny, nie wulgarny sposób to podkreślić.
    Nie chcę raczej konkretnych postaci.
    Jeśli chodzi o cytaty to wystarczy nazwa bloga
    stron właściwie nie mam bo jak na razie nie były mi potrzebne.
    To chyba tyle
    pozdrawiam rapsodia89

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam część oczywiście możesz użyć innych lub tylko wybranych zdjęć.
      http://4.bp.blogspot.com/-QsQIekm7ZBo/VRJ35LLalSI/AAAAAAAAALU/JwTpf4Q0hcQ/s1600/popkorn.pl_fotografia_212902.jpg
      http://2.bp.blogspot.com/-jwdQf0auRTw/VRJ35I6mXiI/AAAAAAAAALY/GXM7FOA-F_k/s1600/stylowi_pl_fotografia_916679.jpg
      http://img2.stylowi.pl//images/items/o/201311/stylowi_pl_inne_14587712.jpg
      http://img2.stylowi.pl//images/items/s/201503/stylowi_pl_fotografia_32578710.jpg
      http://img2.stylowi.pl//images/items/s/201306/stylowi_pl_fotografia_8704969.jpg
      http://img2.stylowi.pl//images/items/s/201502/stylowi_pl_fotografia_31544606.jpg

      przeglądałam bardzo wiele dzieł szabloniarek ale jakoś nigdzie nie znalazłam czegoś co by odpowiadało mojej wizji wszędzie twarze i postacie filmowe
      mam ogromną nadzieję, że podejmiesz się wyzwania.

      Usuń
  10. Jak pisałam szablon jest śliczny tylko ni w ząb mi do opowiadania nie pasuje i byłabym wdzięczna o ta poprawkę jesli znajdziesz czas :)
    Ale odwaliłaś kawał dobrej roboty :*
    a i jeszcze jedno - JOHNNY!!! Boże cudowny cudowny cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pracować nad tym, chyba zrobię szablon dla Ciebie od nowa ;)

      Usuń
  11. Adres: http://life-is-not-horrible.blogspot.com/
    Kontakt: milena8880@gmail.com
    Hasło: lumos
    Koncepcja: chciałabym, aby na szablonie była jakaś dziewczyna (brunetka) najlepiej odwrócona tyłem albo bokiem (tak, żeby nie było widać twarzy) i Jaś (Jdabrowsky).
    Układ i kolory: to pozostawiam tobie ;)
    Napis: "Porażki są po to, aby zauważać błędy..."

    OdpowiedzUsuń
  12. 10 szabloniarek? J-A-K DUUUŻO!
    Tyle szablonów? J-A-K DUUUŻO! No i oczywiście J-A-K ŁAAADNIE!

    1389- Ten stoi na podium w dzisiejszym poście. Ma drugie miejsce, a najbardziej podoba mi się w nim css, zwłaszcza strony jako pasek na górze. Co do nagłówka, nie podobają mi się kolory postaci. Facet taki jaskrawy na tle bardzo delikatnego nagłówka.

    1390 - Ten nie wiem dlaczego kojarzy mi się z Graphic Poison, to u nich dominuje taki układ. Ogólnie, mimo że nie darzę Niny sympatią tu nagłówek jest całkiem fajny, a napis dobrze zgrany z resztą.

    1391 - Dobra, jeśli mam mówić szczerze to ten mi się nie podoba. Dobór stocków jest bardzo powtarzalny, taki schematyczny i wszystko jest takie dziwnie blade... Zresztą nieważne, jak zwykle css jest świetny.

    1392 - Teraz czas na lukier. Kocham ten szablon! Dla mnie on jest tak bardzo, bardzo twój. Ten układ typowy dla jillowatych szablonów no i nagłówek! Nie jest tak bardzo podobny do tych które zazwyczaj tworzysz, ale może to i lepiej bo jest naprawdę bardzo dobry. Ostatnio mam fazę na nagłówki z postaciami otoczonymi właśnie taką białą ramką, strasznie mi się to podoba. Dobór kolorów świetny, zdjęcia dobre i całość tak pięknie kontrastuje, serio takie szablony mogłabym oglądać godzinami. Co do kodu, osobiście uważam, że tutaj potrzebne były proste kody, minimalistyczne tło. Inaczej wszystko by się ze sobą zlało, a tak teraz tworzy świetną całość.

    Nowy przymiotnik: ta rzecz jest bardzo jillowata.
    Wiem, wiem dziwna jestem. Idę spać i uczyć się do sprawdzianu z informatyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1390 - GP kojarzy mi się raczej z otwartym nagłówkiem i trzema kolumnami ;) Dawno tam jednak nie byłam, więc mogło się to zmienić.

      1391 - Ha, z tym miałam sporo kłopotów i stocki były wciskane tak o, żeby były ;) Też mam do tego szablonu sporo zarzutów :)

      1392 - nie spodziewałam się, że ten szablon zostanie dobrze przyjęty. Bardzo dziękuję za opinie :)

      Pozdrawiam ciepło! Powodzenia na matmie! :)

      Usuń
  13. Wow, aż 10 szabloniarek?! Nieźle się wzięłaś! Szefowo, a powiedz ty mi, skąd się wzięła ta myśl, by nagle to wszystko reaktywować? ;> Absolutnie się nie gniewam, wręcz przeciwnie, alem ciekawa :D Faaajno, znów będę mogła dodać ZS do swoich zakładek, które przeglądam każdego dnia, coby żadnego posta nie przegapić, czyli tak jak kiedyś ^ ^
    Może Rowi wróciła? ;> Avia? Bo nie widzę jej w składzie, co okrutnie mnie boli :< Albo Weasleyowa <3 Albo Silence. Byle nie Elfaba, bo to był strzał w kolano.
    Ty zaspałaś do szkoły, a ja od 8 do 18 na uczelni <3 Nienawidzę cię, wiedz to <3
    Meh, taaaka jednolita tematyka... ale wiesz, że kocham twoje szablony, więc zobaczymy, sprawdźmy ^ ^
    1389 - a co ty chcesz tu poprawiać? Hmm, jasno tu bardzo i... minimalistycznie dość. Wiesz, jak ja za tym 'przepadam' xD Ale podstrony ładnie tu wyglądają, zresztą podobnie jak ten nagłówek po prawej ^ ^ Ogólnie szablonik bardzo przyjemny c:
    1390 - uhuuu, dużo tu tego fioletu! I Niny. Ale powiem ci, że to wszystko naprawdę od razu mi się spodobało! No, może wolałabym klasyczny układ z nagłówkiem na górze, ale i takie kombinacje są niczego sobie ^ ^ Kolumna faktycznie bardzo skromniutka, no ale jeśli osoba, dla której jest ten szablon, więcej nie potrzebuje, to faktycznie jest idealnie. Nie no, ogólnie nie ma się czego czepić c:
    1391 - O, I TAKIE SZABLONY TO JA LUBIĘ!!! <3 Te kolorki od razu przywiodły mi na myśl zimę: błękit i biel no i ta lampa w tle to już w ogóle <3 Kit z kwiatkami, te to bym wywaliła ;-; xD Ale generalnie jest tu prześlicznie! Ładniutkie podstronki w rogu, tak samo śliczniutka kolumna, a wszystko wykonane tak delikatnie... No napatrzeć się nie mogę *____* Nawet nie wiesz, jak ja za takim cudeńkami tęskniłam! <3
    1392 - I znowu Ninka. Ale wait... Czo tam robi ten Depp? O.o Szczerze powiedziawszy to nie za bardzo jestem pewna, czy on tam pasuje...A poza tym nagłówek jak najbardziej super! Kolumienka prosta, klasyczna, ogólnie bez przepychu zbędnego. Jak zwykle (prawie) jestem na tak ^ ^
    Ok, to ja czekam na kolejne notki i pozdrawiam! c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Meth <3

      Wrócić chciałam od dłuższego czasu, ale wolałam zaczekać i dobrze to przemyśleć. Ządnych pochopnych decyzji :)

      Jeden strzał był celny - Silence wraca. Mamy w załodze całą "świętą trójcę", z czego bardzo się cieszę :)

      Dzięki za komentarz, tęskniłam za twoją opinią. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. No, nareszcie doczekałam się odpowiedzi <3 Trójca? To Raion mi na myśl przychodzi.. Szkoda, że tylko jeden, meh :< Ale dobre i to :D

      Usuń
  14. O rany. W szablonie 1391 normalnie się zakochałam. Piękna kolorystyka i śliczne tło. Taki subtelny, delikatny... no jaram się. Układ też niczego sobie. Podoba mi się ten wędrujący spis treści^^. I tyyyyla miejsca na moje gadżety! Jedynym minusem dla mnie jest obecna na nim Nina. Nic do aktorki nie mam, ale nie lubię szablonów z aktorkami, aktorami itd. To jest moja zmora życiowa, że szabloniarki tworzą najwięcej wolnych szablonów z człowiekami. I kurcze, ten szablon jest taki interesujący, że nawet bym się przełamała i go pobrała (mimo tej nieszczęsnej Niny) ale kurde, już ktoś go pobrał. Nie lubię mieć tego samego co inni :x. Ta, gapowe kosztuje, wiem...
    Ciekawa jestem czy podjęłabyś się szablonu w podobnym stylu dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co mi tam, spróbuję. Niech się stanie światło! To teraz zaczynamy :3
      Lumos
      http://secret-wolf.blogspot.com/
      kontakt: srebrna.wataha@gmail.com
      Chciałabym złożyć zamówienie na szablon. Przede wszystkim interesowałoby mnie coś w stylu szablonu 1391. Podobna delikatna kolorystyka, nie mam specjalnych żądań co do niej. Możesz sama dobrać, ale stanowcze nie, mówię różowi. Musi być naprawdę piękna kombinacja, ale kto wie może Ty mnie jakoś do niej przekonasz... (Ten niebieski z tego szablonu jest piękny… i nie obraziłabym się o taki sam dobór^^). Chciałabym żeby komentarze ode mnie były jakoś zaznaczone, w sensie że to pisze autorka czy coś… Tło postów żeby było w miarę jasne, a czcionka ciemna. Coś w właśnie w ten deseń jak w szablonie 1391.
      Ten ruchomy spis treści bardzo mi się podoba, ale trzeba by było umieścić go odrobinę niżej ponieważ zachodzi na niego pasek nawigacyjny czy jak to się mówi.
      Zdjęcia… hm… i tu jest kłopot. Mógłby być księżyc gdzieś tam w tle… ta, bardzo pomocne, wiem XD.
      O! Znalazłam kilka obrazków postaci do szablonu, jeden z nich mogłabyś wykorzystać w szablonie.
      http://anotherwanderer.deviantart.com/art/Winter-Queen-347432034
      http://fc01.deviantart.net/fs49/i/2009/235/d/2/__WIP_Detail_Preview___by_Anathematixs.jpg
      Jakbyś wybrała moją prośbę o szablon, to mam jeszcze kilka obrazków (maksymalnie trzy) które ewentualnie mogłabym Ci podesłać, do szablonu. Wykopałam je z Internetów, ale zabij mnie, nie pamiętam skąd :”D.
      Cytat:
      „Kiedy łamiesz zasady, łam je mocno i na dobre.”
      Może być zarówno po angielsku jak i po polsku, mnie to obojętne.
      No, to chyba tyle. Mam nadzieję, że chociaż przeczytasz to zamówienie :”D. Pozdrawiam i dzięki.

      Usuń
    2. Świetny cytat. Zapada w pamięć.

      Usuń
    3. Pierwszy raz spotykam kogoś, kto nie lubi szablonów ze sławnymi osobami ;) Szczerze mówiąc mi jest najłatwiej robić takie szablony, bo w internecie jest mnóstwo sesji zdjęciowych aktorów.
      Dzięki za opinię :)

      Usuń
    4. Wszyscy mi mówią, że jestem dziwna XD. No ale sama zobacz, tyle tych szablonów z człowiekami D:.
      O, znalazłam jeszcze inny obrazek, jakby tamte Ci nie odpowiadały
      http://iardacil.deviantart.com/art/Romance-116762921
      takie z cieniami też jest fajne. Nic niby nie widać (kto tam jest, ruda,blondyna czy może brunetka) a jednak takie romantyczne :"D.
      Moje propozycję są bardzo elastyczne, więc zawsze możemy się jakoś dogadać :"3.

      Usuń
  15. Lumos!

    adres bloga: http://wyidealizowani.blogspot.com/
    gg/email kontaktowy: 4672767/papryczka.chili@poczta.fm (chociaż preferowałabym gadu-gadu, tudzież facebook).
    ogólną koncepcje (postacie, kolorystyka, preferowany układ, napis itp.): Przede wszystkim marzyłby mi się ładny, minimalistyczny szablon, w pastelowej kolorystyce. Jest to blog z opowiadaniem, więc szablon taki... typowo pod opowiadania. Super byłby wysuwany spis treści gdzieś z boku albo na kółkach...
    Co do ogólnej koncepcji... na pewno zdjęcie rudowłosej dziewczyny jako główne, bo to najważniejsza postać. Jeśli chodzi o zdjęcie to myślę, że któreś stąd byłoby dobre: http://weheartit.com/hunter_z/collections/13248474-redhead-destiny?page=7&before=132780031 z tym, że bez mocnego makijażu. ;). Plus zdjęcia stąd: http://weheartit.com/samanthaserena/collections/19407519-vintage-belle-dreamy-dresses?page=3&before=169770678.

    Cały zamysł jest taki, by szablon był minimalistyczny i w pastelowych kolorach. Dużo bieli, pastelowego różu, niebieskiego, jakichś kwiatów i tematyki weselnej. Rudowłosa dziewczyna + jakaś suknia ślubna, jakieś kwiaty, dodatki (stąd drugi link). hm, co jeszcze... A, cytat! Mógłby być taki:
    "Zestarzej się przy mnie. Najlepsze dopiero się zdarzy." lub jakiś inny o miłości/ślubie/małżeństwie.

    Strasznie się cieszę, że zaczarowane wróciły <3.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lumos
    Adres bloga: watahawilkowdiamentowegoserca.blogspot.com
    e-mail: Astral-blog@wp.pl
    koncepcja: jak 3 tylko z wilkami
    Bez cytatu
    ps. Super że zaczarowane znowu działają

    OdpowiedzUsuń
  17. cóż.
    Przywalenie nauką nie zniknęło, ale skoro już i tak nie ma szans na jakieś sensowne wyniki w czymkolwiek to się pojawiam.
    I jaram się.
    Ostrożnie, ale jednak.
    JILL! *wybucha płaczem* Sssskarbie, sssskarbuniu, ssskarbeczku ;-; Jak dobrze Cię widzieć. Jestem taka szczęśliwa, że coś się dzieje i dobrze się dzieje i jest kuli wogle.
    Tak więc otwieram zakładkę, wpisuję w google "biologia" i udaję, że coś robię uczonego. Jej!
    1389 najbardziej podoba mi się pod względem kodowym. Podoba mi się motyw statku w nagłówku i te okalające schody ale trochę dziwnie, że twarze gołąbeczków nie mają równej ostrości. W sensie, Keira taka pomleczniała no. A może to on jest za ostry, tak w porównaniu do całości. Ogólnie jest jakoś mlecznie za bardzo, ale to po prostu nie mój gust. Fajne menu i ta chorągiewka z datą. Aw, jakie modne są te "szablon wykonany przez".
    1390 Uh, ten to mi się nie podoba. Za dużo fioletu i jaskrawości (tak, wcześniej narzekałam na mleczność ale to też kwestia szablonu nono) I za dużo Niny. Przynajmniej o jedną. Nic do niej nie mam, lubię sobie nawet obejrzeć z bratem "Victoria znaczy zwycięstwo" ale mam wrażenie, że z jedną, większą byłoby estetyczniej. I znowu schody i zegarek w tle. Brak mi urozmaicenia. Ale łaaaadnieee noooo. Nie hejcę.
    1391 Czuję w tym bardzo Twój styl dawny :D Byłby to szablon z moim ulubionym nagłówkiem (te lampy słodkie, słodkie błękity i tak milutko jest) gdybyś tak nie wymolestowała gumką modelki. Czaderskie są te trójkątowe gwiazdki w teksturce :0 Mam skojarzenia z Assasinem. Css jest spoko, oprócz tego menu. Wydaje mi się, że lepiej by wyglądało takie rozłożone podczepione u góry albo gdzieś po lewej tekstu, tak klasycznie. Ale ładnie :3
    1392. Podoba mi się ten ognisty nagłówek, pomijając podwojonego gościa xD (btw. to Johnny Deep, no nie?). Świetna ta biała poświata wokół postaci. I trybiki i płomienie. Nice, tak ogólnie. Ale widać, że nie miałaś pomysłu na css, chociaż wcale nie wyszło źle. Tylko tło, zamiast podłogi dać jakieś inne :>
    Pod względem nagłówka najbardziej mi się podoba ostatni a kodów pierwszy:) Plus dodatkowa radość z powodu tego, że dawno nie oglądałam Twoich prac!
    Wytrwałości, pomysłów i bogatego życia towarzyskiego, czy czego tam ludzie potrzebują .3.
    pozdrawiam i czekam na więcej :3
    Kraken
    Sto lat nie komentowałam na żadnym blogu:| Czuję się dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj częściej, ZS bez Ciebie to nie to samo ;)

      Dziękuję za komentarz ;) Mamy tyci inne typy, mi graficznie podoba się drugi, a czwarty już nie koniecznie. Jednak ile ludzi tyle opinii :)

      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  18. Lumos.
    Chciałabym zamówić szablon (wow, odważyłam się pierwszy raz xd)
    Blogiem jest sfora - role play z opowiadaniami. Łapaj link - http://pack-of-paradise.blogspot.com/
    Chciałabym, żeby przedstawiał on psa (co do ras nie mam zbytnich wymagań, chciałabym tylko, żeby nie była to żadna miniaturka, ani amstaff, bullterrier), Odcienie zieleni, ew. błękitu.
    A sam szablon... coś takiego... minimalistycznego c;
    Bez cytatu, ale gdzieś na nagłówku mogłoby być umieszczony napis Pack of Paradise. c;
    Mój e-mail do korespondencji: jeste.seth@gmail.com
    Życzę pomysłów na szablony i wytrwałości c;
    ~ JesteSeth

    OdpowiedzUsuń
  19. Pobieram szablon 1391 na blog http://mdwolaac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też chciałabym zamówić szablon. Blog będzie o codzienności i innych pierdołach. Masz link ---> http://chasethewindandtouchthestar.blogspot.com/
    Chciałabym aby obrazek był na całym tle. -> http://images.forwallpaper.com/files/images/9/90f6/90f69306/906884/moment-of-silence.jpg
    pasek po prawej stronie. No myślałam też żeby to było w stylu tego szablonu wolnego. Aby górowały barwy zielony, żółty jak na moim blogu. Miło by było jakbyś dodała też coś od siebie. Mój e-mail: BlackRabbit.5@wp.pl. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak ♥! Wreszcie odkryłam to cudeńko ♥. OMG uwielbiam was, a szczególnie CIEBIE ♥. Podziwiam Twój niesamowity talent *o*. K.O.C.H.A.M
    I z związku z tym chciałabym zamówić szablon o tematyce... No właśnie chciałabym szablon z tematyką Violetty. Ale znając świat nie przyjmiesz... Rozumiem, mało osób to "łokcia", no ale cóż życie xD. Ale warto coś napisać xddd.
    Chciałbym aby szablon był jak 1 w tej notce. Ponieważ, baaardzo mi się spodobał, choć bardzo to mało powiedziane. Chciałbym bym też aby na szablonie znajdowała się Martina Stoessel, najlepiej sesja w blond włosach.
    To tyle, może przyjmiesz choć to mało prawdopodobne.
    Kochająca i podziwiająca Cię, Nathy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pobieram ten szablon różowy z Niną :v
    Znajduje się już na moim blogu: http://opowiadanieporwana.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń