g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

10.08.2015

[1470] We met with a goodbye kiss

Witam się z wami po raz ostatni. Tak, to moja pożegnalna notka. Jak widzicie w zakładce "ekipa" nie ma mnie już od jakiegoś czasu, więc czas oficjalnie napisać "żegnajcie". 
Zanim nadejdzie część podziękowań mam dla was ostatni szablon, wykonany na zamówienie i zarazem mój ostatni szablon dla bloga.

Szablon 1470
Mam nadzieję, że się spodoba ;)

A teraz chciałabym podziękować całej ekipie, która jest i która była za mojej kadencji. Dziękuję Invisible za namówienie mnie do przyłączenia się do szabloniarni, dziękuję Jill za przyjęcie mnie oraz reszcie dziewczyn za wsparcie duchowe w trudnych początkach. Dziękuję za to owocne półtora roku!
Dziękuję także wam, drodzy czytelnicy, za to, że byliście, oglądaliście, komentowaliście moje kombinowania z css'em. Tak jak brzmi cytat na gifie "I hope someday that we will meet again" <3. Dziękuję, kochani! Buziaki, trzymajcie się i żegnajcie ;**

5 komentarzy:

  1. Naprawdę szkoda, że opuszczasz Zaczarowane, bardzo lubię twoje prace.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIEEEEE DLACZEGO :'C Kurcze, Twoje prace byly naprawde piekne <3 Dziekujemy tez Tobie za wytrwalosc i za cudowne szablony, pozdrawiam! :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, naprawdę szkoda, bo według mnie odwaliłaś kawał dobrej roboty :) Twoje szablony były jednymi z najpiękniejszych na blogosferze.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę! To ja sobie kulturalnie wchodzę na ZS by sprawdzić, czy Avu odpisała mi na komentarz, a tu proszę - kolejna notka! No cudownie, bardzo cudownie... ^ ^
    Hm, co do Lanki, to lubię dwa jej utwory. Born to Die oraz Young and Beautiful. Na tym kończy się moja znajomość tej wokalistki.
    Eeeej... ALE NIE TAKIEJ NOTKI OCZEKIWAŁAM! No co ty odpieprzasz, hej?! Jak to pożegnalna? Nie no, takiej opcji to ja nie przewiduję ;-; Ale... ale dlaczego właściwie odchodzisz? Problemy prywatne? Brak czasu? Wypalenie? O cholerę chodzi? :c
    Szablonik 1470 niby taki zwyczajny, klasyczny, a jednak bardzo ładny, urokliwy. Naprawdę ładnie ci wyszedł, tym większa więc szkoda.
    Nie no. Musisz wrócić. Mało to szabloniarek odchodziło, by potem znowu tu wrócić? ZS jest uzależniające 8) Więc... ja się nie żegnam. Przynajmniej nie tak "na zawsze". Do zobaczyska, panna, na pewno jeszcze kiedyś się na siebie natkniemy! Tymczasem powodzenia we wszystkim, co cię spotka, powodzenia! ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Paskuda.
    Nie dość, że zsuwasz post który przed sekundą skomentowałam to jeszcze ODCHODZISZ!
    StrayHeart no :c Co się stało? Bo jak ktoś ci to podszepnął to znam przynajmniej dwie osoby, które go stłuką.
    I Lana, żeby było smutniej :c
    Ja może zbyt jej nie lubię, ale mój tata swego czasu puszczał ją w domu na cały regulator to mi jej teraz smętny głos nuci ._.
    I jeszcze szablon ładny kurde. No jasne.
    Nie pasuje mi w nim co prawda, oprócz tego trawkowego leżenia, które wyglądać już zawsze będzie jak to z Gwiazd Naszych Wina (fuj, fuj fuj) to to, że cytat jest odwrócony. W sensie, sugeruje, że "real" jest przed "you love me(...)" Podejrzewam, że chciałaś zrobić to tak, żeby tekst bliżej był osoby, która go wypowiedziała, ale to bardzo dezorientujące i strasznie psuje mi harmonię. I nagłówek mógłby być bardziej wygumkowany u dołu, o.
    Ale szablon mimo wszystko prześliczny, i piękny css, kocham go.
    Wróć tu, zanim będzie Cię zbytnio brakować :c
    Nie ładnie no
    Ale powodzenia i oby do zobaczenia .3,

    OdpowiedzUsuń