g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

22.08.2015

[1474-1476] I see you villain!


 Lito z Sense8. Faith kocha i uwielbia ten serial ♥

Z przykrością informujemy, że w dzisiejszej notce zawieje biedą. 3 szablony! 3! Ale łepki do góry, pyśki! Raz pod wozem raz nad wozem czy jakoś tak :) Z o wiele większym żalem musimy przyznać, że to przedostatnia wakacyjna sobota dla naszych licealistek, bo studenciaki się jeszcze poleniuchują :c c:

Faith
Aloha pingwinki! Upały, upały i po upałach :c Teraz tylko bluzy zakładać :c Moje małe serducho przepełnia rozpacz, bo koniec lata :c I nie tylko lata jako przerwy wakacyjnej, ale też lata jako pory roku :c Dzisiaj 2 szablony, 2 zamówienia. 

Szablon 1474
Zamówienie dla Atramaj
Marzyło mi się coś z HP ♥ Nagłówek mi się podoba, z kodami na początku miała problem, a potem jakoś poszło i jest supcio :)

Szablon 1475
Zamówienie dla Annie Lynch
Coś mi to nie gra :c
Oba zamówienia prześlę na pocztę, ponieważ zamawiające nie wyraziły zgody na użycie ich szablonów na innych blogach. Prace zostaną udostępnione, kiedy znikną z blogów.
Przyjmuje zamówienia spod ostatniej notki od: 
Znieważona (będę musiała zmienić zdjęcia)

Silence & Avia
Szablon 1476
http://avia-tinar.deviantart.com/art/Magic-green-555411660
Nagłówek: Silence
CSS&HTML: Avia Tinar

Avu pewnie w tym czasie szalaja się gdzieś po Frankfurcie. 
Silence zrobiła piękny nagłówek, nie?
Cześć Meth!


See ya!
(Czuje się taka ważna - otwieram, zamykam i publikuję notkę. W dodatku wybrałam gif i tytuł ♥/F.)

11 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się pierwszy
    Drugi też super. Ta kolorystyka. Tak nagłówek super

    OdpowiedzUsuń
  2. PISZĘ TEN KOMENTARZ DRUGI RAZ! NO MNIE ZARAZ SZLAG TRAFI! A KOŃCZYŁAM KOMENTOWAĆ OSTATNI SZABLON!
    Wiecie co? Albo nie, później to napiszę. Po kolei…
    No to jeszcze raz. Więc powiem, a raczej napiszę, że nie mam pojęcia, co to jest za serial i nie ma żadnej szansy na to, żebym kiedykolwiek ten serial obejrzała, chociażby dlatego, że od dobrych kilku miesięcy zabieram się za oglądanie Wikingów, niemniej gify bardzo fajne :D
    No, faktycznie bieda, poza tym ktoś tu o sobótce zapomniał, a niezaprzeczalne to właśnie sobotę dzisiaj mamy, ale wrócę do tego, co miałam napisać wcześniej — chwała Niebieskiemu, że jest tak mało szablonów, bo jakbym od nowa miała komentować ich z siedem, to bym chyba wyszła z siebie i stanęła w Chinach, no jak kota kocham. Więc zdecydowanie wybaczam! Poza tym nawet jeden jest dobry, nie wspominając o trzech!
    HEHEHEHHEHEHEHHEHEHHEHE, STUDENCI POZDRAWIAJĄ!!! <3
    Cześć, Fejf!
    Jak to po upałach? To ja mieszkam nad morzem i ciągle jest w cholerę ciepło, ciągle marzę o zimie (chociaż ja w sumie cały rok o niej marzę), a ty mję tu o jakichś bluzach gadasz? Dobrze ty się czujesz? To gdzie ty mieszkasz? Czekaj, wiem! W okolicach Suwałk! Zgadłam, prawda? 8) No, ale mniejsza. Szablony, szablony!
    1474 — Meh, Dramione. To najpopularniejszy potterowski parring i dlatego właśnie za bardzo za nim nie przepadam, bo jest pieprzone wszędzie. No, ale jakiś tam urok w sobie ma, poza tym szablon tak czy siak jest naprawdę uroczy! Wprawdzie dobrze by było, żeby po bokach nagłówka coś dać, bo jest tam dosyć pustawo, ale i tak jest ładnie ^ ^ No i jeden cytat, wooow! Ale te żółte ramki są absolutnie świetne :D No i kolumny też bardzo ładnie wyglądają, a mam tu głównie na myśli to, że wingety nie są od siebie niczym oddzielone, w sensie żadną linią czy czymś podobnym. Jest miedzy nimi tylko pusta przestrzeń. Serio ładnie to wygląda c: Więc ogólnie szablonik śliczny c:
    1475 — Borze Liściasty, co ci tu nie pasuje?! To nawet mi absolutnie WSZYSTKO pasuje, bo uważam, że ten szablon jest jeszcze lepszy, niż poprzedni! Jest serio piękny! Wreszcie mamy tło, które ma jakiekolwiek wzoru, które nie jest nudnie jednolite! Ta czerwień jest przepiękna i aż mi jeszcze bardziej tęskno za jesienią! Nawet dwa cytaty wybaczę, bo w sumie wyglądają naprawdę dobrze! Ale to chyba dlatego, że oba zawierają jakieś słowo wyróżnione ozdobną czcionką. Tak czy siak… KOCHAM TEN SZABLON! <3
    Cześć, Avu! I Sajlens, niech ci też będzie. No no, cóż za ciekawa współpraca! Sprawdźmy więc efekty!
    1476 — Hmmm… Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy? Zbyt kolorowa Emma. Chodzi mi o nasycenie kolorów, jest moim zdaniem aż za duże. A i Emma jakoś dziwnie na tych zdjęciach wyszła. Aczkolwiek ogólnie nagłówek jest niezły, bo jest mnóstwo… wszystkiego, a takie to ja bardzo lubię :D Fajnie wyglądający cytat :D Tak mi się przypomniało, że Jill była mistrzem w ich dopasowywaniu. Meh, naprawdę szkoda, że już tu nie rządzi :< Tak czy sak rozczarowujące nieco jest to, że… kolumny są takie najzwyklejsze w świecie. Do tego jednolite tło i to wszędzie z wyjątkiem nagłówka, a wielka szkoda. Tyle tylko, że karty są na samej górze i to wygląda naprawdę fajnie. No ale generalnie średniawy ten szablon według mnie :< Ale to moja opinia, tylko moja i tylko opinia.
    No nic, tyle ode mnie! Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw widzicie? Ja nawet notkę z tylko trzema szablonami potrafię rozciągnąć na jeden wielki komentarz 8)

      Usuń
    2. Och, Meth ♥ Aż mi się ciepło na serduszko zrobiło ♥ Czy to dziwne, że zazwyczaj te szablony, z których nie jestem do końca zadowolona, innym podobają się najbardziej? XD I nie, nie mieszkam w okolicy Suwałk, a w lubelskim i zazdroszczę, że mieszkasz nad morzem ;-; ♥ Po prostu temperatura spadła do tego stopnia, że któregoś pięknego dnia przy 23 stopniach i ładnym słońcu nałożyłam bluzę, bo było mi chłodno XD

      Usuń
  3. Bardzo śliczne szablony! :)
    Najbardziej spodobał mi się ten ostatni, z Emmą Watson.
    Ale i pierwszy jest niczego sobie, pomimo tego, że nie przepadam za Dramione :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aye, zakochałam się w każdym z osobna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww ♥ Zobaczymy, co będzie w najbliższą sobotę ;)

      Usuń
  5. Dziękuję za szablon, jestem bardzo zadowolona z efektów ;). Mi wszystko pasuje. Kolorystyka, tło i nieprzesadzone dodatki... świetne! Co do nagłówka, jestem w nim oficjalnie zakochana. Podoba mi się też spójność całości, mam nawet wrażenie, że czcionka pasuje do ramek... Naprawdę, wyszło cudownie i myślę, że nie masz powodów do zmartwień. Nawet moja siostra, która krytykuje wszystko i wszystkich dookoła, powiedziała, że jej się podoba.
    Jeszcze raz dzięki! :)
    XOXO, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? No to bardzo się cieszę! Teraz weszłam na Twojego bloga i faktycznie wygląda super :D

      Usuń