g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

29.08.2015

[1480-1485] Beach party


Kto nie przegapił wczoraj HP?/F.

W końcu nadeszła ostatnia sobota sierpnia :c A co do zaczarowanej soboty... W tym tygodniu tylko otworzymy, a Wy będziecie bawić się sami! :D Przepraszamy, ale każdy jest zarobiony, ale Avu obiecuje, że następna na pewno już będzie! 
Chcemy również podziękować za wszystkie głosy oddane w sondzie, nie tylko za te oddane na nasze szabloniarki, ale za wszystkie!

Avia
Szablon 1480
http://avia-tinar.deviantart.com/art/Smile-556952541


Miki 
Hej, jestem Miki, czyli nowa stażystka. :) Może niektórzy znają mnie z innych blogów graficznych (a może niektórzy nie...), ale postanowiłam zgłosić się do Zaczarowanych.

Szablon 1481
http://pre09.deviantart.net/007b/th/pre/f/2015/241/b/e/1481__treasure_by_mikinnou-d97lgu8.png 

Szablon 1482
http://pre05.deviantart.net/a253/th/pre/f/2015/241/3/0/1482__emma_watson_by_mikinnou-d97lgx6.png

Życzcie mi powodzenia w przechodzeniu stażu. :)

Erenae
Szablon 1483

Erenae & MrsLogan
 Szablon 1484
http://fav.me/d97m163


MrsLogan
Hejka. Jak się macie. :3 Już we wtorek początek szkoły. Wyprawka kupiona? Cóż rozpoczynam swoją naukę w liceum i mam nadzieję, że będzie tam fajnie. Jak ktoś nie zajrzał na załogę ta tam jest już od ponad
tygodnia moja podstrona. Możecie tam zajrzeć.

Zamówienie dla Selene Neomajni nr 1485
http://fav.me/d97m26k

 
GRUPA NA FB

Śpieszmy się kochać wakacje, bo tak szybko odchodzą :c

18 komentarzy:

  1. Pozwolę sobie pobrać Avię - pierwszy szablon.

    W ogóle to zastanawiam się nad zamówieniem szablonu. Nie mam jednak żadnych sprecyzowanych chęci, więc mam pytanie, czy następnym razem dałabyś radę stworzyć coś z widokiem miasta? konkretnie Sydney? chętnie zobaczę też twoje prace z jakimiś widokami, krajoobrazami.
    Poizdro!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj jeszcze regulamin.

      I dzięki za propozycje! Postaram się zrobić coś z krajobrazami.

      Usuń
  2. Aaaach, ostatnia sobota sierpnia ;3 Ja zaś komentuję w ostatni DZIEŃ sierpnia: wcześniej się nie dało, bo… bo tak. Tak czy owak, jestem niezwykle rada z faktu, że lato zmierza ku końcowi, ponieważ nie za bardzo przepadam za tą porą roku. A wrzesień to już prawie jesień, tym bardziej, że według telewizyjnej pogody, ten wrzesień ma być zimny i mokry. OWWWWW, CUDOWNIE! <3
    Sonda sondą… a kto w kocu wygrał?
    Cześć, Avu!
    1480 — wow, jak tu tak… dyskotekowo! To przez te śmieszne kolorowe linie. Ej, serio, co tu tak imprezowo? Jeszcze ta przeszczęśliwa pani… XD Fajne kody. Tak trochę schizowo tu xD Ale jest okej, mimo że to w ogóle nie moje klimaty ;p
    Czeeeeeść, Miki! Wtamy uprzejmie w pieprzniętej załodze ZS! No cóż, ja do załogi nie należę, ale po kilku notkach zacznie kojarzyć mój nick, gwarantuję ci to. Ja cię niestety nie znam, gdyż prócz Zaczarowanych nie ogarniam żadnych innych blogów graficznych. No cóż, trudno. Tak czy siak życzę ci dłuuugiej i owocnej pracy na Zaczarowanych i żebyś czasem zbyt szybko tu nie ześwirowała!
    1481 — łohoho, zaczynasz od tematyki potterowskiej, już masz u mnie plusa! Kolejny plus za karty na górze, bo strasznie mi się taki motyw podoba. Strasznie podoba mi się nagłówek, chociaż cytatów to ty tam za dużo napieprzyłaś: wystarczył ten jeden na górze po prawej. Ale i tak jest nieźle. Kolorystyka ładniutka, kolumna w sumie taka zwyczajna, ale akurat w tym pozytywnym znaczeniu, więc spoko. Generalnie debiut jak najbardziej udany :D
    1482 — NO I ZNOWU POTTER! OWWWW :3 Nie lubię minimalizmu, a tu, bądźmy szczerzy, wiele się nie dzieje, a jednak ten szablon bardzo mi się podoba! Ciekawy dobór kolorów, ładne kody, śliczne podstrony i te kółeeecka z datą i autorem :D Nie no, mało coś napisałam, ale to chyba właśnie dlatego, że trochę minimalizmem trąci. A jednak ten szablon jest nawet jeszcze lepszy od poprzedniego :3
    Tak, zdecydowanie życzę ci powodzenia, bo podbiłaś moje małe, czarne serduszko Potterem!
    Cześć, Ereeeeewkfvhfhdk. Erenae. Okej.
    1483 — meh, tylko nagłówek. Jak ja nie lubię komentować samych nagłówków! Bo co ja mam niby o nich napisać? „Ładny, śliczny, przepiękny”? No bo, fakt faktem, tak właśnie jest — tam jest pełno wszystkiego, jak to ja mówię, co bardzo mi się podoba. No ale cóż tu więcej rzec?
    Ouuu, jaka współpraca! Ostatnio takie wspólne szabloniki pojawiają się tu coraz częściej. Kiedyś wiodła w tym prym Silence, która wpieprzała się dosłownie wszędzie XD
    1484 — wow, jest ciekawie, jest naprawdę w cholerę ciekawie! Nagłówek jest świetny, podoba mi się ta zabawa kolorami. I ta… wstążka? Co to jest? Tak czy siak, też fajne. No i te podstrony w kształcie kółek *____* Meh, jakoś tak nie mam chyba weny na komentowanie, bo wodę leję. W sumie jak zawsze, ale teraz jakoś tak mało tekstu mi wychodzi. Trudno. Ten niebieski, czerwony i szary… dziwne połączenie XD
    1485 — Cześć, MrsLogan! HEEEEEHEHEHEHEHHEE, KTO ZACZYNA SZKOŁĘ, TEN ZACZYN — studenci pozdrawiają. Owww, liceum! Mówiłam ci już, co na ten temat sądzę :3 Ojeeeeeeei, jaki przepiękny nagłówek! No i jest mroczno, co bardzo mi się podoba! Ładniutka ta ramka z podstronami, no i są dwie koluienki! I trzecia wielka po prawej. Ogólnie podoba mi się zamknięcie tego wszystkiego w ramkach. No i kolorki bardzo dobrze dobrane. Meh, co tu dużo mówić — znakomity szablon <3
    E tam, jest jeszcze miesiąc <3 Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh! Meth! zapewne wiesz, że Avu kocha jesień, a jak nie, to już wiesz! Jest również rada z końca lata. Jest stanowczo za gorąco.
      Co do sondy, to nie ma jakiegoś podsumowania czy coś na katalogu, ale możesz sobie wejść w sondę to od razu zobaczysz wyniki.
      Czyżbym w końcu trafiła? Czyżby Ci się podobał? Hallelujah! Pani pochodzi z jednego z moich ulubionych seriali - NCIS. Pojawia się dopiero w 3 sezonie, ale ją uwielbiam! Szablon miał być weselszy i wymuszać lekki uśmiech, ale może i schizować. To też jak najbardziej dobra opcja.
      A co do reszty to napisze tylko, że Zaczarowane maja utalentowanych stażystów! Nie przyjmujemy ludzi bez smykałki do tej branży :D

      I ogólnie dla zasady: Nie narzekaj Meth!

      Usuń
  3. Bardzo śliczne szablon!
    Urzekł mnie pierwszy szablon :)
    I trzeci jest niezwykły :)
    No i czwarty.... nagłówek :)
    Pozdrawiam!
    http://written-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować pięknie! Każdy komentarz nas motywuje! :D

      Usuń
  4. Bardzo piękne szablony! Szczególnie spodobał mi się ten trzeci, coś w moim stylu :) Może zrobicie jakiś szablon z chmurami? Chmury są takie ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Chmury są ładne i takie schizowe. Spróbujemy coś wykombinować.

      Usuń
    2. Oh, to fantastycznie! Bardzo liczę na taki szablon z chmurami! Byłoby fajnie gdyby szablon był przystosowany do opowiadań(wąski). Przydałby mi się ^^

      Usuń
  5. Witam!
    Ja mam takie małe pytanie. Próbowałam wgrać szablon na swojego bloga, ale paczka nie chciała się otworzyć. Czy to są jakieś problemy z programem czy jak? Byłabym wdzięczna za w miarę szybką odpowiedź.
    Selene Neomajni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Odpisałam już w pytaniach.

      Usuń
    2. Dziękuję za pomoc.
      A tak w ogóle. To szablon wyszedł może nie tak jak sobie wyobrażałam, ale nie znaczy to, że mi się nie podoba! Wyszedł... nie znam się zbytnio na szablonach, ale mi się spodobał. Wielkie dzięki MrsLogan! <3
      Selene Neomajni
      PS: Usunęłam button ze strony głównej, ale link szabloniarni jest w zakładce "linki".

      Usuń
    3. Ok. Spoko. :3 Szczerze odnośnie paczki mogłaś napisać do mnie ale już ok.

      Usuń
  6. Ten z Emmą - przepiękny ♥
    Kurczę, zapomniałam o HP! :o Ale cóż, chciało się bawić na Within Temptation blisko sceny, to i z domu trzeba było wcześnie pojechać ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjmujesz jeszcze zamówienia ? :)

    OdpowiedzUsuń