g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

03.09.2015

[1488-1489] Guys Like Potter

 
Czy są tu jacyś inni fani Team Starkid? :)


Hej! W końcu mogę oficjalnie się przedstawić (to tak dla tych, którzy nie widzieli jeszcze postu z ostatniej soboty) - jestem Miki. Nie będę się jakoś nad sobą rozpisywać - jak ktoś chce się czegoś o mnie dowiedzieć, jet moja podstrona po lewej stronie.


Czy to tylko ja mam już zapowiedziane sprawdziany na pierwszy semestr? Nauczyciele postanowili zarezerwować sobie terminy bez większego myślenia czy przerobimy dany materiał. Jej, jak ja kocham szkołę!

Szablon 1488

Ostatnio robię szablony tylko z Harry'ego Pottera i mi to bardzo odpowiada. :D Tak pomyślałam o tych wszystkich blogach z Dramione i zrobiłam z nimi szablon.



Szablon 1489 
 
Przez przypadek wyszedł mi efekt, który wydaje mi się dosyć ciekawy - Dobby i karty zjadają prawą kolumnę. :P Na podglądzie na da nie widać tego za dobrze, dlatego dodałam drugi podgląd. :P 

Szablony potterowskie pewnie jeszcze jakieś będą w moim wykonaniu, ale otwarcie przyjmuje wasze sugestie na dalsze szablony. :)

Nie przyjmuję zamówień.

17 komentarzy:

  1. Oba super, ale ten pierwszy to cudeńko, tak w przyszłym tygodniu najprawdobodobniej

    OdpowiedzUsuń
  2. 1488 - nie spotkałam się jeszcze z kolumną na środku, całkiem ciekawy pomysł, ale jednak umieściłabym ją po prawej stronie, bo tutaj jakoś tak no... średnio mi przypadła. A ogólnie pomijając tą kolumnę, szablon mi się podoba, lubię Dramione.
    1489 - Różowawe elementy, eh. Tu bardzo fajny koncept na "zjadanie" gadżetów, przez podstrony.
    Mi również już zapowiedzieli sprawdziany, a najbliższą kartkówkę mam jutro, z bio, bo pani już dziś zdążyła zacząć materiał. Super:'))
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ja już miałam dzisiaj kartkówkę z fizyki (a to była pierwsza lekcja). Rzucam szkołę i wyjeżdżam zagranicę.

      Właśnie mi też tam coś nie pasowało, ale nie wiedziałam co. teraz kiedy tak myślę, to masz rację. :P
      A różowe dlatego, że w szarości Zgredek taki trochę smętny był. :< A ja nie lubię smętnego Dobby'ego.:<

      Pozdrawiam również. :)

      Usuń
  3. Jak mnie tu dawno nie było…
    Szkoła? Jaka szkoła? Wakacje jeszcze są.

    Szablony dobre, ale mnie nie porywają. Może dlatego, że w pierwszym przez ilość dodatków panuje nieopisany bałagan, a w drugim Zgredek ginie na tle ciemnej kolumny. Pomimo to jednak zdecydowanie bardziej na plus, niż na minus.

    Będę Cię obserwować, a jeżeli zabrzmiało to nie jako jak groźba - miało.

    Meh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i w ogóle to propsy za nowy szablon, mimo że boli mnie brak polskich znaków w czcionce :<

      Za LOTRa i Hobbita kocham.

      Usuń
  4. Oba są świetne, ale w drugim ujęła mnie prostota. Jest cudny! Natomiast świetna koloryzacja pierwszego.
    There will always be guys like Potter! Starkidzi są fantastyczni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #TEAMSTARKID
      To realize tears in your eyes becouse he got her


      Dziękuję. :D <3

      Usuń
  5. Pierwszy jest ciekawy, ale tak dziwnie, bo nie ma ramek przy postach ni nic :D W drugim są super kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, Miki! Przepraszam za spóźnienie w komentowaniu, ale… nie wiem, co. Naprawdę nie wiem, czemu tak się zaniedbałam, ale już to nadrabiam! Szczerzepoweisdziawszy to szkoda, że nie chcesz się rozpisywać, no ale trudno — skoro zostałam do tego zmuszona, to niechaj będzie, zajrzę do zakładki.
    Uwaga, wyłączam swoją skromność: na tej stronie każdy szabloniarzowiec mnie zna, ogólnie bywam tu caaały czas prawie od początków założenia tej stronki, więc zapamiętaj mój nick, bo ciągle się gdzieś tu będzie przewijać mała, denerwująca Meth. Dobra, można włączyć skromność.
    TAK, TYLKO TY MASZ ZAPOWIEDZIANY SPRAWDZIAN NA PIERWSZY SEMESTR! (Wiem, Avu, że wszyscy wiedzą, żem student i dalej mam wakacje, ale obiecywałam, że w każdej notce się będę tym chwalić i was denerwować, więc ten. Btw czeeeeść, Avu!).
    No dobrze, zobaczmy, cóż to za czary się tu dzieją.
    1488 — ostatnio jest tu w cholerę Pottera! Ja się absolutnie nie gniewam, ale serio, przez ostatnich kilka notek przewija się jeden i ten sam motyw. Hmmm… Dramione. Strasznie popularny parring, dlatego za nim nie przepadam. Duuży ten cytat, ci powiem. Bo już miałam napisać, że nawet się nie gniewam, że są aż dwa, ale gdyby były krótsze… bo szczególnie w tym pierwszym wygląda to… średnio. A mogło być tak pięknie! xD Ogólnie ładnie to wygląda, tylko mówię, trochę za dużo tekstu tam. Ale nagłówek jednak jest bardzo ładny! Ładnie wygląda… yyy… reszta. Mam na myśli to, że nie ma żadnej granicy między kolumnami a postem, a te całe autory, daty i komentarze na samej górze wyglądają naprawdę ciekawie. Ogólnie całość jest przyjemna dla oka c:
    1489 — serio ten efekt ze „zjadaną” kolumną wyszedł ci przypadkiem?! Bo jest serio świetny! Ogólnie rzecz biorąc, nienawidzę minimalizmu, ale tutaj, choć tych elementów niedużo, wygląda to naprawdę fajnie c: No i Zgredek :3 Niby róż różem, ale i tak mi się podoba iii… no co ja tu jeszcze mam powiedzieć? Niespodziewanie mi się podoba!
    Tak, szablony potterowskie zawsze spoko ;3
    No nic, to czekam na kolejne szablony od ciebie i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Meth! :D
      W sumie to też nie lubię Dramione, ale tak jakoś stwierdziłam, że zrobię z nimi szablon. I tak po prostu wyszedł. :P Tak, muszę ograniczyć dodawanie tak dużej ilości cytatów. :P
      *skromna Miki mode off*
      Szablon z Dobbym (czy tam Zgredkiem, kto go jak nazywa...) nadal mi się podoba i chyba nie przestanie - lubię szablony minimalistyczne. :P

      Pozdrawiam również. :D

      Usuń
    2. Nie no, pewnie, różnorodna tematyka jest jak najbardziej wskazana, a przecież jakimś cudem jest w cholerę fanów Dramione.
      Tak, musisz ograniczyć odawanie tak dużej ilości cytatów xDDDD
      Tak, szablon z nim jest absolutnie fantastyczny. Lubisz minimalizm? OU NIEEEEEE!!! Ja go nienawidzę, chociaż w tym szablonie wyszedł świetnie!

      Usuń
  7. Omg, Team Starkid ♥ AVPM ♥ kocham nad życie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że są pozytywnie zakręceni fani Starkidów. Serdecznie zapraszam na grupę na facebooku (nie mylić ze stroną o tej samej nazwie): Polish Starkids. Dołączcie do naszej wspaniałej (już prawie liczącej ponad 100 osób) rodzinki. :) Robimy mały prezent dla Starkidów, ale Ciii... przyłączcie się, będzie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń