g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

01.09.2015

[1486-1487] I'm still waiting for my Hogwarts letter


1 września. Kolejny rok leci, a ja nadal nie otrzymałam swojego listu do Hogwartu ani innej magicznej szkoły. Pomyłka w papierach? Nie mogą znaleźć adresu? Nie wiem, ale z niecierpliwością wypatruję kogoś w śmiesznej szacie, albo sów w liczbie większej niż zero (jak było to dotychczas) :D
A wy jak tam? W pełnej gotowości do rozpoczęcia roku szkolnego?

Szablon 1486
Zamówienie dla Znieważonej
Jestem zadowolona z nagłówka, kody też fajowskie, ale jak zwykle nie wiem, co z tym tłem :c

Szablon zostanie udostępniony, kiedy zniknie z bloga zamawiającej

Szablon 1487
Nie chciałam dawać jednego szablonu, w dodatku zamówienia, więc raz ciach zrobiłam minimalistyczny z serduszkami. Na standardowych monitorach nie ma tyle tła i wygląda o wiele lepiej :)
Nie przyjmuję zamówień!
Idę wypatrywać swojego listu
Do zobaczyska! 

17 komentarzy:

  1. Co jest, jestem pierwsza? :o Nigdy mi się to nie zdarzyło. A to zły znak, bo normalnie to tu są niemal wyścigi, a ostatnio nawet komentów mniej. Co się dzieje? ;c No dobra, biorę się za oględiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi właśnie też list umknął. To dziwne, nie? …albo w sumie nie, bo ZOSTAŁ MI JESZCZE MIESIĄC, BUHAHAHAHA! Tak, będę się chwaliłam tym w każdym poście aż do października.
      1486 — Łojoj, ale zieloniutko, delikatniusio i wiosennie! A więc zapytam: czy tobie się czasem pory nie popieprzyły? :D WOOOOW, JEDEN CYTAT! No jestem pod wrażeniem normalnie! Czyli co? Da się? Da się! I podoba mi się, że nie ma jednolitego tła. Ogólnie to wszystko jest takie… no delikatne no! Ale podoba mi się, jakimś cudem min się podoba c:
      1487 — FUUUU x1 — MINIMALIZM! :/ FUUUU x2 — SERDUSZA! Już nie lubię tego szablonu. Ogólnie jest super, bardzo ładnie wykonany, ale rozumiesz, mój gust nie potrafi tego zaakceptować.
      Meh. To mój najkrótszy komentarz w historii ZS. Jestem sobą rozczarowana :< Wy mną też, ja wiem :C No nic, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Meth :c ♥ Dziękuję bardzo i tak, to chyba twój najkrótszy komcio w historii XD

      Usuń
    3. Ty też się nie rozpisałaś xD

      Usuń
    4. Szkoła zabiera mi siły :C

      Usuń
  2. Świetne szablony i ta kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie wmawiam co roku, że sowy zgubiły mój adres i jakiś mugol dostał mój list.
    Pierwszy szablon bardzo mi się podoba - lubię zielony. A nagłówek fajny (czy to nie Karen Gillan? :>).
    Drugi mi się też podoba. Lubię minimalizm. :3

    Pozdrawiam i czekam na kolejne notki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że po prostu z jakiegoś powodu nie mogą mnie namierzyć (albo nie chcą). Może jestem jakaś ważna i chcą mnie chronić :D Yep, to Karen. Dziękuję ♥

      Usuń
  4. Studenci Pozdrawiają bo mają wolne do 1go października ! <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne szablony! :)
    Jak na szybki efekt zrobienia szablonu z serduszkami, to naprawdę nieźle^^
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieplusio pozdrawiam (bo już zimno :c) ♥

      Usuń
  6. Karen! ♥ I ten następny, minimalistyczny, także prześliczny! ♥ Kurczę, taki strasznie miły dla oka c:
    JA TO JESTEM W PEŁNEJ GOTOWOŚCI DO WAGARÓW NAJLEPIEJ PRZEZ CAŁY ROK :(( Klaso maturalna, ho hej, witamy, pierwszy dzień, zapowiedziane zadania, pytanie, pytanie, sprawdziany, a gdzie tu miejsce na prawo jazdy ja się pytam? A jakaś taryfa ulgowa dla biednych trzecioklasistów? Pomocy >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w drugiej, ale wolałabym już pisać maturę i wkroczyć do wielkiego świata (nie wiem, co mówię, no nie?). Prawo jazdy ♥ Najgorsze jest to, że w przyszłym roku wchodzą jakieś przepisy o drzewkach nie drzewkach i jakichś dodatkowych egzaminach </3
      Dziękuję i przesyłam pozytywną energię! ♥

      Usuń
  7. Teraz znalazłam czas, żeby skomentować, choć opinię na temat mojego szablonu znasz, hihi.
    Mega mi się mój podoba oczywiście. <3
    Ten drugi troszkę mniej niż ten dla mnie, ale to chyba przed kolor różowy. A pomijając tą barwę, szablon będzie pasował na każdego bloga o pozytywnej tematyce.
    Jutro 3 września, ale ja nadal nie czuję tej szkoły no. Plan jest delikatnie ujmując tragicznietragiczny, a z tym listem to ja nie wiem, sowy coraz bardziej niekompetentne, eh.
    W każdym razie dziękuję za wykonanie zamówienia, tylko kurde nadal nie znalazłam rozwiązania z tym nagłówkiem, aaa ;-;
    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój plan też tragiczny - od wtorku do piątku po 8h </3 Dziękuję za miłe słowa i zaraz będę ogarniać, co jest z tym nagłówkiem ;)

      Usuń