g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

19.09.2015

[1511-1513] Jak mnie słyszysz? Ja wisła! Ja wisła!

 Dzisiaj same stażystki.
Tutaj miał powstać ładny wstęp witający Was na kolejnej Zaczarowanej Sobocie, ale nie powstanie. Mam za to dla Was ładnego gifa i troszku dobrej muzyki. No i szablony, mamy dla Was szablony, choć dziś niestety w okrojonym, dwu trzyosobowym zespole. Przygniotło nas życie, roztrzaskaliśmy kolana.  Ale jesteśmy! Zabrzmiało pozytywnie, prawda? Starałem się.






Miki
Ostatnio nie było mnie za często na Zaczarowanych, przepraszam. Jedno słowo: szkoła. Ech... Dzisiaj bez potterowskich szablonów ode mnie :c

Szablon 1511

 Szablon 1512

Pozdrawiam.

Karzeł
Ode mnie dziś tylko jeden szablon, choć w planach były jeszcze dwa to nie starczyło na nie czasu.  Przy szablonie pomogła nieodzowna prudence. w ramach współpracy, więc połowa chwały spada też na nią *chwała spada*. Enjoy.
[edit] podobno na niektórych przeglądarkach szablon się rozjeżdża, więc jeżeli źle wygląda piszcie, bo na Safari i rozdzielczości 1600x900 wygląda paskudnie o.O

1513


Esme
1514

Standardowo zapraszamy na FP oraz Zaczarowaną Grupę, gdzie właśnie (albo za chwilę) rozpoczęła się Sobota z szabloniarkami!

Badźcie grzeczni, bo jak nie to przyjdzie Karzeł i w ramach praktyk będzie Was resocjalizował!

12 komentarzy:

  1. Super kolory i w ogóle
    Ale faworyt to ostatni

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem gdzie podziać oczy, tyle piękna :o
    Jakie piękne elfie stworzenie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meh, polonistka się znalazła. POWTÓRZENIA, POWTÓRZENIA

      Usuń
    2. Ach, no i zapomniałam dodać że Dylan na gifie ♥ ♥ (czekam na TW :c)
      Lao Chee! Tę piosenkę akurat lubię xDD

      Usuń
    3. Wszyscy czekamy na TW, a Dylan wybrany z perfidną starannością. Wszyscy go kochają.

      Usuń
  3. Jakie „starałEM się”? To kto tu jest facetem? Chyba że Karzeł znowu próbuje mnie karygodnie oszukać! No cóż, dobre i tyle tych szablonów. A pozytywnie bardzo, aż się ma ochotę na jakiś pogrzeb zajść. A u mnie jest buuuuurza! Owszem, nie ma to żadnego związku, tak się tylko chwalę. No i…
    Czeeeść, Avu! Wiem, że cię tu nie ma, ale wiesz co? Bena właśnie słucham :3
    A gif średni w porywach do nieciekawy :3
    Szkoła? Jaka szkoła? :D Ale nie martwcie się, za niecałe dwa tygodnie będziecie mogli mnie spokojnie wyśmiać, pozwalam.
    No ale jak to bez potterowskich? Meh, no i Meth smuta :<
    Meh, no i znowu nikt nie przejmuje się linkowaniem podglądów…
    1511 — Another, right? Moja siostra jara się anime, oglądała ich około 35645353, więc na pewno by się jej spodobał. Nawet ładne połączenie kolorów: podoba mi się ten niebieskawy i żółtawy. Btw no i siostra zobaczyła. I zamarła z zachwytu :D Ale ogólnie te kafelki po bokach są genialne :D A tak ogólnie to tak samo, jak mojej siostrze, tak i mi podoba się ten szablonik c:
    1512 — Niby żadnych potterowskich szablonów, ale Slytherinem to zajechało xD NO I JEDEN CYTAT! Jak to pięknie wygląda — serio, ostatnimi czasy dało się zatęsknić za tym widokiem, więc będę chwalić każdego, kto nie będzie mi napieprzał 43856 cytatami na jednym nagłówku. No ja nie wiem, nie wiem, co powiedzieć… Chodzi mi o to, że twoje szablony są… nienaganne! Są bardzo ładne i równie dobrze wykonane, ale nie znalazłam elementu, który jakoś mocno by mnie zachwycił. To żadna wada, tylko stwierdzenie faktu. Pewnie byłoby inaczej, gdyby był Potter xD Nie no, a poważnie to tak jak mówię, bardzo ładny szablon ze ślizgońskimi barwami :D
    1513 — meh, kolejna, co nie linkuje. Echh…Ale nadrabiasz szablonem, bo jest taki… elficki <333 ta przepiękna elfka po prawej, ten cytat, który w pierwszej chwili wygląda jak pismo elfów Tolkiena, a wszystko przez tę linię, która przebiega przez środek napisu. Ta delikatniusia czcionka, która idealnie pasuje do klimatu no i barwy — śliczne, subtelne połączenie zieleni i ciemnej szarości. Szablon skromny, ale inny być nie mógł — jest idealny! <3 póki co zdecydowanie mój faworyt!
    1514 — kochaaaaana Esme, znowu nie zapomniałaś o durnej, zrzędzącej Meth i podlinkowałaś nagłówek :3 Wprawdzie szkoda, że to tylko nagłówek, bardzo nie lubię ich samych komentować, no ale trudno. A nie lubię ich komentować, bo co mam napisać? No podoba mi się! Bardzo śliczny, że się tak dziwacznie wyrażę.
    W ramach praktyk Karzeł będzie nas resocjalizował… To co to za dzikie praktyki? Zechcesz opowiedzieć nam nieco więcej? :D
    Okej, tyle ode mnie. Czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Meth, wszyscy wiemy, że masz wolne.
      Obiecuję, że na następny raz zrobię coś potterowskiego. ;-; A co do drugiego szablonu, właśnie starałam się, aby ślizgońsko wyglądało. ;p
      I właśnie dla ciebie, jest tylko jeden cytat w nagłówku. ;>

      Pozdrawiam. <3

      Usuń
    2. Cześć, Meth,
      jako starsza koleżanka coś Ci powiem: to wolne Ci się jeszcze znudzi, albo będzie jednym z ostatnich prawdziwych wolnych więc ciesz się póki możesz.

      Aha i jeszcze jedno. Pójście na studia oznacza, że robisz się już stara. Za miesiąc będziesz śpiewać pieśni o wolności i zrzędzić jak Karzeł.

      OMG, nie pomyślałam o Tolkienie (a jestem wielką fanką wszystkiego co z Tolkienem), a teraz jak na to patrzę to masz rację. I masz rację, pięknie nam to wyszło <3

      PS. Będę mówić jak facet bo dżender-srender i mi wolno.

      Usuń
  4. Wszystkie szablony piękne, ale Karła odebrał mi mowę. Przepiękny! ;)
    Pozdrawiam całą załogę, Seylina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze chcę czytać pod każdym postem :D

      Usuń
  5. Lumos!
    Szabloniarka: Miki
    Kontakt: Alfa858@wp.pl
    Adres bloga: toborsukizagryzlypopiela.blogspot.com
    Koncepcja: Kolorystka jasna, najlepiej biała. Kolumna po prawej stronie i u góry taki pasek jak jest teraz.. U góry tytuł bloga (Ten wrześniowy czerwiec kiedy jak co lipca była styczniowa majówka) i dopisek ''Bez cenzury... bo takie rzeczy są najciekawsze!''. Poza tym raczej minimalistycznie, ale mogą być jednorożce, delfiny i borsuki. Pozostawiam wyobraźni szabloniarki.

    OdpowiedzUsuń