g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

25.07.2015

[1455-1457] Always keep fighting



W dzisiejszym poście chcemy podziękować wszystkim, którzy z nami byli tu na Zaczarowanych i na grupie w ostatnią sobotę. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie komentarze, są inspirujące i motywujące do działania. Szczególne podziękowania dla Methrylis za jej wielkie komentarze i jeszcze większe wsparcie!
Mamy nadzieje, że dzisiaj też z nami będziecie. Zapraszamy!


Avia
Cześć Meth! Widzisz mnie? Jestem w poście!
Dotrwaliśmy do drugiej soboty. Po przeczytaniu posta, obejrzeniu prac, (skomentowaniu...), zapraszamy na sobotę z szabloniarkami. Kto tam dzisiaj z wami będzie? Musicie sprawdzić!

Szablon 1455
http://avia-tinar.deviantart.com/art/1455-Sophie-Turner-548802851
Ode mnie Sophie, która gra Sanse w Grze o Tron. Oglądać, nie oglądałam, ale czytałam, chociaż chyba nie ostatnią książkę. Na podglądzie jest błąd, w rzeczywistości go nie ma. 

W ostatnim poście napisałam, że przyjmę zamówienie. 
Przyjmuje zamówienie od Thais


♥♥Silence♥♥
Szablon 1456
Grafikę wykonałam dwa lata temu, kody dopisałam dzisiaj. Nic więcej nie napiszę, bo dalej przeżywam wtorkową Stydię. 
:c

Faith
Szablon 1457
Mam taką fazę na Lydie i Petera, że omfg ;-; ♥ Kocham ich, obejrzałam chyba wszystkie filmiki z nimi na YT ♥♥♥ Szablon robiony i wstawiany na ostatnią chwilę. Jak zwykle. Unikajcie robienia wszystkiego na ostatnią chwilę. Dla mnie już za późno :c

Nikt do mnie nie zamawiał :c Smóteg :c Próbuje też dzisiaj. Jesteście gotowi?
 Przyjmę 1-2 zamówienia!

***


Szablony przejrzane? Podobają się? Komentarz naskrobany? :)
Teraz zapraszamy TUTAJ

Do zobaczyska w przyszłym tygodniu!

44 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym poprosić o szablon?
    Lumos
    adres bloga: http://alwina-proncess-and-legolas-elf.blogspot.com/
    email kontaktowy: Rusherka4116@gmali.com
    oraz ogólną koncepcje: Postacie to Legolas z Władcy pierścieni i Alwina (Brunhilda, pierścień Nibelungów), co do kolorów to zostawiam wolna rękę, byle nie różowy ani fioletowy, układ coś typu szablon 1456, albo nagłówek nad tekstem, zawsze brałam stad szablony i byłam z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym poprosić o szablon. :)
    Lumos
    - adres bloga: http://everdeen-mellark.blogspot.com/
    - email: oddychamksiazkami@gmail.com
    - ogólna koncepcja: Chciałabym, aby była Katniss Everdeen, może też być Peeta Mellark, ale nie musi. Kolory najlepiej ciemne, może być granatowy i czarny, albo po prostu coś co nie będzie się aż tak bardzo rzucało w oczy. Wolałabym, aby była jedna kolumna, obojętnie z jakiej strony. Może być cytat:
    "- You love me. Real or not real?"
    - Real."
    Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, cofam. Dodałam inny szablon od Was, który mi pasuje. ;)

      Usuń
  4. Poproszę o wygląd bloga
    Lumos
    Adres: http://two-love-shadows.blogspot.com/
    Email: two.love.shadows@gmail.com
    Postacie ogólne to Hermiona Grenger i Draco Malfoy. Chciałabym aby postacie były na tle zamku Hogwart. Kolor szablonu, czarno-biały. Chciałabym aby posty znajdowały się po prawej stronie a po lewej nagłówek.
    Byłabym dozgodnie wdzięczna za wykonanie: )

    OdpowiedzUsuń
  5. No jaki przepiękny gif, ulala :3 Początek dobry wam wyszedł, oby tak dalej :D
    OOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWW JEST NAPRAWDĘ CORAZ LEPIEJ!!!! JA TEŻ WAS KOCHAM, WY MALI, UTALENTOWANI IDIOCI <333333
    Cześć, Avu! Widzę cię, ty przebrzydły draniu! I przestałaś mnie męczyć na fejsie! Coś krótko te męki trwały :D A szkoda, szkoda xD
    No ja właśnie napieprzam sobie w Fejs o Huncwotach. W sensie na sobótce. Tylko ludu jakoś mało, bo chyba powiadomienia nie doszły. Mi, dla przykładu, nie doszło i na sobótkę naprowadził mnie post przypominający na waszym fanpage'u. Ale i tak jest gut :D
    1455 - no proszę, miała być Giera o Tron i oto jest Giera o Tron :3 Ja czytałam, oglądać też zaczęłam. Sansy jakoś początkowo nie lubiłam (no właśnie Sansę gra Sophie), ale z kolejnymi częściami jest coraz lepsza. Sophie teraz niezłą furorę odwala, ale w sumie słusznie. Przyjemny z niej człowiek. No, ten niebieski bardzo ładnie pasuje, a kody absolutnie świetne :D Serio, fajny pomysł z tym najechaniem i skreśleniem. I czcionka śliczniusia, ci powiem. No, szablon w dalszym ciągu jest "mniej niż bardziej", jeśli wiesz, co mam na myśli, ale i tak piękny :D No dobra, na pewno nie wiesz, co mam na myśli. Chodzi mi bowiem o to, że dalej mi tu trąci minimalizmem, ale, jak wspominałam, i tak jest piękny ^ ^
    Saljens. To ty żyjesz? Szlag jasny... I na cholerę ci tyle serduszków?! Przeżywasz wtorkową co? Ale dało ci w kość, więc cudnie. I co to za chory podgląd? Och, Sajlens, Sajlens...
    1456 - noooo, ale szablon naprawdę śliczny! No, właśnie ja lubię takie "bardziej niż mniej", a ten właśnie jest taki "bardziej" :D Ech, nie pytajcie, co brałam, bo sama nie wiem. Ale cóż, nagłówek śliczny, tło na dole pewnie upiornie jednolite, czego nie lubię, ale i tak jest ok, zwłaszcza z kolorystyką, która jest ponuro dobrze dobrana, no i kolumienka ci bardzo zgrabna wyszła! Tylko cytaty w cholerę mało widoczne i jeszcze gdzieś po kątach poupychane, a szkoda. Ale poza tym jest cudnie :3
    1457 - o masz, znowu jakiś głupi podgląd. Uczcie się wy od Avu i na Deviantarta dodawajcie, a nie :< XD Oj, no i tutaj już mi to jednolite szare tło bardzo dokucza. O ile ta dziwna czerwień (ja z kolorami jestem jak typowy facet) wygląda naprawdę cudownie... choooociaż... nie no, ta szarość jednak jest ok, ale trochę bardziej "rozlałabym" nagłówek, jeśli wiesz, co mam na myśli.A tak to jest super: ładnie wyglądają te maleńkie podstrony na górze. Takie zwykłe, niepozorne, a jednak tworzą swego rodzaju wręcz ozdobę. A, no i cytat chyba trochę za mały, wiesz? Bo jest trochę kiepsko widoczny. W sensie ten drugi, bo właśnie się kanpełam, że są dwa xD A ja mam na myśli ten po prawej. No, a poza tym jest super <3
    Do zobaczenia DOPIERO w przyszłym tygodniu?! Meh, no skoro mus to mus, nie?
    Czekam więc na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwww ♥ Huncwoci ♥♥♥ Co do mojego szablonu:
      - podgląd już poprawiam, mój błąd. Dodawałam na szybko jak zwykle i zapomniałam :c
      - rozlany nagłówek? rozumiem, ale nie starczyło czasu :D
      - strony jak strony
      - myślę, że na małych monitorach cytat będzie okej, bo ja mam taki wieeeelki monitor, co widać na podglądach, bo tego czerwonego po bokach to tak dużo nie ma :D
      - to supcio, że super ♥
      Kolejna sobota jest w przyszłym tygodniu, o ile się nie mylę :D

      Usuń
    2. haHA! Ja wybrałam gifa♥
      Tak, żyję, mam się umiarkowanie dobrze. A serduszka tam po to, żeby podnieść się na duchu.
      Stydia jest to połączenie dwóch imion tudzież Stiles i Lydia. Są to postacie fikcyjne, bohaterowie serialu Teen Wolf. Stydia jest to moje otp (co to otp to proszę już sobie w google wpisać) i do tej pory przeżywam ich wspólne sceny z ostatniego odcinka (*)
      Co do szablonu to cieszę się, że się spodobał, ja również go lubię. Te cytaty teraz też mi się nie podobają, ale dwa lata temu myślałam, że są cool. :c

      Kocham Cię Meth.

      Hihihi

      Usuń
  6. O proszę czyli to nie tylko ja jarałam się, kiedy zobaczyłam ostatnio Stydię w akcji! :D Znowu Jeff zrobił mi nadzieję...
    Co do szablonów - wszystkie są ładne, nie umiem wybrać ulubionego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mi nie mów, od wtorku mam w głowie tylko ich sceny </3 Ale Jeff ostatnio w wywiadach takie rzeczy powiedział, że Stydia na pewno się stanie w 5. sezonie. Już niedługo ♥

      Cieszymy się, że szablony się podobają(:

      Usuń
    2. O BORZE. JESTEŚ Z CHEŁMA!

      Usuń
    3. W takim razie uzbrajam się w cierpliwości bo, jak wiadomo, Stydia warta czekania. <3

      Hahah a no jestem. :D

      Usuń
    4. Mieszkam niedaleko Chełma :D

      Usuń
    5. Co ty gadasz, serio? Jesteś pierwszą osobą, którą spotykam na blogspocie z moich okolic. :)

      Usuń
    6. Uwierz mi, że ja też ♥ Silence pokazuje mi twój profil i ja takie OMG! :D

      Usuń
    7. No to teraz obowiązkowo musisz ze mną przybić żółwika! *wyciąga rączkę* :DD
      A do Chełma do szkoły chodzisz? ;)

      Usuń
    8. Ja tam przybijam kopytko, ale żółwikiem nie pogardzę! Tak, do ILO, a ty? Wgl masz może gg, albo cuś? :D

      Usuń
    9. Mam gadu ale daaaawno siedziałam, więc daj mi chwilę i do cb napisze (o ile numer z twojej zakładki jest aktualny) ;D

      Usuń
  7. Prześliczne szablony, bardzo mi się podobają.
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1455 - totalnie oczarowały mnie kolory :3
    Shieeeeet, 1456 ♥ ♥
    Wtorkowa Stydia :v Huh, od początku Theo mi się nie podobał, ale żeby był aż tak pokręcony? XD Dziwne chłopak ma hobby xD Btw, nie mogę się doczekać, kiedy wyjaśnią sprawę z Parrishem. Damn, z jednej strony nie mogę się doczekać a z drugiej chcę jeszcze trochę posiedzieć w tej tajemniczej aurze :c
    1457 - Nagłówkek c: Gaaah, Lydia ♥ A Peter to kawał drania, ale go uwielbiam ♥ Cóż, do Dereka mu brakuje, no ale... :D
    Pozdrawiam cieplutko! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to shieet to w dobrym znaczeniu więc dziękuję bardzo i cieszę się, że się podoba♥
      Ja tam uwielbiam Theo. Wydaje mi się, że nie jest do końca zły i musi mieć jakiś konkretny powód, który wytłumaczyłby jego zachowanie. Parrish też mnie dobija. W międzyczasie kiedy nie ma Stydii szipuję Marrish i na dodatek Ryan wygląda seksi w popiele ♥

      Usuń
    2. Shieet jest jak najbardziej w dobrym znaczeniu ♥
      Z Theo jest taka dziwna sprawa (wydaje mi się, że za szybko Jeff go "ujawnił") i mam wrażenie właśnie że się okaże, że on jednak nie jest tym, na kogo wygląda i takie sprawy, jak to w TW XD Marrish, omg. ♥ Ja toczę walkę sama ze sobą, bo z jednej strony żałuję, że Stydia to bardziej takie BROTP teraz, ale z drugiej - Marrish ♥
      Btw, czy tylko mi brakuje Daniela Sharmana? :c

      Usuń
    3. Stydia BROTP? ;-; Nie, nie, nie :c Mimo, że są przyjaciółmi to mają dużo takich momentów nawet jeśli Stiles jest z Malią, że widac, że coś do siebie czują, a ostatni odcinek to już wgl to potwierdził:c Marrish jest tak idealnym wyjściem na czas bez stydii, że omg :D A ten teaser z dzisiejszego odcinka jak walczą to po prostu...help
      A Daniel ma wrócić w 7. odcinku tego sezonu i już być do końca, tak jest napisane na imdb ale czy to prawda to nie wiem. A ogólnie to isaaca lubiłam ale nie jakoś przesadnie:C

      Usuń
  9. Prześliczny szablon z Sansą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Avia na prezydenta!
    Serio no, ten szablon to cudo zarówno kolorystycznie jak i technicznie chociaż mam wrażenie, że kolumna jest trochę za wielka(?) *zdezorientowane krakenie dźwięki* Fajny bajer z tą jej twarzą taką powycinaną.
    Sajlens. Haha. W tym szablonie podobają mi się kolory i kolumna boczna a tak poza tym to mam silne odczucie przeładowania. Mam mózg spaczony przez minimalistyczne szablony, a i owszem, ale no bez przesady.
    No i Faith. Tak bardzo jak zachwyciły mnie Twoje szablony z notki urodzinowej to ten jest taki... nie bardzo. Ale łapię, że na ostatnią chwilę .3. Moim największym problemem z nim, oprócz kolorystyki, bo jakoś znieść nie mogę szarości z czerwieniami ostatnio to to jak nagłówek jest "wgumkowany" w szablon. Mam przeczucie, że przy innym układzie byłoby lepiej. jakby nie miał tej kolumny z lewej i był bardziej po środku czy coś... Nieważne, takie moje przemyślenia.3. Zamówiłabym szablon, ale masz chętnych to ja jeszcze poczekam i w końcu się ogarnę.
    Jakkolwiek krótko mi to wyszło, to odzwyczaiłam się od pisania komentarzy i czuję się prawie usprawiedliwienia
    xoxo
    Tfu, znaczy się: weny i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ma znaczyć ten śmiech dałnie :c

      Usuń
    2. zakrztusiłam się miłością <3

      Usuń
  11. PIĘKNE SZABLONY SUPER ROBOTA DZIEWCZYNY :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Avia, cudowny szablon na głównej. W ogóle świetny wygląd bloga, nowoczesny. :3
    Słyszałam o sobótkach, ale niestety praca nie pozwala mi na nie wpadać :< pewnie moja nieobecność jest przez was niezauważona, ale zaczarowane soboty całkiem dobrze wspominam. :3
    z ostatniej chwili: u nas chyba reaktywacja, także pewnie niedługo coś zamówimy! :D
    mam nadzieję, że do soboty! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Lumos
    Chciałbym poprosić o zrobienie szablonu o serialu iZombie. Jest to strona ogólnie poświęcona serialowi nie ma żadnych opowiadań tylko same newsy. Strona się powoli się rozwija.
    2.Email:adzio.nudny1@gmail.com
    3. izombiepl.blogspot.com
    Kolorystyka bardziej w stylu zombi. Liv musi być obowiązkowo i żeby byłó więcej czerwonego !!!!!!
    Napis: iZombie Polska
    Kolumny .....

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne szablony :)
    Pierwszy: delikatny, niezwykły, piękny.
    Drugi: świetny, dokładny, kolory bardzo ładnie połączone.
    Trzeci: wspaniały, zapiera dech, najlepszy ze wszystkich.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, niezmiernie nam miło za te komplementy! ❤

      Usuń
  16. 1. Lumos
    2. Mój blog nie istnieje za długo, ale do otwarcie bloga potrzebuję jakiś dobry szablon, a wiem, że tu taki dostanę. Blog jest o serialu który będzie mieć swoją premierę w 2016 - Shadowhunters. Nie jest to fanfiction, raczej informacje o obsadzie, fabule itd.
    Więc, chciałabym, żeby na szablonie była nowa obsada, nie ta z Lily Collins
    Może takie zdjęcie, by pasowało: https://pbs.twimg.com/media/CEuumFgUkAEqMjp.jpg

    Chciałabym, żeby szablon był utrzymany w mrocznych kolorach
    Układ dwukolumnowy
    adres: http://shadowhunters-polska.blogspot.com
    kontakt: werkaguzenda@gmail.com (Pisz w razie czego)
    Napis: Link bloga

    OdpowiedzUsuń
  17. Puk puk? Dzień-dobry-się, chciałabym zamówić szablon :)
    Hasło: Lumos
    Adres bloga: fear-is-a-poison.blogspot.com
    Na blogu zamieszczam autorskie opowiadanie, które chyba można zaliczyć do urban fantasy. Primrose, szesnastolatka mieszkająca z młodym wujkiem, w dniu urodzin otrzymuje list. Rzekomy przyjaciel jej matki prosi ją o pilne przybycie do Filadelfii. Tam Rosie dowiaduje się o swoim przeznaczeniu... dobra, nie przedłużając, historia mówi o Władcach Żywiołów i świecie Obserwatorów, nad-ludzi. Rosie i jej nowi przyjaciele muszą stawić czoła terroryzującej poddanych Jasmine.
    Nie mam konkretnych zdjęć. Zależy mi na tym, by w nagłówku pojawiła się modelka Kristina Romanova, ogień, jakieś nawiązanie do żywiołów, ale głównie chodzi o ogień.
    Płomienie rozjaśniające mrok... to jest to. Główna inspiracja.
    Możesz wrzucić tam pałac (ze szkła - jeśli znajdziesz takie zdjęcie).
    Zależy mi też na napisie "fear is a poison, and the only antidote is love".
    Kontakt: jazzie2000.wn@gmail.com

    Pozdrawiam, A.

    P.S. Piękne prace <3. Gratuluję obeznania z html'em i css'em, mi nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :)
    Jestem nowa na tej stronce i można tu zamówić szablon? Jak tak to jak to się robi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zapoznania się z tą zakładką: KLIK

      Usuń
  19. Witam :) Pobrałem szablon Avii Tinar http://galeria-zaczarowane-szablony.blogspot.com/2013/08/szablon-668.html z Waszej galerii na bloga zly-ksiezyc.blogspot.com.
    Praca bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lumos
    - Adres bloga: anytsujdream.blogspot.com
    - Koncepcja: połAczenie bloga o Korei, Dramack, Koreańczykach!! i opowiadania o miłości, ale głównie Koreańskie seriale i koreańczycy :D Kolor (z wyjątkiem zdjęć, bo te chyba kolorowe) szarość, może beż, brąz, mój ulubiony kolor to niebieski (wszystkie odcienie), ale tu mi chyba nie pasuje - zdaję się na Ciebie.
    - Zdjęcia: (chciałabym aby było ich wiele, mogą być nawet małe)
    Przykładowe:
    http://www.ferryto.pl/images/elements/maps/south_korea.jpg
    http://sunori.pl/wp-content/uploads/2015/01/o-SOUTH-KOREA-facebook.jpg
    http://www.jamerkel.com/wp-content/uploads/naksansa-temple-south-korea-27661-2880x1800.jpg
    http://data.whicdn.com/images/82637946/original.jpg
    http://mobiwallpapers.net/uploads/pictures/big_images/24398-korean-love.jpg
    http://www.hancinema.net/photos/photo114177.jpg
    http://images.kpopstarz.com/data/images/full/152551/asldkjfsdf-jpg.jpg?w=600
    http://i630.photobucket.com/albums/uu26/dramabeans/drama/2010/kiss14/kiss14-00033a.jpg
    http://img.dramarecap.com/2013/12/13/qdjtbh.jpg
    http://www.tellychakkar.com/sites/www.tellychakkar.com/files/styles/display_665x429/public/images/story/2013/10/23/gurmeet.jpg?itok=PK5Y7Lmp
    http://41.media.tumblr.com/tumblr_lus3cmSKV11qh5uy8o1_500.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ce/67/f9/ce67f9fc10cfbd7f15f7734bd0d4622a.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/56/94/9b/56949bc14cbd41c1d1a41438b514924f.jpg
    http://images8.alphacoders.com/541/541332.jpg
    https://thoughtcatalog.files.wordpress.com/2012/12/shutterstock_93326353.jpg?w=584&h=389
    http://www.personalityhacker.com/wp-content/uploads/2015/02/do-you-love-me_personalityhacker.jpg

    - kontakt 8827639

    - Inne uwagi: bez udziwnień, podskoków itp

    OdpowiedzUsuń
  21. Lumos
    witaj :) chciałabym prosić o wykonanie szablonu na bloga http://losyhermiony-dhl.blogspot.com/; mój meil: atramaj@gmail.com

    tematyka bloga to tzw. dramione, zamieszczam linki do zdjęć (i chciałabym byś wybrała spośród nich, przy ewentualnej zmianie się ze mną najpierw skontaktowała, ponieważ wiele zdjęć dostępnych w internecie po prostu nie pasuje do atmosfery mojego opowiadania):
    (zamieszczam kilka, ponieważ nie wiem, które będzie dla Ciebie najlepsze)
    - Tom Felton:
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/18/1f/72/181f72cef93cefdc5588fb4f51233657.jpg (tu w grę wchodzi jego stojąca postać - nie wiem czy da się to wyciąć ^^")
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/02/eb/9a/02eb9a955c2660655e26a1253ab3abaa.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a8/e3/a8/a8e3a864889abe96fae45ea195d74d62.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/19/2d/dd/192ddd945e0e03d8af22bde9f5e06061.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/27/cd/9e/27cd9e1b92f5b5e9d88e121826ac40ca.jpg

    Emma Watson:
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/42/35/2f/42352ffa0109fe12d18ce7fdc30d4bcb.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/79/c8/74/79c87455e05b15c238d7da058177871c.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/18/a2/9a/18a29a78388de9cb67411f5da139668e.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c3/e7/fa/c3e7fa50e2d9578acc5595ffb495bd04.jpg (to jest mój faworyt)
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/cb/34/16/cb3416ee4802f9439d2d1eee151d62c7.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a8/4a/a2/a84aa2d9256895cdae26285d6c83f00d.jpg

    jaka atmosfera? zależy mi na atmosferze ciszy, skupienia, lekko rozmytej, zależy mi na tym by szablon nie przytłaczał, miał klasę i to tajemnicze coś - nie musi być w czerni i bieli, ale chcę by kolory były raczej ciemne, przytłumione, coś w stylu tego co mam na innych blogach
    - http://atramaj.blogspot.com/
    - http://losymagii.blogspot.com/
    (osoba, która tworzyła te już nie jest dostępna :( wobec tego szukam kogoś kto zrozumie o co mi chodzi )

    pozdrawiam, atramaj

    p.s.
    link oczywiście dodaję :)

    OdpowiedzUsuń