g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

08.08.2015

[1464-1469] Party Hard

Dzisiejsza notka nawiązuje do piątku w zeszłym tygodniu, czyli 31 lipca. Ten dzień to urodziny zarówno Harry'ego Pottera, jak i autorki serii książek pod tym samym tytułem. Prawie każdy z nas wiąże z tą powieścią jakąś część swojego życia, mniejszą lub większą. Notka jest pomysłem Silence, która niestety nie mogła nic dodać, ale to właśnie jej dedykujemy notkę! 
Zaczynamy! 
Avia
Szablon 1464
http://avia-tinar.deviantart.com/art/Padfoot-552216049
Szablon stary, dlatego takie kredyty. Wejdźcie w podgląd live i najdźcie na  kwadraciki przy poście.
Ben jako Łapa ♥ 
CZEŚĆ METH! Patrzaj!
Erenae
Nagłówek 1465


Erenae & Avia
Szablon 1466
http://avia-tinar.deviantart.com/art/Bella-552217168
Avu kocha Bellę!

Rayne

Szablon 1467
W końcu udało mi się coś dodać! Postać z HP to prawie jak szablon HP prawda?

MrsLogan

Szablon 1468
http://fav.me/d94sg47
Uwielbiam bliźniaków i po prostu musiałam. :3

Nagłówek 1469
http://fav.me/d94sed9
 Nagłówek z Harrym z czerwienią Gryffindoru. Może ktoś zgadnie, z której części HP pochodzi cytat?
Powiem tylko tyle, ze jestem tutaj nową stażystką na Zaczarowanych. Niektórzy będą mnie kojarzyć z nicku GlowNoxShadow.

PRZYJĘŁAM ZAMÓWIENIE OD Selene Neomajni
___________
Na koniec jeszcze:
I zapraszamy na sobotę na grupie:

34 komentarze:

  1. Szablony z Bellatrix i bliźniakami najlepsze :D Chociaż nie, obrazek na samym końcu przebija wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazek na końcu rozwala system...
      Teraz mam koszmary...

      Usuń
  2. Mnie się najbardziej podoba praca Rayne, ale wszystkie są niczego sobie :) brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo szablon Rayne jest bardzo ładny!
      Dziwne jakby Ci się nie podobał.
      :D

      Usuń
  3. Ostatniej notki nie skomentowałam. Wstyd i hańba, ale internetów nie było, bo wakacje na zadupiu :C Dzisiaj krótko, bo muszę skończyć zamówienie i szablon wolny ;o
    1464- Jakiś taki dziwny. Nie moja kolorystyka, a na nagłówku jest zbyt pusto :/ A, podgląd na żywo jest tylko dla mających uprawnienia. ;3
    1465- Jest super. Nawet bardzo. Chciałabym zobaczyć z nim szablon :3 Jak się robi efekt 3D, bo jakoś nie miałam okazji się dowiedzieć. :D
    1466- O jeny, jest super. Uwielbiam Bellatrix i wszystko co jest zrobione ze smakiem wygrywa dla mnie :D
    1467- Nagłówek mi się podoba. Niby pusty, ale ma coś w sobie. Kody za to nie :C Za bardzo minimalistyczne są.
    1468- Też uwielbiam bliźniaków. Szablon jest bardzo ładni i nic nie mogę mu zarzucić. Poza tym, że wolę Slytherin :D
    1469- No niby fajny, ale nie moje kolory :C No i Daniel ma takie niefajne włosy :/ Nie no, podoba mi się i to bardzo, ale wolałabym inne odcienie :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślałam nad inną koloryzacją nagłówka ale wybrałam już tą. Cóż każdy ma swój gust. 😃

      Usuń
    2. Cichoszaaa.... podgląd na żywo już jest...
      CSS ma trochę bajerów, więc nagłówek tak trochę mniej. Avu jakoś lubi te nieobładowane nagłówki.
      3D - nie wiem czy tak to robi Erenae, ale znalazłam coś takiego: KLIK
      Avu zawsze kochała Bellę jest taka psychiczna. :D
      Meh... narzekasz...
      Slytherin, bo Bella!
      JEJ! Avu się cieszy, że skomentowałaś! :D

      Usuń
  4. Nie będę opowiadał kłamstw? Tak?
    Zakon Feniksa ;♥ Śliczne szablony, Gred i Feorge przebijają wszystko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :3 Zgadłaś w 100 procentach. :3

      Usuń
  5. Cześć cześć cześć! Jak wspomniałam na sobótce, na której jestem w bardzo okrojonej wersji (net + porządki z opowiadankiem, Avu zaraz zobaczy efekty, bo właśnie ładują się ostatnie pliki), no, ale jak już Internety wróciły, to można się zabrać za rzeczy właściwe.
    OWWWWWW, HARRY POTTER! No i to mi się w cholerę podoba :3 No, Silence, w cholerę wielki plus dla ciebie! HP zawsze spoko, zwłaszcza że ostatnio mam łolbrzymią fazę na Huncwotów :3 NO, CIEKAWE, CZY ICH TU ZOBACZĘ…
    A gif wyborny!
    Avuuu! Hej, po raz 4654263!
    1464 — już mi się podoba nazwa szablonu: „Padfoot” <3 No i kogo my tu mamy? Beeeeeena my tu mamy! Awwww, chciałam Huncwotów no i ich mam i to na samym początku! Tyle radości :D I na szczęście nie spaczyłaś szablonu przebrzydłym minimalizmem, więc jest coraz lepiej, przynajmniej dla mnie. Choooociaż… ten nagłówek skromnydosyć. Ale i tak Black to Black :D Nie no, ogólnie mało się tam dzieje, dość skromnie jest. Kolory nawet dość jednolite, a szkoda, ci powiem, szkoda. Aaaale! Jest Black, więc szablon tak czy siak musi być cudowny :3 A podpis przeczytałam oczywiście na końcu. CZEŚĆ, AVU, PATRZAM I SIĘ ZACHWYCAM!!! <3 A kwadraciki czaderskie 8)
    1465 — Erenae, na miłość matki i dzieciątka. Nadal cię nie znam i nadal dajesz dzikie podglądy! I czemu tylko nagłówek? :< Ale ładny :3 Fajne kombinacje kolorkami tu widzę. Takie trochę 3D 8) xD O! To jest jedyny podział cytatu na dwie części, jaki akceptuję, serio! Bo jak widzę 347643 cytatów na jednym szablonie, to mnie trzaska. A tu to jest dobrze podzielone i ładnie to wygląda. No i cóż, więcej trudno mi powiedzieć. Ładnie, ładnie ^ ^
    1466 — uuuuuu, jaka konkretna współpraca, no proszę ja ciebe! A Bellę każdy uwielbia :3 od razu przypomina mi się scena z ostatniej części, kiedy Hermiona łyknęła eliksir wielosokowy, by wyglądać jak Bellatrix. I tak oto Helenka udawała Emmę udającą Helenkę udającą Hermionę udającą Bellę <3 Jak ja kocham tę scenę, bo tam Carterowa tak doskonale i świetnie zagrała, że to jest po prostu szok! Hmmm… powiedzcie mi, na cholerę ten cytacik po prawej? Bo jak dla mnie to on tu ni cholera potrzebny nie jest. Więcej wręcz powiem: on tu wręcz przeszkadza. Hm, a tak to bez szaleństwa, bo tło widzę znowu jednolite. A szkoda. Ale i tak ładnie c:
    1467 — No i znowu — co to za dziki podgląd? ;> Postać z HP? A, że przepraszam, kto to niby jest? Aż idę luknąć w komentarze, może ktoś już o to zapytał. Meh, nie zapytał. Więc oświećcie mnie, któż to tam jest? …yyy… tak sobie teraz myślę, że to może być Fleur. To jest Fleur? Jak tak, to od razu powiem, że ja tam ją bardzo lubię, choć należę do tej mniejszej połowy, z tego co mi wiadomo. Kurde. Co te szablony takie jednolite? W sensie tło mam na myśli. Te fioletowe ramki są ładne. No i wielki plus za to, że mimo wszystko jest całkiem ponuro ^ ^ Art. Z nagłówka jest ogólnie śliczny, więc w sumie… nie no, szablon serio świetny! Mi tam się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1468 — MrsLogan? Boże, człowieku, kim ty jesteś?! No dobra, mniejsza, bo, kimkolwiek jesteś, robisz świetne szablony! Ach, braciszki, braciszki… To tacy Huncwoci czasów Pottera :3 Btw od razu przypomniał mi się pewien baaardzo paskudny dialog, pewnie go znacie:
      James: Hey Fred.
      Sirius: We need a fourth man.
      Remus: You’re just in time.
      NO NIC, TYLKO RYCZEĆ!!! :<
      No, ale przejdźmy do szablonu. Obrazek jest gifem? Owwwww, jak cudownie!!! Nie no, ale ogólnie szablon zrobił na mnie ogromne wrażenie, acz po kolei. Dobra. Bardzo ładnie trafiłaś z kolorami. O dziwo, to takie „zwyczajne” tło bardzo dobrze tu pasuje! Mam na myśli to pomarańczowe coś z wzrokami. To + ta czerwień = świetny efekt. No i panowie na gifie + herb Hogwartu… Serio, nagłówek jest świetny! Hm, może trochę szkoda, że kolumna jest nieruchoma, ale i tak jest cudnie. W ogóle jak dokładnie przedstawiony podgląd — za to duży plus! Nie no, ogólnie szablon jest naprawdę znakomity! <3
      1469 — meh, znowu zwykły nagłówek. Trudno. STAŻYYYYYYSTKA!!! NO I CZEMU TY SIĘ OD RAZU TYM NIE CHWALISZ?! A ja tu panikuję, że znowu kogoś nie znam! Meh, tak się nie robi! A co do pytania o cytat… śmiesz kpić? Piątka, kiedy to menda Umbridge kazała mu wypisywać ten tekst własną krwią, przez co zrobiły mu się blizny. Czytałam artykuł o tym, że większość twierdzi, iż Umbrodge była jeszcze gorszą postacią od Voldka, a to dlatego, że raczej mało w życiu spotkaliśmy szalonych złoczyńców chcący zapanować nad światem, wiele zaś spotkaliśmy na swojej drodze osób pokroju różowej ropuchy. Dlatego jest tak znienawidzoną postacią. To ma sens, sama przyznaj! No, ale wracając, to czerwień faktycznie tu pasuje, nawet nie ze względu na Gryffindor, tylko na fakt, z jakiej sceny pochodzi to zdjęcie, bo to też by pasowało ;-; Nie no, nagłówek bardzo mi się podoba c:
      A obrazek znam :D
      No dobra, notka była świetna <3 W sumie jak każda, ale ta była o pół tonu lepsza, albowiem Harry Potter <333 No nic, to ja czekam na kolejne posty i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Najlepsza komentująca ever znowu do nas przybyła! To jest Fleur. Ja zawsze ją lubiłam, zwłaszcza po fragmencie z 6 części. Wiedziałam, że spodoba ci się, że szablon jest ciemny. ♥

      Usuń
    3. Naprawdę dziękuję. :3 Sama nienawidzę Umbridge. Jakbym ją zobaczyła to bym ją zamieniła w ropuchę. Szczerze, to nie kpię, bo lubię Harry'ego, a cytat tak po prostu odnosi się do 5 części, nawet go stworzyłam w dzień, kiedy na TVN miała iść właśnie ta część. Zdjęcie Harry'ego też jest w piątej części kiedy był na przesłuchaniu i moim zdaniem to zdanie bardzo mi pasowało nawet do tego zdjęcia, sytuacj, kiedy nawet cholerny knot nie chciał mu wierzyć.

      Usuń
    4. I sorka, że na samym początku się nie ujawniłam. To była moja pierwsza notka na ZS i nie wiedziałam czy napisać na końcu czu na początku. :3

      Usuń
    5. Rayne, Rayne, Rayne, jak pięknie to zostało ujęte <3 Tak, najlepsza komentująca znowu wróciła i ma nadzieję, że tamta przerwa była ostatnią! A jednak Fleur! Awww! Czytam właśnie wszystkie Pottery po kolei. Jestem na dwójce, ale w tym tempie, co czytam, do Fleur dojdę za jakiś tydzień. Po fragmencie z szóstej części... Szkoda, że nie dali tego w filmie, nie? Zwłaszcza "kłótni" Fleur z panią Weasley nad łóżkiem Billa. No, ogólnie dobra Fleur nie jest zła 8)
      Umbridge wszyscy nienawidzą! Nie no, nie chodziło mi o to, że sobie kpisz, to było żartobliwie na zasadzie "Bitch, please 8)" xDDD No, a przywitać się należało raczej na początku :D No, panna, ja, wielka Meth, odwieczna komentatorka tego bloga, zapamiętaj sobie, że będę cię męczyła za każdym razem, kiedy dodasz jakąś notkę, będę tu dniem i nocą! A tak poważnie, to witamy uprzejmie w naszych szeregach! Mam nadzieję, że zbyt wcześnie stąd nie wyfruniesz, a wręcz przeciwnie: pozostaniesz tu, poduczysz się, będziesz tworzyć cudowne szablony i zaprzyjaźnisz się z masą świrów, jaka należy do tej naszej zaczarowanej społeczności! :D Wszystkiego naj naj naj!

      Usuń
    6. Dziękuję. :3 W następnej notce opowiem cos więcej o sobie bym nie była aż taka anonimowa.

      Usuń
    7. Cześć Meth! (Avu widzi efekty i się nimi zachwyca).
      Hah... coś chyba wiem o tej fazie na Huncwotów, dzięki niej czytam teraz te genialne opowiadania. Avu bardzo dziękuje tej fazie na Huncwoty!
      No ciekawe, ciekawe...
      Hah! Imprezę czas zacząć?
      Avu wie co Meth lubi. :D Ah ten Ben jako Łapa. Nie,żebym zachwycała się szablonem, ale Ben jest taki przystojny. Ty przeprzydły skrzacie! Nie nazywaj minimalizmu przeprzydłym! Ale no przecież Avu zawsze robiła raczej skromniejsze nagłówki. Avu nie lubi przepychu zbytnio, a przynajmniej nie lubi go tworzyć, chociaż czasami i Avii się uda.
      Ah! Meth pacza! JEJ!
      Matko Meth! Znasz Erenae, pomyśl czyje prace Ci przypomina? Pomyśl, pomyśl...
      Bella jest tak zdrowo walnięta! Ciekawe czy była równie walnięta przed pobytem w Azkabanie? Mi z Bellą najbardziej kojarzy się ta scena jak zabiła Syriusza i biegała jak dziecko krzycząć „Zabiłam Blacka”. Helenka w tej roli jest idealna, w ogóle ja tam uwielbiam Helenkę wszędzie. Co Ci to jednolite tło tak przeszkadza??
      JAK MOŻESZ NIE ROZPOZNAĆ FLEUR!? Przecież to taka piękna kobitka. Czy tylko Avu tak ma, że te wybitnie piękne osobniki od razu zapamiętuje? Hm... Czepiasz się Meth... Czepiasz... Tło jest fajne...
      To jest bardzo wredny cytat. Paskudnie wredny.
      Meth się zachwyca, to dobrze. Avu lubi jak Meth się zachwyca. Dobrze, dobrze. :D
      Raczej masz rację co do Umbridge. Ona jest taka prawdziwa. O wiele bardziej prawdziwa niż Voldzio. Dosyć często mona spotkać takie kanalie.
      Wiem, że nasz obrazek. Przesyłałam Ci go, ale już wtedy go znałaś. Psuje psychikę, prawda?

      Usuń
    8. Jakie genialne opowiadania?
      No ja myślę, że Avu wie, co Meth lubi <3 A widać, że wie, bo faktycznie łapowy szablon był przecudowny <3 A będę nazywała minimalizm przebrzydły właśnie z tego powodu, że jest przebrzydły! Wypchane wszystkim nagłówki wymiatają! I oczywiście, że świetnie ci wychodzą - a niby czyje były szablony główne w znacznej ilości? A na głównej rzadko bywały minimalistyczne, więc Avu nie dość, że potrafi, to jeszcze świetnie jej to wychodzi! Więc poproszę takich szablonów od Avu więcej :3
      JAK TO ZNAM?! O nie, nie baw się ze mną w podchody tylko gadaj! A jak nie, to się przejdę do jej notki powitalnej i sama to wyczaję! Btw czemu ona mi tu nie odpowiada, gadzina jedna?! Pfff...
      Mi zawsze jednolite tło przeszkadza, jak powinnaś już dawno zauważyć xD A Helenka... fakt, ona zawsze i wszędzie jest cudowna <3 Ona w końcu rozstała się z Burtonem czy nie? Oby nie :< Podejrzewam, że cały czas była pieprznięta, ale nie aż tak, jak po Azkabanie. W końcu od dawna była... hm, śmierciożerczynią, nie? Ulubiona scena z Helenką to właśnie Bellcepcja, którą zresztą opisałam.
      Oj tam oj. No nie poznałam, bo to fanart jest, a nie jakieś konkretne zdjęcie! A że Fleur jest fajna, to ja zawsze wiedziałam ^^ A czepiać się czepiam, no pewnie! A myślisz, że po co ja tu jestem? XD
      Nooo, wiem, że paskudny. Aż ci zdjęcie na fejsbuku wyślę z tym cytatem :<
      Pewnie, że się zachwyca <3
      No właśnie. Mówię, specjalny artykuł na temat Umbridge czytałam. A obrazek niszczy psychikę, fakt. Ale czego się spodziewać po internetach? xD

      Usuń
  6. Avio, chciałam się zapytać, kiedy mniej więcej oddasz moje zamówienie. Nie żebym Cię popędzała, po prostu sam czas oczekiwania dla zamawiającego to mordęga :D Dlatego byłabym Ci wdzięczna gdybyś określiła czas oddania. Wiem, że wena to zając i szybko zwiewa, ale nawet jeśli będę musiała czekać miesiąc, to nic się nie stanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!
    Lumos
    Szabloniarka: Avia Tinar
    Adres bloga: http://adrianna-ocalic-istnienia.blogspot.com
    Kontakt: seleneneomajni@gmail.com
    Zdjęcia:
    Jennifer Lawrence
    http://th00.deviantart.net/fs71/PRE/i/2014/202/c/e/katniss_everdeen_by_amandatolleson-d7rixi2.png
    Wilk:
    http://www.3d-hdwallpaper.com/bulk_images/desktop-black-and-white-wolf-images.jpg
    Zmieniacz czasu:
    http://img2.stylowi.pl//images/items/xl/201301/stylowi_pl_ksiazka_zmieniacz-czasu-harry-potter_2984216.jpg
    Księżyc:
    http://static.twojapogoda.pl/2012/08/image1_14.png
    Las/drzewa:
    http://fc01.deviantart.net/fs23/f/2007/340/5/0/the_fog__by_emmyshotgun.jpg
    Kolorystyka: Czerń i biel
    Napis/cytat: ,,Los dał ludziom odwagę znoszenia cierpień"
    Koncepcja: Układ trójkolumnowy, otwarty. Szablon ma być mroczny.
    Chciałabym, aby zdjęcie Jennifer było z lewej strony, natomiast zdjęcie wilka z prawej strony, a nad nimi wisiał księżyc. Na dole pomiędzy nimi cytat: ,,Los dał ludziom odwagę znoszenia cierpień." Napisane dużymi, czarnymi lub białymi literami. W prawym dolnym roku był Zmieniacz Czasu. Za wilkiem mroczne drzewa i za dziewczyną także. Jeśli chcesz możesz dodać też inne kolory. Grunt, żeby ładnie wyglądał ;)
    Bardzo mi zależy, żebyś wykonała ten szablon, bo już od kilku miesięcy próbowałam na różnych szabloniarniach składać zamówienia, jednak za każdym razem kończyło się to porażką. Byłabym wdzięczna za rozpatrzenie mojej prośby ;)
    Selene Neomajni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em... Avu nie przyjmuje zamówień.

      Usuń
    2. W takim razie... niech będzie MrsLogan.
      O ile przyjmuje.
      Selene Neomajni

      Usuń
    3. Tak przyjmuję. Biorę zamówienie. ;3 Postaram się go zrobić najszybciej jak potrafię. :D

      Usuń
  8. Wszystkie, co do jednego, mi się podobają. Nie umiem wybrać, który najbardziej :c Chociaż Bella podbiła moje serce (mimo tego, że Syriusz przez nią zginął), to i tak ją uwielbiam. ♥ Bliźniaki, huh, bliźniaki! Nagłówki z Potterem tez przecudne, a Ben na nagłówku po prostu agshag ♥
    Poza tym Dumbledore w zajebistych pończkoszkach... HUH, te nogi! </3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te cudne, zgrabne nogi! Nic tylko paczać.

      Dzięki za komplementy. :D

      Usuń
  9. Po dniach walki z internetem, laptopem i uzależnieniem od Team Fortress 2, OTO JA!
    Nie wiem skąd plotka że nie żyję, chociaż aktualnie spędzam całe dnie na grze w TF2 (tak od rana do nocy) a to jest stan bardzo podobny do śmierci .3. Ale I'm back, i na sobocie będę, jak bór da i nie zapomnę .-.
    Ah. No tak. Szablony! :D
    Avia, jak dziwnie widzieć szablony od Ciebie tak często :D Noi, coby nie szczędzić komplementów - jak wspaniale!
    W 14646 bardzo podoba mi się szablon w sensie csssowym (cssssssssss) ale nagłówek już nie za bardzo. Przez te tegesśmeges z gwiazdkami z boku. Bo bardzo zabawnie się na gościa patrzy, jak się tak opiera z drugiej strony nagłówka. Żeby tylko nie przelazł na drugą stronę .3.
    Erenae, mam silne wrażenie, że się nie znamy.
    Albo jestem bardzo niedoinformowana o czyjejś zmianie nicku, ale chyba nieee....
    W każdym razie. Nie lubię za bardzo oceniać samych nagłówków, ale co poradzić. I powiem szczerze. Boli mnie. Może nie był by zły, właściwie to całkiem normalny i spoko, ale jego kolory i/lub układ oraz/lub moja wada wzroku czy cośkolwiek innego sprawiają, że oczy mi drgają jak przy patrzeniu na te dziwaczne "trójwymiarowe" obrazki, czy tam magnesy, że jak spojrzysz pod innym kontem to obrazek się rusza, albo zmienia. You get me?
    Także nie jestem w stanie nawet się przyjrzeć bo mi oko odjeżdża. .3.
    1466 łohoho, ja również kocham Bellę, a w takim wydaniu to nawet podwójnie. Ładnie Wam wyszła wspólna praca. Nagłówek jest miodny. A właściwie wręcz przeciwnie, bo Bela miodna nie jest, tylko wybuchowa i właśnie tak wybuchowo wygląda to przez te poszarpane tekstury (przepraszam, spędzam dnie przed kompem, moje słownictwo umiera gdzieś o 12.-.) No i kocham "boo... guess who";3 No i cóż, świetny i pasujący css :> Jakoś zaskakująco jaram się tymi cieniami wokół głównej kolumny, dzięki nim wygląda to jeszcze lepiej. I to jest *miota się jeszcze między tym a 1467*... faworyt tej notki. Tak. Macie ty serducho <3
    1467. Rajne :3 Ten szablon nie jest moim faworytem ze względu na tekstury w nagłówku. Te białe romby wycinankowe. Są zbyt wyraźne i jest ich zbyt dużo i ta ducho-foremna pani jest przez nie bardzo przytłoczona. Css prosty, ale w jak najlepszym porządku, no i podobają mi się te martwe kolory, noaleno.
    1468 jest świetny. Pani Logan, gratulacje, całuję rączki. Jeszcze z gifem! W takim pstrokatym (w dobrym mimo wszystko sensie) stylu gify są cudne, W innych też, ale do tego trzeba odpowiednich gifów i... dobra, zapędzam się. Ładny szablon, ale ja nie przepadam za takimi dlatego nie ulubieniec. Ale powtarzam, świetna robota, no i są braciszki, a co jak co, braciszki akurat te, to uwielbiam. I kocham ten herb.
    1469. Więzień Azkabanu oczywiście, aż tak stara to nie jestem:D w każdym razie, nagłówek fajny pod względem technicznym (cytat właśnie, ten Harry obramowany) ale kolory mi się nie podobają. Ten pomarańczerwony jest zbyt żarówiasty jak dla mnie.
    No i to by było na tyle, trochę walę laptopem o ścianę, bo już jest nowy post, ale co zrobić.
    Co do komiksu. Kocham Flocci i wszystkie jej dzieła, ale polskie tłumaczenia są niepotrzebnie "wulgarne" i niszczą cały fun moim zdaniem ;C
    buziaki piżmaki
    Kraken

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć bardzo podobają mi się te szablony i nagłówki .
    Mam pytanie - czy robicie szablony na zamówienie ?
    Jeśli tak prosiłabym o kontakt czy to tutaj w komentarzu czy w e-mailu : jedynawswoimrodzaju2003@gmail.com . Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń