g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

31.03.2015

[1397-1399] Nie wiem, jaki dać tytuł...

Cześć wszystkim! Tutaj Caireann, pamiętacie mnie jeszcze? Gdy Jill wstawiła notkę powrotną, musiałam się troszkę zastanowić, czy na pewno poradzę sobie po powrocie, bo swoich wcześniejszych prac miło nie wspominam. Zdecydowałam się jednak pojawić i dziś zjawiam się tutaj z trzema szablonami i jedną sygnaturką (którą stworzyłam do szablonu na jeden z moich blogów). Od razu informuję, że nieco zmienił mi się styl tworzenia od mojej ostatniej notki tutaj i mam nadzieję, że to zmiana na lepsze. (No i mam cichą nadzieję, że przy wgrywaniu szablonów i podglądów na strony, nie pomieszałam paczek). :)

W weekend oglądałam "Małą syrenkę" i wprost nie mogłam się powstrzymać przed zrobieniem tego szablonu! Od początku miał być minimalistyczny, no i jest. Mnie się podoba, bo mniej więcej zgadza się z moją pierwotną wizją.


Ten szablon przez kilka dni wisiał na jednym grupowcu, po czym wraz z dziewczynami zmieniłyśmy szablon na bardziej minimalistyczny. Postanowiłam przerobić napis w nagłówku, bo pomyślałam, że może akurat komuś się spodoba i przyda na bloga.


Jako że nie byłabym sobą, gdyby w mojej pierwszej notce nie pojawiła się praca z "Władcy Pierścieni", zrobiłam szablon z Legolasem. Początkowo kolorki miały być żywe, ale całkiem przypadkiem spodobała mi się ta ciemna kolorystyka i tak już zostało. To mój faworyt z tej notki.

To by było na tyle na dzisiaj. Dwa szablony do kolejnej notki mam już prawie calusieńkie gotowe, więc może już niedługo się tu z nimi pojawię. :)

Jako że od dawna nie tworzyłam grafiki dla kogoś innego, prócz mnie
przyjmę 1 zamówienie!
Edit: przyjęłam zamówienie Colleen A.

38 komentarzy:

  1. Chciałabym o ile to możliwe zamówić szablon do mojej magicznej szkoły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres:http://magichighschoolanime.blogspot.be/
      Kontakt:malwinanikel17@gmail.com
      Koncepcja: wedle tw uznania :)
      Układ i kolor: jasny lub ciemny
      Napis:''Otwórz drzwi do magicznego szkolnego świata..''albo coś podobnego

      Usuń
  2. Adres: http://life-is-not-horrible.blogspot.com/
    Kontakt: milena8880@gmail.com
    Hasło: lumos
    Koncepcja: chciałabym, aby na szablonie była jakaś dziewczyna (brunetka) najlepiej odwrócona tyłem albo bokiem (tak, żeby nie było widać twarzy) i Jaś (Jdabrowsky).
    Układ i kolory: to pozostawiam tobie ;)
    Napis: "Porażki są po to, aby zauważać błędy..."

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablony wstawiamy na da, hello!
    Jesteś 3 osobą, która o tym zapomniała :)
    PS pisałam do Ciebie, ale nie dostałam odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Już zmieniam :) Muszę tylko szybciutko DA ogarnąć, bo mi ostatnio się buntuje i nie mogę we własny profil wejść. :c

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wie, jaki dać tytuł! Ha!, co za sierota >.< xD
    Caireann? Kim ty jesteś? Wybacz tę szczerość, ale tych, którzy znają mnie osobiście, w ogóle by ona nie zdziwiła (ci zaś, którzy znają mnie przez net, znają jedynie namiastkę mojej złośliwości). Ale poważnie... nie mam pojęcia, kim jesteś. Przypomnisz mi się? :<
    Skomentowałabym zmianę stylu, ale nie mam pojęcia, jak kiedyś tworzyłaś. Po cichu mam nadzieję, że chodzi o to, że kiedyś wolałaś minimalistyczne, ale ci się przejadły i wolisz dopieprzyć tego i tamtego, a nie odwrotnie.
    A co to taki dziwny podgląd? O.o No i nie ma numerku...
    1397 - Meh, a jednak minimalistycznie i to bardzo. Poświęciłam się i ściągnęłam obrazek, żeby jako tako się temu przyjrzeć. Nie ma co, Arielka mnie tu urzekła :D Szablony z motywem Disneya? Tego tu dosyć mało, więc to już jakiś plus (acz nadal masz dwa: za podgląd i brak numerków). Cóż, jakbym miała oceniać przez pryzmat gustu, to walnęłabym jeszcze minusa za róż, którego nienawidzę... i za minimalizm, którego także nie znoszę, no ale bez przesady. Nie wiem, do czego może się nadać ten szablon, w sensie co by się tam miało pojawić: pamiętniki czy jakie inne cholery, ale ładny jest c: No i kody tu fajne c:
    1398 - Oooo, ten szablon podoba mi się dużo bardziej! <3 Bo, po pierwsze, nie jest już minimalistyczny, a po drugie jest całkiem ponury ^ ^ Więc od razu plus za kolorystykę. Domyślam się, że ten jasny pasek w połowie to efekt sklejania screenów? ;) Bardzo mi się podoba, jak połączyłaś nagłówek z kolumienkami - wygląda to znakomicie! No i ogólnie magia, tajemniczy, zakapturzony ktoś i te spawy... :3 Ach, kocham ten szablon! <3
    1399 - A moim faworytem w dalszym ciągu jest tamten szablon, gdyż tam nagłówek był... hm, nie wiem, pełniejszy? W sensie więcej się działo. Więc jest nieco gorszy od poprzedniego, ale na pewno lepszy niż pierwszy. Spokojnie, ta ocena to kwestia gustu, nie jakichś błędów czy czegoś tego typu. Legolas zawsze spoko 8) Ale mało się dzieje na tym nagłówku, w tle zresztą też, a szkoda, ci powiem. Ale na pewno plus za kolory: dzięki Bogu, że cię jednak wzięło na te ciemniejsze, a jasne poszły w diabły! :D
    Sygnaturki oceniać nie będę, bo poza tym, że jest ładna, nie wiem, co mogłabym jeszcze napisać.
    Okej, no to czekam na kolejną notkę i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie wypraszam! Tytuł to największa zmora ludzkości, najwidoczniej jeszcze nie miałaś okazji walczyć z tym potworem! :c
      Wiesz, może nawet lepiej, że mnie nie pamiętasz, ale mogę ci się przypomnieć. Oto linki do kilku moich prac: klik, klik, klik. Może teraz coś sobie przypomnisz. :)
      Nie ma numerka, bo nie trzeba, a jestem leniwa, to mi się go nie chce robić. Zła ja.

      1397 - No to masz mnie. Lubię szablony minimalistyczne i będę je robić, także... możesz dopisać dużego minusa przy mnie. :D No i kilka szablonów z motywem Disneya jeszcze się pojawi, bo ostatnio robię sobie taki filmowy powrót do dzieciństwa. A róż jest, bo Arielka ma różowe włosy i jakoś tak do całości pasowało.
      1398 - Tak, to efekt sklejenia obrazków, bo mi ostatnio Photoshop nawala i czasem zostawia takie smugi nie do wymazania. :c I cieszę się, że kolorkami trafiłam w twoje gusta, ja też lubię jak na szablonie jest ciemno. :)
      1399 - Też się cieszę, że z jasnymi kolorami nie wyszło, bo ta wersja jest ładna i tyle. No i Legolas, jedna z miłości mojego życia, musiał się pojawić. :)
      Również pozdrawiam i dziękuję za taki ładny komentarz! :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jakby na to nie spojrzeć, jestem tutaj, żeby poprawić się w robieniu szablonów i dobrze się przy tym bawić. ;) I byłabym bardzo wdzięczna za wypisanie błędów w szablonach, bo to pozwoli mi ich uniknąć w przyszłości.

      Usuń
  8. Dobra, to teraz komentarz :)

    Otworzyłam sobie dla przypomnienia twoje starsze prace i jestem pod wrażeniem :) Masz rację, widać olbrzymi postęp! Tworzysz szablony na zupełnie nowym poziomie, gratuluję :)

    Moim faworytem jest dwójeczka. Kolorystyka jest świetna, czuć taki tajemniczy klimat :) Myślę, że to najlepsza twoja praca :)

    Trójeczka też jest świetna. Bardzo podobają mi się kody, doskonale pasują do całości :)

    Jedynka to nie mój klimat, ale widać, że zrobiłaś go bardzo starannie.

    Świetna notka, oby tak dalej! :) Weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie "osiądę na laurach" i postęp nadal będzie widać. :)

      Mam nadzieję, że kolejne moje szablony również ci się spodobają. Dziękuję i Tobie też życzę weny! :)

      Usuń
  9. Wbijam tu, jak zawsze...by pooglądać te wasze cudeńka, a tu patrzę i obrazek z Kopciuszka, aż zaczęłam chichotać z rozbawienia, myślałam, ze znajdę zaraz poniżej szablon z tymi postaciami, a tu d*** xD ale zrobiłaś mnie w konia... xD

    a jeśli chodzi o Twe prace, to wspaniały jest drugi szablon. wygląda bardzo magicznie, utrzymany jest nawet w takim klimacie, pierwszy szablon bardzo minimalistyczny, uporządkowany - słowem spokojny i ładny, szału nie ma, a ostatni...hmmm...
    [Czy Orlando tam zalicza orgazm....- wybacz, musiałam xD] obrazek sam prosi się o pewne skojarzenia, ale szablon ładny, również bardzo upożądkowany, a kolory troche może zbyt ciemne, ale o dziwo dobrze ze sobą współgrają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dupa, bo szablon z tą sygnaturką robię na swojego bloga. xD Ale mogę cię pocieszyć, bo zamierzam wstawić jeszcze szablon z Kopciuszek w wersji filmowej, tylko muszę znaleźć jakieś ładne zdjęcia. :)
      Z tym orgazmem to prawie trafiłaś! :D To kadr ze sceny, w której Gimli i Legolas chwalą się, ilu orków podczas bitwy o Helmowy Jar zabili. Także sama widzisz, byłaś blisko. :)

      Dziękuję bardzo za komplementy! Strasznie się cieszę, że szablony się spodobały!

      Usuń
  10. No nie, znowu spóźniona. Muszę ogarnąć jakiś system zaglądania na ZS. Ale dobra jeszcze zanim przejdę do chwalenia szablonów powiem tylko, że w czasach (odległych) kiedy Zaczarowane wciąż nie działały zaglądnęłam sobie na twoje igrzyskowe blogi, gdzie był bardzo podobny szablon do dwójeczki. I strasznie mi się spodobał! Dlatego, nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że można będzie tu zobaczyć podobne.
    1397 – Chyba mój faworyt. Bardzo ładny układ, schludny i minimalistyczny, czyli tak jak lubię. Jeszcze ta urocza, „pisana” czcionka i gif ze Shreka. Masz mnie! Z minusów, jak dla mnie Arielka jest zbyt czerwona. Tutaj bardziej nadałby się jakiś delikatny rysunek kwiatka czy czegoś w takim pudrowym odcieniu różu.
    1398 - Ludzie mają rację. Poczyniłaś taaaakie postępy w swoich pracach. Co do samego nagłówka, trochę mało się na nim dzieje, ale kompozycja jest w pełni poprawna i zgrabna. Ja poprostu dodałabym jeszcze kilka stocków. Kod zachwyca, serio. Jest bardzo dobrze skomponowany i co najważniejsze świetnie wygląda.
    1399 - Co do css, jak wyżej. Szczególnie podoba mi się teksturowe obramowanie postów. Nagłówek też w porządku, ale tutaj również dodałabym jeszcze kilka „wypełniaczy”
    Tadam! Skończyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, każda szabloniarka wstawia notkę, o której godzinie jej pasuje, także może to być trudne do ogarnięcia. :) I aż mnie zdziwiłaś tym, że kojarzysz jakieś moje Igrzyskowe blogi. Tego się nie spodziewałam! #blogerkatakasławna
      1397 - W obrazek Arielki w żaden sposób nie ingerowałam i ściągnęłam go ze strony disneya, także do nich z pretensjami! xD Szablony minimalistyczne to coś, co lubię robić, także będą się jeszcze tutaj pojawiały. No i gif ze Shreka tak mnie urzekł, że musiałam go wstawić. :)
      1398 - Aj, te stocki, wciąż nad nimi pracuję. Cieszę się, że widać postępy, bo się staram rozwijać i mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej. :)
      W następnych pracach postaram się poszaleć ze stockami, ale niczego nie obiecuję! ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. LEGOLAS.
    WŁADCA PIERŚCIENI.
    I JUŻ CIĘ KOCHAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak tu nie kochać Władcy Pierścieni? :D

      Usuń
  12. Pobieram drugi szablon na bloga: http://welcome-in-ashbourne.blogspot.com/
    Szablony śliczne ! No i witam nową szabloniarkę :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cair, kochana<3 Jak mnie raduje widok Twój tutaj :D
    Widzę, że jest nieźle, nieźle no. Dwa pierwsze są genialne, a Legolas... to Legolas. Zaraz do niego wrócę.
    1397. Awwww, Cudnie. Minimalistycznie, disneyowsko i uroczo. Nie spodziewałam się, że Arielka będzie pasować do różowych akcentów ale css świetnie się komponuje. I bardzo mi się podoba. Jest bardzo prosto ale ładnie, przejrzyście i schludnie. Podoba mi się podział na rozdziały, zawsze mi czegoś takiego brakuje, zwłaszcza, że rozwijana lista nigdy nie chce działać ._.
    1398 PIIIISK. Świetny nagłówek, och poważnie. W tym nowomodnym stylu, który mi się powoli przejada, bo takich widziałam już miliony u Yass, ale wygląda świetnie. Mam słabość do fioletów na szablonach (między innymi dlatego pałam taką wielką miłością do głównego) i tu też wygląda świetnie. Ta dziewczyna (lub nie) kojarzy mi się z teledyskiem Imagine Dragons do Radioactive także tym większa aprobata. Css też bardzo mi się podoba, a nawet bardzo bardzo. Jest naprawdę taki robiący wrażenie mimo normalności. Nie jestem pewna jak to określić, ale wrażenie zdecydowanie pozytywne. Moim problemem z tym szablonem jest to, że nie za bardzo mi się podoba to razem. Ładny nagłówek, ładny szablon, ale razem jakoś nie do końca mi pasują. Zdaje mi się, że do takich kodów bardziej pasowałby nie odcinający się szablon tylko wtopiony, czy jak to tam się mówi. Mam wrażenie, że wyglądałoby lepiej.
    1399.OH JENY NO SERIO NO
    Mój niekwestionowany faworyt. Nie mam na myśli, że jakoś specjalnie mi się podoba, ale Legolas w takim zabarwieiu i otoczeniu wywołuje u mnie kwikawkę. Css jest bardzo fajny, prosty całkiem, dobre wrażenie, znowu kolorki które lubię, ale obecnośc Legolasa w takim miejscu i z tą skupioną na sznurówkach butów miną coś mi tu nie pasuje xd W takim dość pozytywnym znaczeniu;)
    Cóż. To by było na tyle. Jeszcze tylko skomplementuję dobór gifa, pocmokam w powietrze z ukontentowaniem i pozdrowię Cię serdecznie.
    Liczę na to, że jeszcze nie raz, nie dwa się tu zobaczymy:3
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie, to wiesz co? Cofam wszelkie zarzuty z pod adresu nr. 1398. Zobaczyłam jak wygląda na blogu i to jednak wszystko mi pasuje. Połączenie z tłem też dałoby niezły efekt, nie przeczę, ale i tak jest świetnie .3.

      Usuń
    2. Kraken!!! <3 A wiesz, że ja nadal czekam i się zastanawiam, kiedy minie ten obiecany tydzień? :D
      1397 - Disneyowsko jeszcze będzie, bo planuję większą notkę z szablonami disneyowskimi. A ten szablon z Arielką wyszedł tak przypadkiem, tym bardziej się cieszę, że Ci się podoba!
      1398 - Oj, ćśś, ja się uczyłam stocków używać na m.in. tutorialach od Yass. Bo ja i stocki nie jesteśmy dobraną parą. I tak jeszcze dodam - szablony zawsze wyglądają lepiej na blogu niż na podglądzie! (Bo na blogu można się tym wszystkim pobawić, a na podglądzie nie. :c) To jedno z moich odkryć roku.
      1399 - I co ja mam Ci powiedzieć? Pokwicz sobie, mnie to nie przeszkadza. :D I Legolas nie skupiał się na sznurówkach, tylko na swoim łuku! *tupie nóżką ze złości* Ale jak ci nie pasuje w pozytywnym znaczeniu (da się tak?), to zapomnę o tych sznurówkach. :)
      Gif jest tysiąc razy lepszy od tych wszystkich szablonów i aż mnie zainspirował do zrobienia szablony z Artym. xD
      Oj, jeszcze się zobaczymy, obiecuję!
      Pozdrawiam (i czekam na Rose-ciąg-dalszy)!

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres: http://colleen-carter.blogspot.com/
      Kontakt: drayley.story@gmail.com
      Hasło: Lumos
      Koncepcja: zdjęcie Kayi Scodelario i Bena Barnesa
      Układ i kolory: "gryfońskie" barwy albo ciemne kolory - wybór należy do Ciebie. Układ zamknięty
      Napis: "Śmierć przychodzi po kolei. I nie ma już nikogo"

      Usuń
  15. Witam! (:
    Rany Boskie *o*
    Arielka <3
    1387 jest moim zdecydowanym faworytem. Nie dość, że uwielbiam Małą Syrenkę, to jeszcze szablon jest minimalistyczny. Po prostu ach i och <3 Chyba zam niedługo wyląduje u mnie, taki jest piękny.

    Co do dwóch pozostałych: KOLORYSTYKA, rany, jak to pięknie wygląda <3
    LEGOLASIE, padam Ci do stóp. Tobie zresztą też, za to, że Legolas jest na szablonie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      A myślałam, że tylko ja pałam nadmierną miłością do Małej Syrenki. :D Strasznie się cieszę, że szablon ci się podoba i oczywiście zachęcam do pobrania!
      Legolas musiał się pojawić, w końcu to jedna z miłości mojego życia.
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam! :)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. A zrobiłabyś mi moja droga szablonik z Mean Girls 1 bez Lindsay lohan. Nikt temu nie chce się podjąć ):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budowa taka jak szblon drugi

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń