g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

12.07.2015

[1436-1450] III URODZINY ZS



Invisible
Hej. Nie wierzę, że to już III urodziny. Kiedy to zleciało? Na Zaczarowane trafiłam przed samymi I urodzinami bloga. A teraz są już III... Pomimo przerw, braku notek i innych niepowodzeń blog dalej funkcjonuje.. i miejmy nadzieję, że tak zostanie. Nie będę przedłużać, bo to nie dla mojej paplaniny dziś się tu zjawiliście :) Dajcie znać, że jesteście.

Szablon 1436
podgląd || pobierz
W prawej kolumnie tylko strony.
Maksymalnie 7 stron.

Szablon 1437
podgląd || pobierz
W prawej kolumnie tylko strony.

StrayHeart

Szablon 1438

Szablon 1439
Nagłówek jest nieruchomy.


Silence

Szablon 1440
podgląd||pobierz

Komentarze w obu szablonach robiła Fejf.
A Rajne pilnuje dzieci ale i tak ją kocham.

Faith
Cześć i czołem kamraci! Jak tam mijają wakacje? Upały nie męczą? U mnie jest chłodniej, więc można odpocząć przed koleją falą upałów :) To moje pierwsze prace na ZS od kiedy wróciłyśmy do żywych i mam nadzieję, że nie będą one ostatnimi i jeszcze na wakacjach dodam kilka notek! Tymczasem cieszcie się tymi wakacjami, trzymajcie się chłodno (bo jest za gorąco na cieplusie pozdrowienia) i cieszcie oczy świeżą dawką zaczarowanych szablonów! ;D
Rajne nie wsadzaj dzieci w kozy!

Szablon 1441
podgląd||pobierz

Szablon 1442
podgląd||pobierz

Szablon 1443
podgląd||pobierz

Szablon 1444
 podgląd||pobierz
podgląd gif

Szablon 1445

podgląd na żywo||pobierz
podgląd gif


Invisible & Avia

Szablon 1446
http://orig01.deviantart.net/65f1/f/2015/184/5/7/template_90_by_avia_tinar-d8zsg4e.png

Szablon 1447
http://avia-tinar.deviantart.com/art/1447-Red-and-Blue-547202368
podgląd na żywo
pobierz

Invisible & Lotus

Szablon 1448
podgląd || pobierz

Invisible&Mrs.Punk

Szablon 1449

Silence&Invisible

Szablon 1450

 podgląd||pobierz



Dziękujemy wam za te wspólne 3 lata spędzone razem. Oby było ich więcej ♥

16 komentarzy:

  1. Piękne szablony <3
    Najlepszego :D
    No i mam pytanko: czy istnieje możliwość, że podacie kody na ramki cytatów? Np. jak te czarne wzory...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci wsadzam w bomby. Kozy idą na sam koniec

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne szablony; * Najlepszego ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego ♥ 3 lata to naprawdę mega wynik, tylko pozazdrościc ;) a teraz SZABLON Z BENEDICTEM JEJUSIU TO NAJCUDOWNIEJSZY SZABLON JAKI W ŻYCIU WIDZIAŁAM :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję III rocznicy :)
    Szablony bardzo piękne :)
    Ale muszę wyróżnić tutaj szablon 1442 autorstwa Faith, od razu poznałam napisy z piosenki Adama Lamberta "Ghost Town", więc ujęło to moje serducho :D

    Pozdrawiam!
    http://written-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postarałam się, żeby było je dokładnie widać :D

      Usuń
  6. gratulacje 3 urodzin :)
    kurde szybko to zleciało!
    piękne szablony zdolnych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne szablony. Gratuluje trzecich urodzin. Zakochałam się w szablonie 1442. Jakie świetne kolory, wszystko do siebie pasuje.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę szkoda, że ekipa znów się nieco posypała, mimo zapewnień.
    Szablony zgrabne i czytelne, chociaż nie w moim guście.
    Życzę powodzenia na dalszej drodze. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. BOŻE BOŻE tyle pięknych szablonów ♥ Huuuuuh nie mogę się napatrzeć c:
    Trochę spóźnione ale nadal szczerze gratuluję i składam życzenia, oby szabloniarnia przetrwała i żeby jej ekipa była tak świetna jak tylko może być ♥
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huh, tak w ogóle zapomniałam dopisać że świetny nagłówek w szablonie c:

      Usuń
  10. Bardzo dziękujemy za umieszczenie naszej sondy na blogu ♥. W podziękowaniu dajemy bannerek: klik. Starałam się, aby kolorystycznie pasowała do szablonu głównego.

    PS. STO LAT! Albo jeszcze więcej! Szablony w tym poście są obłędne, a szczególnie 1436, 1445 i 1447 ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  11. klep klep, tu bedzie moj komentarz czy tego chcecie czy nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głupi naiwny kraken.
      Myślałam że zdążę pomiędzy jedną kąpielą w popielniczce a drugą ale wyjdzie jak zwykle. W każdym razie wracam do Was z Wami i w ogóle, sercem będę przy tobie
      Z całego mego sercowego wraku życzę Wam abyście dotrwały do następnych urodzin. I następnych. I następnych. I jeszcze następniejszych.
      Każdy okres milczenia od Zaczarowanych wywołuje u mnie (i nie tylko u mnie) napady nostalgii i przekonania o zbliżającym się końcu świata, a przynajmniej blogspotu.
      Także ofiaruję swoje wsparcie i najserdeczniejsze życzenia stolat.
      Szablony Fejf w tym poście biją wszystko na głowę.
      Mam baaardzo dobre przeczucia na nadchodzący rok! :3
      PS. Co to za alien na ostatnim szablonie?

      Usuń
  12. Moje drogie panie,
    Szablon z moim kochanym Dylanem jest świetny! Idealna kolorystyka, a nagłówek powala! Z Danielem również! Dwaj bohaterowie Teen Wolf w jednej notce, to kocham! Jest oczywiście niesamowita Holland! Zakochać się można! Szablon z Potterem jest uroczy, chociaż górują w nim ciemności. Aż chciało się oglądać dzisiaj na TVN haha. Dwa szablony Faith z gifami są chyba moim ulubionymi. Niby prosta grafika, ale niesamowita! Nagłówek z Ellie roztapia serce ;-; A to tego idealny kod! Moje kochane kobiety; Taylor i Cara! Jezu, kocham Was! Sama nie wiem, który jest lepszy! Szablon z Tay jest bardzo pomysłowy! A szablon z Carą zapewne zajął sporo czasu, ale naprawdę było warto! Piękne prace!
    Czekam na więcej!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń