g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

08.04.2015

[1408-1410] Always be there


Dzień dobry wszystkim, z tej strony ponownie najmłodszy (przynajmniej stażem) nabytek Zaczarowanych. Ufam, że święta minęły wszystkim w równie miłej atmosferze co mi, mimo, że wiązało się z tym także sporo pracy. Szkoda tylko, że trwały one tak krótko. Mimo zaledwie kilku dni wolnego, udało mi się dokończyć trzy szablony, więc... ufam, że komuś się przydadzą.



[ podgląd || pobierz ]


[ podgląd || pobierz ]


[ podgląd || pobierz ]


Ciekawa jestem, czy ktoś oglądał film, z którego zdjęcia pojawiły się na ostatnim szablonie. Jeśli tak - i całkiem przypadkiem taka osoba chciałaby zamówić u mnie szablon - tytuł proszę zostawić pod tym postem, a zamówienie wysłać mi na mój adres e-mail (ellen.dust@gmail.com).

PS. MissWolf, prosiłabym o podanie jakiegoś kontaktu do siebie lub - co nawet byłoby wygodniejsze - napisanie do mnie na w/w adres e-mail. Będę wdzięczna.

29 komentarzy:

  1. A ja sobie poczekam aż będą szablony z Wrednych Dziewczyn 1 (Mean Girls) Bardzo poterzebuję jeden szablon bez lindsay Lohan

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się nagłówek w pierwszym i css w trzecim :3 Drugi szablon jest całokształtnie świetny ;)
    Pozdrawiam,
    BB

    OdpowiedzUsuń
  3. :O Napisałam taki śliczny komentarz i system go zjadł, grrr.....
    Cóż, na pewno były tu jakieś piękne frazesy odnośnie css'u. Jest śliczny! Prosty, ale na pewno nie można go nazwać ubogim. Świetną nazwą jest minimalistyczny, a takie uwielbiam najbardziej :) Kupiłaś mnie tym ♥
    Mam tylko jedno 'ale'. Mianowicie ilość topazu w grafice jest zatrważająca! Powinnaś go ograniczyć, poza tym jest w porządku :)
    Pozdrawiam! ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na trzecim ogromna ilość topazu była celowa, na drugim nie ma go wcale. To, jak wygląda pierwszy, podoba mi się dokładnie tak jak jest i nie wydaje mi się, by efekt był przesadzony. No ale gusta i guściki, każdemu podoba się coś innego. =)

      Usuń
  4. No cóż, nie wiem, czy powinnam informować, czy nie, ale szablon pierwszy tak mi się spodobał, że postanowiłam go pobrać. Jest naprawdę przecudny <3
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się =) W menu po prawej są zakładki Regulamin i Pobrania, zapraszam do zapoznania się z nimi.

      Usuń
  5. Wcięło mi połowę napisanego komentarza. Dobra, nieważne piszę jeszcze raz. Ja się na świętach nie wyspałam. I jestem śpiąca.
    1408 - Napis mi bardzo przypadł do gustu. Ostatnio jakaś taka faza na proste napisy ujęte w takim półprzeźroczystym tle, ale spokojnie to dobrze bo mi osobiście strasznie się podobają. O kodzie nie ma co gadać bo widać, że jesteś na tym polu w pełni sprawna i z łatwością lawirujesz między kolejnymi post.header itp. Elegancki skromny nagłówek, nie ma przepychu, ani przesady. I mi to pasi.
    1409 - Ten jest moim faworytem. Świetny pomysł na nagłówek. Naprawdę, takiego jeszcze nie widziałam. Podoba mi się tu praktycznie wszystko. Świetnie dobrana kolorystyka z nutą aury tajemniczości i w pełni dopasowane teksturowe tło szablonu. Świetne też zdjęcia, wszystkie z tej samej sesji (chyba) i chodź nie za bardzo lubię Pamiętniki Wampirów (bo to z nich ci aktorzy, prawda?) to gdybym pisała o nich opowiadanie ten szablon bardzo chętnie przygarnęłabym do siebie.
    1410- Też fajny nagłówek. Co do topazu... Nie przeszkadza mi on tak bardzo, poniekąd rozumiem też cały zamysł jego użycia więc nie wypominałabym ci tego aż tak bardzo. Tak patrzę na ten css i patrzę. Właściwie w większości szablonów jest bardzo podobny. Może, ale to tylko taka propozycja spróbowałabyś czegoś nowego?
    Chodzi mi o to, że widać iż ten układ masz opracowany do perfekcji, a jestem pewna, że inne wyszłyby równie dobrze.
    Tak jeszcze z propozycji. Może jakiś szablon minimalistyczny dla bloga z przemyśleniami czy recenzjami? Twój styl jak dla mnie, bardzo, ale to bardzo do takich pasuje.
    Coś mnie ramię boli. Ała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie poza Klausem (duży pan po prawej) są z sesji promującej jeden z sezonów Pamiętników, więc dlatego są spójne (: Co do układu, jego powtarzalność jest akurat zamysłem celowym. Uważam, że jest dość przejrzysty i po prostu spełnia swoją funkcję. Dla obserwatora Zaczarowanych pewnie będzie to nudne, ale sądzę, że osoba, która szuka szablonu na swojego bloga, nie zwróci na to nawet uwagi.

      Mnie też ramie boli. Zaraziłaś mnie.

      Usuń
  6. Lilka Evans again! Uszczęśliwiłaś mnie ponownie. Ten szablon jest taki prosty, szczególnie nagłówek, a mimo to magiczny, doprawdy nie wiem, jak ty to robisz. Pamiętniczki Wampirów, god, ale dawno tego nie oglądałam, przerwałam chyba po 4 sezonie (z deczka Moda na Sukces się z tego zrobiła), jednak Claus i Caroline to wciąż jeden z moich fav paringów. I supcio tło. W ostatnim nagłówku troszku ograniczyłabym ten filtr, ale poza tym nie ma co się czepiać. Rozwiązanie położenia kart jest perf ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam już, że nowy główny mnie oczarował? Serio, gałki oczne mi wypadły, godzinę je zbierałam z podłogi, bo się rozlały, nah. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Evans pewnie się pojawi nie raz, bo robię je także dla siebie ^^

      Usuń
  7. Piękne! Pierwszy i trzeci są poruszające :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wgniotłaś mnie w fotel tym razem. Gratuluję. 1409 to mój faworyt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ^^ Przy okazji: dostanę jakiś kontakt do Ciebie? =)

      Usuń
  9. WIIIITAAAM serdecznie.
    Będzie krótko (ah, ta praca, ah ta nauka!), ale postaram się wyrazić wszystkie moje odczucia. A więc pierwsze to euforia, bo widzę nową, utalentowaną duszyczkę!
    1408, No serio, this girl is on fire. A pisząc to mam na myśli, że serio, jej włosy wyglądają jakbyś podłożyła jakiś stock z ogniem .3. I jelooooo... Oh wait. Czy ja powinnam tu wyczuwać jakieś potterowe rzeczy? Bo wyczuwam. Ten jelonek mglisty, rude włosy... Bardzo subtelnie, ale jednak, podoba mi się. Nie wali po oczach "PATRZ TU HARRY POTTER FANDOM", jest... bardzo fajnie i uniwersalnie. (i dodam jeszcze, że uwielbiam tą koronę z sopli, czy cokolwiek to jest, bo wygląda świetnie:3 i cytat na szpanerskim pasku, to jest coś co lubię) Jeszcze słóweczko o kodach. Baardzo mi się podobają. Pasują idealnie, strasznie podoba mi się ta ramka po prawej, przeźroczystawa i daje fajny efekt, na serio. Nie jest jakiś przebajeżony i schludny a jednocześnie widać, że zaangażowany jest no. Nie jestem pewna jak to określić. Nie jest to może najpiękniejszy szablon jaki widziałam, ale perfekcyjny. (I KOLORY!<3)
    1409. Przez chwilę byłam przekonana, że to jakieś pamiętniki wampirów. Serio. Teraz mam wrażenie, że to jednak nie ci aktorzy, ale głowy uciąć bym sobie nie dała. Mniej mi się zdecydowanie podoba niż poprzednik, bo te wzorki wszędzie kojarzą mi się z dywanami na ścianach u mojej prababci. Ale koncepcja ciekawa, jest ładnie, dopasowany znowu css (uwielbiam cie za to!) i ogółem, bardzo ładnie.
    1410. Za dużo topazu. To topaz się nazywa no nie? Kiedyś pamiętam jak (za moich czasów...) to takie modne było i też słabość do efektu miałam ale jakoś tu mi nie pasuje (jak to nie topaz to dam się ubiczować, ale efekt podobny). Nie mam pojęcia jaki to film, ale mam wrażenie, że go oglądałam. Jeden z takich wieczornych, rodzina przed telewizorem, ja przed kompem i widziałam kontem oka. Czy coś takiego. Cieszę się, że zrobiłaś jedną scenę wyraźną, a pozostałe sceny to bardziej tło, bo czasami szabloniarki nie korzystają z tego i jest tak... rozmemłano. Tu mniej mi pasuje dobór css, który co prawda straaasznie mi się podoba, ah te menu<3, i jest takie twarde, nowoczesne i surowe (to są słowa, które w tym kontekście wypowiadam z uwielbieniem, zamknij oczy i to sobie wizualizuj)... i właśnie ta twardość nowoczesność i surowość jakoś kontekstowo do nagłówka mi nie pasuje. Gryzie mi się trochę, tak, no wiesz... no może nie, to moje tylko wrażenie i może złe, ale co poradzę. Co nie zmienia faktu, że to ładny szablon.
    A teraz kończę już, rano trzeba wstać, a jeszcze masa rzeczy do zrobienia.
    Starpinternetowym zwyczajem życzę weny i innych takich, więcej czasu na szablony i powodzenia.
    pozdrawiam!
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam sobie przed chwilą myszkowałam po Twoim profilu i omójborzezielony, prawie dostałam ciarek od tego drugiego ._. (mniej tego tła zrobiłoby mu dramatyczniej zdaje mi się)

      Usuń
    2. 1409 - zdecydowanie są to Pamiętniki (: Powiem szczerze, że tego tła też nie byłam pewna (dywany, yay! dobrze powiedziane) ale tylko dzięki niemu szablon wydał mi się w pełni ciepły, a nie standardowo mroczny. Inne opcje mi jakoś nie podobały.

      Co do ostatniego, masz rację - albo komuś taka forma nagłówka podpasuje przy takim układzie, albo zupełnie nie. Dla mnie jest idealny, bo wyszedł dokładnie tak jak chciałam i zaplanowałam.

      Usuń
  10. W ramach współpracy prosimy o dodanie informacji o konkursie, najlepiej zdjęcia z notki :) http://dark-trailer.blogspot.com/2015/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dom latających sztyletów! Uwielbiam ten film ♥
    Piękne szablony, cudowna kolorystyka i grafika, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest, dom latających sztyletów ^^ Do wygrania był szablon, a więc jeśli będziesz jakiegoś potrzebowała, zapraszam na skrzynkę z zamówieniem. =)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Jeśli będę potrzebowała szablonu, z pewnością wtedy napiszę :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń