g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

08.09.2015

[1497-1498] Clouds

http://giphy.com/gifs/supernatural-random-dean-winchester-vzZ3ygTQwFlUA
 Crowley mimo wszystko jest kochany!
Miałam w planach dodanie notki kilka godzin wcześniej, ale mama mi dzisiaj rano przypomniała po co robiłam setki rogalików wczoraj. Przecież dzisiaj Marianny! Jako, że obydwie babcie są Marianny, trzeba było je odwiedzić, wmusić w nie te rogaliki, dlatego też lekkie spóźnienie. Jednakże! To jeszcze 8 września! A co jest  8 września? Koniec stażu MrsLogan.

MrsLogan zostaje z nami! 
Przechodzi pomyślnie staż i zostaje pełnoprawną szabloniarką!

Mam dla was dwa szablony. Strasznie bogato, ale zawsze coś :D
Jeden jest zamówieniem, które oddałam już wcześniej zamawiającej, ale trzeba również i wam się nim pochwalić, bo na prawdę je lubię. Z przyjemnością się je robiło, choć długo to trwało, ale u Avii to tak zawsze.

Szablon 1497
http://avia-tinar.deviantart.com/art/1497-Zatrute-serca-559105532
Nie do pobrania.
Zamówienie dla Thais
hm... szablon wcześniej był, teraz go nie ma... :( 
EDIT: Już jest na blogu zamawiającej, więc tam jest podgląd na żywo.


Kolejny szablonik jest odpowiedzią na propozycję spod notki. Chmury! Avu bardzo lubi chmury. Chmury są takie pocieszne. Po prostu musiałam wykonać jakiś szablon z nimi. 

Szablon 1498

To chyba na tyle dzisiaj. Ah! No jasne mogę się wam pochwalić, że zajęłam 3 miejsce w konkursie katalogu graficznego, a Invi/Erenae pierwsze! Dzięki za wszystkie głosy!

Niestety zamówień nie przyjmuje. Ostatnio niby przyjęłam tylko jeden, a współpraca się odezwała i mam ich trzy, więc może następnym razem w solowej notce!

Córka szatana życzy jakichkolwiek snów!

21 komentarzy:

  1. Pierwsza! Ha! Więcej naskrobię jak znajdę chwilę czasu :c ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. OWWWWWWWWWW CROWLEY!!! On zawsze jest kochany! A rogalika to też bym zjadła. Najlepiej z masłem. Samym masłem. Uwielbiam jeść takie na śniadanie <3 A że MrsLogan została, to dla mnie oczywista oczywistość, a i radość, bo jej szablony serio były ładne ^ ^
    Ej, nie ma ‘Cześć Meth!” :C No to nie będzie „Cześć Avu!” :c
    1497 — uuuuuuu, ale jest klimatycznie! Na bank na ten szablon rzuci się masa fanów fantasy, którzy będą chcieli pisać o klasycznej walce dobra ze złem, o mrocznych królestwach i innych takich. Hmmm, ale to jest Śnieżka i ta wiedźma, co to jej jabłko wepchnęła, tak? Ciekawie ukazane, nie powiem ^ ^ Prorok codzienny — łohoho xD Już miałam zapytać, co to są za te rzymskie liczby, ale widzę, że jest żywy podgląd, to sobie sama sprawdzę. O BOŻE, TEN SZABLON SERIO JEST GENIALNE! I TE RUCHOME RZYMIAKI, KTÓRE SĄ PODSTRONAMI! Owww, cudowne rozwiązanie <3 Ej, toć to jest potterowskie opowiadanie! Jak zobaczyłam imię „James”, to już tak pomyślałam, ale na górze jeszcze Harry, Lily… ulala! Trzeba przeczytać i to koniecznie! To jest twoje? Czy jaka to cholera? Tak czy siak… genialny ten szablon <3
    1498 — Ja też bardzo lubię chmurki, ale nie takie, jak tu, tyko cieeeemnie, cięęężkie, deszczowe, burzowe. Ewentualnie kocham też, jak niebo jest takie… niemal białe. Wtedy też jest Wow, podstrony i takie inne walnęłaś na dół? Ciekawie. W ogóle tak mi się wydaje, że to szablon odpowiedni dla wszelkiego rodzaju pamiętników i innych takich. Nie no, ładnie, aczkolwiek… dziwnie, tak inaczej, jeśli wiesz, co mam na myśli, a mam nadzieję, że wiesz.
    No dobra, komentarz tak samo krótki jak notka ;p Meh, pamiętam, jak notka potrafiła mieć po kilkanaście szablonów xD No nic. To ja czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okłamano mnie. To nie jest blog z opowiadaniem :< Daj mi całość! :< xD

      Usuń
    2. Całość jest na blogu zamawiającej.


      Widziałaś promo do sezonu 11? Tam jest Crowley w SUTANNIE!!!!
      Rogaliki z dżemem truskawkowym lub nutellą. Innych nie robi się w naszej rodzinie. O Logan to my tak oficjalnie musiałyśmy no...
      Nie ma "Cześć Meth!", bo nie komentowałaś i nikt mi wcześniej nie odpowiadał na to "Cześć Meth!" i to było takie smutne...
      Cudnie, że Ci się podoba, bo on jakoś bogaty w grafikę nie jest raczej minimalizmem zajeżdża. A tu Meth się podoba! Święto! Cud! Avu skacze z radości.
      Nie jest to aviowe opowiadanie, tylko skopiowałam jeden rozdział zamawiającej by to jakoś dostosować. To jej opowiadanie i z tego co się orientuje to jest o nowym pokoleniu. Wiesz James Syriusz Potter... Lily Luna Potter
      Chmurki są takie cudowne! One zasłaniają słońce! Takie melancholijne. Avu lubi patrzeć w chmurki.

      Komentarz krótki, ale ważne, że jest! Avu lubi komentarze od Meth. :D

      Usuń
    3. Widziałam tę zapowiedź i ja też od razu zwróciłam uwagę na księdza Crowleya xDDDD I na deanowe "Ghostbusters" XDD
      Z dżemem i nutellą też ujdą, ale z masełkiem to jednak z masełkiem!
      No bo jakoś tak wyszło no :c Poza tym ostatnio dodawałyscie jedną notkę na tydzień, to tak często stronki nie odwiedzałam, kiedy więc wczoraj sobie weszłam, żeby nadrobić zaległości, tak trochę ogarnął mnie szok xD No więc...
      Cześć Avu!
      No niby fakt, że taki trochę ubogi, można by rzec, ale rzeczywiście mi się podoba! E tam, jaki cud, no bez przesady :C xD
      Nie aviove? A szkoooda :< No o czym jest, to wiem, bo też przeczytałam tamten rozdział. Skubana dobrze i ciekawie pisze, muszę zajrzeć do niej i przeczytać resztę. Tylko dziwię się, że wybrała sobie taki szablon, a nie jakiś inny, bo on ni cholera nie jest związany z tematyką... albo ja o czymś nie wiem.
      Meth też lubi patrzeć w chmurki, właśnie zwłaszcza dlatego, że zasłaniają przebrzydłe słońce :3

      Usuń
    4. Ksiądz Crowley! Toż to, no nawet nie mam pojęcia co musiało się stać by ON sutannę założył.
      Jakoś z masłem to najlepiej mi współgra ciasto francuskie, nie wiem czemu, nie pytaj. Tak jakoś.
      Haha... no dombra, więc musisz do nas częściej zaglądać,ata w ogóle to nie pokazuje Ci się na fb? Pisaliśmy o każdej notce.
      Cześć Meth!
      Może zaczynasz się przekonywać do minimalistycznych. JEJ!
      No właśnie nie aviowe. Podobno coś tam ma się wyjaśnić później, więc może jakieś nawiązanie do Śnieżki.
      Przebrzydłe słońce. Ogólnie to lato się już raczej skończyło, a po czym to poznać? Jak wystawiam herbatę na zewnątrz to się nie nagrzewa.

      Usuń
    5. JA PRZEKONANA DO MINIMALIZMU?! NIGDY! O, tyle ci tylko powiem!

      Usuń
  3. Dobrze, że MrsLogan przeszła staż! :D

    Bardzo podoba mi się ten pierwszy szablon - kiedy pierwszy raz na niego spojrzałam, przypomniała mi się Królewna Śnieżka (pewnie to przez te jabłko xD).
    Ten drugi szablon też jest fajny - taki przejrzysty i wszystko się wydaje na swoim miejscu.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie jest art na bazie tej nowej królewny śnieżki z Chrisem, który gra Thora w Avengersach.
      Cieszę się, że obydwa przypadły Ci do gustu! :D
      Jakoś chmurkowego szablonu nie wyobrażałam sobie takiego nie-przejrzystego.

      Usuń
  4. Szablon z chmurami przepiękny :)
    P.S Crowley rulezz <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Ogromnie się ciesze!

      Crowley to Crowley, w końcu rządzi piekłem.

      Usuń
  5. Witam! Czy możecie udostępnić do pobrania szablon nr 1337? Tak, był on zamówiony dla kogoś, ale wchodząc na bloga widziałam, że szablon już na nim nie widnieje i stąd moje pytanie. ;) Pozdrawiam ciepło! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę do autorki i się zobaczy,jakby coś to odpisze Ci tu czy tak czy nie.

      Usuń
  6. Meh, bardzo przepraszam za zamieszanie .-. Szablon jest z powrotem na swoim miejscu. Ludzie ciągle pytają mnie o Królewnę Śnieżkę i jaki ma to związek z blogiem i go zmieniłam, ale tak sobie dzisiaj pomyślałam, że niech się kurde mać wypchają, bo jest naprawdę świetny i wszystko wyjaśni się później. Jeszcze raz bardzo przepraszam, ale ja zmienna jestem, jeśli chodzi o szablony. Przyrzekam, że na najbliższy (i mam nadzieję - dłuższy) czas go nie zmienię :)
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję za cudną pracę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, tylko trochę się zasmuciłam, że jednak Ci się nie podoba. Spojrzałam i w sumie to jest trochę zamieszania z tym. Strasznie się dopytują w tych komentarzach. Podobno kobiety wszystkie są zmienne, więc Ci wybaczam i mam nadzieję, że za szybko się nie znudzi.

      Usuń
  7. Gaaaah, ale śliczne oba ♥ Wszystko: nagłówek/tło, czcionka, układ, wszystko. c: Drugi ma taką piękną kolorystykę, że och ach. Cudnie wygląda to niebo :3
    W 1497 ogromnie mi się spodobały strony z boku XDDD W ogóle szablon taki... uh-huh, nie wiem, jakiego przymiotnika mam już użyć D: Oba są fantastyczne i tyle.
    I NA MAVIS, TEN GIF Dobra, nie oglądam Supernatural, ale CHOLERA, Canton Delaware z Dr Who! D:
    Pozdrawiam cieplutko znad podręcznika do rozszerzonej historii ;-; do następnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi poprawiłaś humor, a dzisiaj jest na prawdę jeden z najgorszych. Drugi jest taki spokojny, a pierwszy bardziej tajemniczy.

      I mi się przypomniało, że miałam nadrobić Fairy Tail i One Piece. Dzięki! Jakby mi Silence od razu powiedziała, że w Dr Who gra Crowley to bym już dawno zaczęła oglądać! No Silence, no!

      O matko, historia, historia jest straszna, znaczy uwielbiam ją,ale nienawidziłam się jej uczyć. Po prostu nie, za to uwielbiam o niej słuchać.

      Usuń
    2. Crowley gra tzn. grał chyba w siódmym sezonie w odcinku Moc Trójki, ale nie pamiętam dokładnie. Silence będzie wiedzieć na pewno.

      Usuń
    3. No i jeszcze jedno. Cieszę się, że udało mi się przejść staż. :D

      Usuń