g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

13.04.2015

[1411-1412] Call off the search for your soul

Hejo! Zaczarowane wróciło - czas na mnie. Mam nadzieję, że ktoś mnie tu jeszcze pamięta, bo nie chce mi się przypominać, kim jestem :D Przyznam, że cieszę się, iż szabloniarnia wróciła. Zaczęło mi trochę was brakować <3 
U mnie bez zmian. Szkoła męczy i nadal kocham Harry'ego Potter'a :D 
Wybaczcie, że nie mam dzisiaj dla was wiele, to tylko mała próbka moich możliwości. Wszystko przez to, że nie za bardzo wiedziałam czego byście potrzebowali lub chcieli zobaczyć. Dlatego będę wdzięczna za wszelkie propozycje!

Szablon wolny
Jestem zadowolona. Klasycznie, w moim stylu :)

Szablon wolny
A tutaj troszkę kombinowałam. Męczyłam się nad nim parę dni, a z efektu jestem średnio zadowolona. Cały szablon jest nieruchomy, poruszać można się za pomocą suwaczków ;) Nie wiem czy komukolwiek przyda się taki szablon, ale wszystkiego trzeba próbować ;)

Niestety, to już wszystko. Moje chęci przerosły możliwości i mogliście zobaczyć tylko 2 moje szablony.
Przyjmę za to ciekawe zamówienia!
Przyjęłam zamówienia od: Milq, Finnick Odair i Estera Mioduszewska
Nie wiem kiedy je oddam, na pewno w tym miesiącu :D
Przypominam też o propozycjach, za które będę wdzięczna <3
A teraz gadajcie jak to za mną tęskniliście XD

43 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi szablon jest śliczny, myślę, że niedługo może mi się przydać. Bardzo mi się podoba, od razu skradł moje serduszko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba szablony są świetne! W drugim szczególnie podoba mi się kolorystyka :) .

    A co do propozycji, to może coś z Więźnia Labiryntu? ^^

    I Jace taki cudowny <3

    Pozdrawiam i życzę weny w dalszym tworzeniu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Ojej, nie czytałam i nie oglądałam jeszcze :c
      Dzięki i również pozdrawiam :**

      Usuń
  4. Wspaniałe szablony! :o Najbardziej podoba mi się szablon z Chloe, świetna grafika i kolorystyka :) A szablon z Dany również jest piękny ♥
    Jeśli co do propozycji... To może by tak szablon z Nuno Bettencourt?
    Nie wiem czy znasz, ale no cóż, jak tam zrobisz :D
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, Nuno jest boski! Szablon z nim byłby genialny!
      Więc... Również to proponuję. XD

      Usuń
  5. Po pierwsze muszę powiedzieć że te gify są świetne bo bardzo lubię Dary aniołów. Widzę że ty także kochasz HP ;* A co do szablonów to pierwszy jest genialny! Wszystko mi się w nim strasznie podoba. Co do propozycji to może coś właśnie z Darów Aniołów lub z Harrego Pottera?
    Pozdrawiam Desari/leprokonus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon pierwszy po prostu skradł moje serce. Jest naprwdę przepiękny :D
    Drugi również mi się podoba, choć już trochę mniej, ale również jest piękny :)
    Co do propozycji, to może coś z HP? Może np.: szablon związany tylko z quidditchem? Albo jakiś hogwarcki?
    W każdym razie pozdrawiam i życzę weny XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tych dwóch 2 szablon podoba mi się bardziej. ;)

    Proponuję szablon z Shailene Woodley i Theo Jamesem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lumos

    Adres bloga : http://lilia-fanfiction.blogspot.com/
    E-mail : klaudiabeus@gmail.com

    Chciałam też wspomnieć, że mój blog nie ma 2 dni tak jak na to wygląda, funkcjonuje od roku, jednak prowadziłam tam blog o sobie, usunęłam posty i postanowiłam zmienić go na fanfiction :)

    Ogólna koncepcja :

    a) postacie
    Niall Horan - chciałabym, żeby Niall był tutaj zamyślony/smutny, niżej podam kilka zdjęć, chociaż nie wiem czy się nadadzą ;c

    https://36.media.tumblr.com/796b70c9abd62fa2123e7393e403d743/tumblr_nmseorHMyl1tutnb3o1_500.jpg

    https://41.media.tumblr.com/2f9dcf9d15d9b4920418b6f098079604/tumblr_nmseorHMyl1tutnb3o2_500.jpg

    https://40.media.tumblr.com/aa899130585e4cf39e43c878f36f4c1a/tumblr_nmseorHMyl1tutnb3o3_500.jpg

    https://40.media.tumblr.com/48fd710d4c6c187d20abc47d2e04329a/tumblr_nmseorHMyl1tutnb3o4_1280.jpg

    Lucy Hale - zdjęcia podobnie jak Nialla

    http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20141024021704/prettylittleliarss/images/8/83/AriaShh.png - myślę, że to zdjęcie najbardziej odpowiadało by do tematyki mojego bloga

    Krótka historia bloga :
    - Niall Horan traci młodszego brata w wypadku, obwinia za to siebie, nie potrafił upilnować go w centrum handlowym.. Pracuje w policji jako detektyw, od roku szuka "Zabójcy z Lilią" który porywa młodych chłopców, a kilka dni później odnajdują ich ciała. Niall ma zaniki pamięci, potrafi robić jedną rzecz, a za chwile budzi się w kompletnie innym miejscu kilka godzin później, nie wiedząc co robi z lilią w dłoni. Podświadomie myśli, że to on jest mordercą. Wtedy zjawia się Mia, agentka FBI by pomóc mu w śledztwie. Czy Horan jest mordercą? Kto morduje dzieci? To rozwinie się w późniejszych rozdziałach
    Fanfiction w pewnej części powstało za pomocą fabuły gry "Heavy Rain".

    Więc z tego powodu myślałam, że super by było gdyby w tle był motyw Londynu nocą, gdzieś u dołu albo w zależności jak Ty to widzisz motyw lilii, może jakiejś odznaki policyjnej? Motyw deszczu, też byłby super.
    Co do kolorystyki, chciałabym aby szablon był w ciemnych kolorach, ciemny granat, szary lub czarny, czarno-biały, czarno-szary.

    Cytat: Got a secret. Swear this one you'll save. ( czcionka pisania piórem, pochyła, może sprawiać wrażenie szybko pisanej, dlatego mniej czytelnej )

    Układ : dwukolumnowy, posty ze strony prawej, gadżety ze strony lewej.Szerokość postów i gadżetów taka jak tutaj: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon956-432944222 jest idealna, tak samo wyśrodkowanie tekstów, nagłówków i ich czcionka również mi się podoba.

    Byłabym bardzo szczęśliwa gdybyś podjęła się wykonania mojego szablonu. Myślę, że pomysł jest dość ciekawy, ale decyzja zależy już od Ciebie. Z góry dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  11. 1411 - Świetny pomysł z teksturą pod cytatami oraz nagłówkami gadżetów. Nagłówek elegancki i ładnie zrobiony. Szczególnie podoba mi się kształt napisu (tak wiem dziwne rzeczy mi się podobają), a także czcionka w tytułach.
    Stocki lampy i te kafeleczki w lewym górnym rogu też ładne chociaż białe ptoki wpieniające się w bursztynową kolorystykę mi nie podeszły. Choć może chodzi o kontrast. Po za tym patrzajta na rękę dużej Chloe, jest taka prześwietlona
    przez kawałek budynku i wygląda jak by miała załamaną rękę. Fajne to ( z tą ręką).

    1412- Ach. Co ja mam ci powiedzieć? Jak tylko na planie widzę Daenerys to z góry szablon dostaje szósteczkę, ale dobra postaram się coś powiedzieć. Ładne, trójkącikowe tekstury w nagłówku i fajnie dobrana kolorystyka.
    Podoba mi się również tło cytatu oraz ciekawe ułożenie paska ze stronami. Hmmm, tego jeszcze chyba nie było, żeby tak leżały sobie " w poście". Co do minusów, to może to tak na podglądzie wygląda, ale całość sprawia
    wrażenie tak lekko stłoczonych w jednym miejscu. Ale może to tylko tak na screenie. Ech i tak to mój faworyt.

    Propozycje, propozycje. Może coś w guście 1289 i 1278. Więcej Harrego Pottera i Dany.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lumos

    adres bloga: http://to-nie-koniec-zlo-czyha-za-rogiem-hp.blogspot.com

    kontakt: gg 38690387

    Ogólna koncepcja:

    1) postacie
    Śmierciożercy, ale nie mam na myśli konkretnych bohaterów, zależy mi bardziej na takim zarysie ciemnych postaci w tle, które u odwiedzających mojego bloga przywołają na myśl właśnie zwolenników Czarnego Pana.
    Nie potrafię w internecie znaleźć jakiegokolwiek pasującego obrazka, więc jeśli tobie też nie uda się nic podobnego znaleźć, to wystarczy mroczny znak i tak będę zadowolona :3
    Postać profesora Slughorna tak jakby we mgle, nieco przerażona.

    b) budowle
    Hogwart
    http://33.media.tumblr.com/tumblr_lw7ydecrpX1qz4d4bo1_500.jpg

    c) kolorystyka
    raczej ciemne kolory, przewaga czerni i bordowego

    d) cytat
    To słuszność idei może zaprowadzić nas do sukcesu, a nie liczba jej wyznawców.
    ~ Remus Lupin

    Imię i nazwisko Lunatyka nich jest czcionką pisaną piórem, więcej w tym wypadku nie mam wymagań :3
    Co do czcionki dla cytatu, niech to nie jest coś standardowego typu arial, z każdego innego będę zadowolona :)

    Jeśli chodzi o układ to nie mam wymagań, zostawiam to tobie, na wymiarach i całej reszcie się niestety nie znam, ale mam nadzieję, że nie jest to dla Ciebie utrudnienie, jeśli tak to z góry przepraszam.

    Wiem, że moje zamówienie jest mało treściwe, dlatego zamieszczę tu krótkie streszczenie opowiadania, może jego zarys podpowie Ci co mogłoby znaleźć się na szablonie i pasowało by do jego fabuły :)

    "Voldemort pokonany, zło przezwyciężone, nadeszły spokoje czasy.
    Jednak czy poniżeni w magicznym świecie śmierciożercy dalej będą żyli w cieniu aurorów i innych dobrych czarodziei?
    Nieprawdopodobne?
    Rok 2020
    Potomkowie wielkiej trójki gryfonów kontynuują swoją edukacje w magicznej szkole 'Hogwart'.
    Razem z przyjaciółmi cieszą się młodością, zdobywają nową wiedzę i doświadczenia, zakochują się i przeżywają zawody miłosne.
    Jednak gdy młodzież wraca do szkoły po wakacjach, doszukują się podstępu w rodzinie Malfoyów. Scorpius, który jest totalnym przeciwieństwem ojca zdradza, że w czasie wakacji przez jego dom przewinęło się wiele podejrzanych postaci.
    James, Hugo, Teddy i Scorpius nie wykluczają powstania, które zapewne wybuchnie wśród ciemnej strony mocy..
    Komu chłopcy mogą zaufać? Dlaczego tak naprawdę opiekun Slytherinu i nauczyciel eliksirów, profesor Slughorn, decyduje się na emeryturę? Kto okaże się zdrajcą wśród uczniów? "

    Długo zastanawiałam się nad złożeniem zamówienia, ale dużo osób zachęca mnie do zmiany wyglądu bloga. Mam nadzieję, że zrealizujesz moje zamówienie, jeśli jest ono skomplikowane, a podejmiesz się realizacji projektu, to oczywiście pisz :) już z góry bardzo dziękuję i życzę miłej reszty dnia (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Adres: http://life-is-not-horrible.blogspot.com/
    Kontakt: milena8880@gmail.com
    Hasło: lumos
    Koncepcja: chciałabym, aby na szablonie była jakaś dziewczyna (brunetka) najlepiej odwrócona tyłem albo bokiem (tak, żeby nie było widać twarzy) i Jaś (Jdabrowsky).
    Układ i kolory: to pozostawiam tobie ;)
    Napis: "Porażki są po to, aby zauważać błędy..."

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć!
    Twoje szablony są super!
    Najbardziej przypadł mi do gustu ten drugi, z początku niezbyt mi się podobał, ale kliknąłem w podgląd, powiększyłem i... zaskok : D Dan, już na wstępie : D I całkiem fajnie, że tak kombinujesz, nie idziesz na łatwiznę. Niby lubię mini. ale ten jest świetny : D pochwalam, pochwalam.
    A więc tak...
    A! Pierwszy też jest ogay!
    A co do tego Pottera! Też go uwielbiam i moje zamówienie będzie wlaśnie oparte o jego tematyce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło: Lumos
      Adres bloga: http://magia-istnieje-naprawde-hogwart.blogspot.com/
      E-mail/GG: finnick977@gmial.com, 50723305
      Ogólna koncepcja:
      Chciałbym, aby na blogu występowała jedna postać, a mianowicie… Skadnar Keynes, zapewne kojarzysz go z Narnii, jeśli oglądałaś, ofc. Może znajdziesz go w momentach, kiedy jest taki zamyślony, poważny. : D Rzucę kilkoma fotkami.
      http://36.media.tumblr.com/tumblr_meiuuyo5wf1qbrq5io1_500.jpg
      http://data2.whicdn.com/images/57379953/large.png
      http://40.media.tumblr.com/31d311bfceed383036233ea4815d44f0/tumblr_nbgdv0TOwA1rz94quo9_500.png
      http://f.ptcdn.info/627/026/000/1418797639-968fullfee-o.jpg
      http://favim.com/orig/201108/27/edmund-handsome-narnia-skandar-skandar-keynes-Favim.com-131620.jpg
      http://i46.photobucket.com/albums/f137/ladylirenel/other/74.jpg
      http://vignette4.wikia.nocookie.net/narnia/images/a/a3/Tumblr_mie962444q1qdldwjo1_1280.png/revision/latest?cb=20130422093803

      Ogółem blog oparty jest na tematyce Harry’ego Pottera, więc proszę o zamieszczenie w szablonie jakichś elementów magii, wyczytałem, że książki(tak sądzę, że je przeczytałaś) o Potterze uwielbiasz, więc chyba nie będzie problemów ; D Jeśli będą, to nie wiem… Jakieś przebłyski? Różdżki? : D Żeby oparty był w klimacie magii, noo. Więc pewnie kolorystyka też ciemniejsza. ;>
      Cytat: Ludzie dostrzegają tylko zło, dobro pozostawiają gdzieś za sobą.
      Układ : Dowolny! Jak Ci wygodnie! Ewentualne pytania na mail lub gg!

      Usuń
  15. Lumos
    http://ksiezniczka-i-lobuz-z-korona.blogspot.com/
    estera.miod@onet.pl

    Postacie:
    Ashley Benson - daję linki do trzech zdjęć, wybierz te które będzie ci pasować.
    http://cdn01.cdn.justjaredjr.com/wp-content/uploads/pictures/2011/05/ashley-boa/ashley-benson-boa-yha-interview-02.jpg
    http://img0.ndsstatic.com/wallpapers/e531df5780cdcae7c359c4b6a6213d4f_large.jpeg

    Chciałabym, żeby jeszcze tam był ten chłopak:
    http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/d0/e1/ec/d0e1ecfe6d040f57ba64aa1de3e88b5e.jpg
    Ale jeśli nie będzie ci pasować to może być bez. Chociaż nie ukrywam, że wolałabym, żeby jednak to zdjęcie się pojawiło.
    Koncepcję i resztę zostawiam tobie. Kolorystyka może być pastelowa, kolorowa lub lekko mroczna.
    A i chciałabym, aby gdzieś w tle pojawiły się lampy uliczne.

    Cytat : The on­ly way to get rid of a tem­pta­tion is to yield to it.

    Blog opowiada o ,, niegrzecznej '' dziewczynie, która przeżywając miłość zaczęła się zmieniać. Porzuciła dawne życie, na rzecz nowego, lepszego, pełnego zaufania, z poczuciem bezpieczeństwa, wzajemnej troski. Niestety nie jest tak łatwo o wszystkim zapomnieć. Czasami, by zacząć coś nowego trzeba wrócić na chwilę do przeszłości.
    Mam nadzieję, że pozytywnie rozpatrzysz moją prośbę. :)

    Bardzo podoba mi się szablon z Chloe. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lumos
    http://proxeentown.blogspot.com/
    marysiap6@gmail.com, 44148056

    Zdjęcia:

    https://thedaily400.files.wordpress.com/2014/03/dark-street_12.jpg

    http://40.media.tumblr.com/74001c025f1feabf3706594b08b5e7a5/tumblr_mit56imJ4t1s0vozto1_500.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-71lTzJVHwio/VRlOiV1hgBI/AAAAAAAAAio/bFrJcLmbN0c/s1600/94702305840040688639.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-eGgpQU1f0gI/VRlOBbYWGXI/AAAAAAAAAiY/aeQNL38Y9rY/s1600/mrocznylas.jpg

    Układ: Taki jaki jest na obecnym szablonie
    Cytat: Miasto, które nigdy nie śpi. Witaj w Proxeentown.
    Kolorystyka: Najlepiej pasująca do zdj

    Myślę, że fabuła rozjaśni Ci o co chodzi w grupowym blogu :) najbardziej mi zależy na zdj zamku oraz baru Golden Goose. W sumie fajnie byłoby gdyby udało Ci się wykorzystać wszystkie zdj, które Ci zaproponowałam :)


    Proxeentown to amerykańskie miasteczko w stanie Alaska, którego historia założenia sięga roku 1566, kiedy to potężny czarnoksiężnik zwany Charles La Torrne wraz z grupą swoich popleczników w bestialski sposób pozbyli się jego mieszkańców. Gdy miejsce zostało oczyszczone, rzucił czar, który uniemożliwiał przekroczenie jego granic śmiertelnikiem, tworząc tym samym odosobniony świat dla istot magicznych. Powołał wówczas do życia instytut składający się z jeźdźców ciemności, w których kompetencjach było stanie na straży porządku w mieście.
    Proxeentown jest obecnie największym miasteczkiem na świecie zamieszkiwanym przez najróżniejsze Istoty Magiczne! Jego liczebność z roku na rok stale się powiększa! Co więcej miasteczko jest widoczne dla ludzkiego oka, mimo tego istoty mogą czuć się bezpiecznie oraz swobodnie. Pamiętaj przekraczając granice miasta licz się z tym, że nigdy już go nie opuścisz! Będziesz zmuszony na codzienną zabawę, która z czasem stanie się twoją rutyną. Miej oczy szeroko otwarte. Jak każde miasteczko skrywa w sobie wiele tajemnic, zagadek, skandali, niebezpieczeństw, ale tutaj rządzi zabawa! Tańce, alkohol, dobra muzyka i BURLESQUE (która jest podstawą istnienia miasta) to właśnie świetnie opisuje Proxeentown! Nad porządkiem w świecie nadnaturalnych istot czuwają Jeźdźcy Ciemności . Chronią, uczą, karzą tych, którzy łamią zasady ciemnego świata. Łączą ze sobą rasy, pomaga im wzmocnić swą siłę oraz wykreować indywidualności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lumos
    Kontakt: amelia.jakubek@o2,pl, https://www.facebook.com/pages/Diamondz/273469602777144
    Zdjęcia:
    http://ifotos.pl/zobacz/Screensho_wearrhn.jpg
    http://ifotos.pl/zobacz/Screensho_wearrnp.jpg

    Układ: otwarty

    Kolorystyka: Chciałabym aby było w mniej-więcej takim fioletowym odcieniu jak na tym blogu.
    Cytat: Napisz po prostu blog Diamondz

    Blog jest o simsach. Umieszczam na nim sesje i dzielę się z innymi rzeczami które znalazłam w internecie <:

    OdpowiedzUsuń
  18. Lumos
    Kolejny blog o Potterze atakuje!

    Adres: praeditos-z-hogwartu.blogspot.com

    Kontakt: panna.odrealniona@wp.pl

    Układ: trójkolumnowy, otwarty. Kolumny równo w stosunku do tekstu, a nie jakoś po skosie :v

    Kolorystyka: czerwień i pomarańcz. Wyobrażam to sobie tak: na nagłówku po prawej dwójka głównych bohaterów, w tle szary Hogwart, albo jakiś inny zamek. Po lewej cytat. Gdzieś w tle ogień, sztylet i otwarta książka. Życzyłabym sobie jak najmniej czerni. Aha: żadnych zegarków! Naprawdę, mam wrażenie, że są w każdym szablonie.

    Cytat: Miłość to piąty żywioł - duży / To dar, a nie przekleństwo -mały

    Tematyka: fanfiction o HP. Ona włada ogniem, a on powietrzem. Przyjaciele, chociaż zimni i nieczuli dla innych. Radośni, skłonni do figli.

    Zdjęcia: http://www.iv.pl/images/83691247150444942259.png

    http://www.iv.pl/images/35619027221023711183.png

    http://www.iv.pl/images/35069943444750551512.jpg

    http://www.iv.pl/images/23121376143073249668.png
    To moje przykłady (Elizabeth Gillies & Lucky Blue Smith) ale mogą być inne zdjęcia.
    Mam nadzieję, że przyjmiesz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Awww, StrayHeart <3 Cieszę się, że i Ty wróciłaś :3
    Nie mogę się zdecydować, który szablon bardziej mi się podoba :c
    W dodatku głos Alexa ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Same cuda! Drugi jest przepiękny, zresztą tak samo jak pierwszy <3
    Cieszę się, że i ty dołączyłaś do załogi :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem, czy mam gdzieś informować kogoś, ale pobieram szablon nr. bodajze 1811 czy coś takiego na bloga welniewicz.blogspot.com i pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lumos
    Adres;http://fucked-up-my-life.blogspot.com/
    Kontakt:kpuchatek43@gmai.com
    Układ:prosty
    Zdjęcia:https://www.google.pl/search?q=lucy+hale&espv=2&biw=1600&bih=756&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=UO81VZ2nNonfapCkgZAK&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgrc=alYNPOc-ewz6WM%253A%3BXyMbSgkhN-N7qM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.billboard.com%252Ffiles%252Fstyles%252Fpromo_650%252Fpublic%252Fmedia%252Flucy_hale-press-2014-650.jpg%253Fitok%253DiRQikIEE%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.billboard.com%252Farticles%252Fcolumns%252Fpop-shop%252F5876784%252Flucy-hales-hearty-debut-pretty-little-liars-star-storms-hot-100%3B650%3B430
    https://www.google.pl/search?q=lucy+hale&espv=2&biw=1600&bih=756&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=UO81VZ2nNonfapCkgZAK&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=louis+tomlinson&imgrc=KD3S-x63xoEj8M%253A%3B39YBav2GeiFYGM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages5.fanpop.com%252Fimage%252Fphotos%252F31900000%252FLouis-Tomlinson-London-22-08-12-louis-tomlinson-31929972-805-810.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.wattpad.com%252F13829737-only-three-words-a-louis-tomlinson-fanfiction%3B805%3B810
    kolorystyka:Chciałabym ,aby znajdowały siętu kolory od ciemnego fioletu ,aż po czarny
    Temaytyka:Miłość
    Cytat :Live is brutal
    Z góry dziękuję,jeśli przyjmiesz moje zgłoszenie,uprzedzam ,ze zamawiam pierwszy raz i nie wiem za bardzo czy dobrze to zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia nie będą widoczne to wspomnę tylko ,że bardzo bym chciała aby znalazła się tam Lucy Hale i Louis Tomlinson

      Usuń
    2. I jeszcze zmienię układ na rewelacja

      Usuń
  23. mogę prosić o szablon na bloga?
    na blog wirtualnej stadniny:) nagłówek dam:) kolory najlepiej pastelowe:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obydwa śliczne *-*
    Co do propozycji: chętnie zobaczyłabym coś "morskiego", albo... Tajemniczego i z nietypowym kolorem oczu/oczami (jakkolwiek to brzmi xD Tak to sobie wyobrażam). Chciałam tylko powiedzieć, że podziwiam Twoje prace ♥
    Pozdrawiam,
    Endżi

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tak ostatnio poszukuję szablonu, który nie ma w sobie zdjęcia człowieka, żadnego aktora. Chodzi mi o to, że np. Taki fajny szablon z lasem, jakieś liście, nie wiem, nie mam koncepcji, raczej się zastanawiam nad tym, co mogłabyś zrobić. Taki minimalistyczny szablon z drzewami... albo ogólnie minimalistyczne, one najbardziej mi się podobają...
    Okej

    OdpowiedzUsuń
  26. Lumos
    Potterowskie szablony atakują :3

    Adres; takie-tam-dramione.blogspot.com

    Kontakt; 52789311 / 8nuska8@gmail.com

    Układ; Chciał bym taki jak ty masz u siebie na podstronie, bardzo podoba mi się cały układ i styl więc chała bym coś podobnego.

    Kolory; brązy i beże, oraz wszystko co uznasz, że tam pasuje

    Cytat; "Niebo spotkało piekło,piekło spotkało niebo"

    Zdjęcia; Chciał bym aby znalazły się tam dwa zdjęcia. Emma i Tom. Zdjęcia już mam u siebie zapisane i nie mogę znów znaleźć ich w necie więc jak coś to mogę wysłać ci je na GG lub pocztę.

    Zarys historii; Powrót po wojnie. Pokój i porządek jednak wspomnienia zostały. Ona radosna lecz skrywająca nękające koszmary, on udający, że wszystko gra. Jednak ile można udawać? Jak długo można okłamywać, że wydarzenia z wojny cie nie ruszyły? On ukazuje prawdziwą twarz, to co Ona tam zobaczyła przestraszyło ją, jednak dobre serce nie pozwala na samozagładę nawet największemu wrogowi
    Mrs.Nox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2012/358/0/b/draco_malfoy_by_judydepp-d5ozzne.jpg

      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/38/3a/03/383a0311548150bfda859c48c6fd2915.jpg

      http://images2.fanpop.com/images/photos/7600000/Emma-Watson-harry-potter-7633722-1920-2560.jpg

      To z Draco to do wyboru.... :3

      Usuń
    2. Bardzo proszę o dopowiedz, nawet jeśli nie przyjmiesz zamówienia, abym mogła bez wahania i wyrzutów poszukać innej autorki

      Usuń
    3. Wybacz, nie mogę na razie przyjąć.

      Usuń
    4. Dzięki za odpowiedz :D

      Usuń
  27. Hasło Lumos
    Adres: ellena-i-bogowie.blogspot.com
    Kontakt: maximum.symboli@onet.pl
    Układ: fajnie by było lewostronny, ale właściwie to mi obojętne :D
    Kolory: dużo ognia (takiego mrocznego, no), czerni
    Cytat: może być:
    "Je suis Ellena el'Wàr,
    une dragonne.
    Je suis Helena Feuwar,
    une fille du Feu"
    Tak rozmieszczone w różnych miejscach.
    Zdjęcia: właściwie obojętne, byleby dużo ognia (ale nie takiego, co mam teraz :/ ), może być tam jeszcze Obóz Herosów, albo Nico di Angelo, może być też jakaś czarnowłosa dziewczyna w długiej sukni i płaszczu, płonący miecz, co tam chcesz.
    Próbowałam to sama robić, ale ciągle mi nic nie wychodzi, więc się zwracam do ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc, ja tez proszę o odpowiedź, jak koleżanka z góry ^

      Usuń