g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

05.09.2015

[1493-1496] Koteły, wszędzie koteły


 
Gify to już chyba nasza tradycja... 

Pierwszy niepełny tydzień września już mija.  Dziś sobota. Drugi dzień weekendu, godzina dwudziesta, więc czas na Sobotę z Zaczarowanymi! Tradycyjnie mamy dla was notkę, a później zapraszamy na naszą grupę na fb, na cotygodniowy spam. 
Trochę szablonów, trochę nagłówków. Może być mniejszy ruch, bo na tygodniu trochę notek się pojawiło. Mam nadzieję, że je widzieliście!

Avia
Dawno nie robiłam szablonu z anime. Naprawdę. To straszne.
Zatem dzisiaj przed państwem szablon z anime Tokyo Ghoul, którego swoją drogą nie oglądałam (render jest cudny), w nieco mrocznym wydaniu.

Szablon 1493
http://avia-tinar.deviantart.com/art/1493-Tokyo-Ghoul-558396746
Nie wiem jak to się dzieje, ale tło pod kolumną, wygląda inaczej w zależności od urządzenia.
Cześć Meth!

Erenae
Nagłówek 1494
http://funkyimg.com/i/21LGM.gif


Esme
Szablon 1495

Faith
Aloha wiewióreczki! Pierwsze 3 dni szkoły za mną. Jeszcze tylko 184 dni nauki i 111 do świąt (pokładając wiarę w Internet i aplikacje, bo nie chce mi się liczyć, a biorąc pod uwagę moją matmę to pomyliłabym się w liczeniu przynajmniej 7 razy). Nawet nie wiecie jak to szybko zleci ♥ Ktoś teraz jest w Hiszpanii i wygrzewa się na słoneczku. I tak, tym kimś jest Saj. A Rajne będzie miała jutro kaca. Może i masz te swoje 18 lat, ale nie zapomnij trzymać pion, Rajniuś! ♥
(co do gifów i tytułu notki - wole piesełki ♥)

Szablon 1496
podgląd|pobierz
To właśnie ten szablon z Benem jako Syriuszem, który miał być na notkę z HP, ale nie miałam internetu. Kocham nagłówek ♥ Cieszysz się, Meth? :D

Przetrwajcie ten tydzień z myślą, że spotykamy się w następną sobotę!

17 komentarzy:

  1. ostatni podbił moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1493 O. MÓJ. BOŻE. ♥
    Dramione jest (wg mnie oczywiście!) meh, ale szablon 1495... Piękny nagłówek ♥
    BARNES, FAITH, FANGIRLING NA POZIOMIE OVER MILIARD :O Ben jako Syriusz zawsze będzie świetny. W ogóle Ben zawsze będzie świetny. Tak samo, jak Syriusz. ♥
    Oi, czyżbym była druga? IMPOSIBRU :o
    Pozdrawiam i miłej niedzieli! (I resztki soboty) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za miłe słowa! Ben jako Syriusz? Zawsze i wszędzie! ♥

      Usuń
    2. Kocham twoją reakcję na 1493.

      Jak Faith pisze: Ben jako Syriusz? Zawsze i wszędzie!

      Usuń
  3. Pierwszy fajny acz nie gustuje w anime
    Drugi super tylko to co mi się nie podoba to oczy zmieniające kolor ale napis fajny
    Trzeci ekstra kolorystyka połączona z dawnymi czasami
    I ostatni czwarty mój faworyt
    Super tło i przechodzący obraz
    Nagłówek ekstra i ten facet w tej pozycji pewna tajemnica
    Do zobaczenia xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się podoba? Wspaniale! :D

      Usuń
    2. Dokładnie! Faith ma rację! Jak wszystko się podoba to cudownie!

      Usuń
  4. Gify i te sprawy- wybieram pieski ♥️
    Nagłówek bardzo mi się podoba, wywiera na obserwatorze emocje, takie "naładowane" napięcie. Dziewczyna na nagłówku świetnie wtapia się w tło, wręcz jest stworzona do tego typu kolorku ;)
    Do szablonów nie mam większych uwag. Za anime nie przepadam, ale to kwestia gustu. Mimo tego wątku, szablon wykonany dobrze ;) Choć wielką znawczynią nie jestem, ale opinię wyrazić mogę. Dwa ostatnie szablony szczególnie mnie ujęły. Esme wykonała kawał dobrej roboty! Praca w kremowej tonacji, znane osobliwości na nagłówku. W chwili, kiedy postanowiłam zapoznać się co nie co, ze światem grafiki, trafiłam na radę, żeby przy robieniu nagłówka unikać zegarów. Ogółem, nadal nie mam pojęcia, o co chodziło. Nie musicie się tym sugerować, myślę na głos. To u takiej dziwnej osoby, zupełnie normalne zachowanie xD
    Faith, Twój szablon również nie pozostał mi obojętny. Ten facecik jest wyjątkowo przystojny, jak na takiego facecika. Ojejku, bardzo podoba mi się tło. Nie mogłam przestać się przyglądać. Powiedziałabym nawet, że te tło kryje w sobie pewien sekret. I to jest czadowe ♥️
    Rzadko u Was komentuje. Obawiam się, że raczej tak będzie. Nie wyrabiam się z komentowaniem "wszystkiego u wszystkich". Jednak od czasu do czasu, możecie się mnie tu spodziewać ;)

    Powodzenia!
    Boże Narodzenie nadchodzi długimi, lecz wielkimi krokami ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesełki rządzą! ♥ Mogłabym mieć takiego facecika u siebie w domu. Nie pogardziłabym! Tymczasem mam psa. Na teraz musi wystarczyć ;)
      Dziękujemy i życzymy częstszego komentowania! ♥

      Usuń
    2. Avu lubi anime i bardzo się cieszy, że mimo iż nie gustujesz w animcach to szablon się podoba. :D

      No to w takim razie czekamy na ten moment gdy znajdziesz dla nas czas. Z wielką niecierpliwością!

      Usuń
  5. Swietne szablony. Lubie was, bo zawsze jesteście skore do pomocy:) http://le-royaumele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :* Do której mogłabym złożyć zamówienie na szablon? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tymi gifami to chyba fakt, bo są ozdobą każdej notki. Ja tam się nie gniewam, zwłaszcza że ostatnimi czasy sama dość często nimi operuję.
    Koteły :3 Ow, uwielbiam te zwierzaki. Tym bardziej boli mnie serducho, bo niedawno swojego koteła straciłam… :c No, żalę się, bo nic innego mi nie pozostało, nie? :c
    „Trochę szablonów, trochę nagłówków”. Ech, a idźcie w cholerę z tym ostatnim. Nienawidzę komentować samych nagłówków. Bo co ja mam niby o nich napisać? „O, ładne”. No i tyle!
    CZEŚĆ, AVU!
    Ty, w sumie to fakt — kiedyś ciągle napieprzałaś jakimś anime! Tak się zastanawiam, czy to nie ty czasem poleciłaś mi kiedyś Psycho-Pass? Bo pamiętam, że ktoś dawno temu kazał mi to obejrzeć. I obejrzałam. Drugi sezon też. I filmówkę. I w ogóle ASKLDFWHUKDY4CUEWS bo absolutnie kocham to anime <33333333 Muszę obejrzeć Another, a i Tokyo Ghoul mi polecano, więc pewnie kiedyś się za to zabiorę.
    1493 — nie znam się, to nie wiem, co to za gęba. Moja siostra by wiedziała, bo oglądała 72357254 anime, w tym to jedno (twierdzi, że wystarczy, bym obejrzała ostatnie dwa odcinki pierwszego sezonu, by móc zacząć sezon drugi — jaki jest twój komentarz w tej sprawie?), ale siedzi aż dwa metry dalej ze słuchawkami w uszach, więc nie chce mi się jej wołać. Btw na początku myślałam, że ta na zdjęciu to Helenka, ale to Keira, ta? O.o XD Mniejsza. Jaki kosmos z tymi kolumnami! Dosłownie. I jakie komentarze fajne :D Ogólnie cudny szablonik, Avu ^ ^
    1494 — Erenae, masz u mnie minusa jak stąd do Chin. Z dwóch powodów. Po pierwsze — sam nagłówek, bleh (w sensie sam fakt, że jest tylko nagłówek jest bleh, nie jako taki nagłówek xd)! Po drugie, brak podglądu. Meh! A, znalazłam trzeci: 375274572 cytatów. Jak ja tego nie lubię… ALE TEN NAPIS! KOLORY MU SIĘ ZMIENIAJĄ! Wow, no to fajnie nadrobiłaś XD Nie no, ogólnie nagłówek bardzo ładnie wykonany — żeby tylko nie było tyle napisów, to byłoby naprawdę cudownie!
    1495 — Cześć, Esme! Już ci dzisiaj komentowałam notkę, dosłownie przed chwilą! :D I dalej się zastanawiam, czy istnieje tu inspiracja Zmierzchem. Mniejsza. Btw czy to jest Dramione? Bo w sumie ani nie jestem pewna, czy to Tom, ani nie jestem pewna, czy to Emma ;-; xDD Mniejsza. Świetny szablon, naprawdę świetny, a to przez klimat! Taki…yyyeee… starodawny, że tak powiem. Bo i ubiór postaci do tego pasuje, ten zegar, a jeszcze te barwy + teksturka tak mi się kojarzą. Generalnie stworzyłaś tu naprawdę niezły klimacik! <3
    1496 — Cześć, Fejf! Aś się rozpisała! I bardzo dobrze, niech inne wezmą z ciebie przykład! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWW!!!!!!!!!! JUŻ PO MINIATURCE WYŁAPAŁAM, ŻE TO BLACK JEST I SIĘ NIE POMYLIŁAM!!! No jak myślisz: cieszę się czy nie? <3333333333 Tak sobie pomyślałam, że ten nasz Black jest aż za bardzo wyraźny na tle tego zamazanego… tła. Wiesz, o co mi chodzi, nie? No. Ale i tak jest cudownie i jak najbardziej podzielam twój zachwyt <3 Btw to tło nie pozostawia złudzeń, że to ktoś ze świata HP ^ ^ Tak czy owak, ładne te zielonkawe ramki — pasują. I dzięki ci za brak jednolitego tła, serio. I tak cudownie wyglądają te ramki z tym takim zamazanym tłem… Nie no, generalnie szablon cud miód i orzeszki <33333 I JESZCZE TEN CYTAT! Czy ty chcesz, żebym ja się tu poryczała?!
    No nic, tyle ode mnie. Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szablonie są Emma i Tom, ale nie robiłam tego szablonu w kontekście Dramione, za którym nawet nie przepadam :D
      I nie inspiruję się Zmierzchem :D
      Dziękuję za opinię i cieszę się, że szablon (zarówno mój, jak i pozostałych szabloniarek) się podobał! Również pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Jak nie Zmierzchem, to skąd pomysł na taki nick? W końcu nick to jednak część osobowości, przynajmniej w jakimś małym stopniu, nie? Taki maleńki kawałek nas samych. A Dramione też nie lubię, a że ich zobaczyłam, to od razu mi się z tą parą skojarzyło, mimo że kreacje potterowskie nie były.

      Usuń
  8. Piękne szablony i nagłówki :)
    Najbardziej podobają mi się prace 1494 i 1495.

    OdpowiedzUsuń