g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

28.03.2015

[1395-1396] 'Cause it's too cold for you here


Pierwsza w życiu sygnaturka, bądźcie łagodni


Cześć! Z tej strony Emptiness. c: Kurczę, ale stęskniłam się za Zaczarowanymi. <3 Kiedy pierwszy raz zobaczyłam notkę Jill informującą o powrocie, natychmiast zdecydowałam, że chcę wrócić. Brakowało mi tego, choć dawno nie robiłam szablonów, więc kody dziś ubogie.
Co się u mnie działo? W sumie niewiele, dalej coś dłubałam w Photoshopie, raz czy dwa zrobiłam prywatnie szablon... o, wróciłam też do robienia zwiastunów i zaczęłam coraz częściej wrzucać zmontowane filmiki na yt, więc jakby ktoś chciał pooglądać, to tu jest mój kanał: link

Lubię go. Nie wiem, co mnie pokusiło, że zdecydowałam się na Dramione, ale cii.

Eksperyment, który nie bardzo się udał. Tło kompletnie nie pasuje, ale nie mogłam znaleźć lepszego. W następnej notce dodam ten szablon w innej kolorystyce i z innym tłem.

Miałam ochotę zrobić coś z Carą. Podoba mi się kolorystyka i na 99% zrobię z tego nagłówka szablon do następnej notki.

Słuchałam sobie Crazy In Love i wyszło takie oto coś.

Nie podoba mi się, ale sza. Za dużo wpierniczyłam stocków, za to koloryzacja ładna.

Na dziś to tyle. :) Do zobaczenia w następnej notce.

PS Przyjmę jedno, góra dwa zamówienia.

31 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Po pierwsze na swojej podstronie Dramaqueen wyraźnie zaznaczyła, że nie wykona nic z Violettą, a po drugie zanim złożysz zamówienie przeczytaj regulamin :)

      Usuń
  2. Och, nowa osóbka! Jak miło ♥ Już zaczynam zwiedzać twoją notkę (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sygnaturka, taka klimatyczna! Bardzo mi się podoba :)

    Szczerze mówiąc pierwszy szablon nie przypadł mi do gustu. Jasna kolorystyka i to zdjęcie Feltona tyci mi się ze sobą gryzie ;) Plus brakuje mi jakiś stocków na nagłówku. Podobają mi się te krótsze napisy, ale te długie kawałki teksty wyrzuciłabym na twoim miejscu ;)

    Kurczę, kurczę... fajny pomysł na drugi szablon. Masz oryginalny styl, ale zdjęcia wydają mi się za ciemne.Trochę mi nie pasują do tego cukierkowego otoczenia.Uważam również, że tak wielkie pomieszanie w tłach może tyci przytłoczyć czytelnika ;)

    Pierwszy nagłówek ma potencjał. Podoba mi się pomysł z kolorami tzn. środek inny i obramowanie inne. Coś mi tu jednak nie gra. W czym zapisałaś nagłówek? Jakość wydaję się tyci słaba ;)

    Kolejny nagłówek... nie.

    Ostatni nagłówek jest cudowny, szkoda, że nie zrobiłaś z nim szablonu. Podoba mi się praktycznie wszystko. Ciekawa kolorystyka napisy... bardzo ładna praca :)

    Życzę dużo weny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Z ostatnim będzie szablon jak naprawię laptopa. c:

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Pamiętam, że kiedyś blogi, z którym współpracowałyście (w tym właśnie SP) miały kiedyś możliwość wykonania szablonu bez kolejki lub jako pierwsze (nie pamiętam dokładnie). Czy to jest aktualne?

      Usuń
  5. Boże, pierwszy raz komentuję coś na Zaczarowanych. Sama nie wiem, czemu to robię, ale... Lubię chyba grafikę, od niedawna. Tak wyszło.
    Więc może powiem coś o szablonie pierwszym, bo tak. XD Nie znam się na tym, sama nie tworzę szablonów czy czegoś podobnego. Zajmuję się innym rodzajem sztuki, ale prace na Zaczarowanych są świetne, więc...? Nie mam nic do stracenia, naoglądałam się już tak wielu szablonów...
    Także - 1. Podobają mi się kolorki, są śliczne, po prostu. Zawsze jakoś wolałam błękit, och... Nie jestem wielką fanka Dramione, w ogóle nie. Ale szablon podoba mi się kolorystycznie.
    2. Nie jestem fanką takich szablonów czy też kolorów, ale bardzo podobają mi się komentarze, które są innego koloru niż tło. XD Poza tym, nagłówek jest ładny. Takie kolorki.
    3. Teraz mamy nagłówek. Nadal zastanawiam się, co aj tu robię. Nie znam się i pewnie nawet nie zwrócisz uwagi na ten komentarz... Ale jeśli już zaczęłam... Cara. Nie znam się, nie znam jej, nie moje czasy, wiek. Nagłówek jest ładny, tyle że nie moje kolory. Boże, wszystko tu jest ładne, chciałabym tak. c:
    4 i 5. Piątka to chyba najładniejszy nagłówek, nie wiem co Ci się tam nie podoba. XD Śliczny jest wprost, uroczy. Za to czwóreczka jest ładna, tak. Nie znam się, więc za dużo nie powiem.
    Wszystko jest tu śliczne. Nie wiem co mnie naszło, żeby coś tu skomentować, ale pomyślałam sobie, ze jeśli śledzę nowe notki, to co, przecież chamskie byłoby siedzieć cicho. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      Też nie jestem fanką Dramione, nie wiem czemu zdecydowałam się na taką tematykę XD
      Jeszcze raz dziękuję za tak pozytywny komentarz. :)

      Usuń
  6. O nie! Zagapiłam się i nie zauważyłam nowej notki. Śpieszę nadrobić.

    1395 - Tutaj jedyne co mi się nie podoba to ten facet wystający zza Draco... Ogólnie to ciekawy pomysł z tekstami piosenek, wierszy(???) w tle, ładnie to wygląda. Odnośnie postaci to też wygumowałabym jeszcze odrobinkę tło za Hermioną i miodzio.

    1396 - Kod w sumie podobny do pierwszego, ale jakoś bardziej ten przypadł mi do gustu. Fajne połączenie kolorów i ładnie nałożone tekstury, chociaż tu też bardziej wymazałabym postacie.

    1 nagłówek - Podoba mi się ta czerń wokół Cary i te śliczne, czerwone motylki! Ogólnie to mój numer "dwa" w tej notce. W sumie to mogłabyś wlepić jeszcze trzecią Carę po drugiej stronie tej środkowej, byłoby tak symetrycznie, ale to takie moje, matematyczne skrzywienie. :)

    2 nagłówek - Tu mi się podobają tekstury, ale dla mnie trochę za mało się dzieje na tej pracy.

    3 nagłówek - Zdecydowani mój faworyt! Jest najlepszy z całej notki i zgodnie z przedmówczyniami żądam (żądam, hehehe) z nim szablonu. Tu pasuje mi dosłownie wszystko. Śliczna modelka, sarenka w tle i te refleksy przy zegarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Fakt, może za mało wymazałam w pierwszym szablonie tło za postaciami, ale już trudno. A z trzecim nagłówkiem w następnej notce będzie szablon. :)

      Usuń
  7. Brr, Płaczące Anioły ;-;
    Bardzo podoba mi się kolorystyka w obu szablonach. Taka cudnie wiosenna :3
    1 nagłówek jest koszmarny. WIDZĘ W TLE PŁACZĄCE ANIOŁY ;-; Dlaczego to robisz :c Żartuję, nagłówek b. ładny c:
    Co do 2 nagłówka, to także bardzo ładny (: Ciut nie podoba mi się ten zielony (oliwkowy?) w tle, ale to tylko moje zdanie, bo nie przepadam za tym kolorem. Za to kobietka bardzo ładna :3
    3 nagłówek - hik, widzę łanię! Uwielbiam łanie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead.
      Dziękuję. <3 Też uważam, że łanie są świetne <3

      Usuń
  8. And now. So let me hold both your hands in the holes of my sweather ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy z powrotem! :)
    Bardzo ładne szablony, szczególnie pierwszy i trzeci. W tym z Dramione podoba mi się kolorystyka. Lubię połączenia takich kolorków ;) W drugim moim zdaniem tło nie jest złe. Szablon wyszedł Ci dość jaskrawy, ale według mnie ładnie się komponuje :) Pozostałe także są śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu nowych pomysłów :)
    BB

    OdpowiedzUsuń
  10. Oho, ale się za Tobą stęskniłam♥ Cieszę się, że wróciłaś:)

    I szablon - kolorystyka mnie urzekła, css też nie zły, ale te postacie na nagłówku...ludzie za Draco i las za Hermioną, niestety ale wygląda to bardzo nieestetycznie. Za dużo tych błyskawic, napisów i te dwa stocki z dziwnymi napisami również zbędne.
    II szablon - O nie, tutaj nic mi nie pasuje. Oprócz kolorystyki na nagłówku, taka cukierkowa. Straszne wycięcie postaci, to tło za dziewczyną zupełnie nie pasuje, schody po prawej tak sobie wyglądają, nie wiadomo po co one tam. Kolory w postach i tło również niezbyt dobrze się kompunują.
    I nagłowek - o, ten mi się podoba. Co prawda kolor tła mi nie pasuje, zdjęcia modelki bym do siebie zbliżyła i trochę rozjaśniła te ciemne miejsca na nagłówku ale całość się prezentuje naprawdę nieźle. Te motylki są genialne, napis także ładny.
    II nagłówek - wybacz, ale to jest chyba jedna z Twoich najgorszych prac. Znowu to tło za modelką, zupełnie niepasujące stocki, za dużo tekstur, napis chaotyczny i straszny ten czerwony kolor. Kolorystyka całego szablonu także nieudana.
    III nagłówek - ten nagłówek z kolei to chyba moja ulubiona Twoja praca! Jest świetny.Wszystko ze sobą gra, modelka śliczna, napis dobrze wygląda. Bardzo klimatyczny nagłówek. Straszna szkoda, że nie zrobiłaś do niego kodów. Oby więcej takich prac!

    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne prace, szczególnie podoba mi się pierwszy szablon i nagłówek z Carą ;3

    Lumos
    adres: zwiastuny-doublenik.blogspot.com
    kontakt: zwiastuny.doublenik@gmail.com
    koncepcja: szablon miałby być na zwiastunownie, więc mogłoby się na nim znaleźć coś związanego z filmami (mogłoby też być coś jakby sklejka scen z różnych filmów, gdybyś miała tego wizję, to mogłybyśmy ci podać filmy. ale to jedynie jeśli miałabyś na to pomysł). kolor, może czerwony, pastelowy pomarańcz, ciepłe kolory. oprócz tego duży napis "Double Nik" i gdzieś mniejszy "świat który wam pokazujemy jest częścią nas". co do układu, potrzebujemy dużo miejsca na gadżety, poza tym chyba nie mamy jakichś szczególnych wymagań.
    button znajduje się u dołu prawej kolumny :)
    to chyba tyle, bardzo nam zależy na tym szablonie.
    pozdrawiamy, załoga doublenik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję, ale nie wiem, kiedy uda mi się go zrobić, bo mam problemy ze sprzętem. Skontaktuję się jeszcze z tobą. c:

      Usuń
    2. dziękuję, będę cierpliwie czekać :)

      Usuń
  12. Lumos
    Rodzaj: Szablon
    Blog: http://all-about-pretty-little-liars.blogspot.com/
    Autor: Stalia ( ale prowadzę bloga z innymi dziewczynami to chyba lepiej by brzmiało Ekipa AAPLL czy coś takiego)
    Opis pracy: Chciałabym szablon o serialu Pretty Little Liars o
    tematyce i kolorystyce wiosenno-letniej.
    Oto zdjęcia, które chciałabym, aby jedno z nich znalazło się na nagłówku:
    1) http://www.hdwallsource.com/pretty-little-liars-8940.html (download now i potem normalnie można zapisać zdjęcie jak co)

    2) http://khongthe.com/wallpapers/entertainment/pretty-little-liars-218588.jpg

    3)http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2012/03/LUCY-HALE-and-ASHLEY-BENSON-at-Bongo-Meet-n-Greet-in-Miami-2.jpg

    4) http://images.forwallpaper.com/files/images/b/bb05/bb05deb1/325226/pretty-little-liars.jpg

    Po prostu, które Ci bardziej pasuje.
    Trudno powiedzieć jaka kolorystyka. To zależy do którego zdjęcia. Chciałabym, żeby było po prostu ładne ( nie przesłodzony szablon, ale dosyć kolorowy i wiosenno-letni).
    Żeby w miejscu gdzie się pisze posta było przejście, a napis tam był bardzo czytelny.
    Szerokość, no jak najszersze ( coś taka szerokość jak u mnie na blogu).
    Podpis na nagłówku, najlepiej All About Pretty Little Liars

    Te buttony czy to jak się nazywa w sensie Kontakt, Strona Główna itp to chciałabym, aby były takie fajne inne od takich zwykłych. Np. taki jak Ty masz ten podpis strona główna na fioletowo, a potem zmienia kolor ;)

    Kontakt: W razie pytań, czy czegoś jestem dostępna na gadu
    6072735

    Zależy mi , aby szablon pojawił się w ciągu maksymalnie 3 tygodni. Czy dałabyś radę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęłabym, ale niestety, mam problemy z komputerem i nie wyrobiłabym się tak szybko. Przykro mi. :c

      Usuń
  13. Dlaczego ja was wszystkich nie pamiętam? Jesteś już druga, która wróciła, a ja cię nie znam... Hm, ty zapewne mnie też, to jasne, ale rzecz w tym, że komentuję tu niemal wszystko, a i tak nie kojarzę cię jakoś specjalnie... No ja wiem, tobie też jest miło :3 Bądź co bądź uwierz mi, nie ty jedna tak się ucieszyłaś z powrotu ZS. Serio, najpopularniejsza szabloniarnia w polskich internetach, a im się zachciało ją zawiesić! Dzięki Bogu, że się odwiesiła...
    A sygnaturka piękna <3 Zdecydowanie moje klimaty, poza tym ja też jestem zdania, że anioły to przerażające, okropnie niebezpieczne istoty :3 Aż mi się przypomniała historyjka o posągu anioła, który raczej nie był posągiem, bo zamordował opiekunkę i dziecko, którym się zajmowała :3 Takie tam aniołki <3
    No dobra, to zabierzmy się za właściwą robotę!
    1395 - uuu, konkrety szablonik, no wreszcie! Naprawdę już mam dość minimalizmu. To znaczy ja zawsze miałam go dość, ale ostatnio widzę go w większości szablonów. To boli :< Od razu zwróciłam uwagę na kolorki: ciekawe połączenie, naprawdę ciekawe! I, co ważniejsze, bardzo dobrze wyglądające. Meh, od dawna jestem przeciwniczką umieszczania 73673543 mini cytatów i rozsiewania ich po całym nagłówku, jak to jest tutaj i niestety zdania nie zmienię, bo dla mnie nie wygląda to zbyt dobrze. Jeden konkretny naprawdę wystarczy :c Poza tym ciekawy motyw z tymi malutkimi napisami, który wygląda jak jakiś kod komputerowy. Skąd pomysł na coś takiego? Eeeej... Tak spojrzałam na podpis...DRAMAQUEEN?! No ciebie to ja znam! To skąd ty mi jakąś Emtiness wytrzasnęłaś?! Eeech, tylko w błąd ludzi wprowadzasz, w mordę kopaną... xD No dobra, ale wracając... Mmmm, widzę Deana <3 Ale ładna kolumienka, niby taka zwyczajna, a jednak naprawdę urokliwa. No i tyle z mojej strony, szablon naprawdę ciekawy c:
    1396 - Och... no nie ma co ukrywać, tło rzeczywiście tu nie pasuje. W sumie to może jakby nie było tu jeszcze tych śnieżynek, czy co to tam jest, a ten niebieski na kolumnach byłby troszkę żywszy, może taka kombinacja nie wyglądałaby najgorzej. Bo, na ten przykład, kolor kolumny i postu bardzo ładnie razem wyglądają. Zwłaszcza że i nagłówek ma takie żywe kolory, więc ogólnie zamysł był jak najbardziej dobry 8) Poza tym plus za szerokie... pole na tekst :D Jakkolwiek to się nazywa.
    Meh, same nagłówki? To się nie liczy :< xD O, ten ostatni jest świetny! Akurat ten, który ci się nie podoba, no świetnie! xD
    Ok, no to czekam na kolejne posty i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Znam tą historię o posągu... Creepy.
      Jak możesz kojarzyć mój nowy nick? XD Używam go od niedawna. :D

      Usuń
  14. A może by coś z mean girls bo bardzo potrzebuje. HELP

    OdpowiedzUsuń
  15. QUANTUM BINARY SIGNALS

    Get professional trading signals delivered to your mobile phone every day.

    Start following our signals NOW and gain up to 270% a day.

    OdpowiedzUsuń