g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

12.09.2015

[1499-1504] A dzisiaj mamy gościa!



Dzisiaj mamy poślizg. Zdarza nam się raz na jakiś czas, ale mam nadzieję, że takimi akcjami podsycamy Waszą ciekawość i chęć do komentowania! ♥ Dzisiaj mamy mały bonus w postaci Karła, który przybył do nas ze swoimi pracami, coby nie było tak bidnie!
Avia
Oglądałam dzisiaj Opowieści z Narni: Książe Kaspian. Jedna z moich ulubionych części. Chyba wszyscy wiemy dlaczego. Chyba odświeżę sobie całą sagę Opowieści z Narnii. Czytałam książki, ale niestety z ciężkim sercem muszę przyznać, że film jest lepszy. Przynajmniej moim zdaniem.

Ktoś pisał na shitboxie o szablonie z psem. Jest i szablon z psem, będzie i drugi, ale nagłówek nie chciał ze mną dziś współpracować. Jeszcze go zmuszę.

Cześć Meth! 
Ten szablon nie będzie Ci się podobał.
Szablon 1499
podgląd || pobierz

Karzeł
Karzeł chciał się podzielić tym, co mu od dawna zalegało na komputerze. Nie ze wszystkim się wyrobił, a jeżeli coś będzie nie działać (źle zalinkowane, gadżet nie działa, blog się rozjeżdża) to prosi o komentarz, poprawi. Bierzcie i jedzcie. 

szablon 1500

szablon 1501

szablon 1502

Faith
Aloha kangurki! ♥ Jest 12 września, więc do końca nauki zostało 179 dni, a do świąt już tylko 104! W między czasie zdążyłam stwierdzić, że posiadanie 9h polskiego i 5h geografii nie będzie takie złe, a wręcz do przeżycia; pochwaliłam się przed całą szkołą umiejętnością głośnego klaskania w nieodpowiednim momencie (dla mnie odpowiednim!) - mam nadzieję, że nikt poza moją klasą nie zwrócił na te brawa uwagi... I na płacz ze śmiechu też. OMG. W poniedziałek zaczyna się remont łazienki. Razem z mamą wybierałyśmy glazurę przez 2 miesiące i koniec końców kupiłyśmy tą, którą odrzuciłyśmy na samym początku. Ech, a pomyśleć, że nie mamy nawet połowy rzeczy do łazienki... Czas leci! Losie, ale się rozpisałam :c Kibicujmy Saj i Rajne, żeby wygospodarowały trochę czasu w klasie maturalnej i dodały coś ładnego ♥

Szablon 1503
Nie miałam weny, żeby zrobić coś nowego, więc wygrzebałam jakiś staroć!

MrsLogan
Hej. ;3 Cieszę się, że zostałam tutaj z wami na dłużej. :D Bez jakiegoś przemówienia, macie szablonik. ;D

Szablon 1504
 

Trzymajcie się ciepło w te jesienne dni!
(bo słońce bawi się w chowanego)

25 komentarzy:

  1. Pliki z szablonami autorstwa Karła (zwłaszcza Dziennik!) nie istnieją na DropBoxie. :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Karzeł!
    Cześć Faith!
    Cześć Logan!

    OdpowiedzUsuń
  3. Avia:
    Też wole filmy, jeśli chodzi o "Opowieść z Narnii" :)
    A szablon z pieskiem uroczy^^

    Karzeł:
    Trzeci szablon mi się bardzo podoba :)
    Choć i też ten z Ironmenem jest niczego sobie ;)

    Faith:
    Szablon przeuroczy :)

    MrsLogan:
    Imponujący szablon ;)

    Pozdrawiam Was!
    http://written-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! :D I jak już jesteśmy w temacie Narnii to też wolę ekranizacje ;)

      Usuń
  4. Notka była z poślizgiem, to i komentarz jest z poślizgiem. Ale jest, więc się cieszcie :D
    Jaaaaki hipnotyzujący gif ;-;
    Nie wiem, kim jest Karzeł, no ale kit. Hejo, Karle! Masz coś wspólnego z Tyrionem?
    AVU CZYTAŁA OPOWIEŚCI Z NARNII?! JA TEŻ! Hm, no cóż, Książę Kaspian jest świetną częścią no bo… no bo Książę Kaspian ;-; xDDDDDD Też ją bardzo lubię. Nie oglądałam jeszcze Podróży Wędrowca do Świtu, choć to już stary film, ale słyszałam, że osiągnął zastraszająco mały sukces i ponoć w 2017 roku ma się pojawić czwarta część. Tam jeszcze Kaspian występuje? Chyba już nie, bo z tego, co pamiętam, z części na część akcja strasznie przyspiesza i ciągle zmieniają się bohaterowie — w pewnym momencie nie będzie nawet Łucji.
    Cześć, Avu!
    Btw wiedziałaś, że Ben śpiewa?! Bo ja nie. I TO JAK ŚPIEWA! Patrz:
    https://www.youtube.com/watch?v=hsMmlPWX7As
    No właśnie widzę, że nie będzie xD
    1499 — Noooo… nie będzie. Jest taki skromny, zwyczajny, słodziachny, typowo na poradniki dla psów albo coś tego typu. Ogólnie wykonania nie ma się co czepić — w końcu to szablon Avu! Ale mnie nim nie zaczarowałaś, co zresztą sama przewidziałaś XD ALE! Dzięki tobie poznałam ten cudowny blog o Potterach, do którego robiłaś szablon — jest cudowny, więc dzięki, Avu! :D
    1500 — ładna liczba. Ale… NA PEWNO MASZ COŚ WSPÓLNEGO Z TYRIONEM! Bo nie dość, że Karzeł, to jeszcze wyskakujesz z GoT-owym szablonem! Absolutnie się nie gniewam, a wręcz przeciwnie, albowiem dobra Giera o Tron nie jest zła! Poza tym… wybacz. Głupawka. Ale wracając, to ten szablon jest… hm, jakby to powiedzieć… no po prostu minimalistyczny, bardzo skromny. Jest na nim tylko tyle, ile być powinno i ani grama więcej, co jest w sumie dobre. Mnie na ogół odstrasza jednolite tło, a zwłaszcza że nagłówek nie jest zbyt… yyy… no, ambitny, rozbudowany i tak dalej (choć niewątpliwie bardzo ładny!), ale tutaj jakimś cudem mi to nie przeszkadza. Ogólnie jest bardzo klimatycznie i tak mi się wydaje, że to naprawdę pasuje do Pieśni Lodu i Ognia.
    BOŻE, MAM PLAN! WYKONA KTOŚ JAKIŚ SZABLON Z WIEDŹMINA, DOBRA?! <33
    I WIĘCEJ Z AVENGERSÓW, BO WIDZĘ IRON MANA!
    1501 — tu niby też minimalizmem trochę podjeżdża i tak sobie pomyślałam, że aż szkoda, że nie ma jakichś magicznych kodów w tym „serduszku” Iron Mana, bo to by było dopiero coś! Ale raz jeszcze muszę to powiedzieć — jest klimatycznie, a ten minimalizm akurat bardzo tu pasuje. W sensie do nagłówka, bo i cóż by tam więcej dodać? Absolutnie nic i tego należy się trzymać.
    1502 — O JEZU, TO JEST ABSOLUTNIE GENIALNE! TOĆ TO WSPANIAŁY POMYSŁ I JESZCZE LEPSZE WYKONANIE!!! Przepraszam za tak krótki komentarz, ale myślę, że nie trzeba dodawać więcej.
    Cześć, Fejf! Nie wiem, co napisać na twoje wyznania, więc nie napiszę nic. :D
    1503 — fakt, wena to strasznie kapryśne stworzenie. Meh, róż :C A tło takie… dziwne aż XD Ale nie jest jednolite, więc masz plusa. I JEST JEDEN CYTAT! NO NORMALIE JESTEM POD WRAŻENIEM! Nie no, delikatny, bardzo ładniutki szablonik — teraz to ja nie mam weny i nie bardzo wiem, co napisać dalej, ale wiedz, że nawet pomimo koloru, to szablon serio mi się podoba!
    Hej, MrsLogan :D Też się cieszę, że zostajesz z nami, tym bardziej, że zdecydowanie sądzę, iż na to zasłużyłaś. Btw skąd się bierze twój nick? ;>
    1504 — Ło rany. Ale kodami to nieźle przywaliłaś! Achhh, uwielbiam takie smaczki w szablonach :D Lubię takie, w których… yyy… ta część tekstowa jest… nie wiem, jaka. PRZEWIJANA! Wiesz, o co mi chodzi. To „coś” ciekawie wyszło! No i bardzo ciekawie wymyśliłaś z tym napisem na nagłówku! Nie no, szablon pełen niespodzianek! Minimalistyczny, ale i tak go kocham :D
    Ok, tyle ode mnie. Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy wiedzą, że Karzeł jest minimalistą i raczej nie tworzy szablonów innego typu. Dziękuję, Meth :3

      Usuń
    2. A jeśli chodzi o szablon z dziennikiem - całe blogowe życie czekałam, aż ktoś takie coś zrobi i nikt nie stworzył, więc musiałem to sam zrobić. Wygląda na to, że nie tylko ja :D

      Usuń
    3. Cieszę się że ci się podoba. A widziałaś podgląd na żywo? To dopiero efekt. :3

      Usuń
    4. Przepraszam Meth, że tak późno.
      ...no bo Książe Kaspian. Tak, to jest największy argument. Ja chyba też nie oglądałam tej ostatniej części. Jeżeli chodzi o bohaterów, to oni dorastają i dlatego już nie wchodzą do Narni. Szczerze powiedziawszy to nie mam pojęcia co odbiło Zuzannie i Piotrowi by opuszczać Narnię na zawsze. A szczególnie Zuzannie.
      Ben jest w obsadzie kolejnej części, więc może gdzieś się pojawi.
      Już Ci to pisałam, ale:
      OMG OMG OMG BEN ŚPIEWA!
      Haha, więc dopóki jesteś oczarowana tym opowiadaniem mogę robić szablony minimalistyczne. :D Nie będziesz się jakoś specjalnie czepiać.

      Usuń
  5. Kto dopuścił KarUa do szablonów?
    I po co ładne pozwolił publikować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekaj do dziś wieczór, jutra rana to dopiero się zdziwisz!

      Usuń
  6. Też w weekend oglądałam Księcia Kaspiana. <3 I przyszłam skomentować, cud nad cuda!
    Szablonu z piesełkiem się nie spodziewałam, dlatego brawa dla Ciebie, Avu, za tak ładną pracę. Lubię minimalizm, a Ty jesteś mistrzynią w tworzeniu minimalistycznych szablonów, ot co!
    Karzełku, ja ten pierwszy i najcudowniejszy szablonik jeszcze z kochanego Gotu kojarzę. I wytłumacz mi, jak tu nie tęsknić za Erą, kiedy go tu wstawiasz, no jak? :c
    Poza tym Iron Man (coś za dużo Starków :D) i ten dzienniko-zeszyt również są piękne. Dobrze, że je wstawiłaś i nie zalegają Ci już na dysku. :)
    Fejf, nie mogę przestać zachwycać się tym nagłówkiem. Taki on piękny i dopracowany, i te kolorki! Kocham fiolet. I Amandę też uwielbiam. Same plusy. :3
    MrsLogan, gratuluję przejścia stażu! Obyś została na Zaczarowanych jak najdłużej, bym mogła się pozachwycać twoimi pracami. Ten szablonik bardzo mi się podoba, ładnie to wszystko wygląda na podglądzie, no i kocham rameczki z tekstem pojawiające się na nagłówku. Oby tak dalej!
    Tyle ode mnie, mogę już z czystym sumieniem ukryć się pod kołdrą i nie wychodzić do 2000 notki.
    Pozdrawiam Was wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG, nie sądziłam, że ktoś jeszcze Erę pamięta. Chcę ten blog z powrotem <3

      Usuń
    2. Ja bym miała Ery nie pamiętać? Niemożliwe. Ach, blog był cudowny; tyle miłych wspomnień. <3
      Liadaness i Reaś tęsknią. :c

      Usuń
    3. Wiem, że GoT gdzieś odżył, ktoś go reaktywował (chyba nawet Słoneczko), ale nie dołączyłam z braku czasu. Teraz żałuję.

      Usuń
  7. NIEEEE, MÓJ KOMENTARZ :(((( Głupia ja, niechcący wyłączyłam stronę :'(
    W każdy razie WOWAOWIOI TARDIS ♥ Fangirling od momentu zobaczenia miniaturki.
    KSIĄŻE KASPIAN ♥ No dobra, wersja filmowa Kaspiana. :3
    1499 podoba mi się ze względu na to, że uspokaja oczka, mimo, że nie lubię za bardzo zieleni, to taka ciemna jest miła :3 Zresztą, szablon przejrzysty i prosty, nagłówek uroczy, także ogólnie niczego sobie :3
    1500 - gratulacje z okazji numerku 1500! I nagłówek cudnie zrobiony, podobnie zresztą jak cały szablon 1501 W OGÓLE JAK MOŻNA STWORZYĆ COŚ TAK PIĘKNEGO
    1502 - to nawet nie wygląda jak szablon! :D Po prostu, uwah, jak tak się da zrobić? Genialnie to wygląda xD
    Faith - ze szczerego serduszka współczuję 9h polskiego. Ja miałam tak w tamtym roku, teraz mam 8, i czuję, ze żyje, kiedy dwa razy w tygodniu mam TYLKO jedną lekcję dziennie z wychowawczynią ♥
    Co do remontów to nie mogę się doczekać matury. Szczerze. Bo mam zaplanowane, że po niej w końcu wymaluję swój pokój (ściany, przy których stoi łóżko... Pożal się Boże, nie wiem, czy żałować komarów, czy ściany). Nawet już wiem, co gdzie będzie XDD W każdym razie, powodzenia z waszym remontem! c:
    Co do szablonu - piękny ♥ Amanda ♥ Ładny, taki delikatny, choć osobiście zmieniłabym kolory. Ale jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził, jak to mówią xDD
    1504 - YAY, GIF NA NAGŁÓWKU *o* Szczerze, bardzo fajny :3 Trochę osobiście denerwuje mnie suwak przy tekście w poście, ale to tylko moje własne odczucie xD Nagłówek jest genialny, jeszcze ten tekst na nim! Pomysłowo :3
    Cóż, pozdrawiam, trzymajcie się i do następnego!

    OdpowiedzUsuń