g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

01.08.2015

[1458-1463] Mister disco only parties hard in Frisco


*w oczekiwaniu na kolejny odcinek Teen Wolf*

Witamy, witamy! Dziękujemy za oklaski, ale naprawdę nie trzeba! Usiądźcie wygodnie, zadbajcie o to, aby nikt Wam nie przeszkadzał, przekąski i napoje dozwolone. Gotowi? Już?  Teraz czas na nasycanie swoich paczadełek dzisiejszymi pracami. Mam zaszczyt (ja, Faith) zaprosić was na TRZECIĄ sobotę (tak, to jeszcze sobota!) z ZS! ♥


Faith
Szablon 1458
podgląd|pobierz

Staroć. Wydaje mi się, że natchniony Huncwotami (Meth ♥), ale nie pamiętam. Wprowadziłam pewne modyfikacje i tak oto jest i mogę być nawet z niego zadowolona!
Ha! I wcale nie dodawałam tego na ostatnią chwilę! No... Była 19:30 jak dowiedziałam się, że dzisiaj noteczka troszkę później :D Ostatni miesiąc wakacji nastał, moi mili! ♥

PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA OD ANNIE LYNCH I ATRAMAJ.
Proszę o mejl/komentarz z informacją czy nadal jesteście zainteresowane :)

Erenae
Szablon 1459
Podgląd | XML

Zamówienie dla Kicia Micia
W sumie to całkiem mi się podoba. Mam nadzieję, że Tobie także przypadnie do gustu ♥

Nagłówek 1460
Kolejny nagłówek pod tytułem "coś mi odwaliło". Ale lubię go. Jest taki inny ♥
*zupełnie jak ja*


Avia
Avia tym razem nie zaczyna, ale dziwnie.
Miały być dwa szablony, jest jeden. Jeden nagłówek jak zrobiłam to myślałam, że się w rozwoju cofnęłam. Wyglądał jak jeden z moich dawnych strasznych nagłówków. Natko boska, trzeba to usunąć jak najszybciej.
Dzisiaj tylko jeden szablon, ale za to z piękną i cudowną Lily Collins!

Szablon 1461
http://avia-tinar.deviantart.com/art/Innocence-550493297

Przepraszam za brak aktywności pod ostatnim postem.
Widziałam Cię Nikumu! ♥


Sajlens

Ja nie wiem, nic nie mówię. Stydia przejęła kontrolę nad moim życiem.

Szablon 1462
Po prawej tam gdzie pusto miała być druga kolumna ale pomieszałam kody i rzuciłam to w cholerę.
Szablon 1463
Sama nie wiem co się dzieje na nagłówku, więc nie pytajcie.
podgląd|pobierz
Rajne, wróć.

Do poniedziałku :c♥

A za tydzień sobotnia notka tematyczna!
Nie zdradzimy, co będzie tematem przewodnim :)

41 komentarzy:

  1. *Czuje się dokładnie tak samo jak psiak z gifu, kiedy czekam na Teen Wolf*

    Avia i Erenae po prostu zabiły mnie swoimi szablonami *-*
    Aż ciężko mi wybrać faworyta ^.^
    Są naprawdę genialne < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego wybrałam tego piesła ❤

      Usuń
    2. Piesio jest genialny. A nowy odcinek już jutro!

      Dziękować za miłe słowa kobieto. Cieszę się, że przypadł do gustu.

      Usuń
  2. Cudowne! <3 Zakochałam się we wszystkich, ale moim sercem zawładnął szablon z Draco i Luną ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mrok bijący od tego szablonu. W pełni się z Tobą zgadzam, taki piękny!

      Usuń
  3. Śliczne szablony <3 nie mam faworyta, bo każdy mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwww... :-D
      Faith... Nie masz nosa... Jesteś jak Voldemort

      Usuń
    2. Na początku nie załapałam, ale teraz śmiecham XD

      Usuń
  4. Piękny!!!!!!!
    BARDZO< BARDZO< BARDZO CI DZIĘKUJĘ< JESZT JESZCZE PIĘKNIESZY NIŻ MYŚLAŁAM :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie szablony, widzę, że Sajlens ma słabe nerwy, ale szablon przepiękny, fajne kolory ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stydia mnie wykończy, zobaczycie :c

      Dziękuję bardzo!♥

      Usuń
  6. Oh my ♥
    1458, 1461, 1463 ♥
    Barnes, Roden ♥
    OMG JAK PATRZĘ KOLEJNY RAZ NA SZABLON 1463 TO :OOO Lydia wygląda jak syrenka w tym czarnym materiale! :D No nie, banshee i syreny mają powiązania?

    Do nowego odcinka TW już blisko :3
    Pozdrawiam, piękne rzeczy robicie ♥
    PS Ach, co do czucia się podczas oczekiwania na nowy odc TW (to zdanie w ogóle ma jakiś sens? XD): http://static.tumblr.com/zi9ljz9/WzCm5tvf7/tumblr_m5g9shz69b1rqauc2.gif
    A podczas włączania odcinka wygląda to raczej tak: http://media.giphy.com/media/qgFWPh6nXdA08/giphy.gif
    :D
    Jej, "Chronicles of a fallen love" - dzięki TW, bez Ciebie nie odkryłabym tej piosenki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuję bardzo za miłe słowa ♥
      Holland nigdy nie za wiele <3

      Już za kilkanaście godzin nowy odcinek:c
      Ja dzięki tw odkryłam tyle piosenek, ze omatko. Mają zajebistą ścieżkę dźwiękową <3

      Usuń
    2. Tru :v Ostatnio (z tego sezonu) ciągle słucham "Chimes at midnight" matko boska ♥
      Tudu, a ja czekam na pl napisy na cda, jeszcze trochę i będę to widzieć! Wolę oglądnąć raz a dobrze niż dwa razy - raz po ang i drugi raz po pl (bo nie zrozumiałabym pewnie z połowy rzeczy, gdyby zaczęli wymieniać jakieś specyficzne nazwy XD)

      Usuń
    3. Wtrącę się: TAK DŁUGO SZUKAŁAM TEJ PIOSENKI I NIE MOGŁAM JEJ ZNALEŹĆ :C W KOŃCU SIĘ ZLITOWALI I DALI PEŁNĄ WERSJĘ ♥♥

      Usuń
    4. WHAT THE HELL, TEN ODCINEK JA PIERDOLE :ooooooo
      Nieee, nie chcę żeby coś się stało Hayden :c
      I mam pytanie: czy ta kobieta w domu McCallów to była Kira lub jej matka? Za cholerę nie mogłam dojść twarzy, mimo, że oglądałam końcówkę kilka razy. WTF ;-;
      TRACY I LYDIA OMG
      I TEN PARRISH
      A PIOSENKA JEST PIĘKNA ♥

      Usuń
    5. Odcinek powiem ci, że slaby troche, takie American horror story : Teen wolf wyszlo
      Okropnie obrzydliwe sceny z Lydią i Tracy i Lydią w samochodzie i Malia i Scott i wgl ;-; Ale tez modle sie żeby Hayden sie nic nie stalo </3 To moja ulubiona postać damska po Lydii :c ❤

      Sajlens z innego konta

      Usuń
    6. Well, przyjrzałam się ponownie i nie wiem, czy to któraś Yukimura. ;-;
      Tak, Hayden! ♥ Huh, tak miło wygląda z Liamem :c
      I strasznie martwię się o Stilesa :C
      Btw, ten moment, kiedy Theo bluzgnął krwią na Stilesa, obrzydliwie genialny XD Za to ta, scena z Lydią (well, właściwie obie to co wspomniałaś) okropne ;-;

      Usuń
    7. A zapomniałam napisac, że ta dziewczyna to zupełnie nowa postać, ani Kira ani jej mama:c

      Usuń
  7. Cudeńka, drogie panie :3
    Czekam na notkę tematyczną!
    Wiem, wcześniej nie komentowałam xD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie szablony ^^
    Ja na ten moment pobieram jeden ze starszych: 1373 ^^
    Nauczcie mnie robić szablony ;-;
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, ale do odpowiedniej zakładki to już się nie można było wpisać, prawda?

      Usuń
  9. Cześć, cześć, cześć! Dopiero teraz odpisuję, albowiem byłam na WOODSTOCKU!!! <333 Ja chcę tam wracać i to możliwie jak najszybciej!!! <3 Ale dobra, ogarnęłam się, więc można komentować. W sumie miałam cichą nadzieję, że będzie na mnie czekało więcej notek niż jedna, ale cóż, może być xD
    Zazdroszczę sobótki. Ale ja miałam jednak lepszą sobótkę spędzoną z Eluveitie <3 Między innymi oczywiście.
    No dobra, szabloniki!
    1458 - OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW NA PEWNO NATCHNIONY HUNCWOTAMI!!! <3333333 SYYYYYRIUUUUSZ!!! A te niby gałązki to może tak naprawdę rogi jelenia, a to by oznaczało, że gdzieś tam kręci się James <3333 :D I znowu te dwa cytaty. Czy nie może być jeden? :D Ale ok, nie czepiam się, bo tu to akurat jakimś cudem dobrze wygląda. No i generalnie kolorystyka ci genialna wyszła, bardzo mi się ta czerwień podoba. I ogólnie nagłówek jest przepiękny, uwielbiam właśnie takie pełne... wszystkiego gdzieś tam w tle <3 Ten szary też ładnie się komponuje. W sumie to szablon jest absolutnie przegenialny i jestem ciekawa, czy jakiś go przebije, bo powiedziałabym, że jest najlepszy, ale to dopiero pierwszy szablon z tej notki... xD
    Erenae? Kim ty jesteś, człowieku?
    1459 - I co to za dziki podgląd, hęęę? ;> Robi się na Deviancie, a nie :c Ale wybaczam xD Zwłaszcza, że ZNOWU widzimy tematykę potterowską (wcześniej to był Black i już!). Hmmm... Tak mi się od razu rzuciło duże podobieństwo między tym "zewnętrznym" tłem, a nagłówkiem, bo jednak kolorystyka jest niemal taka sama. I nie jestem pewna, czy oby na pewno to dobrze. W sensie moim zdaniem lepiej by to wyglądało, jakby kolorki jednak trochę się różniły, jak to było wyżej: czerwień i ciemnoszary ładnie ze sobą współgrały. Tu mamy bardzo dużo ciemnoniebieskiego. Nagłówek dość prosty, ładnie rozmyty, przez co fajnie... hm, przechodzi do "kolumny" z tekstem. Nie wiem, czy wiesz, o co mi chodzi, ale kit xD Te białe kulki to, jak się domyślam, podstrony? Fajne ^ ^ Nie no, ogólnie jest spoko.
    1460 - Meh, tylko nagłówek. Nie lubię komentować samych nagłówków. Ale ten jest naprawdę znakomity! Rzadko takie tu widuję, ale serio, jest po prostu świetny! Nawet nie jestem w stanie dokładnie powiedzieć, co konkretnie mi się w nim podoba. Jest.. wyrazisty. Przyciąga oko. Jest ciekawy i dobrze wykonany, ot co! ^ ^
    Aaaaaavu! Czeeeeść!
    1461 - Oooooo, Collins :3 Wiesz, w tym opowiadaniu, które ci wysłałam, moja Methara ma tak jakby gębę właśnie Collins. Potrzeba było sobie jakąś gębę 'zaklepać', żeby się z koleżanką, z którą to opowiadanie piszę, gifami wymieniać. Więc ogólnie za Collins masz już wielkiego plusa :D Aaaale fajny nagłówek! Aczkolwiek wolę ją w długich włosach, zdecydowanie w długich. W sensie Collins, nie nagłówek :D Hm, generalnie łagodniusio tu, skromniutko. Szkoda xD Ale ładnie ^ ^ I szkoda, że tylko jeden szablonik :<
    Sajlens! No. I to tyle.
    1462 - No i kolejna z dzikim podglądem! Co jest z wami nie tak? xD O rany, jaki… dziwny ten sxzablon… Taki pełen kropków, dziwnie kolorowy… Bardzo szkoda, że rzuciłaś drugą kolumnę w cholerę, bo jednak ten nagłówek tak dziko wystrzelił w prawo i ta pustka pod nim jest… hm, no średnio wygląda, po prostu. I ta druga babka, ta niżej, ma ucięte włosy tak jakby, czy tam głowę, jak zwał, tak zwał. Oj, Sajlens, baaaardzo rzadko coś takiego u was piszę, ale ten szablon najzwyczajniej w świecie średnio mi się podoba. Ale wiesz, kwestia gustu ;)
    1463 — dooobra, mogę nie pytać, co się dzieje na nagłówku, ale jest na pewno lepszy, niż poprzedni. Więcej — ten cholernie mi się podoba! Bardzo ładnie dopasowane cytaty, w sensie i miejscem, i czcionką. Zabawa kolorami, tłem, zdjęciami… Nie no, zakochana jestem w tym nagłówku! Więcej nie ma co nawet mówić, bo po prostu jestem zachwycona *____*
    Hmmm, no i tym samym pierwszy i ostatni szablon są najlepsze <3 No i nie mogę się doczekać notki tematycznej ^ ^ Czekam więc na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG
      BYŁAŚ NA WOODSTOCKU
      OMG
      TEŻ CHCE
      :cccc
      ♥♥♥♥♥
      *mój szablon taki supcio, wow i wgl♥*

      Usuń
    2. Mnie na Woodstock wujek wyciagal ale nie chciało mi się jechac :c
      Cieszę sie, ze moj sie najbardziej podoba, dziekuje za kile słowa i w ogóle ❤

      Saj z innego konta

      Usuń
  10. JAK MOŻNA NIE CHCIEĆ JECHAĆ NA WOODSTOCK?! CZY CIEBIE BÓG OPUŚCIŁ?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Avia wysłałam zgłoszenie do naboru na twój adres email.

    OdpowiedzUsuń