g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

26.05.2015

[1420-1422] Przed świtem obudziłem się, by żyć

Hejo! Byłam w sobotę na Comie <3 Co prawda krótko i nie miałam nastroju, ale sam fakt, że widziałam na żywo Roguca sprawia, że mam jakiś pierwiastek dobrego nastroju w sobie. Kocham Comę <3

Mam do oddania zamówienia. Przepraszam, że tyle czekaliście. Chcę też przeprosić tych, których zamówienia odrzuciłam ze względu na nieprzeczytanie regulaminu, bo tym razem już nie będę przyjmować zamówień :c Naprawdę przepraszam, ale nie czuję się na siłach. 
Ogółem z każdego zamówienia jestem w pewnym stopniu zadowolona. Oddaję z pewnością, że będziecie zadowoleni ;)




Jak już wspominałam wcześniej - nie przyjmuję zamówień.
Wybaczcie. Jeśli bardzo wam zależy możecie spróbować na moim prywatnym. 
Buziaki xxx

17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo za to nieporozumienie ;) Napisałam już w czym rzecz na emailu, dodatkowo wybacz, że tak późno.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Hej. =D
    Jestem mile zaskoczona tym, że szablon już jest. Szczerze mówiąc wcale długo nie czekałam, a przynajmniej mi się nie dłużyło. No cóż jestem ogromnie wdzięczna, a szablon jest prześliczny. Wyobrażałam go sobie zupełnie inaczej, ale to co zrobiłaś jest zdecydowanie lepsze od moich wyobrażeń. :D
    Jeszcze raz dziękuję,
    Pozdrawiam, xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Damon&Elena <3
    Najlepszy ze wszystkich :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NAJPIĘKNIEJSZY NO. <3 Dziękuję bardzo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Agh, kolorystyka we wszystkich! ♥ Nie wiem, który szablon z notki podoba mi się najbardziej, a tak lubię to wybierać :c
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dziękuję ślicznie <3
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Cholercia, czyżbyś była z Lublina? Ja również bawiłam się na Comie w sobotę! ♥
    Uwielbiam Zaczarowane Szablony, więc jak zawsze muszę powiedzieć, że zwiastuny są wspaniałe. Demon i Elena wyglądają na twojej pracy cudnie. <3 A ostatni szablon z Kaya wygląda nieziemsko.
    Gratuluję tak udanych prac! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, tu Lbn \m/ :D
      Dziękuję bardzo, cieszę się, że ci się podoba ;)

      Usuń
  7. Lumos. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam ten regulamin, ale powinnam napisać to pod najnowszym postem danej szabloniarki, więc wychodzi na to że to chyba tu?:)
    http://in-the-sadness.blogspot.com/ - to adres mojego bloga. Jest stosunkowo nowy, ale przeniesiony. Zawiesilam pisanie w 2012 i teraz postanowiłam wrócić, a jako że denerwowała mnie nowa odsłona onet.blog to postanowiłam przenieść się na blogspot.
    Bardzo mi zależy na tym szablonie. Mój blog to historia miłości Kiry(mojej bohaterki) i Regulusa Blacka (mało tego chyba jest w internecie).
    *https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ae/e7/c5/aee7c5d7511e182c063583a185bfe875.jpg
    * https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/89/4a/74/894a74a7e2fa2b5d6a80f382ca5c95f8.jpg
    Mam tu linki do grafik, których można użyć. Gdyby to było w ogóle było możliwe; chciałabym kolorystyke typowo ślizgońską: czerń,ciemna zieleń, bordo, szarośći, ukłak: Wpisypo srodku, reszta gdzies tam z boku (jedno zdjecie ma przedstawiać moją bohaterke z Regulusem a ta druga z Riddlem)
    Zresztą zdam się na waszą inwencję:))
    damnedslut88@gmail.com - to mój e-mail.
    Prosiłabym o rozpatrzenie mojego zamówienia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w poście, że nie prrzyjmuję zamówień ;-;
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Ostatni przepiękny.
    Kaya ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam mam pytanie. Jak używać tych szablonów i skąd wkleić te kody, żeby móc zrobić stronę w css? Wybaczcie, jestem niezorientowana w takim czymś...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam! Chciałam się spytać, czy nabór jest otwarty? Bo w menu nie mogłam znaleźć odpowiedniej zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Lumos". Nie wiem czy znajdziecie na mnie czas. Ale poprosiła bym abyście zrobiły mi szablon na jednego z moich blogów. Tutaj adres ---> http://kickinit-bo-to-wiecej-niz-przyjazn.blogspot.com
    Nie ukrywam, że na tym szablonie mi zależy. Na pewno będzie piękny gdy ktoś zgodzi się go dla mnie zrobić.
    BLog jest o Kim (Olivii Holt) i Jack'u (Leo Howard's). Zdjęć w interneci zdjęć jest ich pełno. Ale poprosiła bym aby zdjęcie Leo pochodziło z 2012 roku. A co do ich wyboru liczę na Was.
    Co do kolorów to liczyłam na coś typu pudrowy róż, kremowy no wiesz.. Taki przyjemny. Co do rozmieszczenia to bym poproisła coś w stym stylu : http://vilu-y-leon.blogspot.com
    adres poczty ---> tamara663@wp.pl
    Poprosiła bym abyście rozpatrzyły moje zamówienie. Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny blog bardzo podoba mi się tło. A sama szablony są śliczne <3 masz talent. Liczę że kiedyś zrobisz dla mnie coś tak cudownego :D
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń