g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

02.04.2015

[1400-1402] Do it for the thrill of it all


To mój najgorszy post na zaczarowanych. I nie chodzi wcale o szablony, ale o mój brak klawiatury który powoduje, że piszę to na tablecie. Jezzu szału już dostaje. 
Także ten jak zwykle miło zaczęłam. 
CZEŚĆ! Nie macie pojęcia jak bardzo stęskniłam się za zaczarowanymi. Przez ten dłuuugi czas dużo się u mnie działo. Mam już 18 lat [ muszę poszpanować no nie ma opcji, że nie ], zdaję na prawko [ teorię mam za sobą, została praktyka ]. Także teraz to już same sirius biznesy bo dorosłość zobowiązuje.
Lubię ten gif, lubię serial z którego pochodzi [ new worlds na prawdę dobry ].
Nie przedłużając



Komentarze Fejfunia, pomysł na menu . Kto oglądał The Maze Runner?


Duże fenk ju dla Sajlens za kororyzacje i pomoc z kodami. Tak wiem czcionka ci się nie podoba.


To było zamówienie którego nigdy nie oddałam, nie wiem czemu wstawiam je teraz.


przyjmę jedno zamówienie tylko błagam nie z otwartym układem. 
Sse w krawędziach bardzo.


miało być coś seksi o Fejf i Sajlens, ale samo wspomnienie o nich jest seksi.


ps. Doceniajcie klawiaturę bo możecie ją stracić.

35 komentarzy:

  1. Rayne :3
    Jejku, kocham pierwszy szablon. Znaczy, 1400. Dylan :o :3 Po prostu piękny, i kolorystyka, i układ, wszystko c:
    Co do 1401 - damn it, kolorystyka w nagłówku <3
    1402 Czy to Emma? Rany, wygląda tak pięknie i inaczej :3 Ruchable, chciałoby się powiedzieć c:
    Jej, 18-stkowicze zbijają piątki 8) Aczkolwiek ja do mojej muszę jeszcze troszkę poczekać, ale co tam, to tylko kilka krótkich miesięcy. W każdym razie życzę więc spóźnionego (bardzo) wszystkiego najlepszego, obyś nadal robiła takie piękne szablony jak teraz <3
    Pozdrawiam znad miseczki z budyniem,
    Nemeyet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze zjadłabym budyń to mój ulubiony cytat z Harry'ego Pottera więc pozdrowienia znad miseczki rulezzz. Rocznik 97 brzmi dobrze. To brzmi dumnie. To jest Emma, ale zdradzę ci w sekrecie, że za nią nie przepadam. Mam wrażenie, że to wielka zbrodnia, ale tak już jest.

      Usuń
  2. Hej ponownie, Rajne. Z The Maze Runner trafiłaś, bo oglądałam w nocy. I drugi szablon zdecydowanie najlepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zauważyłam, że wszyscy piszą o mnie Rajne. Ja sama nie wiem jak poprawnie napisać login Fejf. Ech te zaczarowane. Niszczą nas. Podobał się film?

      Usuń
    2. Bo Zaczarowane są zue, tylko jeszcze nikt tego na głos nie powiedział. A film całkiem przyjemny, chociaż miałabym kilka "ale" do prawdopodobieństwa niektórych elementów. ;)

      Usuń
  3. Jestem zachwycony. Te szablony są niezmiernie pięknie, przesiąknięte magią.
    Kocham.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, dobra jestem.
    1400 - To taki normalny, poprawny szablon. Nie jest zły, ale i nie wywołuje palpitacji serca. Menu ze świeżej isntrukcji Tyler jest świetne. Oprócz tego nie za bardzo podoba mi się dziewczyna w nagłówku, ale dla postrzępionych krawędzi jestem na "tak".
    1401 - To mój faworyt. Jest świetny! Nie ponury, nie nudny. Kodowanie może i proste, ale nagłówek olśniewa!Jest taki, energetyzujący.Fajnie dobrane tekstury i to rozjaśnienie w górnych rogach. Bez tego praca nie była by taka jasna i soczysta. Po za tym tu modelka jest ładna.
    1402 - Ten też w sumie ładny, bez zbędnych gadżetów z porstym nagłówkiem. Podoba mi się dobór tekstur oraz wtopienie Emmy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w sumie też nie podoba się zdjęcie w pierwszym, ale miałam to zrobione już tak dawno, że stwierdziłam, że je zignoruje. Drugi kocham bardzo i cieszę się, że ostatecznie wybrałam tę koloryzację

      Usuń
  5. 1400 - Cholernie mi się podoba, ma w sobie to coś. Marzy mi się taki szablon.
    1401 - Mój faworyt, nagłówek będzie mi siedział w głowie przez najbliższe dni.
    1402 - Ładny, przejrzysty, a Emma mnie urzekła.
    Moja klawiatura też już powoli umiera, ew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. :) ratuj klawiaturę póki jeszcze możesz!

      Usuń
  6. Witaj !
    Twoje prace są rewelacyjane !
    Więc chciałabym zamówić szsblon :)
    Oto zamówienie:
    Hasło: lumos
    Link: story-of-my-life-patrycja.blogspot.com
    Kolorystyka: mroczny
    Napis na szablonie: Why?
    Bohaterzy: Louis Tomlinson, Harry Styles i Lucy Hale
    Zdjęcia:
    Lucy - http://funkyimg.com/view/TP5D
    Harry - http://funkyimg.com/view/TP5t
    Louis - ?
    Nie mam pomysłu na Louisa ( liczę na cb )
    Bardzo podoba mi się układ bloga zamknięty
    Gadżety: wiadomość, o mnie, strony, ankieta, obrazek i etykiety.

    Ps. Proszę o potwierdzenie że moje zamówienie będzie zrealizowane.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tablecie? Uuuu, współczuję ;/ No ale nie jest najgorszy (to znaczy chyba nie jest), tylko nieszczęśliwy no :D
    NO CZEŚĆ! My też stęskniliśmy się za Zaczarowanymi, uwierz! No niech stracę, za szabloniarkami może nawet też :D A czym ty chcesz szpanować? Żeś dorosła? Po kilku miesiącach ci przejdzie - sprawdzone info. Serio, dzięki Boże, że na świecie nie istnieje machina do odejmowania sobie lat, bo przez to na nic innego by kasy nie starczało ;-; Ciesz się, póki możesz, ale powiadam ci: już powoli zaczynasz mieć przerąbane. Aż do końca życia :3 Ja wiem, bardzo optymistycznie :3
    *NAPRAWDĘ!
    Nie znam serialu, a gif jak gif ;p No dobra, ale zajmijmy się właściwą robotą!
    1400 - ładna liczba. A i szablon też śliczny, zwłaszcza dzięki kolorkom - mniam, im ciemniej, tym lepiej :3 Fakt faktem, wiele się tam nie dzieje, ale i tak mnie to urzeka. Muszę przyznać, że tutaj prostota jest jak najbardziej wskazana, a więc wyszła ci, bo istotnie wszystko tu do siebie pasuje. Śmieszne są te podstrony, ale nie powiem, jednocześnie są znakomite! Serio, sama z największą przyjemnością porwałabym się na ten szablon, gdybym tylko miała jakiś blog bez szabloniku xD
    1401 - Hmmm... no nie wiem... Nagłówek jest ogólnie bardzo ładny, ale po swojemu wolałabym, by był szerszy, bo te puste boki trochę mnie straszą. Btw te kolorki kojarzą mi się z efami i na początku myślałam, że ta babka to właśnie elfka. A szkoda, że tak nie jest! No nie wiem, jakoś tak brakuje mi tu czegoś... :c
    1402 - zamówienie, którego nigdy nie oddałaś? A czemuż to? :o Ouuu, jak ponuro :D Tutaj jakimś cudem ta czarna pustka aż tak nie przeszkadza. To Emma Watson? Bo pewna nie jestem ;-; Hm, no nawet nie wiem, cóż ja tu mogę powiedzieć: szablonik prosty, ładny, miły dla oka, dość ponury... No ładny po prostu c: I tyle, ot co.
    Ok, doceniam moją klawiaturę, choć i ona się już rozpada - straciłam już f8, a o swoją wolność ostatnio upominał się przecinek i lewy kwadratowy nawias ;/
    Ok, czekam na kolejne posty i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już 18 mi w sumie dawno stukła ( początek marca ) więc już trochę opadło, ale najśmieszniejsze jest to, że wszyscy mówią, że to taakie wow a ja się w sumie zawiodłam przez to trochę ( źle zbudowane zdanie wybacz nie chce mi sie poprawiać. Na tablecie to prawdziwy koszmar ) dwa klawisze w klawiaturze to nic przy możliwości użycia 5 liter!!!! Żyć się nie da. Jak zwykle dziękuje za mega super hiper długi komentarz i cieszę się, że ty też wróciłaś na zaczarowane.

      Usuń
  8. Ja czytałam i oglądałam WL! I uważam że szablonik zaczepisty <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Polecasz książkę? Bo jakoś nie wiem czy się zabrać...

      Usuń
  9. Lumos

    link: www.sowi-przyladek.blogspot.com
    kontakt: inna.samobojczyni@gmail.com

    Sowi Przylądek odnawia swoją działalność, więc chciałybyśmy również i nowy szablon. Ten, który jest obecnie na naszym blogu, również pochodzi z Zaczarowanych Szablonów.
    Tak jak i na poprzedniku, prosiłabym, aby na nagłówku znalazła się któraś z tych sówek: http://apofiss.deviantart.com/gallery/?offset=4. I również proszę o minimalizm, żadnego przepychu :) Kolorki jasne, jednak akurat dokładną kolorystykę zostawiam Tobie. Napis "Sowi Przylądek". Jeśli chodzi o strony, jakby się dało, prosiłabym, aby były albo na górze (tak, żeby zmieściły się wszystkie obecne) albo w kolumnie. Kolumn chciałabym trzy, może jedna po lewej stronie, a dwie po prawej. Prosiłabym również o jakieś miejsce na kategorie (romans, thriller itd.) i jakby się dało, to tak jakby w dwóch kolumnach, aby zajmowały mniej miejsca, a jak by się nie dało, to po prostu jakieś fajne efekciki. No i miejsce na jakieś informacje, obserwowanych i archiwum. I to chyba tyle.

    Jeśli czegoś nie podałam - pisz.
    Pozdrawiam gorąco,
    Sparrow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle powiedziałam o tych kolumnach. Po prostu trzy kolumny :)

      Usuń
    2. Tak przeglądałam i nawet to zdjęcie http://apofiss.deviantart.com/art/Little-Sparrow-357282461 jest przeurocze, jeśli będzie pasowało, możesz nawet je zostawić. Chyba że znajdziesz lepsze ;)

      Usuń
  10. Chciałam Was dalej z cicha obserwować, ale zorientowałam się, że w lipcu będziecie mieć trzecie urodziny (znaczy, że stalkuję Was już kupę czasu :<)

    PS. nie lubię tła wokół komentarzy, za kolorowe :<

    PPS. Ktoś widział Kraken?

    PPPS. Podoba mi się gif. Co to za lasia na nim? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraken błądzi po oceanach, ale spokojnie można ją złapać.
      A lasia to Freya Mavor.

      Usuń
  11. Ten z Emmą jest przepiękny ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Krzełku, ja żem w komentarzach, ja żem na czacie, ja wszędzie jestem.

    Rayne, ty ty... utalentowana bestio!
    Ja przez pewien czas to na komórce (samsung avilla, miniminuś) rozdziały na blogi pisałam, to to dopiero była zabawa:|
    Nie mam pojęcia czy dam radę skomentować szablony, ojezusmaria w życiu tyle nauki na własne oczy nie widziałam, ale z góry mówię, że 1400 jest przeboska. Taka romantyczna trochę, ale w takim dającym się lubić wymiarze. A te kody, ten nagłówek, te czarności i w ogóle. I szpanerskie menu, chociaż mam niepokojące wrażenie, że znalezienie go osobie niewprawnej może troszkę zająć:\
    Ale jestem pod wrażeniem. Trzymam macki, że uda mi się skomentować resztę i pozdrawiam etc. etc.
    Takie tam bleblubla.
    See ya;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, gratuluję. W pierwszym najbardziej podoba mi się zdjęcie, drugi kojarzy się z wiosną, a trzeci ma bardzo ładny nagłówek. Owacje na stojąco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja to bym chciała coś z mean girls 1 tylko bez Lindsay 3 :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej,
    LUMOS

    strona: http://3mypassion.blogspot.com/
    kontakt: robbert.narloch@gmail.com

    Prowadzę bloga już od ponad pół roku i jedyne, co sprawia mi trudność to stworzenie idealnego szablonu. Na blogu publikuję opowiadanie którego bohaterem jest Staś, młody chłopak, który pewnego dnia spotyka dziewczynę-anioła, która nazywa się Anielka. Chciałbym, żebyś stworzyła dla mnie nagłówek i tło do bloga. Kolorystyka utrzymana w bieli i szarościach. Kobietą-aniołem mogłaby być Candice Swanepoel, a Stasiem-Niclas Gillis. Oczywiście, jeżeli, których z nich nie pasuję to oczywiście zrozumiem. Chciałbym, żeby nagłówek miał nutkę tajemniczości, efekt, który przyciągałby oko i zapadał w pamięć. Na nagłówku musi pojawić się napis "3passion". Bardzo podoba mi się układ bloga prosty, z zostawienie miejsca na boczne gadżety np. Informacje, etykiety, ulubione blogi, wyświetlenia, obserwujący, "gdzie mnie znajdziesz " ? notatka. Resztę pozostawiam Tobie.

    Trzymaj się. Proszę o potwierdzenie realizacji zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oho, doczekałam się mojego zamówienia z Emmą! :D
    Dziękuję. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń