g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

05.04.2015

[1403-1407] Magic is everywhere

Matko, to moja druga sygnaturka w życiu. Bardzo prosta, ale nie miałam pojęcia, co mogę tu jeszcze dać. Ah, ale ten Daniel przystojny! Szkoda, że w filmach wyglądał sto razy gorzej.  Przypadek? Nie sądzę.
Jest nowa sonda na szabloniarnie kwietnia - nasza pierwsza po zawieszeniu. Jeśli cenicie ZS to będziemy wdzięczni za głosy tutaj. Z góry dziękujemy :)
Jak Wam mijają święta? Szczerze mówiąc nie lubię takich rzeczy i cieszę się, że wszystkie odwiedziny już za mną. Teraz można legalnie odpoczywać, robić szablony i grać, ile dusza zapragnie (matura nie istnieje - wcale nie został mi już tylko miesiąc). Znacie jakieś dobre ff Potterowskie? Dawno nic takiego nie czytałam, a jakoś naszła mnie ochota :)

Zamówienie dla Secret Wolf
Szablon 1403 by SzablonyJill 
Miałam straszny kłopot z napisem - nigdzie nie mogłam go wcisnąć! Wydaje mi się, że robiłam go dłużej niż sam nagłówek :( Z całości jest zadowolona, lubię taką kolorystykę.

Zamówienie dla  Kiedy Runie Niebo
Szablon 1404 by SzablonyJill
Przyznaję - widziałam masę szablonów w podobnej kolorystyce, więc i ja się skusiłam. Układ taki sam, jak w poprzedniej pracy, ale nie ma co zmieniać na siłę, skoro zamawiająca taki chciała. Jak tak patrzę na Deppa to strasznie przystojny z niego facet :)

Szablon wolny
Szablon 1405 by SzablonyJill
 Nasz poprzedni główny - mam nadzieję, że komuś się przyda.

Szablon wolny
Szablon 1406 by SzablonyJill
Podoba mi się nagłówek, ale nie jestem pewna, czy nie przesadziłam z zielenią. Ten i kolejny szablon był robiony kilka tygodni temu, jeszcze przed ponownym otworzeniem ZS, ale nie ma co ich trzymać. Jest to chyba jedyny szablon z tej notki, w którym jestem całkowicie zadowolona z napisu.

Szablon wolny
Szablon 1407 by SzablonyJill 
Podobnie jak w poprzednim - jestem zadowolona z nagłówka, ale nie mam pewności co do kodów. Nie jest zbyt... biało?

Wolicie miniaturki szablonów czy całość - tak jak jest teraz?
Mam jeszcze jedno zaległe zamówienie, ale mogę przyjąć jeszcze jedno spośród złożonych pod tą notką.

68 komentarzy:

  1. zamówienie:
    Hasło: Lumos
    Link: myszy-i-ludzie.blogspot.com
    Kolorystyka: szary.
    Zdjęcia:
    https://36.media.tumblr.com/282a6c05916d182b4b4558faee7bcae6/tumblr_nm1hi3s5cx1t63lhfo8_400.jpg
    Prosiłbym o szablon minimalistyczny, przystosowany do pisania różnych tekstów.
    Gadżety: strony, etykiety, miejsce na "informacje"

    Nie wiem czy dobrze się wyraziłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo kocham Twoje szablony. Kojarzysz mi się z fantastyką. :D

      Usuń
    2. Dziękuję, ale zdjęcie totalnie mi nie pasuje i nie mam na niego pomysłu, więc nie przyjmę :(

      Usuń
    3. Dobrze, nie ma sprawy. :-)

      Usuń
  2. Zamówienie dla Secret Wolf - jezu uwielbiam kolorystykę, której użyłaś, a szczególnie nagłówek. Nie wiem dlaczego, ale ta praca chwyciła mnie za serce, bo chyba z parenaścię razy sprawdzałam, jak wygląda screen w powiększeniu, przysięgam.
    Zamówienie dla Kiedy Runie Niebo - ile razy patrzę na nagłówek, tyle razy mam wrażenie, że troszeczkę go zepsułaś. Nie chcę oczywiście Cię zbytnio urazić, ale moim skromnym zdaniem stać Cię na więcej, ale CSS nadal na poziomie, więc coś jeszcze się uratowało, haha.

    Na temat szablonów wolnych wolę się nie wypowiadać. Wiem, że ponosiła tutaj wyobraźnia i jest to właśnie "wolne", jak sama nazwa wskazuje. Miałaś pełną dowolność, więc nie ma się co dziwić, iż wszystko wygląda idealnie :)

    Pozdrawiam, Sakeruwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z twoją opinią, widzę kilka niedociągnięć w drugiej pracy, mogło być tyci lepiej :)

      Dziękuję za komentarz. Mam nadzieję, że jeszcze wpadniesz ;)

      Usuń
    2. Jestem z Wami już od dobrego czasu! Mimo, że wtedy mi się jakoś za komentarze brać nie chciało, to teraz zapewne jeszcze nieraz się wypowiem :)

      Usuń
  3. Moim.zdecydowanym faworytem jest ostatni szablon jest piękny. Kolorystyka jest piękna zdziwiło mnie jak bardzo te barwy do siebie pasują. Moim zdaniem nie jest zbyt biało jest świetnie. Szablon emenuje energią.
    Reszta też bardzo mi się podoba zwłaszcza tajemniczy nagłówek w zamówieniu Secret Wolf.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, więc nie potrzebnie się obawiałam. Bardzo dziękuję za opinię :)

      PS Skądś znam twój nick :)

      Usuń
    2. używam tylko tego i na razie nie spotkałam się jeszcze z nikim o podobnym nicku więc jeśli gdzieś go widziałaś to zapewne ja ;-)

      Usuń
    3. nie wybrałaś jeszcze zamówienia więc i ja chciałabym złożyć swoje. mam nadzieję, że tym razem dopisze mi szczęście i wybierzesz moje.
      Lumos
      http://mroczne-czesci-duszy.blogspot.com
      kolorystyka raczej utrzymana w czarno-białej tonacji choć jeden mocniejszy akcent kolorystyczny mile widziany (ten szablon z Deepem bardzo mi się podoba) tło tekstu raczej białe lub jasne, czcionka czarna wyraźna. tło szablonu ciemne.
      nagłówek mógłby być otwarty. nie mam wielu gadżetów więc nie mam też wymagań jeśli chodzi o nie.
      zdjęcia byłabym zadowolano gdyby się znalazły na szablonie jednak nie będę naciskać.
      http://img2.stylowi.pl//images/items/o/201304/stylowi_pl_fotografia_6772879.jpg
      http://4.bp.blogspot.com/-QsQIekm7ZBo/VRJ35LLalSI/AAAAAAAAALU/JwTpf4Q0hcQ/s1600/popkorn.pl_fotografia_212902.jpg
      http://2.bp.blogspot.com/-jwdQf0auRTw/VRJ35I6mXiI/AAAAAAAAALY/GXM7FOA-F_k/s1600/stylowi_pl_fotografia_916679.jpg
      najbardziej zależy mi na tym zdjęciu a właściwie na samej twarzy i włosach resztę możesz dowolnie obciąć. chciałabym ( jeśli będzie się to ładnie komponowało) żeby zdjęcie pozostało kolorowe.
      byłabym wdzięczna gdyby moje komentarze były jakoś wyróżnione.
      preferowałabym nagłówek na górze choć nie jest to wymóg
      jeśli chodzi o cytaty to nazwa chyba wystarczy.
      kontakt rapsodia89@o2.pl
      gg 39488079
      pozdrawiam serdecznie rapsodia89

      Usuń
    4. no i oczywiście zapomniałam o linku do zdjęcia które jest najważniejsze
      http://4.bp.blogspot.com/-b4zK7ZIwpe4/VVJhXJASnsI/AAAAAAAAAL4/WDi6grP7Zjo/s320/20.jpg
      wybacz moje roztargnienie

      Usuń
    5. Z przykrością stwierdzam że rezygnuję z zamówienia. Nie napisałaś które zamówienie wybierasz więc chyba już nie ma nadziei na to że będzie to akurat moje. Minęło już pięć miesięcy no trudno
      pozdrawiam i życzę powodzenia

      Usuń
    6. Jill już nie jest w ekipie.

      Usuń
  4. Lumos
    adres bloga: http://kraina-pandemonium.blogspot.com
    zdjęcia:
    https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/11052016_970220209709014_4984999583825564075_n.jpg?oh=044cb4082b8eed34a9c0ff95520c40c0&oe=55B27999&__gda__=1437677096_65735b89b5b1e20a6c9048c803ac2723 - najważniejsze :)

    później któreś z jezior

    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/11025981_970220013042367_7902729586060253900_o.jpg

    https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/19628_970219973042371_1054218793613654057_n.jpg?oh=936aa84bde3458c3ebd093e5818738e8&oe=55ABC79A

    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/11054418_970222913042077_8510249925529164951_o.jpg

    https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/11073472_970220113042357_6612973626850894018_o.jpg

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t31.0-8/11130082_970220449708990_7048269538467513691_o.jpg

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/11091430_970220609708974_5587020294872322602_n.jpg?oh=d8c4c9b40bae1fc275bfe8f1940283c1&oe=55A78EE0&__gda__=1437892566_ee488083e37e5fde65e4fc2793790602

    Możesz wybrać takie, które najlepiej się ze sobą skomponują :) Moim zdaniem wszystkie są piękne, więc to już Twój wybór :)
    Kolorystyka i układ szablonu: kolorystyka ciemna, taka jak w załączonych obrazach : połączenie czerni z niebieskim i fioletami, tło najlepiej czarne. Bez jasnych kolorów. Układ otwarty, nagłówek na górze a podstrony z boku
    cytat: My name it means nothing
    My fortune is less
    Kontakt: julia_fabijanska@onet.pl GG: 41305660
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chyba jestem chora. I taka jakaś przymulona...No, ale jestem i komentuję.
    1403 - Podoba mi się. Nie wiem czemu...Ma takie ładne kolorki, fiolet z pomarańczowymi akcentami. Trochę nie podszedł mi napis. Niezbyt wyraźny i tak w rogu, że prawie nie zauważyłam. Mhroczny ten szablon, tak sobie myślę.(Jakiś niedorozwój dzisiaj ze mnie)
    1404 - To chyba mój faworyt, napis ci wyszedł bardzo ładnie no i Johny robi tło. Dodatkowo podoba mi się css, zwłaszcza ten w poście. Prosty, ale ładny. Ogólnie ostatnio mam upodobanie do dużych, wyraźnych czcionek. Ale, ale te takie plamki niebieskie.Za małe, jak się dłużej przyjrzy nagłówkowi to rzuca się w oczy takie, hmmm...Punktowe rozmieszczenie.
    1405 - A to był główny, hehe. Ładny główny, hehe. Pani porządnie wycięta i nagłówek jakoś tak spójny. I wilczek jest, tylko co on tam ma na pyszczku jakieś dwie krechy? To jakieś żerdzie czy pałeczki do chińszczyzny?
    1406 - Kontrast. Jest. Super-wysuwana kolumna. Jest. No i ładny css. Jest. Mi więcej do szczęścia nie trzeba. Tu, akurat podobają mi się czerwone smugi, "zaostrzają" całość.
    1407 - Nie wiem czemu, ale tu najbardziej przypadło mi do gustu kodowanie. Nie za bardzo podoba mi się napis. W sumie to nie wiem dlaczego, może przez tą czcionkę...Za to pomysł z kółkiem za modelką jest fajny i kolorki, mi się kojarzą z wodą i ogniem, tak delikatnie.
    Idę grać w Skyrim... Głodna jestem. Ma ktoś budyń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam naszą stałą bywalczynię <3

      Zdrowiej Qun. Teraz wszyscy chorują, okropna pogoda. Brrr...

      Zdaję sobie sprawę, że w pierwszym szablonie napis nie do końca mi wyszedł. Miałam z nim duży problem i w końcu się poddałam. Punkt dla niego :)

      Dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. są idealne, jak zawsze! uwielbiam twoje szablony ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięć szablonów w jednej notce :O Jill szalejesz !
    1403 - Szablon bardzo mi się podoba. Nie znam historii jednak pod tytuł pasuje po prostu idealnie. Css wydaje się dość prosty, jednak nadrobiłaś wszystko grafiką. Po prostu cudo. Mam wręcz wrażenie, że to wszystko było już razem. Plus te kolory. Po prostu go uwielbiam ! :))
    1404 - Zdecydowanie mój faworyt. Nie dość, że zrobiłaś przepiękny nagłówek to udało Ci się go praktycznie wtopić w resztę szablonu. Powtarzam się, ale to wygląda jak całość ! Na takie cudeńko naprawdę warto jest czekać. Po prostu kocham go ! :*
    1405 - Były główny. Podobał mi się wtedy i podoba mi się teraz. Krótko mówiąc bardzo dobra praca.
    1406 - Tutaj bardzo podoba mi się Css... Zwłaszcza ta wysuwana kolumna. Plus ten kontrast w kolorach <33
    1407 - Nagłówek jest naprawdę śliczny. Po raz kolejny jestem zachwycona twoimi umiejętnościami graficznymi. Bardzo ciekawie umieściłaś również karty :))
    Gratuluje świetnych prac i cóż mogę więcej powiedzieć... Czekam po prostu na więcej :))
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha połowa szablonów powstała kilka tygodni temu, więc szaleństwa nie ma. Wyczerpałam już moje zapasy. W następnych notkach będzie skromniej ;)

      Jestem zaskoczona, że komentujesz. Przeważnie, jak ktoś dostanie już zamówienie to się zmywa :( Bardzo się cieszę, że z nami zostałaś.

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Jak mogłabym odejść ?
      Uwielbiam twoje pracę - nic na to nie poradzę ;))

      Usuń
  9. Wszystkie szablony są zjawiskowe, ale moje serce podbił szablon 1, 2 i 5. Są przepiękne bardzo mi się podobają kolory na nich zastosowane, a 1 od razu kojarzy mi się z blogiem fantasty.
    Pozdrawiam :)
    zawsze-usmiechniete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, każdy komentarz karmi wenę :)
      Również pozdrawiam i zapraszam ponownie!

      Usuń
  10. Wszystkie szablony są zjawiskowe, ale moje serce podbił szablon 1, 2 i 5. Są przepiękne bardzo mi się podobają kolory na nich zastosowane, a 1 od razu kojarzy mi się z blogiem fantasty.
    Pozdrawiam :)
    zawsze-usmiechniete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj więcej szablonów niż zwykle. :D
    1403 - Piękny jest ten szablon, podoba mi się kolorystyka. Niektórzy jak umieszczają wiele stocków na nagłówku to nie wygląda zbyt dobrze, ale ty zrobiłaś to naprawdę świetnie. :) Układ css dosyć prosty, wszystko się ładnie komponuje... 6+ ;)
    1404 - I znów wszystko pięknie dobrane. Robisz szablony tak dobrze, że nawet nie mam się czego czepiać. :D
    1405 - Pamiętam jak był jako główny. Niezbyt długo, ale jednak. Prześliczny, strony są fajnie na boku, a poza tym ma wrażenie, że już go gdzieś kiedyś widziałam...
    1406 - Ładnie komponuje się tutaj czerwień i zieleń, nagłówek też całkiem, całkiem... :) Podoba mi się ta wysuwana kolumna.
    1407 - Piękny nagłówek <3 Ogółem cały szablon jest obłędny ;D
    A pro po ff potterowskich... Serdecznie polecam ten blog: http://history-of-lily-evans.blogspot.com Opowiadania z dziennika Lily Evans, naprawdę bardzo mi się podoba. Uwielbiam go czytać.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz się żyje, dałam wszystkie szablony, które miałam ;)

      1405 - Mogłaś go widzieć tylko u nas, bo nikomu innemu go nie udostępniałam :)

      Nie lubię zbytnio Lily :( Wolę coś mroczniejszego, a na pierwszy rzut oka ten blog wydaje się jakąś obyczajówką ;) Jednakże bardzo dziękuję za propozycję :)

      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  12. Jill twoje prace jak zwykle są cudowne :)
    mój faworyt to pierwszy szablon
    wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że komentujesz wszystkie notki. Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  13. Lumos
    Witaj. Ja także spróbuję złożyć u Ciebie zamówienie, a może akurat mi uda? :)
    Chciałabym poprosić szablon na www.kochankakardynala.blogspot.com. Bardzo mi zależy, by w nagłówku znalazło się to zdjęcie: http://33.media.tumblr.com/ebe6aa840bacfeb4c0d5a9803fbab82d/tumblr_ms5jc9Njuc1ssypfho1_500.png oraz zdjęcia podobne, lub takie same jakich użyłaś w drugim szablonie wolnym. :) Napis: "Byłam jego największą miłością. Wszystkim, czego pragnął." Jeśli się da, możesz dodać też gdzieś tytuł opowiadania: "Kochanka kardynała". Jeśli zaś chodzi o kolorystykę, to chciałabym żeby szablon był jasny( ale jeśli uznasz, że jakiś ciemniejszy kolor lepiej pasuje, to w porządku), kobiecy może jakieś akcenty złota? :). Układ może być prawo kolumnowy.
    W razie pytań, mój mail: quennjane@gmail.com
    Z gory dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaje jeszcze dwa inne zdjęcia, które możesz użyć :http://images6.fanpop.com/image/photos/34200000/Season-3-3-cesare-borgia-34202543-721-960.jpg oraz http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Anne-Boleyn-the-tudors-366978_501_626.jpg. Oczywiście (jeśli miałabyś zamiar wykonać moje zamówienie) możesz pozostać przy zdjęciu, które podałam w komentarzu powyżej. Jeśli jednak odpowiadają Ci te dwa, to wtedy kolorystka nie musi być jasna, zdaje się na Ciebie. Napisy bez zmian. To wszystko. Przepraszam, jeśli to kłopot :). Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Ach widzę, ze dalej się biedzisz nad tym moim zamówieniem - wybacz.
    A prace świetne :D Najbardziej chyba mi przypadła do gustu ten z Johnnym ! Śliczny i nie tylko tak mówię bo właśnie on tam jest :3
    A cos Potterowskiego? Mogę polecić Dramione. Moja koleżanka to piszę. Na razie tylko prolog jest ale było mi dane przeczytać parę rozdziałów które ma napisane i świetnie się zapowiada :
    http://lovepoison-dramione.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu jakoś nie mam na nie pomysłu, więc leży i przyprawia mnie o wyrzuty sumienia :)

      Mam uczulenie na Hermione, strasznie jej nie lubię. Mam tak od zawsze :(

      Dziękuję za opinię i propozycję <3

      Usuń
    2. Czyli nie jestem jedyna :D Też nie przepadam za Hermioną :D

      Usuń
  15. AWWW, DAMN, Jill, kawał dobrej roboty <3
    Nie umiem wybrać ulubionego szablonu z tej notki :c W każdym jest coś, co mi się podoba.
    Początkowo patrząc na pierwszy, stwierdziłam: o tak, ten będzie najlepszy spośród całej notki, ale potem zobaczyłam następny, gdzie jest Johnny :v Dziewczyno, stopy całuję za niego.
    Jedyny zgrzyt (uwaga subiektywna, bo niestety nie lubię za bardzo zielonego kolorku w takim odcieniu) to kolorystyka w 1406 szablonie. I to wszystko, reszta na piąteczkę c:
    Pozdrawiam!
    PS Daniel w sygnaturce.... :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, tyle pochwał! :o

      Też nie jestem przekonania co do kolorystyki w 1406, ale jakoś nic innego mi nie pasowało :)

      Pozdrawiam ciepło!

      PS takiego Daniela lubię! :)

      Usuń
  16. Ostatni szablon podoba mi się najbardziej, ale jak zwykle wszystkie prace świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto spróbować szczęścia u Jill... to prawie jak Lotto.

    Hasło: Lumos
    Adres bloga: http://cos-czego-nie-wiem.blogspot.com
    e-mail: pomyluna2003@gmail.com (gg nie posiadam)
    ogólna koncepcja: najbardziej jestem łasa na Kayę Scodelario, albo aktorkę/modelkę do niej podobną. Kolorystyka to szarość plus biel, ewentualnie czerń i czerwień. Układ pozostawię tobie, ponieważ ufam twojemu instynktowi wilka.
    Napis: Nie odwracaj się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, pierwszy i ostatni są cudne, ale pozostałe także mi się podobają :)
    Cóż, Święta się kończą, ale co tam-Wesołych Świąt! :)
    Pozdrawiam,
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Odkąd pamiętam to zawsze twoje prace mi się podobały, więc tutaj nie ma co za wiele pisać - Jilluś trzymasz poziom ! Wszystko idealne i cudne <3 A teraz *pamparapam* spróbuje złożyć zamówienie :)
    Wiem, że nie ma postów. Wiem, że pewnie nie przyjmiesz, bo w regulaminie jest inaczej. Wiem, że blog istnieje kilka dni. I KNOW. Święta były, czasu nie było. Ale teraz się nim zajmę. Obiecuję ! :). Ale trzeba zaryzykować, a nóż Jill przyjmie ( zlituje się nad biedaczyną ;-; )
    Lumos
    Adres: http://koszmar-naszego-lata.blogspot.com/
    Kontakt: GG- 53536168 e-mail: mcz13@onet.pl lub xoameliax@onet.pl
    Ogólna koncepcja: Trochę tego jest :x. Ogólnie chciałabym, żeby układ i kolorystyka były takie ( lub podobne ) do tego szablonu: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon750-409044995
    No i też bym chciała, żeby na szablonie była Kaya xD. Jeśli chcesz mogę podesłać gdzieś zdjątka :>
    Napis: Koszmar Naszego Lata
    Dzisiaj będzie post/posty <3 Obiecuje. Chce mieć ten szablon od ciebie ... bardzo, bardzo *głosik Teodora z Alvinów*
    To chyba tyle :> Czekam na odpowiedź pod komentarzem... Tylko odpowiedz czy przyjmujesz czy nie, please <3
    Idę pisać posty :3 Bay, Bay, Jilluś ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniam układ i kolorystykę: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-1404-524862231?q=gallery%3ASzablonyJill%2F38980860&qo=1

      Strasznie mi się podoba <3 Cudo !

      Usuń
  21. Lumos
    Adres bloga: www.lilyijames-zdobyc-szczescie.blogspot.com
    Zdjęcie:
    http://images.fineartamerica.com/images-medium-large/1-hogwarts-castle-tim-loughner.jpg

    Byłoby fajnie, gdybyś je jakoś rozmazała na brzegach, czy coś(żeby nie zostało takie "surowe")
    Tytuł bloga to: Lily i James Potter "Dążąc do szczęśliwego końca"
    Umieścisz gdzieś ten napis? Może być na zdjęciu, jakąś fajną czcionką, byleby nie zasłaniał zamku :)

    Ogólnie chciałabym, żeby szablon był podobny do tego, który zrobiłaś już jakiś czas temu. a mianowicie do szablonu nr. 1376. Jeżeli podejmiesz się wykonania mojego zamówienia chciałabym wprowadzić tylko kilka zmian:
    *Kolorystyka- pod kolor zdjęcia, który wybrałam. Ja bym poszła pewnie w jakiś odcień brązu, ale to chyba jest dosyć pospolite, więc jeśli jakiś kolor będzie Ci tam lepiej pasował, to śmiało. Ja proszę tylko, żeby kolorystyka pozostała w ciemnej tonacji.
    *Jeżeli wykonasz ten szablon, to zapewne zajrzysz na mojego bloga. Mam tam różne rzeczy na pasku bocznym. chciałabym, żeby wszystkie znalazły się po prawej stronie (bez archiwum bloga, to można całkiem wywalić ;) Mam spis rozdziałów, nie potrzebuje :D )
    *Chciałabym także, żeby menu (strony) znalazły się po lewej stronie w formie takich bąbelków połączonych linią, jak na twoim szablonie, który znajduje się powyżej (1405), tylko trochę bliżej tekstu (głównej kolumny) i żeby zaczynał się np.: równo z postem, byle nie na środku i nie od samej góry, a no i w kolorystyce pasującej do całości.
    *Komentarze na dole posta

    Jeżeli masz jakieś pytania, to daj mi znać na meila.
    Kontakt: leviosablogerka@gmail.com
    Z góry dzięki

    Pozdrawiam :)
    L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam!
      Czy wszystkie te rzeczy, które będą się znajdować, po prawej stronie oraz kolumna główna, mogą być takie półprzezroczyste jak na szablonie 1376?
      L.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  22. Aaaa... zaspałam na mój szablon XD. W każdym razie wiedz, że jest śliczny <3. Jestem strasznie zadowolona. Wszystko jest takie jak sobie wymarzyłam. Dziękuję, dziękuję, dziękuję. Kolorystyka, układ wszystko mi się podobuję :"3.
    Drugi mnie kupił za samego Johnego. Czy tylko ja jestem w nim beznadziejnie zakochana?
    Ogólnie Twoje prace Jill zawsze są śliczne i te również. Lecę dalej zachwycać się moim szablonkiem *_*. Wybacz za mało piśmienny komentarz, ale jestem troszkę przeziębiona i ciężko trybię :">. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ty :D
      No ale on jest już moim mężem :(

      Usuń
  23. Lumos
    Hej, hej. c:
    Przybyłam tu, aby złożyć zamówienie, droga Jill. nie wiem czy przyjmiesz, ale warto spróbować, prawda?

    Sama nie wiem od czego mam zacząć, bo w swoim krótkim życiu złożyłam tylko jedno zamówienie, i to jeszcze nie przyjęte. XD Dlatego...

    Adres bloga: just-a-little-patience.blogspot.com
    Kontakt: maninthemirror138@gmail.com
    A wyglądać mogłoby to tak jak na tym cudzie - (uwaga, szukam linku. XD) szablon numer 258. Wiem, że nie Ty go robiłaś, ale chodzi mi tylko oto, aby post nie miał jakiegokolwiek obramowania, tła... Chyba wiesz o co chodzi? Bo czasem mam problemy z przekazaniem czegoś, kiedy nie potrafię się wyrazić. XD Tak samo kolumny. Tylko oto chodzi.
    Kolorystyka mogłaby być ciemna, tak. A w nagłówku zależy mi na tym, żeby znajdowało się coś w stylu hippisowskim i może... butelka jakiegoś alkoholu? Tak by było najlepiej.
    I napis: ,,Every day create your history"

    To tyle, mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, Jill, bo naprawdę podobają mi się Twoje prace. c: Nie, to nie przymilanie się, mówię szczerze.

    A teraz znikam wraz z Eltonem Johnem.

    OdpowiedzUsuń
  24. No siems kochana Jill!
    Przychodzę z lekkim opóźnieniem, mam nadzieję, że mi to wybaczysz c:

    1403 — Kolorystyka mi się mega podoba, jednak wydaje mi się, że troszkę za dużo tych zdjęć w nagłówku. Uwielbiam ten efekt jakby odbicia słońca (?), czy cokolwiek to jest. Zdjęcie dziewczyny — cudowne. CSS również na dobrym poziomie :) Podoba mi się, ale nie jest to mój faworyt. A mówiąc o faworytach...
    1404 — CO TO ZA CUDO? I JESZCZE TEN CUDOWNY PAN, CHYBA TO JOHNNY DEPP, C'NIE? Jezu, kocham go! Tak bardzo Ci za niego dziękuję! Pisałam Ci już, że zawsze mi się marzył szablon od Ciebie i ten efekt w linkach, znaczy te cienie po najeździe na link. Wiem, moje marzenia są dziwne, haha :D Troszkę te błękitne pobłyski nie podobają mi się w 100%, ale i tak jest cud, miód i malinka! *-* CSS świetny! ZAKOCHAŁAM SIĘ I TYLE CI POWIEM. <3 <3 <3 Jeszcze raz bardzo Ci za niego dziękuję!
    1405 — Stary główny, pisałam już, że mi się bardzo podoba. Jestem nim naprawdę zauroczona, zwłaszcza tymi kółeczkami. Za jakiś czas, jak kiedyś będę zamawiała szablon, może Cię nawet o to poproszę ;) Napis idealnie się tutaj wpasowuje. I te świeczki. Kolejne cudo.
    1406 — Bardzo ładny, jednak ten brudnawy odcień zieleni... Kurcze, jakoś mi się nie podoba. Ale tylko ta zieleń! Nagłówek jest bardzo ładny, napis rzeczywiście Ci wyszedł (chociaż tobie zawsze wychodzi :p), CSS i ta kolumna — *-*!
    1407 — Ta dziewczyna mi tutaj jakoś nie pasuje. Widziałabym tam jakąś odwróconą tyłem dziewczynę, czy coś w ten deseń. Jednak kolorystyka jest przecudowna! Podoba mi się menu i ogólny układ.

    Mam nadzieję, że ten komentarz nie jest aż tak chaotyczny.
    Pozdrawiam Cię gorąco i po raz kolejny dziękuję za szablon! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + Powinnaś robić więcej sygnaturek. Ta z Danielem wprost cudowna!

      Usuń
  25. Lumos
    Hej :)
    Ja również przybyłam tutaj w poszukiwaniu idealnego szablonu na mojego bloga.
    Bardzo spodobały mi się Wasze i dlatego postanowiłam złożyć tutaj zamówienie.
    Jill czy mogłabyś wykonać szablon na mojego bloga?:)

    Adres bloga: http://i--need-you-in-my-life.blogspot.com/
    Kontakt: xtinix7@gmail.com
    Wygląd: Pastelowe jasne kolory, bez obramowania.Z postaciami Martina Stoessel,Jorge Blanco.
    Napis: You're my sunshine
    I tam gdzieś w tle mogą być napisy: I can't live without you, You make me smile...
    Tutaj mam linki do zdjęć:Zdjęcie numer 1:http://www.google.pl/imgres?imgurl=https://pbs.twimg.com/media/Br-2pAjIMAAOo2N.png:large&imgrefurl=http://violetta3pol.blogspot.com/2014/07/zdjecia-promocyjne-violetta-3.html&h=610&w=599&tbnid=LDaRFhKD40tN6M:&zoom=1&docid=D4SaWf2gJGVNGM&ei=degiVZS6A4H7sgHiiILoCQ&tbm=isch&ved=0CCMQMygEMAQ
    Zależało by mi na tym, aby to zdjęcie było na pierwszym planie.
    W tle poproszę zdjęcia: obsada serialu Violetta: Camila&Broduey, Marco& Francesca,Ludmiła & Federico, Maxi & Naty.
    Chodzi mi o takie zdjęcia, na których są razem.Najlepiej tego samego pokroju co poprzednie, czyli zdjęcia promocyjne :)
    Jeszcze w tle może być znak z napisem: Madrit i Buenos Aires.
    Możesz dodać swoje szczegóły jeżeli będziesz uważać, że tak wygląda dobrze :)
    Gdybyś miała do mnie jakieś pytania napisz ( odpiszę na 100 % )
    Bardzo zależy mi na tym, więc kiedy znajdziesz wolną chwilę, mam nadzieję, że wykonasz szablon na mojego bloga.
    Pozdrawiam! <3
    Tini Blanco<3



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam miało być: Madrid

      Usuń
    2. Ps.Odpisz czy go wykonasz :)
      Nie naciskam, po prostu chcę wiedzieć czy mam czekać na ten, czy szukać dalej :)

      Usuń
  26. Zgadzam się, ze sygnatura jest świetna.
    Tak! Daniel jest boski (ale śmiać mi się chce jak go zaczesali za HP7, śmeich na sali, na boczek grzywa, fuj).

    Co do ff potterowskich, to szalenie polecam -> jeden-jedyny-wyjatek.blogspot.com (to o hermionie i teosiu, bardzo przyjemnie się czyta, nie ma nagle wielkiej miłości szlamy i ślizgona) i to: na-szczycie-zycia.blogspot.com (to jest bardziej o Teodorze, ale po wojnie, można się w nim zakochać), wzor-niemozliwy.blogspot.com (zaczete, wiec jest tam kilka miniaturek, prolog i rozdział).

    Co do grafiki, to szalenie podoba mi się ostatni szablon. Bardzo ładny. Kolory są wspaniałe, css tak samo.

    Zauważyłam dominację zamkniętych nagłówków. Co prawda zamówienia mają otwarte... Ale tęskno mi za takimi w twoim wykonaniu.
    Dlatego proponuję właśnie szablon z otwartym, jakiś może trójkolumnowy z Emmą Watson. Taki ciemny i mroczny do szpiku.
    Wszędzie ją widzę albo z Tomem, albo Danielem, albo ucieszoną. A takiej w ładnej sukni, w poważną miną, taką trochę bad ze świecą szukać.
    Takie coś nadającego się do wojennego fika.
    Może skusisz się na coś z HP?

    Dorzucę jeszcze parę propozycji:
    a) Coś z Supernatural, macie tego tak mało. Casiel z Deanem. *o* albo sam dean. Proszę. Jest taki wspaniały.
    b) Coś z samymi panami. Piękni, przystojni, seksowni. Matt Boomer? Ian Somerhalder? Jason Isaacs? Sylvester Stallone? Jason Statham? Tyle możliwości. <3
    c) Coś z szybkich i wściekłych. Ostatnio oglądałam. Znowu. I nic nigdzie nie widze z nimi.
    d) z The Rockiem, znaczy Dwayne'em 'The Rockiem' Johnsonem. Ten dopiero jest fherguiwe.
    e) Może jakiś szablon z artem? Ciekawa jestem jak ci wyjdzie. (Najlepiej drarry, wybacz slasherskie serce)
    Pozdrawiam ciepło,
    Karia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lumos
    Chciałabym zamówić u Jill szablon do mojego bloga :D
    Bardzo mi na tym zależy :D
    Adres bloga : http://cowidacmoimszarymokiem.blogspot.com/
    Kontakt : ever090920@gmail.com
    Kolorystyka: szary ( różne odcienie ) gdzie nie gdzie odcienie ognistej czerwieni , niebieskiego zielonego i białego ( tak jak cztery żywioły )
    Napis : Co widać moim szarym okiem ?
    Mogą też być napisy w tle : life is brutal ,fuck what people think ,
    Zdjęcia : wybierz sobie jakieś zdjęcie ashley benson ( która twoi zdaniem będzie najbardziej odpowiednie ) http://i.wp.pl/a/f/jpeg/32232/reka-ogien-thp.jpeg
    http://th04.deviantart.net/fs13/300W/f/2007/094/0/a/Maybe_I__ll_Catch_Fire_by_gravity_let_me_down.jpg
    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRMsgQguBURMPMuVA3KxpSwLiTsLGwaM6VOTNJoE4oUXNFjesJF
    http://us.123rf.com/450wm/lello4d/lello4d1403/lello4d140300022/26580283-ludzk%C4%85-r%C4%99k%C4%85-wykonane-przez-plusk-wody-na-bia%C5%82ym-tle,-z-wycinek-%C5%9Bcie%C5%BCki.jpg
    niestety nie znalazłam nic powiązanego z zywiołem ziemi i powietrza może tobie sie uda
    życzę powidzenia i serdecznie pozdrawiam
    Ever A

    OdpowiedzUsuń
  28. znowu nie zdążę, ale wiedz, że jest magicznie a 4 i 5 po prostu...
    rządzą

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cholernie jestem na siebie zła, miałam tu przychodzić, coś napisać, a mnie nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy szablon z rudą dziewczyną jest nadal wolny?

    OdpowiedzUsuń
  32. Lumos
    Cześć. Ciekawe czy się jeszcze załapię? xd Wiem, że moja kariera na blogu trwa zaledwie parę minut, ale na prawdę zależy mi by już mieć szablon :) Button dodam gdy zamówienie będzie przyjęte.
    kontakt: lilajestem6@gmail.com
    Postacie na szablonie: Brooklyn Beckham

    http://oceanup.com/wp-content/uploads/2014/08/brooklyn-olivia-28-761x1024.jpg

    lub

    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/07/12/article-2690111-1F99942400000578-544_634x504.jpg ale wtedy tylko Brooklyn, lub jeśli chcesz to możesz wybrać inne ;)

    Elle Fanning,

    http://www.fashiongonerogue.com/wp-content/uploads/2014/05/elle-fanning-asos-magazine-photos6.jpg

    http://ihrergrossetag.de/wp-content/uploads/2014/11/Elle-Fanning1.jpg

    kolorystyka: granatowawa, czarna taka mniej więcej w tych kolorach.
    układ: szczerze to naprawdę obojętne.
    napis: Fear.(duży napis). A pod nim W wiecznym strachu.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://fear-faniction.blogspot.com/ zapomniałam xd

      Usuń
  33. Lumos
    Hej, chciałabym żeby Jill zaprojektowała mi szablon. Byłabym super wdzięczna. Przeglądałam galerię i spodobał mi się szablon 1253 :)

    Adres bloga: http://kaminomiko.blogspot.com/
    Kontakt: kimiko222moon@gmail.com
    Postacie na szablon - główna bohaterka to anioł w długich kręconych czarnych włosach, wojowniczka w zbroi
    - Sesshomaru
    - Kagome i Inuyasha

    Sesshomaru
    http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2011/346/8/3/sesshomaru__s_feather_by_sscindyss-d34zh9h.jpg

    Kagome i Inuyasha
    http://images4.fanpop.com/image/photos/20800000/Kagome-and-Inuyasha-inuyasha-and-kagome-20835610-1280-1024.jpg

    Główna bohaterka
    http://www.tapeta-dziewczyna-zbroja-miecz.na-pulpit.com/zdjecia/dziewczyna-zbroja-miecz.jpeg

    http://anioly-na-ziemi.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/728381/files/blog_ww_4684549_7332037_sz_126957_vsd.jpg

    Kolorystyka: ta użyta w szablonie jest fajna ale ja chciałabym kolorystykę w barwach; kilku odcieni zieleni, bieli i szarości.
    Układ: taki jak w szablonie
    Napis: Kapłanka Boga (dużymi literami)

    Czekam na odpowiedź. Mam nadzieję, że moje zamówienie zostanie zrealizowane :) Button znajdzie się w prawym dolnym rogu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super szablony ^^ Wpadam na ZS od czasu do czasu i uważam, że jest to najlepsza szbloniarnia jaką znam! Zastanawiam się nad wysłaniem jakiegoś zgłoszenia na szablon do mojego bloga... Jeszcze raz super szablony! Powodzenia w tworzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń