g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

18.07.2015

[1451-1454] Bazinga!


Avia
Nasza skromna grupka, która jeszcze walczy o ZS, ma plan działania! Aby nasza systematyczność powróciła co sobota o godzinie 20, będzie pojawiać się post grupowy. Co do postów od soboty do soboty (tam podobno są jakieś dni pomiędzy... poniedziałki czy wtorki... chyba czwartki, ja tam nie wiem, ja się nie znam), to już zależy od naszych kochanych wen oraz jakże wrednego wolnego czasu.
Moglibyście powiedzieć, że skoro ten powrót nam tak średnio wychodzi to powinnyśmy się poddać, ale trudno nam tak zostawić ZS. Jeszcze powalczymy!


Ostatnio kopnął mnie ten zaszczyt, aby towarzyszyć tacie w wycieczce do makro. Naszym głównym celem było zakupienie rusztu do grilla. Na szczęście znaleźliśmy go na samym początku i później zaczęliśmy zwiedzać inne działy np. z alkoholem, czy kawą. W tej wycieczce po zakamarkach marketu to właśnie Avia dzierżyła ruszt. Śmigała między półkami trzymając go jak gitarę i nucąc Mission Impossible.
A tata dalej chce ze mną jeździć

Szablon 1451
https://dl.dropbox.com/s/iggp4a2hvb9tfdd/screen.png
Taki niebieskawy szablon ze zdjęciem cudnej aktorki. 
Uwielbiam chyba wszystkie filmy z nią.

Szablon 1452
http://avia-tinar.deviantart.com/art/1452-Red-song-547198248
Nagłówek: Invisible & Lotus
Szablon: Avia Tinar
Taki piękny Jensen!
Avia przyjmie jedno zamówienie. (Podziękujcie Invisible) Sama je wybiorę z tych, które będą do mnie. Już tłumacze na początku zamówienia napiszcie, o którą szabloniarkę prosicie.

Invisible
Szablon 1453

Zamówienie dla Diabolina
Mi się w sumie podoba. Nie przepadam za robieniem jasnych prac, ale że taką chciałaś to taką zrobiłam.. Mam nadzieję, że ci się spodoba. Pattern może rzuca się w oczy, ale mi się naprawdę podobał, a bez niego było za pusto.

Zamówienie dla Kici Mici oddam w następnej notce, bo się niestety nie wyrobiłam. Wybaczcie.
Jeśli pojawi się coś co mi się spodoba to jestem skłonna przyjąć jedno zamówienie. Pamiętajcie tylko, żeby przy zamawianiu wspomnieć o tym, od której szabloniarki chcecie szablon :)
Faith
 Szablon 1454

Taki malusi, skromny, lekko potterowski szablonik. Jakoś ostatnio wolę tworzyć takie, niż jakieś wypasione graficznie :D

Jestem skłonna przyjąć jakieś supcio zamówienie. Liczę na fajne propozycje! ♥

***

I znowu Avia...
Podobno na Katalogu Graficznym pojawił się konkurs
http://katalog-graficzny.blogspot.com/2015/07/top-10-grafikow-lata-2015-sonda.html
Avia, Invisible i StrayHeart zostały nominowane. Jakbyście zagłosowały byłoby nam miło!

***
Zagłosowaliście w sądzie Wioski Szablonów. Zagłosujcie!
SONDA
To pomocne! Dla nas, szabloniarek.
PS. A jak udostępnicie to dostaniecie taki fajny dedykowany banerek jak my mamy w bocznej kolumnie.Więcej tutaj.
***
Zapraszamy!
 

***

Pierwsza taka praca w moim życiu, pytałam Invisible i ją zaakceptowała (wierze jej!), więc oto przed państwem pierwsza taka praca w wykonaniu Avii:
Banner sobotniej imprezy!
Niech idzie w świat!
***
A Avu z Invi czekają na was tu: KLIK.
Pamiętacie te nasze Soboty z szabloniarkami?

49 komentarzy:

  1. OMG *o* Boże jaki piękny...zakochałam się <3 Bardzo ci dziękuję za wykonanie go ;) Lecę go ustawiać ;D
    Wszystkie szablony są piękne, ale oprócz mojego szablonu to moim faworytem jest 1452 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwww...
      Ten Jensen przekona każdego. Wybrałam dobry nagłówek.
      Aviowa przebiegłość :)

      Usuń
  2. Miejsce na komentarz, moje drogie. Sobótkowy szał i te sprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1451 - Och, ach, jak nazywa się ta kobieta? Całkiem przyjemny szablonik, choć patrząc na niego, czuję niepokój. Bo gdzie tam umieścić gadżety? :O A nie, ok, tam jest stopka, przewinęłam sobie niżej. ;_; Bardzo ładnie, nie mam zastrzeżeń. Może i bym nawet pobrała, ale nie mam na co. Bieda w blogach. :C
      1452 - Matko jedyna! Avia, ja to cię po prostu uwielbiam. Kocham takie szablony, a ty tu zrobiłaś cudo. FAWORYT, nic więcej pisać nie muszę. <3
      1453 - Jon Snow, ten, który nic nie wie. Awww... <3 Mam nadzieję, że dalej żyję. Ale ja nie o tym miała pisać. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów. Byłby idealny, gdyby nie ten pattern. Jakoś tak niezbyt mi tam leży, ale skoro bez niego było pusto... :D
      1454 - Nigdy nie wiem, co powinnam napisać o szablonach minimalistycznych. Strony mi się nie podobają, są jak na mój gust odrobinę za szerokie. Poza tym jest ładnie.
      Pozdrawiam, czekam na więcej.

      Usuń
    2. No właśnie! Sobótkowy szał, a ty mi każesz teraz odpowiadać. Myślałam o jutrze!

      Kobieta to Emma Stone! Nie znasz Emmy? Emma jest taka pocieszna. Porządna! Nie panikuj tak od razu. Avu pomyślała o wszystkim :) chyba...
      Ech... ty moja biedulko!
      Osobiście bardziej podoba mi się ten pierwszy, ale tu jest JENSEN! Więc są na równi.
      JENSEN!!!!

      Jon jest nie mój, ale co mi tam. Jon Snow nie wie nic i ty też! Zebra jest zajebiaszcza!

      Ale... jak to za szerokie? A jak ktoś chce napisać Zaczarowane Szablony są cudowne? I dać odnośnik do nas? To musi być szeroki.

      Postaramy się o więcej! I prosimy o więcej komentarzy! :D
      Avia pozdrawia. I zaraz wraca na sobótkę.

      Strasznie chaotyczny komentarz.

      Usuń
    3. Znaczy się mój! Nie twój!

      Usuń
  3. Cudowne szablony aż się napatrzeć nie mogę ♥ Masz talent. Mam nadzięję że się nie poddacie :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, dziękujemy! : )
      Będziemy walczyć!

      Usuń
  4. Witam. Ustawiłam szablon 1454 na swoim blogu, jednak mam mały problem, ponieważ tekst mam wyśrodkowany a nie lewostronny i nie wiem jak to zmienić. Mogę prosić o pomoc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekst jest wyśrodkowany, ponieważ tak jest w kodach i tak ma być w szablonie :)

      Usuń
  5. Ślicznie szablony :)
    Pierwszy skradł moje serce (też uwielbiał Emmę Stone) :)
    A także ostatni... Nimi jest taki prosty, lecz coś w nim jest :)

    Pozdrawiam!
    http://kiedy-wzejdzie-slonce.blogspot.com/
    http://written-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emma jest cudna. Główny atut tego szablonu.
      Ostatni! Ah... nasza utalentowana Faith!

      Dzięki za komentarz! Motywuje do działania!

      Usuń
  6. Jeśli można, składam zamówienie do Avii ;)
    Lumos.
    Na bloga http://crazy-in-hatred.blogspot.com/ Co prawda niedługo startuję, lecz mam nadzieję, iż to nie problem:)
    Napis : Crazy in hatred, kolorystyka? Hmm... czarno-czerwona? Tak, byłoby idealnie. Główne postaci to Ian Somerhalder oraz Ashley Benson. Układ mógłby być podobny jak w nr 1428.
    GG: 45560937

    Z góry dziękuję!
    L x

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany, strasznie dawno mnie tutaj nie było u was :< Widzę, że odeszła Jill. Co się stało?
    A szablony, no cóż genialne jak zawsze :"D
    Najbardziej mi się podoba chyba minimalizm pierwszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho! Zapraszamy częściej!
      Co do Jill to trochę dziwna sprawa, bo nie mamy z nią kontaktu.

      Dzięki za komplementy i za komentarz. Poprawia natruj i motywuje do działania!

      Usuń
  8. Witam!
    Prawie nigdy nie komentuję waszych postów, ale jestem z wami duchem! Nie dajcie się, walczcie. ZS to jedna z lepszych, jak nie najlepsza i najsławniejsza szabloniarnia. Nie możecie tego zmarnować! :D
    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahoj!
      Szkoda! Może skusisz się czasem na napisanie kilku słów? Jak dzisiaj? Są takie pocieszne i motywujące.
      Dzięki! Postaramy się tego nie zmarnować.

      Usuń
  9. Walczcie, walczcie, trzymam kciuki :D

    Avu... daj mi jakiś kontakt do siebie >__>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj! :D
      A co?
      Dostanę naleśniki?
      e-mail: avia_tinar@vp.pl
      gg: 41452732

      Usuń
  10. Nie poddawajcie się, bo Wasze prace są cudowne :D Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. JESTEM!!! METH MELDUJE SIĘ NA POSTERUNKU!
    Wiem, że miałam się tu pojawić w sobotę, ale coś takiego wyszło (nie pytajcie co, bo sama nie wiem), że pojawiam się dzisiaj. Ale lepiej później, niż wcale, nie? B|
    Pierwsza myśl? "Co to za dziki szablon?!". Dziwny odrobinkę. Wiecie, że nie lubię minimalizmu, a tutaj... ładny nagłówek miesza się z bardzo prostą bielą i zielenią. Aż się dziwnie patrzy! Nie wiem, nieprzyzwyczajona jestem, zwłaszcza że na głównej rzadko tu gościły minimalistyczne szablony i byłam z tego bardzo rada. No, ale lećmy dalej.
    No, ekipa wyraźnie wykruszona i przede wszystkim nie ma Jill. Ale jest Avu, całe szczęście! Oczywiście całą resztę uwielbiam (ale Ellen chyba nie znam O.o), ale, bądźmy szczerzy, Avu od początku trzymała wszystko w ryzach. A że się nie poddajcie, że dalej walczycie, to dzięki Bogu, bo wiecie przecież, żeście najlepsza szabloniarnia w Internetach, przynajmniej tych polskich. I to nie żadne słodzenie - sondaże przecież to pokazują, tak licznie przez najróżniejsze stronki organizowane. Więc „plan działania” bardzo mnie cieszy ^ ^
    O sobótkach już wiem i to faktycznie dobry początek. Ach, pamiętam te stare, dobre czasy, kiedy bredziło się o wszystkim i o niczym <3 W sumie w ubiegłą sobotę było podobnie i bardzo dobrze :3
    NIE MOŻECIE ZOSTAWIĆ ZS! NIE POZWALAM NA TO! Mi samej aż głupio, że nie komentowałam tyle czasu, ale, jak wspominałam, i u mnie ostatnio różnie się działo, najczęściej po prostu nie najlepiej. Ale trudno, co było, to było, czas się zająć swoimi obowiązkami. Nie? :D
    Avu, nie ogarnęłam drugiego akapitu, wybacz ;-; xD
    SZAAABLOOOOONYYYY!!! Uwaga, znowu się zaczyna moje bredzenie wyglądające na takie, jakbym się na tym znała, chociaż nie mam o tym zielonego pojęcia <3
    1451 — meh, znowu minimalizm. Meth nie lubić. Jej. No i jak tu cokolwiek skomentować? Cudna aktorka. A kto to? :D Proszę się nie denerwować, ja nie ogarniam aktorów młodego pokolenia :< Ładne to okienko ze zdjęciem, w sensie w tej białej ramce. Ale to nie zmienia faktu, że nie lubię szablonów minimalistycznych, bo mało co mogę o nich powiedzieć! Meh ;/
    1452 — AWWWW, NO TEGO AKTORKA TO JA AKURAT ZNAM :3 Jensen zawsze jest idealny, nawet jak ma na łbie coś pomiędzy kapeluszem a starym, rozerwanym, wielkim butem. Szkoda tylko, że podglądu nie można powiększyć i musiałam to ściągnąć, żeby się napatrzeć na tego przystojnego pana. No, i takie szabliny to ja lubię :3 Przepiękny nagłówek, taki pełen wszystkiego, jak to ja mówię. Tak sobie myślę, że ta czerwień wokół mogłaby być deko ciemniejsza, ale w dalszym ciągu wygląda to naprawdę świetnie! No, oby więcej takich szablonów ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1453 — a co to za dziki podgląd? No dooobra, może być i taki. Ho ho hooo, sam Janek nas ugościł! I… jakaś dziwna babka, ale mniejsza z nią. Ależ pięknie współgrają tu kolory! Połączneie bieli, ciemnoszarego i niebieskiego świetnie co tu wyszło! A i tło całkiem ciekawe i efektu niepsujące! A te krateczki po prawej to jakieś jeszcze inne podstrony? Jak tak, to są genialne! No czapki z głów!
      1454 — mmmm, lekko potterowski szablonik? Idealnie żeś trafiła, pani Fejf, bo, jak wspominałam w sobotę, ja ostatnio kompletnie zanurzyłam się w tych klimatach, a zwłaszcza w tematyce Huncowtów. A właśnie do tego nawiązuje „obrazek” — no w końcu to słynny tekst + absolutnie znakomite, symboliczne przedstawienie całej czwórki <3 Weź mi załatw ten obrazek, co? Bo go pokochałam :c xD Meh, szkoda tylko, że znowu mamy minimalizm, ale cóż, nie można mieć wszystkiego, nie? Ale, kurde, ten napis tam po lewej… no cudo! Aż mi się cały szablon podoba, chociaż jak dla mnie i tak jest za mało wszystkiego xD
      No dobra, tyle, jeśli chodzi o szablony. W sondach oczywiście zagłosuję, to macie jak w banku. Banner sobótek jest świetny :D O, właśnie zagłosowałam. Nasza Niewidzialna najwyraźniej jest bardzo widzialna, bo rozgniata konkurencję! Szkoda tylko, że w tym także Avu, ale to na razie, trzeba doprowadzić do dwóch pierwszych miejsc ZS. Tak czy siak brawo!
      Okej! Ja tu obiecuję bywać teraz przez cały czas, jak to się niegdyś działo. Czekam więc z niecierpliwością na kolejne posty i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Moja kochana Metaamfetaminka! Wiesz jak ja się stęskniłam za tobą! Tyle czasu!
      Zaczarowane bez Ciebie są takie puste. Takie niezaczarowane.
      Eee tam.. Właśnie przez ten nagłówek szablon nie jest wcale minimalistyczny. To właśnie przez ten nagłówek jest bogaty :D Białe tło, żeby było jasno i przejrzyście, a zielone kolorki, aby ładnie wyglądały.
      Awww! Avu trzymała w ryzach.
      Bardziej myślę, że Avu too raczej od strony technicznej to wszystko robiła, a to Jill gadała z tymi ludźmi i robiła promocję. Będziemy musiały sobie poradzić jakoś. Z Meth się uda!
      Sobótkowe bredzenie o niczym. Ah... jakie to było piękne. Oficjalnie możecie spamić na potęgę, bo oddałam możliwość tworzenia postu wszystkim członkom, nie tylko adminom.


      ale...
      jak...?
      Jak to?
      Jak to nie ogarnęłaś?
      Meth mnie nie rozumie... Moje życie właśnie straciło sens.

      Jestem zszokowana, nie wiem jak dalej będzie wyglądał ten komentarz.

      1451 – TO JEST EMMA STONE!
      Meth powtarzaj za mną: EMMA STONE JEST SUPER!
      Jak spojrzysz tak na niego to Ci się nie podoba?
      … no wiesz... jest taki schludny.

      1452 – NO JAK BYS GO NIE ROZPOZNAŁA TO NIE WIEM CO BYM CI ZROBIŁA!
      Zgadzam się, Jensen jest idealny. Zawsze.
      Nagłówek akurat nie jest mój, ale cała reszta jest moja.
      Jak to nie można powiększyć? Jak klikniesz na podgląd to przechodzisz na dA, a na dA to tylko klikasz na obrazek i on Ci się powiększy.

      1453 – Nom, nasza niewidzialna Panna to talenciocha. ;) Nie wiem co tu jeszcze napisać... Nie mam co bronić idę dalej.

      1454 – Właśnie apropo Huncwotów, nie zdążyłam przeczytać jeszcze opowiadania jestem tak w połowie, niestety duuuużo osób się do mnie zjechało i nie dają mi czytać... Wredne ludzie.
      I nie narzekaj na minimalizm! Minimalizm jest fajny!
      Huncwoci są kochani.

      Meth zagłosuje! Woooohooo!
      A Avu nie jest znowu taką świetną szabloniarką, żeby od razu zajmowała jakieś wysokie miejsca.
      Czekamy na Meth! Do soboty!
      … albo pomęczę Cię na fb.

      PS. Nie myśl sobie, dalej jestem zdruzgotana, że mnie nie rozumiesz.

      Usuń
    3. Cicho, czytam tamten niezrozumiały dla mnie fragment jeszcze raz!
      Makro. Ruszt. Nucenie Mission Impossible. "I TY BĄDŹ BOHATEREM W SWOIM DOMU", czyli bohaterska Avu. Kumam!
      Tak, Metaamfetaminka wróciła, więc wszystko już ulegnie zmianie na lepsze :D Swoją drogą zastanawiam się, dlaczego inni moi znajomi nie wpadli na to, co ty, czyli nie nazywać mnie Metaamfetaminą. Przecież wiedzą, żem Meth, poza tym ileż to razy mnie pytają, czy ja coś ćpałam... Chyba sama im ten pomysł podsunę, bo mi się podoba. I to nawet już wiem, jak!
      No niby fakt, ten nagłówek... zakłóca minimalizm :D Dlatego mi się podoba i nie zmieszałam go z błotem :D Aczkolwiek, jak pisałam wcześniej, aż dziwnie tu, bo mimo wszystko jednak najczęściej były tu takie... hm, pełne szablony. Avu wie, o co mi chodzi, wie, za jakimi szablonami na głównej tęsknie, prawda? :D
      *skromność mode: off* Tak sobie myślę, że powinniście zafundować mi notkę powitalną. *skromność mode: on*
      No pewnie, że trzymała w ryzach! Technika techniką i znowu nie myśl sobie, że ci słodzę, bo sama tego nienawidzę, ale chodzi o to, że zawsze miałam wrażenie (i na bank nie tylko ja, popytaj ludu, jak nie wierzysz), że ty byłaś niby taka cicho-ciemna, niby nie aż tak wyraźna, jak Jill, która faktycznie ogarniała sprawy kontaktowe, to jednak po cichu działałaś, sklejałaś to i owo... no, trzymałaś to wszystko w ryzach! Ale oczywiście, że musimy sobie poradzić! Mam kupę wolnego, bo przez pewne śmieszne zawirowania nie mam pracy sezonowej, więc nawet ja mogę pomóc, jeśli tylko będę potrafiła. Więc w razie czego wiesz, gdzie mnie szukać 8)
      O, spamienie na grupie? Kuszące, kuszące... :3
      DOBRA, DOBRA, JUŻ CHYBA KUMAM! Chyba...
      Emma Stone. Znam nazwisko. Idę ją znaleźć na filmwebie, daj mi moment. (Kit, że przecież ty tylko to czytasz i to w jednym momencie, ale kit w dalszym ciągu).
      ONA GRAŁA W ZOMBIELANDZIE XDDDDDD To jest najgłupszy horror ever. Uwielbiam go. I ten Bill Murray grający samego siebie zeżarty przez zombie :3 Poezja!
      Dalej nie wiem, w czym grała, bo mam od miesiąca tak słaby net, że nawet nie chce mi pokazać listy filmów, w których zagrała ;-;
      No schludny jest. Ale wiesz dobrze, jak bardzo "kocham" minimalizm.
      No nie no, Jensena to ja wszędzie poznam :3 No ja nie mogłam właśnie powiększyć! Chamstwo ;-;
      No, niewidzialna wie, co robi 8)
      Ludzie zawsze są wredne. A zwłaszcza jak nie dają czytać :/
      Minimalizm nie jest fajny.
      Huncowci są kochaaaani, cudowni i wspaniali <3
      Co to za bezczelne zdziwienie?! Meth zawsze głosuje!
      ...meh, ta skromność. Absolutnie niepotrzebna, zakłamana, wręcz powiem. Jesteś świetną szabloniarką! Inaczej nie byłabyś tak często nominowana.
      Tak, pomęcz mnie na fb :D O ile net na to pozwoli...

      Nie bądź już zdruzgotana. Chyba zrozumiałam.

      Usuń
    4. No dobra. Wierze Ci że rozumiesz. (Makro to taki market)
      Serio? Nie wpadli na to? To była moja pierwsza myśl po tym jak zobaczyłam twój nowy nick. Takie: O! Metaamfetaminka! Nie kumaci Ci twoi znajomi.
      Podsuń im ten cudowny pomysł.

      Chyba wiem o co Ci chodzi. Przynajmniej taką mam nadzieję. Zobaczymy jak żadna nie zgłosi się do wykonania następnego głównego to może zrobię coś w dawnym stylu. Tym... pełniejszym. : )

      Notka powitalna dla Meth? Hm.... Pomyślimy. A dostanę kolejne opowiadanie o huncwotach?

      Nie lubisz słodzenia? Ja to chyba wszystko słodzę kawę, herbatę. Nawet jak śledzie jem to z kakaem. :P Avu była ta od straszenia. Zamówienie niezgodne z regulaminem. Avu pisała regulamin i tworzyła go tak, żeby nie mogli zrozumieć. Ach.. ta wredność Avu.
      Poradzimy sobie! Nie wiem co mi się stało po dodaniu tej notki, ale teraz mam taką motywacje do prowadzenia ZS, że nawet mogę to sama pociągnąć! (Jakby wszyscy inni zrezygnowali, co mam wielką nadzieje się NIE zdarzy.)
      Spoko, wytropię Meth! :D

      Emma Stone grała w tych nowszych Spidermenach. Niesamowity Spiderman Grała tą... no jak jej tam... hm... GWEN! Nie wiem czemu, ale wole tego nowszego Spidermana (Andrew Garfield) od tego wcześniejszego, gdzie grał go Tobey Maguire. Jako film i aktorzy mi bardziej podeszli.
      A Zombieland nie oglądałam... Niedobra Avu...

      Jensen jest taki pocieszny! I taki przystojny! (I taki kurwa żonaty)

      Niedobry net! Dobrze, że chociaż zaczarowane Ci działają! Bo bez nich to klapa całkowita!

      Podzielam twoje zdanie. Huncwoci są wspaniali, cudowni i kochani pod każdym względem. Rowling jest za to okrutna, że ich wszystkich zabiła.

      To radość! Nie zdziwienie!

      Nic się nie stanie jak będę trochę skromna. Czasami trzeba być.

      HA! Dostałam pozwolenie na piśmie! Nie wyprzesz się! Zrobiłam screena! Będe Cię męczyć na fb!

      No dobrze... Już nie będę.

      Usuń
    5. Wiem, że nie są zbyt kumaci. Jak to moi znajomi ;-; xD
      TAAAAAAK, ZRÓB COŚ W DAWNYM STYLU! BOŻE, TWOJE SZABLONY NA GŁÓWNEJ BYŁY CUDOWNE! A jeszcze jak będą w tym "starym stylu", jak to się wyraziłaś, to już w ogóle będę w siódmym niebie czy innej cholerze :3
      Dostaniesz, bo się nawet pisze!
      Tak, ty i twój regulamin to taka legenda tego bloga! XD Ale faktycznie, ty byłaś tą od straszenia xD I dobrze ci to wychodziło, wiesz? Poza tym to jest część tego twojego trzymania bloga w ryzach, więc wszystko się zgadza!
      Nic ci się nie stało po dodaniu tej notki. *skromność mode: off* Po prostu ja ją skomentowałam. Stąd ta motywacja :D *skromność mode: on*
      No widziałam, że grała w Spidermenach, z tym że nie oglądałam ani jednej części :D Aczkolwiek muszę obejrzeć tę z Andrewem Garfieldem, albowiem go uwielbiam, a wiem, że jakiegoś tam Spidermana grał.
      A! Nie doczytałam tego akapitu do końca. No. Ja też wolę tego z Andrewem Garfieldem XDDD
      Zombieland to parodia horrorów o zombiakach. Polecam, bo raz, że jest w cholerę śmiesznie, to dwa, że jednak krwi jest równie dużo, co humoru.
      "Jensen jest taki pocieszny! I taki przystojny! (I taki kurwa żonaty)" HAHAHAHAHAHAHHAHAHA YOU MADE MY DAY XDDDDDD
      No, Zaczarowane jakimś cudem zawsze działają :D I tego należy się trzymać, prawda? A że wredny net, to ja wiem od bardzo dawna :<
      Rowling to jest okrutna nie tylko dlatego, że ich zabiła, ale dlatego, że nie chce napisać o nich osobnej książki. Wyobraź sobie, jakie to byłoby cudowne!!! *___________*
      Mję to zabrzmiało (albo może raczej "zaczytało") jak zdziwienie :< Ale jak radość, to gut - to jest właściwa reakcja :3
      No czasem trzeba, aczkolwiek ja się teraz z tą twoją skromnością absolutnie nie zgadzam.
      OKEJ, NO TO CZEKAM XD Nie tak łatwo mnie odstraszyć 3:)

      No to nie bądź.

      Usuń
    6. To tylko Avu taki geniusz?
      Coś dla Meth w dawnym stylu. Chyba coś podobnego tworzę z Sophią tą co gra Sansę w Grze o Tron. Jednak chyba wyjdzie mi trochę skromniejsze niż ten dawny styl. Chociaż nie będzie minimalistyczne!
      Dostanę? JEJ! Ok. Czekam!
      Avu chyba ogólnie jest ta od straszenia. Mój brat ma dwójkę dzieci jedno półtora, a drugie trzy latka. Jeżeli ja coś powiem to od razu się słuchają. Nie ma żadnego lamentu, żadnego sprzeciwu. Od razu.
      Wiesz, że to nawet bardzo prawdopodobne? Tak wyczekiwałam komentarza od Ciebie. To był taki stały punkt programu! I nie ma we wcześniejszych notkach nie było... A ty nagle! JEST! Meth powróciła do nas! Aż się chce tworzyć!
      Polecam. Tyle, że ja bardzo lubię te wszystkie filmy o x-menach, Avengersach, Iron Menach czy tam Thorach, więc bardzo lubię i ten!
      Ale to przecież prawda! Zonę też ma niby ładną... ale no... ma ją. Jednakże, cieszę się, że poprawiłam nastrój.
      Oh! Bo my mamy te szmoc by działać!
      Nom. Książka o Huncwotach! Sprzedawałaby się lepiej niż HP! Ile by ona kasy zbiła na tej książce! Jak było by cudownie czytać o nich w ich latach świetności, a nie gdy byli swoimi cieniami. Niedobra Rowling. BE!
      … Meth mnie nie rozumie... Znowu.... *deprecha*
      No dombra... Niech Ci będzie.
      No przecież, za dużo już z nami przeżyłaś by tak dać się odstraszyć.

      Usuń
    7. No. Aż dziwne, nie?
      Tak, Gra o Tron byłaby super! No, GoT + brak minimalizmu = szczęśliwa Meth. Weź pod uwagę to równanie, jest całkiem przydatne, nie uważasz?
      No już, już, właśnie się zapytałam, czy chcesz :D
      Boże, aż tak? Uuu, straszna ciocia Avu, której lepiej nie podpadać? Kit z rodzicami, ale jak ciotka coś powie, to nie ma przebacz! Heh, to zabawne, ale w sumie zawsze sobie właśnie tak wyobrażałam Avu :D
      Wiesz, że ja sama nawet nie wiem, dlaczego tak nagle przestałam komentować? Naprawdę. To znaczy domyślam się: była sesja, potem szukanie pracy, potem jeszcze inne nerwówki... w ogóle kot mi zaginął :< Miałam go sześć lat. Nagle poszedł sobie i ni ma go. Już od miesiąca :< No, ale wracając, serio nie wiem, co się odpieprzyło. Ale jak mojego zaginionego kota kocham, już więcej nie pozwolę na takie zaniedbanie. Poza tym Avu mogła mnie na fejsie pogonić! To by się Meth do roboty wzięła! :D Myślę, że skoro straszenie działa na twoich bratanków, to i na mnie by zadziałało :D
      Oj, Avendżersów to i ja strasznie uwielbiam i co jak co, ale na tym to ja się znam! Ale jakoś tak Spidermana nie miałam okazji jeszcze obejrzeć. No ale Andrew... więc trzeba :3
      Wiesz, czemu tak lubię Andrewa? Podpowiedź: Huncwoci.
      Oj tak, zdecydowanie :D Btw też z niecierpliwością czekasz do października, co? :C
      No właśnie! Jak ty to pięknie ujęłaś: "w ich latach świetności, a nie gdy byli swoimi cieniami" - no dokładnie! Och, to by było takie cudowne... <3
      E tam, nie rozumie. Źle odebrała, a nie nie rozumie :<
      No, co racyja to racyja. Więc nikt mnie już z ZS nie odstraszy, no way!

      Usuń
    8. Hahaha... dzięki.
      Notka z dzisiaj zapamiętać równanie: GoT + brak minimalizmy = szczęśliwa Meth! Przydatne takie matematyczne, Avu jest raczej ścisłowcem.
      Widziałam. :D Nawet doszło. Tylko muszę skończyć szablon zanim się zabiorę za czytanie.
      Bo wiedzą, że ja jestem odporna na ich płacz. Mnie tam nie ruszy jakiś lament, ma to zrobić i koniec. Nie ma przebacz, już się przekonały, że nie odpuszczę.
      Nie chcę Cię martwić Meth, ale może coś mu się stało? Pies mojej przyjaciółki zawsze uciekał, ale po kilku dniach wracał, jak to na wsi. Z pewnej wędrówki nie wracał tydzień... Dwa... Miesiąc... Dwa. Zaczęła go szukać. Dopiero jakiś rok później znaleźli szczątki jego (poznali po obroży). Ktoś go potrącił i zepchnął bardziej w las by nikt nie widział. W sąsiedniej wsi.
      W sumie mogłam Meth pogonić, ale jakoś tak nie pomyślałam.
      Ah.. ta cudowna Scarlet! I Chris & Chris! Lubie oglądać filmy pełne przystojniaków i ładnych panienek.
      Oh! Tak! Huncwoci! Na kogo Ci pasuje?
      Nom. Czekam. Ale wiesz Meth... ja nawet nie obejrzałam 10 sezonu... Jakoś tak wyszło, że nie miałam czasu w ten rok szkolny, a teraz chce tak zacząć by nie musieć długo czekać na następny odcinek. :D
      No bo przecież w książka HP to oni już byli cieniami, a zwłaszcza Syriusz. Przez ten Azkaban. Przez tą wojnę. W ogóle stracili najlepszego przyjaciela. I wielu innych przyjaciół. Zdrada... Eh... Nawet nie wyobrażam sobie co oni przeżyli.
      Będziemy tu siedzieć na ZS przez wieczność!! Mwahahahaha

      Usuń
    9. Skoro jesteś ścisłowcem, to tym bardziej doceń, że ci pomogłam z tym równaniem, zwłaszcza że jam typowy human i równań wszelakich najczęściej się po prostu boję ;-; No cóż, w końcu nie każdy oblewa maturę z matmy, nie? 8)
      Uuu, skończyć szablon? Borze Liściasty, jak to pięknie brzmi <3 Albo wygląda, jak kto woli.
      Wow, to takie z ciebie nieczułe stworzenie? :< Ale to dobrze. Przynajmniej się te dzieci jaoś wychowa, co? Ta sytuacja,w której jesteś, przypomina mi sytuację mojej przyjaciółki. Jej siostra ma synka, którego strasznie rozpieścili. I właśnie Patrycja, jak tylko ma g pod swoją opieką, stara się jakoś wyplenić z niego te najgorsze nawyki. I też jest ostra, też działa na zasadzie "nie ma przebacz" :D
      Zapewne coś mu się stało, nie ma co się oszukiwać. Ale nie będę go szukać. Boję się. Nie chciałabym znajdować jego szczątków.
      No i kijowo, żeś nie pomyślała, droga Avu. Ale w sumie gdybyś pomyślała, to zapewne nie byłoby teraz tej epickiej konwersacji, no nie?
      Meh, Chris zawsze spoko, ale Tom, ale Robert... :3
      Nie rzecz w tym, na kogo mi on pasuje, bo to jest tak jakby odgórnie ustalone, wiesz? W sensie fani HP ustalili sobie, kto jest którym Huncwotem i to już tak mocno się utarło, że nie ma przebacz. I w ten sposób Ben Barnes to Syriusz Black, Andrew Garfield to Remus Lupin, a Aaron Johnson to James Potter Nie pamiętam, kim jest ten parszywy szczurzy zdrajca, ale kogo by to tam obchodziło, nie?
      Ty, w sumie cwane podejście z tym, by zacząć tak, by długo nie czekać na 11. sezon. Hm, to dobrze, że nie zarzuciłam żadnym spoilerem XD Chociaż masz net, to się pewnie na niejeden natknęłaś, co?
      I W OGÓLE UMARLI WSZYSCY, OD TEGO ZACZNIJMY!!!! :<
      I bardzo dobrze, siedźmy wieczność, kto komu zabroni?! :D

      Usuń
  12. Ogromnie podoba mi się szablon z numerkiem 1451 głównie przez swój przejrzysty układ. Następny ma niesamowity nagłówek. Zamówienie wygląda obłędnie, zwłaszcza podoba mi się tekstura w tle, która pasuje do całości. Ostatni szablon też jest śliczny, ale przyznaję, że mogę być nieobiektywna - zawsze podobały mi się wszystkie szablony z HP.

    Trzymam kciuki, żebyście dały radę utrzymać Zaczarowane! Jestem pewna, że wam się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata! JEJ! Nawet nie wiesz jak się ciesze, że komentujesz, że zawitałaś do nas!
      Dodatkowo jeszcze podoba Ci się mój szablon! Niedługo nastąpi aviowe wniebowstąpienie.

      Tyle osób z nami jest, aż się wydaje nierealne, by nam się nie udało.
      Dziękujemy!

      Usuń
  13. Zamówienie do Avii :)
    Lumos
    http://zatrute-serca.blogspot.com/
    Prosiłabym o to zdjęcie: http://41.media.tumblr.com/tumblr_m5824zXjqG1qkvp1xo1_r2_1280.jpg
    Kolorystyka dopasowana do artu, czyli ciemna, bez jaskrawych kolorów. Jeśli można, prosiłabym o nagłówek bez żadnych dodatków tylko samo zdj. Układ zamknięty, nagłówek najlepiej po lewej stronie, kolumna po prawej.
    Napis: No hell bellow us (jakąś mniejszą czcionką).
    Kontakt: crejzyy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż w sumie, po zastanowieniu dochodzę do wniosku, że mogłyby się pojawić jakieś dodatki, byle nie do przesady. Daję Ci wolną rękę w tej kwestii :D

      Usuń
  14. Szablon 1453 nie jest ustawiony na blogu, nawet ten blog nie istnieje a więc czy mogę go użyć na swoim blogu?

    http://mystory5604.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę to blog istnieje, tylko jest otwarty dla zaproszonych czytelników.
      Jednakże, jeżeli dobrze pamiętam to Invi udostępniała zamówienia dla wszystkich, więc możesz śmiało porwać szablon, tylko zapoznaj się z regulaminem.

      Usuń
  15. Zamówienie do Invisible :)
    Lumos
    http://goodforyou55.blogspot.com/
    Prosiłabym o to zdjęcie:
    http://funkyimg.com/view/ZoPF
    Kolorystyka: proszę Cię, aby była ona ciemno zielona, szary itd tylko, że by ona nie była taka np: http://funkyimg.com/i/Z4Sv.png tylko taka: http://funkyimg.com/i/Z4Sw.png xd mam nadzieję, że mnie zrozumiesz.
    Co do fabuły: jak zwykle miłość, ale nie udana. wyprowadzka do Londynu itd.
    Układ: to proszę o dwie kolumny z gadżetami i jedną dużą z tekstem, a jeśli chodzi o układ zamknięty/otwarty to proszę o otwarty. :)
    Napis: Oryginalny Pomysł Na Życie
    Kontakt: gg: 51546212

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nie bardzo rozumiem. Piszesz o ciemnym zielonym, a z drugiej strony wysyłasz mi dwa podglądy, na których jeden szablon jest właśnie ciemny *i takiego nie chcesz*, a na drugim jest jasny *i ten chcesz*.

      Usuń
    2. Proszę aby nagłówek był taki: http://funkyimg.com/i/Z4Sw.png tylko że w ciemnych kolorach

      Usuń
  16. Jejku, jakie śliczne prace *o* A szablonik główny, to ósmy cud świata <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. Chciałabym zapytać, czy mogę pobrać szablon 919 z galerii? Tak dla pewności wolę zapytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale zanim pobierzesz zapoznaj się z regulaminem :)

      Usuń
    2. Z regulaminem zapoznałam się już z dziesięć razy :D Bardzo dziękuję. :)

      Usuń
  18. Jeśli można chciałam zamówić szablon na bloga http://szkarlatny-atrament.blogspot.com, w kolorach szarym, czarnym i białym.
    Napis :Zostałam Wybrana
    Postacie na nagłówku to Bridget Regan i Ian Somerhalder
    Kontakt: adiennessa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy byłaby szansa, żebyście wykonały szablon jeżeli nie ma rozdziały, jednak pojawi się następnego dnia? :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Quantum Binary Signals

    Professional trading signals delivered to your mobile phone every day.

    Follow our signals today and gain up to 270% per day.

    OdpowiedzUsuń