g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

04.09.2015

[1490-1492] In the land of Gods and Monsters, I was an Angel


Cześć! Nazywam się Esme i jestem nową stażystką na ZS. 
Szablony robię już od jakiś dwóch lat, a teraz udało mi się dostać na okres próbny na tego bloga. Życzcie mi powodzenia w przechodzeniu stażu! :)

Ale przejdźmy już do konkretów, czyli oczywiście szablonów! Przygotowałam ich kilka na dzisiejszy wpis i mam nadzieję, że wam się spodobają.



Szablon 1490
Pobierz/Podgląd

Na początku nagłówek miał być trochę inny, ale efekt nie do końca mnie zadowalał i stanęło na takim efekcie :D
Szablon 1491
Pobierz/Podgląd
Ten szablon zrobiłam już dość dawno, ale postanowiłam go dodać do dzisiejszej notki. Ten kot ma w sobie coś inspirującego :D

Nagłówek 1492

I na ostatek nagłówek, przy którym było dużo zmian i przekształceń. W końcu jednak stanęło na takiej wersji :)


Przy okazji tej notki dziękuję Erenae za wszystkie okazane mi rady, oraz pomoc :)) 

No cóż, to by było na tyle. Liczę, że prace wam się spodobają, a także, że uda mi się zagościć tutaj na dłużej :D

Do usłyszenia :)


ZAMÓWIEŃ NIE PRZYJMUJĘ. 

24 komentarze:

  1. Hej Esme! :D
    Bardzo podoba mi się pierwszy szablon - zawsze zazdroszczę ludziom umiejącym robić ciemne/mroczne szablony, bo mi to beznadziejnie wychodzi. :P
    Mam nadzieję, że uda ci się przejść staż. Nie,mam nadzieję, że nam się obu uda przejść staż. ;p

    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! I oczywiście również życzę ci przejścia stażu :)

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się nagłówek, wygląda jakbyś włożyła w niego najwięcej pracy.

    Co do szablonów to są ładne i minimalistyczne, choć chyba trochę za ciemne i brakuje im czegoś, na czym na dłużej można byłoby zawiesić wzrok. Szablony z poprzedniej notatki coś takiego miały, może to kwestia wyszukanego CSS lub zwracającego na siebie uwagę nagłówka. Tu wszystko jest spójne, kompatybilne, ale… nijakie, mimo że to niezłe prace.

    Starająca się powrócić do aktywności w komentowaniu

    Karzeł

    PS. LOTR <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerą opinię i postaram się poprawić! :)

      Usuń
    2. No bo Karzeł się stara, dlatego jest kochany!

      Usuń
  3. Pierwszy super, napiecie i pewna tyajemnica, która budzi ciekawość i wprowadza mrocznosć
    Drugi, najlepsze są te oczy kota i super przechodzi jego głowa w czarne tło
    ostatni top mój faworyt, tu również jest pewna tajemnica, kolory chyba złoty połaczony z czernia i lekką pomarańczą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za motywujący komentarz :)

      Usuń
  4. Witamy w załodze! ♥
    Dwa pierwsze szablony są bardzo proste, CSS niezły, a oczy kociaka boskie ♥ A w nagłówku najlepsze są kwiatki, a nad resztą trzeba trochę popracować :D Właściwie to dlaczego podglądy masz na dA, a pobiera się z hostuje.net? ;-; Jak już wstawiasz na dA to równie dobrze można stamtąd pobierać i jest mniej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie wiem dlaczego zazwyczaj tak robiłam, ale dzięki za rady :D
      Postaram się popracować nad nagłówkami :D

      Usuń
  5. Świetny ten pierwszy szablon. Niesamowity ma klimat i nagłówek wygląda prze-genialnie *o*
    Nagłówek także bardzo ładny, wygląda tak... jesiennie ♥
    Natomiast w szablonie z kotem czegoś mi brakuje. Nie wiem, czego, przepraszam :c
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo! <3
      Mi też czegoś brakuje w szablonie z kotem, myślę, że to kwestia css. Może powinnam dodać tło do posta i kolumny :D
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Oh, ah.
    Zatkało mnie z wrażenia.
    Twoje szablony są dokładnie w takim stylu jaki uwielbiam.
    Będę bacznie obserwować twoje prace, a kotka zabieram na jeden z moich blogów.
    (oczywiście zgodnie z regulaminem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj. Nagłówka nie ma D;

      Usuń
    2. Jak to nie ma nagłówka? :o

      Usuń
    3. Nagłówek jest w paczce z szablonem. Musisz go dodać wchodząc w układ bloga :)
      Dziękuję bardzo za tak motywujący i pozytywny komentarz! :) Cieszę się, że wszystko ci się podoba i mam nadzieję, że się na mnie nie zawiedziesz :)

      Usuń
    4. Wybacz jestem przyzwyczajona, ze jak kod wklepie to nagłówek też tam jest. xD

      Usuń
    5. Nie ma sprawy, myślę, że pobierałaś zazwyczaj szablony z tłem, a nie nagłówkiem i dlatego od razu tam było :D

      Usuń
  7. Esme, Esme, Esme… powiedz ty mję, droga Esme, czy ty jesteś fanką Zmierzchu? Bo tylko z tym kojarzy mi się ten nick — z wampirzą przyrodnią matulką Edwardka. Hm, chyba sobie kiedyś jeszcze raz przeczytam całą sagę, bo w przeciwieństwie do filmów, książki wcale nie są takie złe. Ale to za jakieś trzy lata, bo mniej więcej tyle zajmie przeczytanie tego wszystkiego, co mam w kolejce.
    Ale na cholerę ja ci to piszę?
    Czeeeeeść, Esme! Witamy na pokładzie ZS! Z moim nickiem jeszcze się spotkasz, bądź tego pewna, bo komentuję tu każdy post. Tak czy owak, mam nadzieję, że jak najdłużej tu z nami zostaniesz i nie ześwirujesz zbyt prędko. No, to powodzenia! ^ ^
    Btw co ten Legolas? XD
    No dobrze, sprawdźmy, coś ty tam nam przygotowała!
    Tak sobie myślę, że już od dawna nikogo nie wrzeszczałam, by linkował podgląd, bo nikt już tego nie robi. Meh, a to było taaaakie wygodne, tak po prostu kliknąć sobie na obrazek, by od razu przeniosło człowieka na DA… :c XD
    1490 — BOŻE, JAKA PSYCHODELA!!! JUŻ CIE ZA TEN SZABLON KOCHAM! Serio, podbiłaś nim moje małe, czarne serduszko. Ta gęba, która jest iście przerażająca, te ponure, ciemne barwy, ot zwyczajne, białe ramki, które idealnie wpasowują się w klimat… KOCHAM, NO PO PRPOSTU KOCHAM!!! <3
    1491 — Hm, znowu dość ponuro, ale mniej, niż poprzednio. Bo kot. Hm, generalnie oba szablony mają w sobie jakieś podobieństwo i mam nadzieję, że w żadnym innym szablonie się to nie powtórzy. Mam tu na myśli dominującą czerń i swego rodzaju minimalizm, za którym niby nie przepadam, ale w twoim wykonaniu wygląda to naprawdę dobrze. Tak czy siak, bardzo ładne ramki walnęłaś. Ogólnie jest ładnie c:
    1492 — Jak ja nienawidzę komentować samych nagłówków… przecież to mniej niż połowa całego szablonu :< No, ale trudno. Ogólnie jest w cholerę ładny. NO I WRESZCIE WIDZĘ TYLKO JEDEN CYTAT, A NIE 3472345273542 POROZPIERDZIELANYCH PO CAŁYM NAGŁÓWKU! Dzięki ci, Esme, serio, wielkie dzięki! xD Śliczniutki nagłówek, nie ma co c:
    No dooooobra, to tyle ode mnie. Czekam na kolejne twory i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki miły komentarz :D Od razu mówię, mój nick nie ma nic wspólnego ze Zmierzchem XD Co do szablonów, mam nadzieję, że się na mnie nie zawiedziesz, ale raczej staram się, żeby każdy mój szablon był inny, więc nie powinnaś :D Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jak inne szablony w każdej notce, to cudownie! Bo bardzo nie lubię powtarzania się. Miły komentarz? O, jak miło, że miły :D Przyzwyczaj się, bo zazwyczaj tak komentuję. Ale następnym razem liczę na nieco dłuższą odpowiedź ;p

      Usuń