g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

17.09.2015

[1508-1510] We don't need no education

water animated GIF
Taki tam gif przypominający o lecie i wakacjach, które przecież nie były jeszcze wcale tak dawno :)

Powiem szczerze, że ten wrzesień ciągnie się, ciągnie i nie chce się skończyć. A za nami dopiero połowa. Ale jest jedna pozytywna rzecz w tym wszystkim. Dzisiaj mamy czwartkowy wieczór, co oznacza, że jutro piątek! A piątek zazwyczaj kojarzy nam się z....piątkiem :D Tego po prostu nie trzeba tłumaczyć. Weekend czas zacząć! :)


Szablon 1508


Szablon uważam za dość udany, mimo, że dziewczyna na nagłówku jest lekko przerażająca :) Nagłówek miał dużo prób kolorystycznych, jakoś nie mogłam dobrać do niego odpowiednich kolorów, ale w końcu udało mi się osiągnąć cel :D

Szablon 1509


Dawno temu napotkałam w internecie to zdjęcie Emmy Stone i bardzo mi się spodobało. Oczywiście nie zapomniałam również o tym, by stworzyć z nim szablon :) Trzeba o mnie wiedzieć że uwielbiam połączenie koloru szarego z jakąś intensywną barwą i ten szablon doskonale to ilustruje. :)

Szablon 1510


A to już ostatni szablon na dziś, nieco mroczniejszy i w innym stylu niż dwa poprzednie. Barwy nie są agresywne, a raczej bardziej stonowane, więc jest to dość delikatny szablon. 

Na początku pisałam, że za nami dopiero połowa września, ale można na to spojrzeć inaczej. Została nam już tylko połowa września. Życzę wszystkim takiego optymizmu przez cały ten, następny i jeszcze następny rok :) Pozdrawiam!





28 komentarzy:

  1. Kto jest na ostatnim szablonie? Tzn. mogłabym prosić o imię i nazwisko aktorki/modelki? :) Będę wdzieczna. Osobiście zakochałam się w ostanim szablonie, taki klimatyczny <3 super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie miałam pojęcia,jak ona się nazywała, jednak poszperałam trochę w internecie i z tego co z znalazłam jest to Frida Gustavsson. Nie jestem tego całkiem pewna, ale sądząc po podobieństwie powinno się zgadzać :)
      Cieszę się, że podoba ci się ostatni szablon :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. oki, bardzo dziękuję :*
      szablon naprawdę mi zaimponował i szczerze to wpadło mi parę pomysłów na opowiadanie, gdzie będzie pasował ten szablon :D :P Ale się zobaczy ;) :*

      Usuń
  2. Została nam już połowa września - tak chlipią studenci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, dla każdego wakacje muszą się kiedyś skończyć ;)

      Usuń
  3. Śliczne szablony!
    Najbardziej to urzekł mnie ten ostatni :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://written-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim najbardziej spodobał się ostatni, myślę, że to przez ten mroczny klimat ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Przepiękna ta kobieta na pierwszym szablonie :o Mimo wszystko ostatni najbardziej mi się spodobał. Głównie pewnie dlatego, że kolorystyka mi odpowiada xD Pozostałe jednak też są świetne. W każdym postać świetnie wpasowuje się w resztę tła c:
    Zazdroszczę talentu ;-;
    No nic, pozdrawiam serdecznie i miłego dnia/wieczora! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta na szablonie faktycznie jest bardzo ładna, jednak ma wzrok, jakby chciała wszystkich pozabijać :D
      Ja też pozdrawiam i miłego weekendu życzę! :)

      Usuń
  5. JA TAM NADAL MAM WAKACJE!
    Owszem, oczywiście że musiałam się tym pochwalić. Obiecałam przecież, nie?
    Dla kogo się ciągnie, dla tego się ciągnie. Jeszcze niedawno był lipiec, a tu nagle za dwa tygodnie muszę się stawić na uczelni. Ja nie wiem, jak to się stało: przecież przedwczoraj moja siostra szła na rozpoczęcie roku! :o :C
    Kłamiesz. Dzisiaj jest piątek.
    Btw a więc to ty jesteś ta Esme nie od Zmierzchu? Okej, no więc cześć! :D
    1508 — BOŻE, PODLINKOWANY SZABLON! JUŻ CIĘ WIELBIĘ! Kolejną zaletą jest jeden jedyny cytat. No no, punktujesz! A tak konkretniej komentując, to naprawdę jestem pełna podziwu, bo chyba powoli rezygnujecie z tych brzydkich, jednolitych… tłów (owszem, studiuję dziennikarstwo) i zawsze gdzieś tam pojawi się jakiś wzorek. A tak ogólnie to szablon ładniutki, taki… zwyczajny w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu tego słowa. Nie ma się czego przyczepić, bo jest śliczny!
    1509 — Coś za dużo tu tych kwiatków jak na mój gust, bo skoro nagłówek zawiera te elementy, to tło mogłoby być znacznie skromniejsze. A co do kolorów, to faktycznie świetnie to wygląda! W prawdzie mimo wszystko mało tego szarego (cholerne kwiaty), ale i tak ładnie ci wyszła ta kolorystyka C: No, ale serio, za dużo kwiatów.
    1510 — O, jak mroczniejsze, to od razu zaczyna mi się podobać! ^ ^ Faktycznie, barwy stonowane, całość jest skromna, tajemnicza. Ładniutki, ciekawy szablonik, ot co:
    No dobra, tyle ode mnie, czekam na kolejne posty i pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak już pisałam, niestety dla każdego wakacje muszą się kiedyś skończyć :D
      Prawda, dzisiaj na szczęście piątek, więc jeśli czytałaś to dzisiaj to skłamałam ;/ ale wczoraj jeszcze mówiłam prawdę :D
      Szablon jest podlinkowany specjalnie dla ciebie! Pamiętam jak pisałaś, że już od dawna nikt nie linkuje szablonów. Postanowiłam to zmienić i..tadam! :D
      Co do cytatów to zawsze dodaje tylko jeden, według mnie bez sensu jest rozrzucać wielu cytatów po całej pracy.
      Ja tam kwiatki na szablonach uwielbiam i dodaję je bardzo często :D Ciekawie ozdabiają szablon :D
      Szczerze mówiąc wolę tworzyć mroczne szablony, przychodzi mi to łatwiej. Poza tym jak sama mówisz wszystko wygląda bardziej tajemniczo :D
      Dzięki za komentarz i również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Śliczne szablony! Najbardziej podoba mi się ostatni, jest boski! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne szablony. Nagłówki są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak sie zastanawiam i szukam, czy byłaby jakaś chętna z Was by zrobić szablon na zamówienie? Potrzebowałabym czegoś mrocznego związanego z eliksirami (tak, zaleciało Potterem). Najlepiej jak najszybciej. Wiem, kochane, każda jest zapracowana, ale i tak, bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale póki co nie mam informacji o tym, czy stażyści mogą wykonywać zamówienia więc na razie nie zrobię :<
      Kiedy dowiem się co i jak, to może nawet byłabym chętna :)

      Usuń
    2. Dowiedziałam się, że mogę wykonywać zamówienia, jednak najpierw musisz się zapoznać z regulaminem. I nie wiem, czy wykonam go "jak najszybciej". Chcę, żeby był dobry jakościowo, a nie robiony na czas :)

      Usuń
    3. Lumos, Moge prosić o kontakt na GG? tam wszystko wyjaśnię.Miałam wrażenie że już tu odpowiadałam, ale chyba jednak coś nie wyszło... :/ Więc proszę napisz do mnie. 49073349

      Usuń
  9. Wszystkie super ale ostatni cudo*.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Świetne szablony! Wszystkie trzy. Zapraszam do mnie: http://le-royaumele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      A twój blog bardzo ciekawy :)

      Usuń
  11. Czy mogę złożyć zamówieniem u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz, tylko przed tym zapoznaj się z regulaminem :)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń