g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

15.09.2015

[1505 - 1507] Karzeł kontratakuje

Jak na nową stażystkę to powinnam się przedstawić, lecz starzy wyjadacze Zaczarowanych będą mnie kojarzyć. Tak, Bolesław Prus to ja, Lalka jest fajna, Wokulski to idiota, a Izabela to lachtawica. Ja wiem, ja wiem.
Do szablonów trochę się zbierałam, ale nie mogę powiedzieć, żebym jakoś długo nad nimi siedziała. Owszem, Spisownikowy zajął mi sporo czasu, ale dwa ostatnie to były naprawdę chwilówki, co obawiam się, że trochę po nich widać. Niestety szablonowanie to moja forma rozrywki i relaksu, i dwóch godzinach rady pedagogicznej potrzebowałam tylko zrelaksowania się. Zapraszam.


1505
Szablon powstał dla Spisownika i dopóki na nim wisi jest nie do pobrania, jednak chciałam się nim pochwalić, bo jestem z niego zadowolona. Górne zdjęcie to blog w zwykłej formie, na dole trzy obrazki z konkretnymi efektami po najechaniu na nie. 
Szablon typowo minimalistyczny, starałam się nie przesadzać z ilością efektów i gadżetów, ale musiałam się też dopasować do tego, co na blogu się znajduję. Mam nadzieję, że jest w sam raz.
[edit] Szablon już do pobrania!

1506
podgląd // pobierz

Szablon powstał kiedyś w innej wersji, ale... jakoś tak wyszło, że został zmieniony. Oba szablony - nie wiedzieć czemu - zrobiłam w niebieskich i białych kolorach. Prosty, wręcz prostota prostoty, całkowity brak jakichkolwiek dodatkowych elementów. Bo o mnie trzeba wiedzieć, że ja jestem minimalistą i to takim konkretnym minimalistą.

1507
Ten szablon ma specjalną dedykację i nazwę. Nazywa się Sophia i jest na cześć mojej siostry oraz zapiekanki spod ronda. Mojej siostry - bo jest hipsterowską inspiracją. Zapiekanki, bo jest spod ronda (czyli hipstersko) oraz z pomidorem, mozzarellą i bazylią. Na propsie. Jak po kolorach widać szablon tylko dla odważnych. Stopka wysuwana i chowana, poza tym szablon pozbawiony większych, żeby nie powiedzieć jakichkolwiek, ozdobników i udziwnień.

18 komentarzy:

  1. Bolesław Prus… To taka menda, co komentowała? Bo jak tak, to faktycznie możliwe, że cię kojarzę. No a jak nie, no to nie. A Lalki tez nie lubię xD
    Dwie godziny rady pedagogicznej? To ty nauczycielowacz jesteś? No proszę…
    1505 — dlaczemu nikt nie linkuje podglądów? To jest naprawdę… hm, straszne! Geeralnie już chyba każda szabloniarka na ZS wie, że nienawidzę minimalizmu, ale zdarzają się wyjątki. Bądź dumna, bo to jeden z nich, a wszystko przez kody, które najzwyczajniej w świecie są bardzo ciekawe. O szacie graficznej zbyt wiele powiedzieć nie mogę — przeszkadza mi w tym właśnie minimalizm. Więc wielkie brawa, bo serio nie dziwię się, że jesteś z niego zadowolona!
    1506 — konkretny minimalista? Och no. Ja nie wiem, ostatnio KAŻDY to minimalista. Czemu? ;c Niedługo będzie tych minimalistycznych szablonów tak dużo, że każdemu zbrzydnie, zobaczycie! >.< Tak czy owak, dobór kolorów bardzo dobry, a i ta wąska kolumna na tekst właśnie przez to, że jest taka wąska, wygląda naprawdę ładnie. I ten podpis po prawej to też ciekawa rzecz. Jakimś cudem to kolejne minimalistyczne draństwo, które nawet mi się podoba.
    1507 — szablon tylko dla odważnych — o tak, idealnie to ujęłaś! Boże, ten róż! Btw co ta chmura? Czemu z niej leci woda? XDDDD Nie no, genialnie to zrobiłaś XD Wysuwana stopka to też bardzo ciekawa rzecz, ale tym razem dla mnie to… nie za dużo, a wręcz przeciwnie: za mało. Brak zbędnych elementów — bardzo wielu elementów — to dla mnie osobiście minus. Cóż, już tak mam, że w szablonach lubię mieć mnóstwo wszystkiego + cudowne, bajeczne i zadziwiające kody. Ale z chmurką wygrałaś xD
    Krótki ten komentarz, ale tylko trzy szablony, więc cóż… No nic. Czekam na kolejną notkę i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też kojarzysz te komentujące mendy? :D
      Dwie godziny krzykaniny, marudzenia, obgadywania uczniów... Żartuję, jeszcze nie było kogo obgadywać. Ja nie nauczycielowacz jestem, ja resocjalizator.

      Ja zawsze byłem minimalistą i minimalizm króluje w każdej mojej dziedzinie życia. :3

      Dzięki za komentarz, Meth, mendo <3

      Usuń
    2. Dobra, już wiem, kim jesteś, zdradzieju jeden!

      Usuń
    3. Ty, zdradzieju! Zamiast od razu się przyznać, kto ty, to się czaisz!

      Usuń
    4. Myślałam, że kumata jesteś i się zorientowałaś już dawno XD

      Usuń
  2. Szablon z Sherlockiem jest świetny ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szablony. Uwielbiam minimalistyczne. Są bardzo estetyczne i łatwo można w nich się poruszać.
    A najbardziej przypadł mi do gustu szablon z Sherlockiem :)
    Pozdrawiam, Seylina.
    PS. Życzę powodzenia na stażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, wszyscy chwalą Sherlocka, a ja chciałam, żebyście uwielbiali Spisownikowy. No trudno, zadowolę się Waszym zachwytem i zadowoleniem nad Sherlockiem. :D
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. W każdym szablonie, bez wyjątku, podoba mi się kolorystyka (okej, okej, ten róż do mnie średnio przemawia, ale połączenie ładnie wygląda xD), a na 1507 nagłówek jest świetny z tym gifem, chociaż trochę, tego... Dziwny xD
    Świetny szablon z Sherlockiem c:
    Pozdrawiam!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego ja napisałam "pozdrawiam" dwa razy? XD

      Usuń
    2. Bo mnie dobrze jest pozdrawiać :D

      Ale musisz przyznać, że nawet ten róż nie jest taki zły! :D

      Usuń
    3. OK, PRZYZNAJĘ :D Z tym niebiesko-fioletowym wygląda przyjemnie :D

      Usuń
  5. Widać, że lubisz tworzyć szablony minimalistyczne i wychodzi ci to świetnie! Robisz też zwykłe szablony, czy tworzysz tylko te minimalistyczne? :D
    Co do szablonów z tej notki, najbardziej podoba mi się 1506, ponieważ jest z Sherlockiem, którego uwielbiam :)
    1505 ma ciekawe menu i ładną kolorystykę.
    1507 najmniej przypadł mi do gustu. Nie przepadam za tak intensywnym różowym :) Poza tym menu w kartach jest pozbawione jakichkolwiek efektów, a ja zawsze lubię tam coś ciekawego dodać :)
    No cóż, na zakończenie pozdrawiam i życzę pomyślnego przejścia stażu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię czasem szablony zwykłe, jak to określiłaś, ale grafika nie jest moją silną stroną. Nie jest w ogóle żadną moją stroną, chyba, że tą po drugiej stronie barykady. Chwilowo nie mam też żadnego programu graficznego poza ulepszonym paintem, bo jestem po zmianie komputera i systemu, więc przyzwyczajam się do nowości.

      1507 zrobiony z przymrużeniem oka, choć zadowolonego oka. Brakowało mi w nim czegoś, ale nie umiałam do niego podejść dalej. Może kiedyś go przerobię :)

      Usuń