g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

26.09.2015

[1514-1515] Tick-Tock.

(Gif z HP jak zawsze...)
Witamy was w ten piękny sobotni wieczór! Dziejsza sobota należy do dwóch stażystek, Miki i Esme, które zachwycą was pięknymi szablonami :) Zapraszamy!


Esme
Cześć wszystkim :D Ostatnio tygodnie jakoś szybciej mi lecą. Aż się dziwię, że tak szybko zaczyna się weekend i kolejna sobota z szabloniarkami. Byleby tak do końca roku :)

Szablon 1514

Miki

Szablon 1515
nagłówek (gif): klik
Hej ludzie! Czy tylko ja nie mogę się doczekać ostatniej części Igrzysk Śmierci? Tick-Tock.
Tym razem nie będę narzekać na szkołę - można powiedzieć, że już się do niej przyzwyczaiłam. :P

Równo za tydzień kończy się mój staż. TRZYMAJCIE ZA MNIE KCIUKI!

12 komentarzy:

  1. Borze Liściasty, co ten gif?! xD No ale Potter to Potter, więc duży plus!
    Heeej, Esme! A weź przestań: ja nie wiem, jakim cudem minął już wrzesień! To znaczy cieszę się, że wracam na uczelnię, niemniej… kiedy to minęło?!
    O, a tym razem nie podlinkowałaś poglądu! Smutno :C
    Meh, nie mogę się skupić na pisaniu, bo chodzi za mną wizja pizzy na kolację oraz piosenka Sii — Alive. Piękna jest! No, ale dobra.
    1514 — łohoho, jest całkiem mroczno. Aczkolwiek… hm, no nie wiem, pusto tam jakoś. Ale nagłówek to jest przepiękny <3 W ogóle jak tak czytałam ten tekst próbny, to przypomniał mi się obrazek ludzi w windzie i napis do tego: „scrolluj dalej, musimy jechać na górę” xDDDD Nie no, a tak wracając, to szablon bardzo ładny :3
    1515 — Tak, tylko ty, gdyż obejrzałam tylko jedną część i była… dobra. Nic więcej :D Ej, ależ ten gif jest znakomity! <3 Meh, głowa mnie boli, nadal jestem chora, dlatego wiele dłuższego komentarza nie wymyślę. Hm, minimalistycznie dość, ale i tak mi się podoba — w końcu połączenie czerni i bieli jest zawsze dobre!
    Dobra, serio spadam, bo tu padnę. Branoc! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha podlinkowałam podgląd! :D Ja tam zbytnio Sii nie lubię, ale za to pizzę tak! Zawsze się zastanawiałam po co ludzie czytają posty próbne, które wstawiam w podglądzie. Chociaż w sumie, kiedy przeglądam szablony innych to robię to samo, jakoś tak z ciekawości :D Podrawiam i dobrej nocy życzę! ;D

      Usuń
    2. Też podlinkowałam podgląd. ;p Ostatnio łatwiej mi się robi minimalistyczne szablony - szybciej są wykonywane. ;p
      Pozdrawiam. <3

      Usuń
  2. Nagłówek w pierwszym jest okej, jednak CSS już nie.
    Drugi ma fajny motyw, lecz coś w nim brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne :)
    Trzymam kciuki!
    Seylina.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!
    Czy mogłaby mi, któraś z was zrobić szablon?
    Bardzo mi na tym zależy!
    Proszę!
    Kontakt, przez komentarz lub - kinga.lesner@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń