g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

22.06.2015

[1423-1435] Still alive or maybe... dead?

Invisible
Witam wszystkich. Z góry przepraszam za to, że tak długo mnie nie było. Na blogu też jest cicho, ale to wszystko przez problemy z brakiem czasu oraz problemy techniczne. Mam nadzieję, że nam wybaczycie. Niedługo na blogu powinno się już trochę zacząć dziać, także może jakoś to będzie.
Przy okazji chciałabym poruszyć kilka kwestii:
1. Już niedługo urodziny ZS. Z tej okazji chciałybyśmy was zaprosić na notkę urodzinową, która odbędzie się 12 lipca. Mamy nadzieję, że wpadniecie. Prosimy także o udostępnianie buttonów promujących.

2. Zaczarowane Szablony otwierają nabór! Jeśli chcesz dołączyć do naszej ekipy to wyślij maila ze zgłoszeniem na adres avia_tinar@vp.pl, w którym uwzględnisz: swój nick, staż w grafice, poprzednie/obecne blogi (jeśli takie masz) oraz 3 szablony swojego autorstwa.
3. Wszystkie szabloniarki proszę o kontakt na GG (ew. mailu). WAŻNE!
A teraz nie przedłużając zapraszam do graficznej części.

Szablon 1423
zamówienie dla http://broken-pieces.blogspot.com/

Szablon 1424
zamówienie dla http://black-rose-fanfiction.blogspot.com/

Szablon 1425
zamówienie dla Diabolina
W prawej kolumnie tylko i wyłącznie strony.

Szablon 1426
zamówienie dla  i believe in reality
W prawej kolumnie tylko gadżet java.

Szablon 1427
zamówienie dla 4everstruck

Szablon 1428
zamówienie dla kqenn kqenn
W prawej kolumnie tylko strony.

Szablon 1429
zamówienie dla Erenai

Szablon 1430
zamówienie dla Finnick Odair
W lewej kolumnie tylko strony.

Szablon 1431
zamówienie dla Lila jestem
W prawej kolumnie tylko strony.

Szablon 1432
zamówienie dla Colleen A
W prawej kolumnie tylko strony.

Szablon 1433
zamówienie dla Nevilka :3
W prawej kolumnie tylko strony.

Szablon 1434
zamówienie dla Mrs.Pirate
W lewej kolumnie tylko strony.

Mogę przyjąć jakieś zamówienia jeśli mi się spodobają.
Prosiłabym także o garść propozycji na notkę urodzinową :)
Na dziś ode mnie to tyle. Dajcie znać co myślicie w komentarzach :>.

StrayHeart
Witam. Ja tylko chciałam oddać zamówienie. Przepraszam, że tyle czasu mi to zajęło, ale końcówka roku szkolnego była bardziej stresująca niż się tego spodziewałam. W każdym razie na chwilę obecną nie przyjmuję zamówień. Jeśli komuś bardzo zależy może mnie próbować złapać na blogu prywatnym.

Szablon 1435
zamówienie dla http://tam-gdzie-sa-ukryte-moje-demony.blogspot.com/


Invisible: Przyjęłam zamówienia od Diabolina i Kicia Micia. 
Co do reszty to albo nie leżała mi tematyka, zdjęcia czy też po prostu nie widziałam buttonu lub odnośnika do Zaczarowanych.

52 komentarze:

  1. Śliczny szablon, bardzo Ci dziękuję. Tak jak wszystkie inne, bardzo Ci dziękuję. Prócz mojego podoba mi się jeszcze ten ostatni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba. ♥

      Usuń
  2. Świetne szablony ;)
    Bardzo efektowne i z ciekawymi bajerami ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon jest przecudowny *o* Co prawda widziałam go wcześniej, ale nadal zapiera mi dech w piersiach :D Bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję za wykonanie go :> Wszystkie prace są piękne ♥
    Pzdr:*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie pomyślałam, że spróbuję złożyć jeszcze jedno zamówienie, ale zrozumiem jeśli odrzucisz bo inni też muszą mieć swoje szanse.

      Lumos
      adres: http://stark-winter-is-comming.blogspot.com
      kontakt: wikixdmaslow@gmail.com
      postacie: Amanda Seyfried i Kit Harington (jako Jon Snow)
      kolorystyka: jasny niebieski i biały, ale chodzi o zimowe klimaty
      układ: zamknięty
      napis: Winter is coming
      I ten szablon też w stylu Gry o tron i średniowiecza.

      Ja proponuję szablon z Emilią Clarke
      - można też zrobić z serialem AHS
      -Dianna Agron
      -mogą być też jakieś minimalistyczne
      -Jason Statham
      -z wilkami

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję. cieszę się, że ci się podobają :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie. Nie przesadzacie z ilością cudeniek w jednej notce? I ja ma to skomentować? To może powiem o tych, które najbardziej, ale to najbardziej przypadły mi do gustu.
      1425 - Bo Robb. (Właściwie to więcej nie muszę od szablonu wymagać, ale tak po za tym to strasznie podoba mi się kolorystyka i ciekawy pomysł na tło.
      1428 - To chyba faworyt. Kocham, kocham czerwone akcenty kolorystyczne w czarno-białych pracach, a w tej wszystko tak ładnie ze sobą współgra, że nie można się oderwać od podziwiania.
      1430 - Tutaj fajny pomysł na układ i nagłówek. To wycięcie postaci i biały cień dają świetny efekt. Plus znowu efektowne plamy w górnym lewym rogu.
      1434 - Tu znowu do gustu przypadło mi tło i te urocze, geometryczne wzorki. Podoba mi się także budowa bloga. Zaokrąglone rogi i "podwójne" tło fajnie wygląda w prawej kolumnie, a ciepła kolorystyka w nagłówku daje fajny kontrast do tych szarości w tle. No i motyw statku oraz gwiazd w tle też fajny.
      Cud, miód, malina, z niecierpliwością czekam na urodziny.

      Usuń
    2. Cieszę się, że prace ci się podobają ♥
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Wszystkie szablony piękne, ale nr 1425 jest najlepszy. To chyba przez "Grę o tron" i Robba Starka. ;)
    Ale myślę, że nagłówek i CSS też są świetne.
    Pozdrawiam, Illuzjonistka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że ci się podoba.
      Także pozdrawiam ♥

      Usuń
  7. Ojej tyle tych szablonów i wszystkie są cudowne! Aż przyjemnie się je oglądało. :D Masz prawdziwy talent. :)
    Ja mam kilka propozycji na notkę urodzinową. :) Bardzo chciałabym zobaczyć szablon z Lily Collins w Twoim wykonaniu. :) Też jakieś minimalistyczne byłoby fajnie zobaczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają.
      I postaram się coś zrobić :>

      Usuń
  8. Zakochałam się we WSZYSTKICH szablonach <3! 1428 skradł moje serce :). Życzę dużo weny i takich pięknych prac!
    Gemi Ni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podobają. I dziękuję.

      Usuń
  9. Proszę o przyjęcie mojego zamówienie. Co prawda blog dopiero startuję, ale za niedługo pojawią się bohaterowie i pierwszy rozdział. :)

    Lumos
    Adres bloga: http://love-in-hogwart.blogspot.com/
    Kontakt: miciakicia7@gmail.com
    Postacie występujące na blogu: Tom Felton ( bardziej jako Draco z Księcia Pół krwi ) Evanna Lynch ( Luna Lovegood )
    Kolorystyka: Jeśli dałabyś radę to takie kolory, albo podobne. Co na tym zdjęciu ---- http://c.wrzuta.pl/wi13849/be7a5713002d607f4e5cb666
    Układ: zamknięty
    Napis: Luna&Draco, duży napis, a pod nim: Believe in love.
    Zdjęcia:
    Luna: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20101112013534/harrypotter/images/4/41/Tortured_Luna_Lovegood.jpg

    http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20100716084427/harrypotter/images/4/42/Luna.jpg
    Weź oba, lub wybierz jedno.
    Draco: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20131221205542/harrypotter/pl/images/e/ec/Draco-Malfoy-Wallpaper-draco-malfoy-25676685-1024-768.jpg

    http://e-hogwart.eu/wp-content/uploads/2015/02/Deathly-Hallows-draco-malfoy-16916647-1920-1081.jpg
    tak samo, jeśli weźmiesz dwa od Luny to wtedy od Draco też.
    Jeżeli żaden nie pasuję, wybierz sama.
    I jeszcze: http://c.wrzuta.pl/wi13849/be7a5713002d607f4e5cb666

    http://hogsmeade.pl/images/photoalbum/album_8/smierciozercy.png

    http://historia.org.pl/wp-content/uploads/2015/03/hogwart.jpg

    Pozdrawiam,
    jeśli któreś nie pasują, to spokojnie możesz je zmienić. Mam nadzieję, że nie zagmatwałam tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do propozycji to, tak sobie myślę, może:
      Jurassic World, ostatnio oglądałam, świetny film!
      Nicolas Simoes,
      Hayley Williams lub całe Paramore *-* w Hogwarcie xd
      Juno Temple
      Elle Fanning,
      Patrick Stump,
      Dane Dehaan, o tak, bardzo! :D

      Usuń
  10. Oto moje propozycje:
    Selena Gomez
    Chloe Moretz
    Taissa Farmiga
    Emma Roberts
    Emma Stone
    Mila Kunis
    Demi Lovato
    Phoebe Tonkin
    Victoria Justice
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :>
      Postaram się coś z którąś z pań zrobić :>

      Usuń
  11. Chciałabym złożyć zamówienie u Invisible, bo bardzo spodobała mi się jej praca z Gry o Tron.
    Co prawda, blog na którego zamawiam ma już szablon,  ale w związku ze zmianami w zakładce bohaterów,  muszę go zmienić :(
    Lumos
    Adres: 76-hunger-games-sectus.blogspot.com
    Kontakt: Ella.nightmare@gmail.com
    Postacie występujące na blogu:  Volt Trash (Evan Peters, ale bardziej jako Tate z AHS) Anee Mellark (Barbara Palvin)
    Kolorystyka: myślę,  że chciałabym doznać jakiejś odmiany. Raczej jasna kolorystyka z mocnymi akcentami błękitu.
    Układ: zamknięty
    Napis: "Byliśmy trybutami, jesteśmy rebeliantami, będziemy mordercami."
    Zdjęcia:
    myfabulousstyle.com/wp-content/uploads/2014/11/barbara-palvin-madame-figaro.jpg
    static.tumblr.com/3efbf6d20c555779077fb77ca5f307a4/arlefjp/uFZmjyx20/tumblr_static_tate-langdon-american-horror-story-187151-500-600.jpeg
    Mam jeszcze kilka własnych uwag. Chciałabym, by nagłówek znajdował się z boku. Zdjęcia bohaterów ukazują same ich twarze, bo chciałabym by efekt z twarzami bohaterów był taki, jak na tym nagłówku:
    dramione-swapped-souls.blogspot.com/2014/03/swapped-souls.html
    Chciałabym też, by szablon był w miarę minimalistyczny, choć mogłabyś pokombiniwać trochę z kartami menu.
    Pozdrawiam,
    Priori
    Ps: jakbyś gdzieś w stockach wcisnęła Kosogłosa, czy coś to byłoby fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje propozycje na urodziny to:
      - może coś multiserialowego?
      - Teen Wolf plisss!
      - a może coś z Glee albo AHS?
      - Shia LaBeouf, Zoe Kravitz, Robert Sheehan, bo ich tu nigdy nie widziałam.
      - Albo coś z Narnią?

      Usuń
  12. Borzu, Zaczarowane come back, ale fangirling! Tęskniłam ♥
    Tylo nowości w notce i jak ja to mam wszystko skomentować? To może wybiorę tylko te ulubione, mam nadzieję, że reszta nie strzeli focha!

    Szablon z Hemmingsem, omnomnom, mimo że tam jest Vanessa, a typiary nie trawię, to mega mi się podoba. Pozytywne emocje przesyła, ot co. Czarno-niebieski z... Assasinem? Chyba, bardzo mi się również podoba, mroczny, fantastyczny, aigoo, gdzie te fantastyczne blogi, których tyle było za czasów Onetu? Jednak moim totalnym ulubieńcem będzie czarno-pomarańczowy z ANDY'M ♥ Rany, czemu sama nie wpadłam, żeby coś z nim zrobić? Świetnie pasuje do mrocznego klimatu całej pracy.

    Szablon od Stray też idealny, nah, talentów tak dużo ♥ Jakieś nominacje do Przeglądu Tygodnia wyczuwam :3 Ahoj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się bardzo, że szablony ci się spodobały ;)
      Dzięki za komentarz ♥

      Usuń
  13. Jak się cieszę, że coś się tutaj dzieje ! <3 Tęskniłam! :)
    Jeśli to nie problem, chciałabym złożyć zamówienie:)
    Lumos.
    Na bloga http://crazy-in-hatred.blogspot.com/ Co prawda niedługo startuję, lecz mam nadzieję, iż to nie problem:)
    Napis : Crazy in hatred, kolorystyka? Hmm... czarno-czerwona? Tak, byłoby idealnie. Główne postaci to Ian Somerhalder oraz Ashley Benson. Układ mógłby być podobny jak w nr 1428.
    A notka urodzinowa? Więcej 'Gry o tron'! Ten szablon wyszedł niesamowicie <3

    L x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Zapomniałam podać kontaktu ze mną. W razie czego pisz na GG: 45560937
      A i jeszcze: nie obraziłabym się, jakby w urodzinowej notce pojawiło się coś z 'Forever'. Uwielbiam ten serial♥

      Pozdrawiam;')

      Usuń
  14. Witam !
    Jak duzo ładnych szablonów to O.M.G ... ale chyba moimi faworytami są wszystkie prace wspaniałej Invisible ! No, kobieto, uwielbiam twoje prace i chyba...mnie za to nie zabijesz prawda ? ... Prawda ?
    Przechodząc do oceny szablonów:

    1423 - ten szablon od razu mnie zachwycił. Te kolory, idealnie dobrani bohaterowie. No po prostu nic dodać, nic ująć. Jest piękny *-*

    1424 - tutaj miałam mały problem z tym przystosowaniem się do kolorów. Na pierwszy rzut oka bardzo raziły w oczy, ale później ukazało się ich piękno. Układ, css i kolorystyka mi się podobają.

    1425 - niebieski, niebieski, niebieski. Kocham ten kolor i trafiłaś w mój czuły punkt. Jeszcze do tego Richard Madden na nagłówku. Rozpłynęłam się.

    1426 - nie przepadam za takimi kolorami, ale tutaj mogę szczerze powiedzieć, że urzekł mnie urok ... kolorów ! Strasznie podoba mi się układ. Idealnie.

    1427 - Fiolet i czarny to mój kolejny ulubiony mix kolorów. Dobrałas wszystko idealnie. Zdjęcia Chloe, układ, css i kolorystykę. Ten szablon jest moim jednym z najulubieńszych szablonów.

    1428 - tematyka TVD i Klaroline pojawiła/pojawia się na chyba wszystkich szabloniarniach na jakie wejdę ! Ale tutaj akurat mnie nic nie irytuje. Nawet Caroline. W sumie ... bardzo dobry szablon, chociaż nie lubię tej tematyki.

    1429 - hmm..tutaj nie za wiele mogę powiedzieć o tym szablonie, oprócz tego, że bardzo podoba mi się kolorystyka, układ i css.

    1430 - znowu niebieski ! No nie, Invisible ..zamówię u Ciebie szablon, zobaczysz ! I dla mnie też poproszę niebieski ! :D Moje zdanie na temat tego szablony: Genialny !

    1431 - jak zobaczyłam Karen to pierwsze co mi przyszło do głowy to: Znowu Lily i James Potter, ale pomyliłam się. Tematykę o IŚ lubię, aż mogę tu rzec uwielbiam, a ten szablon jeszcze bardziej mnie do nich przekonuje.

    1432 - Daniel, Adelaide i Nathaniel, czyli idealny trójkącik. Świetnie ich poustawiałaś i jeszcze dobrałaś idealną kolorystykę. Podoba mi się, bardzo.

    1433 - nie znam tych aktorów, ale idealnie wyszli na tym nagłówku :P
    Układ, kolorystyka, css i nagłówek bardzo mi się podobają.

    1434 - ostatni szablon i znowu Adelaide ale i ... Johnny Depp ! Mój ulubiony aktor z ulubioną aktorką, po prostu genialne połączenie według mnie. Uwielbiam cię za to że zrobiłeś ten szablon tak ślicznie i *mam nadzieję* z taka pasją i sercem. Mrs. Pirate powinna być z niego dumna !

    Ogólnie wszystkie szablony mi się bardzo podobają. Pewnie niektóre osoby będą sądzić że się podlizuje, ale są w wielkim błędzie. Ja po prostu wychwalam pracę genialnej graficzki. *-* Dlaczego nie uwzględniłam pracy Strayheart ? Bo jestem złym człowiekiem ? Nie. Bo szablon który zrobiła nie jest w moim stylu. Nie lubię aż tak ciemnych szablonów. :) Wracając do Invisible, pod spodem masz moje zamówienie. Mam nadzieję, że rozpatrzysz je pozytywnie. ;)

    Lumos
    Adres bloga: http://rush-fanfiction.blogspot.com/
    Kontakt: happy_13@onet.pl LUB misspepe13@onet.pl
    Postacie występujące na blogu: Taissa Farmiga
    Kolorystyka: jak mówiłam niebieski ma być. :D
    Układ: http://funkyimg.com/i/YsDv.png
    Napis: Tekst z piosenki Something To Die For - The Sounds ( mojej ulubionej piosenki *-* )
    When something's right, then something is worth to die for
    When I feel that something is wrong, then something is worth to fight for
    Możesz je jakoś rozłożyć i ułożyć po obu stronach albo jak uważasz. :)
    Zdjęcia:
    https://41.media.tumblr.com/6998cc7249a2e9e24736c473013aac4e/tumblr_ne5r0g5Rnz1styifro1_500.png

    Co do notki urodzinowej...moje propozycje to:
    Kit Haringhton
    Tom Hiddleston
    Kathryn Prescott
    Amber Heard
    Taissa Farmiga
    Elizabeth Olsen ( tak żeby jakiś szablon wolny w niebieskich kolorach, bo bardzo mało albo w ogóle z nią żadnych prac nie ma :cccc )
    Aaron Johnson
    Avengers
    Kyle Harris i Emma Ishta
    Hugh Dancy
    Castle ( Castle x Beckett )
    I na koniec może jakaś praca z The Messengers ? Fajny serial, ktory anulowali, ale jakaś praca by się z nimi przydała. ;)

    To wszystko ode mnie,
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Panda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie szablony są boskie jednak najbardziej spodobał mi się 1425 <3 Jest boski i zazdroszczę osobie która go zamówiła :D Co do propozycji to GRA O TRON!! I jeszcze coś z:
    Richard Madden
    Adriana Lima
    Kit Harington
    Emilia Clarke
    Richard Madden i Adriana Lima (spodobali mi się razem na szablonie:* Pięknie do siebie pasują)
    Robb Stark
    Jon Snow
    DAENERYS i jej smoki
    Ród Starków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo.
      Postaram się coś zrobić ♥

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witajcie! Macie super bloga z przepięknymi szablonami. Też trochę interesuje się Kodem CSS i chciałabym, abyście podały mi jakieś strony jak nauczyć się robić zaokrąglone rogi, pionowe menu itp. Byłabym bardzo wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://tajemniczy--ogrod.blogspot.com/
      http://graphical-thoughts.blogspot.com/

      Usuń
  18. Wszystkie szablony są przepiękne. Napatrzeć się aż nie mogę, jednak najbardziej podoba mi się pierwszy.

    W związku z tym chciałabym zamówić szablon u Invisible. Co prawda mój blog ma już szablon, ale chciałabym go zmienić.

    Lumos
    Adres bloga: http://corka-mafii.blogspot.com/
    Kontakt: basia.b871@gmail.com, gg - 4866754
    Układ: chciałabym, żeby był taki jak szablon 1423 z tej notki. Jeżeli będzie pasować inny, to nie ma problemu, ale żeby były dwie kolumny jak właśnie we wspomnianym szablonie. Co do kolorystyki - to kolory ciemne: fiolety, gdzieniegdzie lekka czerwień, ale nie jaskrawa, jak tam będzie pasować, jestem całkiem w tym zielona. Ogólnie w mrocznych kolorach. Coś podobnego jak właśnie ten szablon pierwszy z tej notki, byłoby wtedy idealnie. Nagłówek na górze, ale żeby nie był bardzo duży, taki umiarkowany (jak w szablonie 1428 z tej notki).
    Jeśli chodzi o napis na nagłówku to:
    In Sicily, women are more dangerous than shotguns, jakąś ładną czcionką, tutaj zdaję się na Ciebie, nie muszą być duże litery, tak delikatnie raczej.
    Zdjęcia:
    http://images2.fanpop.com/images/photos/7200000/Michel-Brown-Ana-Lucia-Dominguez-telenovelas-7287973-631-900.jpg
    http://www.cromos.com.co/sites/default/files/image_main/a6ac870f77f318cb9245022e3b82402d.jpg
    http://www.telenovelasplus.com/wp-content/uploads/2009/06/el-fantasma-del-gran-hotel-protagonistas.jpg
    Zależałoby mi, gdyby któreś z powyższych zdjęć się znalazło na nagłówku, najbardziej zależy mi na pierwszym. A gdyby się nie dało, to nie szkodzi. Ale chciałabym żeby chociaż jedno z parą się znalazło.
    Daję jeszcze kilka fotek, które mogli by się znaleźć, nie wszystkie muszą być, jak Ci będzie pasować to sobie wybierzesz.
    http://farm4.staticflickr.com/3278/3116323422_be4192562d_z.jpg?zz=1
    http://img002.lazygirls.info/people/ana_lucia_dominguez/ana_lucia_dominguez_ana_lucia_de_cafe_fz8WYys.sized.jpg
    http://nd01.jxs.cz/884/463/560b0ae537_39434692_o2.jpg
    http://rossanamusica.com/portal/wp-content/uploads/2010/04/ana-lucia-dominguez-3a-04-13.jpg
    http://iv1.lisimg.com/image/4178572/600full-michel-brown.jpg
    http://farm4.staticflickr.com/3346/3588972709_c603530fe3_z.jpg?zz=1
    http://www.lorant-lyt.com/archivos/fichas/7c.jpg


    A co do notki urodzinowej to proponuję:
    Stephen Amell
    Cheryl Cole
    Shakira
    Salma Hayek
    Julia Roberts
    Keira Knigley
    Serialowo:
    Czysta krew
    Outlander
    Arrow
    Dawno, dawno temu

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze mnie zastanawiało jako to robisz Invisible, że nawet jeśli twoje szablony są kolorowe to i tak są czytelne. 1425 dla mnie wygrało. :)

    Co do propozycji.
    Z mojej strony zasugeruje większą różnorodność. Właśnie tego na wielu szabloniarniach mi brakuje. Wszyscy kręcą się wokół jednych i tych samych seriali i tych samych aktorów. Dobre byłoby wprowadzenie większej ilości zwierząt, postaci z gier ( np. Wiedźmin) czy komiksach (Batman choćby). Czy innej tematyce, gdzie wybór jest bardzo skąpy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz :)
      Postaram się coś pokombinować :>

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże, dziękuje ❤️ Przepiękny szablon.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lumos
    Cześć, no :)
    Od Twojej poprzedniej notki stałaś się w sumie moją ulubioną szabloniarką i w sumie ten wpis mnie troszku utwierdził w tym wszystkim. Mam nadzieję więc, że moje zamówienie Ci się spodoba.
    http://smierc-i-pomoc-przyjda-z-nieba.blogspot.com/
    losiowatylos@onet.pl
    Koncepcja jest taka, żeby kolory były stonowane i na pewno nie pastelowe, chyba, że jakieś przebłyski jakieś to tak, ale nie ogółem
    Zdjęcia dobrego długo szukałam i zależy mi na tym
    http://1.fwcdn.pl/ph/79/96/627996/567538.1.jpg
    A konkretniej na tym panu po prawej, dziewczyny nie chce bardzo na nagłowku :D
    I teraz - ta postać, którą w mojej wyobraźni przedstawia ten aktor ze zdjęcia jest aniołem. I chciałam, żeby tło nagłówka (stocki, tekstóry itp.), albo chociaż krawędzie tła były uformowane w skrzydła. Nad jego głową mogłaby pojawić się gwiazda dawidowska, ale jak nie będzie pasowało to luz blues.
    Jakbyś zdecydowała się przyjąć to zamówienie i nie wiedziała za bardzo o co chodzi tak naprawdę to pytaj :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko jedyna, tyle szablonów, nie wiem, który piękniejszy *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no trochę ich jest. :>
      Dziękujemy ♥

      Usuń
  24. Lumos
    blog: http://the-never-coming-light.blogspot.com/
    kolorystyka chłodna - szarości i błękity
    Napis: "the light that never comes
    postacie:
    chciałabym, żeby pojawiły się postaci w klimacie postapokaliptycznym, najlepiej, gdyby zostały wykorzystane te zdjęcia :
    http://25.media.tumblr.com/0b8afa861046ea36ea55eaebd87cd53f/tumblr_mgn1nxugHV1ro1k6do1_500.jpg

    http://www.rpgbooster.com/wp-content/uploads/2013/12/Nuclear-Snail-Studios-Post-Apocalyptic-and-Dark-Future-Art-Winter-fighter.png

    chciałabym otwarty układ bloga, zależy mi też, żeby był dynamiczny i rzucający się w oczy. w tle podobałby mi się również drut kolczasty
    kontakt ze mną: martafuczyk@gmail.com
    dziękuję z góry za szybką odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lumos
    Email kontaktowy: lupus1908@gmail.com
    Blog na którym zostanie umieszczony: www.visions-in-the-dark-so-much.blogspot.com
    Kolorystyka ciemna, mroczna
    Napis- Dla cierpiących najmniejsza radość jest szczęściem

    Postacie, które mają się znaleźć na szablonie.

    - http://cdn1.ouchpress.com/media/celebrities/209/amy-adams-1199.jpg

    - http://i.pinger.pl/pgr298/3a81dd44001a85165113e29e/394814_182564565200765_1695289319_n.jpg

    - http://3.bp.blogspot.com/-H_yw86oOdIY/UxDCBwJq9_I/AAAAAAAAAGE/t73MCJ487fw/s1600/tristian.jpg

    - http://www.fabzz.com/wp-content/uploads/celebrities/zoey-deutch/for-bello-magazine-issue-43/Zoey-Deutch-in-Bello-2013--01.jpg

    Zdjęcia możesz zmienić dlatego poniżej podam ci imiona i nazwiska tych postaci.
    Jeśli możesz to chciałabym aby kolumny były po dwóch stronach, ale jeśli uważasz, iż po jednej stronie lub u góry mają się znajdować strony to oczywiście zdam się na twoje zdanie. Ufam, że wykonanie szablonu przez ciebie będzie trafnym wyborem.
    Oczywiście link do waszego bloga znajduje się po prawej stronie, jest dość widoczny, liczę, że niedługo pojawi się button zamiast linku.
    Czekam z niecierpliwością na odpowiedź i mam nadzieję, że odpowiedź będziw pozytywna.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah zapomniałam o postaciach:
      Amy Adams
      Nikodem Rozbicki
      Zoey Deutch
      Shane Harper ;)

      Usuń
  26. Lumos
    Email : m4dziulk415@gmail.com
    Mój blog : much-imperfections.blogspot.com
    Kolorystyka : hm.. najlepiej jakaś czarno biała, ogólnie ciemna :)
    Co do postaci.. Chciałabym, aby tak na środku byli : Kaya Scodelario, Dylan O'Brien oraz Taylor Swift (linki do zdjęć niżej :3) żeby jedna dziewczyna była po prawej chlopaka, a druga po lewej. zeby go tak jakby otaczaly :D
    A tak na bokach to poprosiłabym : Avan Jogia, Elizabeth Gillies, Selena Gomez, David Henrie, Lily Collins, Nick Robinson, Sterling Knight, Dominic Sherwood, Miles Teller i Chrissy Constanza. Tutaj zdjęcia sama wybierz :) Jeśli nie dałabyś rady ich wszystkich tam umieścić, to zostaw tylko tą głowną trójkę, którą podałam tam u góry :)
    I jeszcze jedno : prosiłabym o jedną kolumne, najlepiej po prawej, oraz strony u góry pod nagłówkiem :)
    I jeszcze prosiłabym o napis na tle tych osób : CZAS PRZYZWYCZAJA DO BÓLU
    Co do reszty : ufm Tobie i wierze, że wyjdzie mega, jeśli oczywiście zaakceptujesz mojee zamówienie :)
    Zdjęcia tej trójki (Kaya, Taylor i Dylan) :
    1. http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=43484047
    2. https://40.media.tumblr.com/c1d23812bed79eced7cdc81c773699c3/tumblr_np5zhvMG9y1sn5o8fo1_500.jpg LUB http://b3.pinger.pl/30f53543ed948e074a01d6a0826cde1a/tumblr_mocslzJN7K1svzdmwo1_500.jpg
    3. http://data.whicdn.com/images/44037562/taylor-swift-bob-both-of-us-video_large.jpg
    Jeśli coś nie będzie pasować to weź inne po prostu :)
    Nie wiem czy to coś złego, ale link do waszej szabloniarni dodam u siebie jak dostanę szablon, oki ? :3
    W razie czego pisz, myślę że wszystko jasne z mojej strony :)
    I z góry dziękuje, czekam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Chciałabym aby zdjęcia postaci były czarno-białe, a chyba jedno dałam kolorowe :)

      Usuń
  27. Lumus
    Mail: ewapiegusek@onet.pl
    Mój blog: http://elliemellarkhistoria.blogspot.com/
    Kolorystyka: biała z błękitnymi elementami
    Jako główną bohaterkę poproszę Kayę Scodelario, tak, żeby otaczały ją białe róże, widok morza/plaży, zielone męskie oczy i wilk. Jeszcze jakby gdzieś zmieścił się napis Ellie - córka rebeliantów.
    Prosiłabym jeszcze o kolumnę po lewej stronie.
    Link do strony już dodałam. :)
    Mam nadzieję, że zrealizujecie moje zamówienie i czekam. ;)
    Pozdrawiam Panna M.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tyle pięknych szablonów, ale u mnie wygrał 1425 *o* no napatrzeć się nie mogę. Kocham grę o tron, kocham Richarda, a Adriana to moja ulubiona modelka. Wcześniej nie myślałam, że będą tak świetnie dobrani, ale teraz chcę więcej takich szablonów. Co do propozycji to właśnie Richard i Adriana. Sophie Turner jest śliczna i ostatnio miała sesję (glamour magazine), a jej zdjęcia są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prace ci się podobają.
      Okej, coś pokombinuję :>

      Usuń
  29. Hasło: Lumos
    Adres: http://unforgiven-crime.blogspot.com/
    Email: crejzyy@gmail.com
    Kolorystyka: nie za ciemna, nie za jasna - żadnych jaskrawych żółci czy zieleni, aby nie było mdło. Poza tym daję Ci wolną rękę.
    Zdjęcia: http://data3.whicdn.com/images/68066631/large.png lub https://38.media.tumblr.com/63d80bceaa0975bdde9b2e999644dad7/tumblr_inline_mtua5obl4D1rbonl5.jpg chciałabym również, żeby nie było za dużo przepychu z dodatkami, a raczej prostota.
    Układ: zamknięty, jednokolumnowy. Najlepiej by było, gdyby nagłówek był po lewej stronie i na nim znalazły się podstrony, chodzi mi o coś takiego, jak zrobiłaś to w tym szablonie: http://funkyimg.com/i/YsQj.png, te kwiatki w sensie XD
    Napis: It would be the perfect crime (mniejszą czcionką) If I stole your heart (większą czcionką).
    Mam nadzieję, że rozpatrzysz moje zamówienie, ponieważ potrzebuję szablonu, a Twoje prace są świetne.
    Pozdrawiam, T.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest jeszcze jakaś szansa, Invisible, że rozpatrzysz przyjęcie zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halsey, tu już nie przyjmuję. Aktualnie tylko na Graphicpoison i później może coś przyjmę na Unfaithful Heaven ;)

      Usuń