g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

27.03.2015

[1393-1394] Oh My Lord and Taylor


Grafika na pół z Rajne ♥


Tęskniliście?
:c

przyjmę jedno zamówienie

51 komentarzy:

  1. TAK. c;c;;c;c;c;c;c;c;c;
    1393 - Śliczna sesja zdjęciowa modelki. Przypomina mi trochę Phoebe Tonkin, to ona? Świetnie dobrane kolory i śliczne tekstury. Szczególnie podobają mi się te "rysowane" kwiaty i liście. Napis jest ciut niewidoczny i jak dla mnie trochę za mały, ale oprócz tego wszystko jest super.
    1394 - Nie mam pojęcia czemu, ale ten przypadł mi do gustu bardziej. Nagłówek jest prze-prze-prześliczny ta hmmm, nie wiem jak to nazwać faktura modelki. Taka bardzo jaskrawa i przerysowana, ale w pozytywny sposób. No i oczywiście świetny dobór, kontrastowych kolorów. Co do kodu to też nie ma co narzekać. Nie jest jakiś przesadnie skomplikowany, ale może to i dobrze. Jednocześnie łatwiej jest się skupić na treści bloga oraz dokładniej przyjrzeć się nagłówkowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje za spory komentarz i mile słowa, taka opinia naprawde wiele dla mnie znaczy❤
      Tak, to jest Phoebe Tonkin:)

      Usuń
  2. Pierwszy szablon ma bardzo ładną kolorystkę. Nagłówek też jest poprawny, wszystko byłoby super, mroczny klimat, cienie rąk, tajemniczość modelki... Tylko skąd te liście? Rozumiem, że tekstury Carllton są świetne, ale akurat ten motyw w tego typu nagłówkach średnio się komponuje. Choć to chyba moja jedyna uwaga jeśli chodzi o nagłówek ♥. Drugi szablon o wiele lepszy, ograniczyłaś stocki do minimum, ja naprawdę średnio rozumiem ich duże ilości w pracach niektórych grafików xD. Czepiłabym się mocnego wyostrzenia postaci, ale po co, skoro szablon bardzo mi się podoba? Jest perf.
    Wpadnę jeszcze skomentować twoje prace z pewnością, są super ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy nagłówek robiliśmy na pól z Rajne i kiedy ona je dodawala to wszystko wygladalo ślicznie, a kędy ja kończyłam moze faktycznie zepsulam to jak się komponują :c
      Bardzo się cieszę, ze prace sie podobają, ślicznie dziekuje za komentarz i pozdrawiam ciepło!❤

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pół :c dwaścia procent.

      Usuń
    2. Jak mówię ze pół to pół ❤

      Usuń
  4. Hej! :D
    Chciałabym zamówić szablon.
    Lumos
    adres bloga: http://zaszalej-opowiadanie.blogspot.com/
    gg: 7202316
    Pierwszy raz zamawiam szablon więc mam nadzieję że nic nie spieprzę XD
    ogólną koncepcje (postacie, kolorystyka, preferowany układ, napis itp.): Jest to blog z opowiadaniem. Prosiłabym, aby był strona główna, autorka, spis treści, bohaterowie i zakładka "Polecam blogi" były w takich kółeczkach jak na tym blogu. Bardzo mi się to podoba :) I żeby się tak obracały gdy się na nie myszką najedzie XD
    Co do postaci: Głównymi bohaterami są Ashlee Simpson i Channing Tatum, więc mogliby być na pierwszym planie, natomiast na drugi prosiłabym Ushera i Amande Seyfried. Zdjęcia:
    http://cdn02.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2008/02/ashlee-kiss/ashlee-simpson-first-kiss-11.jpg

    http://getnetworth.net/wp-content/uploads/2013/09/channing-tatum-net-worth2.jpg

    http://img0.ndsstatic.com/wallpapers/e9734b6883908f76e930e5cc31e02de8_large.jpeg

    http://www.theplace2.ru/archive/usher/img/usher1.jpg

    Chciałabym, aby szablon był w kolorach fioletowym i niebieskim.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mogę na Ciebie liczyć, Silence? :)

      Usuń
    2. Zastanawiałam sie dosyć długo ale niestety nie wykonam szablonu z aż czterema postaciami, ponieważ pewnie go zepsuje:c

      Usuń
    3. A czy gdyby była tylko Ashley Simpson i Channing Tatum zrobiłabyś? :)

      Usuń
    4. Ojej jak miło *-* Dziękuję <3 <3 <3
      Prosiłabym jeszcze, aby strona główna, autorka, spis treści, bohaterowie, SPAM i zakładka "Polecam blogi" były w takim układzie jak na szablonie 1391 :)
      http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-1391-Best-Thing-By-Jill-514182267?q=gallery%3ASzablonyJill%2F38980860&qo=7

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. No ja myślę ❤ Mi tez się strasznie tęsknilo:c

      Usuń
  6. BARDZO< BARDZO tęskniłam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, nie tęskniliśmy :c♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie nikt nie pytał :c ❤❤

      Usuń
    2. ja ją pytałam. Ha ha ha!

      Usuń
    3. Pft. Hasztag rajne ratuje fejf z opresji ♥♥

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się nagłówek w pierwszym, ale całość wydaje mi się zbyt blada. Kody są fajne, ale kolorystyka w ogóle mnie nie przekonuje.Nie rozumiem tego żółtego akcentu w komentarzach ;)
    Drugi szablon podoba mi się o wiele bardziej. Fajny, ciekawy nagłówek, całość prezentuje się świetnie. Zastanawiam się czy kolumna z lewej jest unieruchomiona/wysuwa się?
    Ładne prace, oby wena Ci dopisywała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolumna w drugim tam sobie po prostu jest, ale teraz tak się zastanawiam czemu jej nie zrobiłam wysuwanej ;-;
      Dziękuję ci bardzo za komentarz, cieszę sie, że sie podoba i pozdrawiam:c❤

      Usuń
  9. Taaak, tęskniliśmy baaardzooo :)
    Piękne szablony, szczególnie ten drugi. Podoba mi się kolorystyka. Lubię w nim połączenie ciemnych i jaskrawych kolorów ;) W pierwszym jest śliczny nagłówek, tylko tło trochę za jasne, mimo to podoba mi się :)
    Pozdrawiam i życzę wielu nowych pomysłów :3
    BB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziekuje za komentarz! Cieszę się, ze prace sie podobają:)
      Pozdrawiam ciepło❤

      Usuń
  10. Witam serdecznie, mam wielką nadzieję, że wykonasz dla mnie szablon ;)
    Hasło: Lumos
    adres bloga: zakrety-losu.blogspot.com
    kontakt: maryridle@gmail.com
    postacie: Emma Watson i Tom Felfon.
    Tu mam kilka linków, ale jeżeli nie będą ci odpowiadać możesz wybrać inne. Chodzi mi o to, żeby nie było to jakieś ciemne i mroczne zdjęcia, ale właśnie takie delikatne, wiosenne ;)

    http://celebmafia.com/wp-content/uploads/2014/12/emma-watson-elle-magazine-cover-belgium-january-2015_3.jpg

    file:///C:/Users/Karolina/Pictures/Sesje/c990ea18ae1ae89604506ca45558022e.jpg

    file:///C:/Users/Karolina/Pictures/Sesje/Emma-Watson-emma-watson-32715901-500-750.jpg

    file:///C:/Users/Karolina/Pictures/Sesje/Emma-Watson-emma-watson-32882177-1521-2000.jpg

    file:///C:/Users/Karolina/Pictures/Sesje/Tom-tom-felton-22660344-1162-2000.jpg

    file:///C:/Users/Karolina/Pictures/Sesje/Warner-Bros-2010-tom-felton-26897400-853-1280.jpg

    Kolorystyka - biało-beżowa.
    Układ- prawo kolumnowy. Najlepiej, żeby był zbliżony do takiego jaki mam teraz ;)
    Napis: Wszystko czego potrzebowałem. Wszystko, czego chciałem. To wszystko jest tu, w moich rękach.
    Bardzo bym chciała aby na nagłówku znalazły się: białe kwiaty.
    Z góry bardzo ci dziękuję ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawia mnie jak moge otworzyc zdjęcie z dysku z twojego komputera :c

      Usuń
    2. Przepraszam! Mój błąd! Nawet nie zauważyłam, że wklejam złe linki. Chodziło mi o te zdjęcia:

      http://b1.pinger.pl/90572c10c7c12e17ee10054b750149aa/emma-watson-hair61.jpg

      http://b4.pinger.pl/6424e018f82f2c17eab874ee96055eee/tumblr_static_tumblr_mmfewo0zzu1r.jpg

      http://24.media.tumblr.com/55d50c8c4d19dffc9aa7000c5820cb1d/tumblr_mg87ceYCJh1rv6643o1_r1_500.jpg

      https://shechive.files.wordpress.com/2011/07/eye-candy-tom-felton-22.jpg

      http://images4.fanpop.com/image/photos/20800000/Hot-pics-tom-felton-20899124-539-720.jpg

      http://www.blogvedete.com/wp-content/gallery/tom-felton-in-asos-1/tom-felton-asos.jpg

      Usuń
    3. W takim razie z przyjemnością przyjmuję!

      Usuń
  11. Wiedziałam, że to ty wrócisz, mała mendo! Znowu będziesz mnie drażnić swoją obecnością! Cudnie <3 xD
    1393 - A MOŻE BY TAK PONUMERKOWAĆ?! To Rayne też wróci? ;> Byłoby cudnie ^ ^ Boże, jaki ten szablonik delikatniusi, jasnusi i w ogóle słodkusi! Szkoda, że na dole nie ma w zasadzie nic, po prawej na górze w sumie też nie. Ja bym pieprznęła jeszcze jedną kolumnę, tak poniżej nagłówka po prawej. Nie na górze, żeby "skrzydeł" nie robić, acz cholera go tam wie, może i to nie byłoby takie złe. Ale kolorki generalnie ładne, a nagłówek to mistrzostwo! Jest naprawdę znakomity, klimatyczny i tak dalej ^ ^ Bławo!
    1394 - meh, odwaliłaś w sumie to samo, tylko szerzej i z innymi kolorkami. W sensie układ jest ten sam, a szkoda. Btw uzupełnijcie spis treści. Jak się nazywa ta nowa szabloniarka? Ellen? Ona tak zrobiła, że też miała szablony z tym samym układem. Marnowanie potencjału normalnie! Ale nie ma co ukrywać, jest ładniej i ten szablon podoba mi się bardziej. Przede wszystkim kolorki mi bardziej odpowiadają no i lubię dużo treści, a tak szerokie... pole na tekst... jak najbardziej mi odpowiada. Jest prosto, acz schludnie, czyli tak jak poprzednio, ale serio, szablonik świetny c:
    Jeszcze trochę więcej różnorodności, ale w sumie to tylko dwa szablony, więc nie ma co robić dramy. Ale kondycji nie straciłaś :D
    Ok, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kłam, nie wiedziałaś. Przeciez, ze to jest największa i najlepsza niespodzianka w Twoim życiu.
      A tak na serio to Meth, też tęskniłam za drażnieniem Ciebie❤
      Nie wiem czy trzeba numerować, ale jak nie to nie będę bo ze mnie len :c
      No nie da sie nie zauważyć ze Rajne wróci skoro jest juz w spisie załogi xd
      1393 - nie wiedzialam czy jeszcze jedna kolumna nie przytłoczy nagłówka, który jest wyjątkowo mały:c
      1394 - ten sam układ ponieważ robiony na tym samym blogu próbnym i jak załadowałam ten nagłówek a zostały stare kody to mi wszystko do siebie przypasowało i postanowiłam zostawić :c
      Dziekuje Ci za komentarz, cieszę się, ze ogólnie cos tam sie podoba i również kondycji nie straciłaś jesli chodzi o komentowanie ❤

      Usuń
    2. Tak będzie cholernie miło znowu drażnić siebie wzajemnie <3

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Może troszkę.
      Mendo.
      gdzie numerki do tych cudeniek okropnych co?>:c
      Noooo, Rayne się spisała!
      No dobra, gratuluję obu. Jest perełkowato, słodko i trochę mhrocznie, przez te czaderskie łapki cieniowe. Fajne teksturki z liści i serio ładne zdjęcia Pheobe.
      Ale tak samo jak w drugim, ten css no. Tak puści. Zwłaszcza przy takich dość bogatych nagłówkach i tu takie bum. Pustynia szablonu. Na której mogłyby zakwitnąć kwiaty sztuki, przy odrobinie pielęgnacji - c-
      W skrócie: trochę szkoda, że jest teraz taki trend na zamknięte nagłówki takie malutkie.
      Hehe. Drugi nagłówek jest zabawny. Mam bluzkę z psychodelicznym kotem i też się mieni różnymi kolorami i ma cztery oka. Ale no ładnie, co ja mam powiedzieć. I ZNOWU MHROCZNE ŁAPKI.
      Szabloniki schludne i ładne, nie jakieś bumłupszalalala, ale nie narzekam. Może ciut.
      Co to za czaderska czcionka do tytułu posta i komentarzy? .3.
      Drugi bardziej mi się podoba bo ładniej się komponuje i jest mniej słodki a bardziej fajowy. No i nie wiem co jeszcze powiedzieć. Fajny zielony pasek po lewej między nagłówkiem a manu. O.
      To by było na tyle.
      See ya later bae,_,

      Usuń
    2. to w takim razie Tobie nie odpowiem.

      Usuń
    3. ejnoprzecieżtęskniłam;-;

      Usuń
    4. nodobrano.
      też mam bluzkę z psychodelicznym kotem.
      Żart.
      Następnym razem będzie bumłupszalalala.
      Nie zasłużyłaś, ale czcionka to Brain Flower.
      Pa.





      tęskniłamkrakeniku

      Usuń
  13. Sajlens, ja się stęskniłam. ❤ :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej, miałam przeczucie, że wrócisz :3
    ŚLICZNY GŁÓWNY SZABLON, BOŻE, TEN NAGŁÓWEK <3
    Co do szablonów to oba piękne, aczkolwiek chyba bardziej podoba mi się szablon nr 1393, ale to chyba ze względu na aktorkę c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Ślicznie dziękuję za komentarz i bardzo się cieszę, że szablony się podobają!
      Pozdrawiam♥

      Usuń
  15. Śliczne szablony, naprawdę ♥. Zakochałam się w nich, a najbardziej w 2. Ta Kolorystyka, ach ♥.
    Mam pytanie czy wykonujesz szablony związane z Violetta? Jeśli, nie to przepraszam za zmarnowanie czasu i Niedzieli ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię! Cieszę się, że szablony się podobają:)
      Tak, dla mnie to nie ma większego znaczenia kto znajduje się na szablonie. Tylko uprzedzam, że nie wykonam nagłówka z więcej niż dwoma postaciami. Ewentualnie trzema jeśli zdjęcia będą mi pasowały.

      Usuń
  16. Witam, chciałabym złożyć zamówienie akurat u Ciebie, bo kiedy weszłam na twojego bloga, od razu uznałam, że będziesz wiedziała o co mi chodzi i myślę, że podołasz zadaniu:)
    ps. masz wspaniały szablon!
    Hasło: LUMOS
    Adres bloga: http://art-of-killing.blogspot.com/
    Kontakt: myślę, że ask.fm będzie najlepszym rozwiązaniem, codziennie na nim jestem, a na poczcie niezbyt :/
    ask.fm/complicated_truth
    Ogólnie układ chciałabym zamknięty (tak jak na Twoim blogu Silence) I do tego dwukolumnowy. Zastanawiam się nad kółkami z np. "informowani" "bohaterowie" itp. ale nie jestem pewna.... Zdaję się na Ciebie:)
    Kolorystyka: może być odcień brązu, złotego, beżu (efekt ma być tajemniczy), w tle możesz dodać jakąś broń, może świece.
    Ogólnie całe opowiadanie ma miejsce w Las Vegas:) Zdaje się na Ciebie :)
    Postacie: Justin Bieber, Barbara Palvin
    Ich zdjęcia:
    http://www.fashiongonerogue.com/wp-content/uploads/2014/05/barbara-palvin-hungary-shoot4.jpg
    http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2011/326/4/f/colorizacion___barbara_palvin_by_krypteriahg-d4h0r2k.png
    http://cdn20.glamka.smcloud.net/t/photos/11349/barbara_palvin_w_elle_uk.jpg
    ( wybierz najlepsze według ciebie zdjęcie)
    zdjęcia Justina:
    http://s.redefine.pl/dcs/o2/redefine/poszkole_cms/42/4237964/original.jpg
    http://2.s.dziennik.pl/pliki/6657000/6657990-justin-bieber.jpg
    http://t-eska.cdn.smcloud.net/common/9/8/s/984729yJYG.jpg/r-600,0-n-984729yJYG_justin_bieber_selena_gomez_justi.jpg
    tu również wybierz najlepsze :)
    Rozmiar tego, gdzie się pisze post, żeby był trochę bardziej węższy niż u Ciebie na "Silence"
    Najlepiej żeby ta kolorystyka nie była taka wyrazista mocno jak na moim aktualnym blogu (wolę takie bardziej stonowane) :)
    Myślę, że przyjmiesz zamówienie, bardzo mi zależy, bo jestem tu pierwszy raz! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego, co w tle mogłoby się znaleźć to może być jeszcze jakaś krew i nóż:) przepraszam, że tak truje :/

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń