g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

24.08.2015

[1477-1479] So... You can throw me to the wolves. Tomorrow I will come back

 *bmth nie odpuszczę.*
 Witam po... tak bardzo strasznie długim czasie. Pamiętacie mnie jeszcze? Tak, tak... Ja jeszcze żyję. Lekko odmieniona, ale żyję.
  Hym, hym... Co się u mnie działo? Wyszłam z gimbazy i przede mną LO (czego się boję.), prawie całe wakacje pracowałam na laptopa... Jeśli chodzi o rok szkolny, to mój stary komp zdążył się popsuć na 3 miesiące, zanim coś się dało z nim zrobić. Co chwilę coś się działo, a nawet jeśli nie, to trudno powiedzieć, dlaczego nie zrobiłam czegokolwiek wcześniej. Ale już jestem. Laptop jeszcze nie kupiony, aczkolwiek szablony porobione. Może tym razem nie ma Oliego, ale nie myślcie sobie, że go już w ogóle nie będzie.
Właśnie, co do szablonów - lekko się różnią od moich poprzednich, prawda? Jeśli widzieliście mojego prywaciaka, który jest teraz w fazie przeróbek, to wiecie, że coś się ze mną stało i mój styl ewoluował xD Choćbym chciała, nie daję rady znowu robić typowo szablonowych nagłówków, dlatego jedynym rozwiązaniem dla mnie jest minimalizm, który i tak kocham. Poniższe szablony są dosyć proste *kocham cię, Tyler. Inspirowałam się twoimi instrukcjami, dziękuję z całego serducha!*, ale z zamówieniami zamierzam poszaleć i pokombinować. Prace są teraz dodawane na moim nowym DA.

Szablon 1477
 Po prostu... Kocham. Chyba jeszcze nigdy nie byłam z czegoś zadowolona tak bardzo, jak z tego szablonu. To dziwne! ♥

Szablon 1478
Tak... Dużo Larry'ego. Ale coś czuję, że w następnym poście mi się odwidzi tyle słodkości. Jak nie ta Victim...  

Szablon 1479
Miałam problemy z menu, ale... Olly. Gdybym tylko mogła, ten szablon stałby na piedestale gdzieś w moim pokoju.
Cóż, to tyle. Zauważyłam słabą jakość screenów... O.o To się polepszy, jak już będzie nowy sprzęcik.
Przyjmę jedno zamówienie 
Zobaczymy, jak zareagujecie ;)

No to... Do zobaczyska!
Miło było wrócić ;)

22 komentarze:

  1. Gif z początku posta po prostu bajeczny. ;3
    Szablony dopięte na ostatni guzik. Nic tylko brać i pobierać! :3
    Ten pierwszy podoba mi się najbardziej, ale trzeci mocno z nim walczył o to pierwsze miejsce. :D
    Spisałaś się na medal. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociaczku, gdybyś ty mi tylko tak na co dzień pisała... :p Dziękuję ♥

      Usuń
    2. Zapomniałam dodać, że ten... pierwsza!

      Usuń
  2. Wszystkie mi się podobają, ale pierwszy jak dla mnie wygrał ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. tak a propos tytułu posta - Bring Me The Horizon niedługo wypuszcza nową płytę! tylko ja nie mogę się doczekać? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wiem. Irytuje mnie, a jednocześnie to jest po prostu świetne z ich strony, że publikują nowe pieśni co trzy tygodnie na YT. Mam aktualnie załamkę, bo na tym starym złomie nie mogę odsłuchać True Friends ._.
      BMTH się zmienili, Oli się zmienił, ale nie zamierzam ich za to hejtować. Pokochałam nową płytę i tak bardzo kocham ich za to, co ze mną robią, i jaki mają dla nas przekaz ♥

      Usuń
    2. Mam pytanie... Czy mogę zamówić szablon? :/

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co się postarałaś, Vic!
    Pierwszy szablon mega. <3 Chociaż nie moje klimaty jeśli chodzi o 1D. ;----;
    Drugi też fajny, ale trzeci.. <3 Ta zieleń! Jestem na tak. :D
    Napisałabym, że witam w nowych progach, ale przecież już tu tworzyłaś. :3
    Weny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. No jasne, że pamiętamy! Odmieniona... to znaczy? Rozwiń, panna, rozwiń to pojęcie!
    Owwwww, LO, jeden z lepszych okresów w moim życiu, serio! Nawet nie wiesz, jak bardzo bym chciała cofnąć się do I liceum :3 Było mi tam cudownie i tam właśnie poznałam swoją najlepszą przyjaciółkę. Meh, generalnie wspaniała rzecz! Ale wiadomo, nowa szkoła, nowi ludzie, niby jest się co bać. Ale ja podchodziłam do tego z radosną ekscytacją i tobie też to zalecam ^ ^
    Gdzie pracowałaś? Jak na laptopa, to szczytny cel :D
    To dobrze, że twój styl ewoluował. Jeszcze nie wiem, jak, bo dopiero komentuję wstęp, a szablony są niżej ( xD ), no ale generalnie rzecz w tym, że jeśli twórca stoi w miejscu, to raczej kiepsko o nim świadczy, prawda? Btw „Jeśli widzieliście mojego prywaciaka…” — niepotrzebnie go podlinkowałaś, skoro wstęp jest tylko dla zaproszonych xd
    Hmmm… styl ewoluował. I przez to jest więcej minimalizmu. OOOO NIE, TO JEDNAK NIE POLUBIĘ TEJ TWOJEJ EWOLUCJI!
    Ej, co to za dziki podgląd? :<
    1477 — No nie, ja serio nienawidzę minimalizmu :< I jak takie coś komentować? Szablon jest ładny, bardzo dobrze wykonany, no ale nie lubię, no po prostu nie lubię :< Poza tym tu nawet nie ma zbyt wiele elementów, które można skomentować — ot, sama czerń i biel. I tyle.
    Szablony 1478 i 1479 są praktycznie takie same, więc by poznać komentarz na ich temat, patrz wyżej.
    Nooo… każdy chyba na ZS zna moje podejście do szablonów minimalistycznych, prawda? Wybacz mi więc ten komentarz—nie komentarz, ale inaczej się z mojej strony nie da. No od zawsze nienawidzę minimalizmu i nic na to nie poradzę.
    Tyle ode mnie. Czekam na kolejne szablony i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups.
      Bo widzisz... Ja naprawdę inaczej nie potrafię @.@ Mogę się kiedyś tam postarać, ale wiesz... Podlinkowałam, bo jakby ktoś tam kiedyś zaglądał.. xD Jutro będzie otwarty, nowa notka itd. skończyłam.
      Pracowałam w szklarniach. Ugh. A LO się obawiam, bo po prostu nie lubię ludzi z mojego miasta ;) No ale trudno, trzeba przeżyć. Za nie-radę dziękuję tak czy inaczej - znam to xD Dobrym przykładem są moje niewywiadziki na katalogu :d
      O, i miło, że czekasz na kolejne, mimo że ich nie lubisz. Poświęcenie ;-; W takim razie mogę jeszcze raz spróbować.

      Usuń
  8. Pierwszy szablon to życie >>>>>>>> :3

    Zamówienie:
    Hasło: Lumos
    Adres: http://poland-needs-one-direction.blogspot.com/
    E-mai: poland-needs-onedirection@o2.pl
    Koncepcja: Miałoby się znaleźć One Direction, najlepiej z 2015 roku (może być bez Zayna). Układ jest mi obojętny, ale zależałoby mi na może dwóch paskach na gadżety. Lub może fajnie by było jakby nagłówek był z boku, a obok nagłówka byłoby menu i jakaś rubryka na tekst np. do aktualności. Nie wiem sama :D Chciałabym żeby znalazł się napis ''Poland Needs One Direction''. Możesz pobawić się kodami css i porobić różne kombinacje w wyglądzie (chodzi mi o to, że zakładki mogą wyświetlać się po najechaniu na coś itp.) Nie mam ogólnej wizji szablonu, więc liczę na twoją pomysłowość :)) Stocki jakich możesz użyć, mogą przedstawwiać Londyn i coś związanego z Polską. Może być polska flaga i flaga UK.Może pojawić sie motyw z jakiegoś koncertu. Mam za dużo pomysłow, więc liczę na ciebie :D

    Bardzo zależy mi na zamówieniu, bo mojego bloga odwiedza coraz więcej osób, a nadal nie wygląda tak jak bym chciała :/
    Z góry dziekuję za przyjęcie, życzę miłej końcówki wakacji oraz powodzenia w LO! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać kolorystyki, chciałabym coś jasnego :)

      Usuń
    2. Przyjmuję!
      Dogadamy się na gg ;)

      Usuń
    3. Ojejku, naprawdę nie wiesz jak się cieszę :D Niestety nie mam gg, mam najwyżej e-maila oraz tt @suuunschine :/

      Usuń
    4. Nie mogę znaleźć do ciebie kontaktu, dlatego napiszę ci tutaj, że przepraszam, ale anuluję moje zamówienie. Nie chodzi o to, że zamówiłam szablon na innym blogu, ale po prostu mój blog nie będzie już używany. Bardzo cię przepraszam i mam nadzieję, że nie zaczęłaś jeszcze robić tego szablonu :<

      Usuń
  9. BMTH :3 Jakąś tam wielką fanką nie jestem, ale niektóre kawałki uwielbiam.
    Co do szablonów, to chyba wszystkie mi się podobały XD Kolorystycznie, układ itd, wszystko. Niestety co do nagłówków się nie wypowiem D:
    PS Wiedziałam, że Theo Raeken jest walnięty. Dopiero obejrzeć odcinek z poprzedniego tygodnia, co za strata >.<

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwierz mi, że w liceum nie jest tak źle. Do LO chodzę do innego miasta, więc to może też ma jakieś znaczenie, ale w klasie mam osoby, z którymi mam naprawdę dobry kontakt. Ja nie mam w zwyczaju się stresować, więc to pewnie też odegrało ważna rolę, tak samo jak to, że poszłam do szkoły, do której chciałam i mimo, że boli mnie koniec wakacji to nie odczuwam tego tak boleśnie jak przed powrotem do gimnazjum :D Czymamy za ciebie kciuki ♥ Teraz szablony - pierwszy wygrywa notkę, a ostatni ma śliczny zielone elementy! Emergency na chacie zwróciła uwagę na tytuł notki - nie powinno być przypadkiem wolves? O, i teraz zauważyłam też tomorrow. Przez dwa r, a nie m ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez moje okulary. A właściwie ich brak. Ja bym nigdy takich błędów nie zrobiła ;-; Niestety pisałam wczoraj na oślep xD
      Ale dziękuję. Jeśli chodzi o LO, mam w zwyczaju się stresować, co nie jest dobre.

      Usuń
    2. Mogę zamówić szablon? 😘😘😁😁😁

      Usuń