g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

03.10.2015

[1516-1517] Wibly-wobly timey-wimey stuff.


twilight gif
(Snape, becouse why not?)
Dwie fanki Doctora Who w poście, więc tytuł powinien być taki! 
Hej, hej, hej. Zgadnijcie kto dzisiaj ma szablony na sobótkę? MrsLogan i Miki! Chyba nie jesteście zdziwieni, eh?
Jak tam u was po pierwszym miesiącu nauki? Zmęczeni? Tak, Meth, wiemy, że ty dopiero zaczynasz naukę.


MrsLogan
Witam! Długo mnie tutaj nie było. Cóż sporo nauki, obowiązków itp. Jednak w końcu się tutaj pojawiłam z tym jednym szablonikiem. Zastanawiam się nad wzięciem urlopu gdyż nie wiem czy do końca tego semestru dodam coś.

Szablon nr 1516
UWAGA! Może się zdarzyć tak, że przy podglądzie live prawa strona może być częściowo ucięta. To może być spowodowane rozdzielczością ekranu. Mój monitor posiada 1440x900px, więc jeśli ktoś posiada mniejszy ekran niż mój, to taki będzie miał efekt.
Miki
Szablon 1517
Zauważyłam, że robię bardzo dużo czarno-białych szablonów. I do tego minimalistycznych. Ups. Takie się najłatwiej robi. :P Na pomysł na ten szablon wpadłam na geografii, a jako że nie lubię geografii, od razu zaczęłam szkicować w zeszycie jak ma wyglądać. :P

Teoretycznie kończy mi się dzisiaj staż, ale jako, że tylko MrsLogan miała coś do dodania, stwierdziłam, że coś dodam. Nie, jeszcze nie wiem czy przeszłam staż

To widzimy się za tydzień (albo mniej). :)

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładny pierwszy szablon!
    /graficzny-rejestr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie "druga". Ale przejdźmy do rzeczy. Ten pierwszy szablon piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te szabloniwa. Miki jedynie radziłabym żeby wrzuciła jakiś dłuższy tekst bądź lorem ipsum w treść bloga i komentarze, bo kiedy jest tak jak jest, ciężko sobie zobrazować jak będzie wyglądał tekst w normalnych warunkach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekst w poście jest dłuższy, ale tak mi się podgląd uciął, a nie miałam czasu tego poprawić. Jak będę miała dostęp do komputera, zmienię. :)
      Dziękuję. :>

      Usuń
  4. Don't Blink! Cudeńko! :*
    Twi
    P.S.
    Nie mrugaj. Mrugniesz i jesteś martwa. Są szybcy. Szybsi niż myślisz. I pamiętaj. Nie odwracaj się. Nie rozglądaj się. I nie mrugaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. :3
      P.S. Pomimo tego że nie trawię odcinka "Blink" z DW to jednak ten cytat wbił się w pamięć. :3

      Usuń
  5. Strasznie podoba mi się pierwszy szablon "Don't blink" <3
    http://rudymtuszem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Yay ♥ DW i *fabolous* Snape ♥
    BTW skoro tak to muszę się pochwalić zakupioną ostatnio piękną przypinką z Doctora ♥ ♥
    NAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DON'T BLINK, DON'T EVEN BLINK, BLINK AND YOU'RE DEAD uwielbiam ten odcinek. Szablon także, mimo, że jesteś złem. Płaczące Anioły są okropne najokropniejsze. Pomysł z nagłówkiem jest zajebisty, za wyrażenie przepraszam, ale cholera, straszysz ;-; Rany jest taki świetny że nie mogę się napatrzeć, ale że się boję (głupi strach przed posągami, dziękujmy DW XDD) to muszę przełączać cały czas na inną stronę ;-;
    Szablon z HP ♥ Świetnie wygląda "cień" Hogwartu. Naprawdę, nie wiem, czym sobie zasłużyliśmy na post z szablonami z tak świetnych fandomów ♥
    Ojej, zdjęcie Doctora i Rose zmienia kolorek po najechaniu ♥
    Kurde kurde
    muszę to napisać xD
    Pierwszy bardziej mi się podoba
    :c
    Nie wiem, czy to dobrze, czy źle xD
    Cóż, miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila, nie chciałam napisać fabolous xDDDDDD chciałam napisać fabulous* D:

      Usuń
    2. Dziękujemy. ;3 Tak. Moffat stworzył potwora nad potwory gdyż one straszą jak i zabijają w bardzo dziwny sposób. Od razu mówię byś nie grała zwłaszcza w nocy w grę "Statues". Nawet nie wiesz co ja przeżyłam. W nocy musiałam mieć włączoną lampkę. O mamo...

      Usuń
    3. Okej, zapamiętam D:
      Pobrałam raz sobie apkę na telefon z Płaczącym Aniołem - myślałam sobie: a co, zobaczę, jak to działa, pewnie nic strasznego. Co z tego, że się ich panicznie boję XD Plus, leżałam w łóżku w nocy po ciemku.
      Cóż, ustawiłam widget na ekran główny, a tam Anioł odwrócony plecami. Pobawiłam się chwilę telefonem, wracam do głównego, bach, Anioł się odwrócił. Bawię się, zerkam, bawię się, zerkam i myślałam że się spizgam ze strachu XDD Serio, nie byłam przygotowana na to, że zobaczę jego twarz z takiego bliska, tak jak tu na szablonie (wykorzystany był ten sam moment z Aniołem) XDD
      W każdym razie apki nie polecam. :D

      Usuń
  7. Czy jest możliwość u was zamówienia szablonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaby taka możliwość, gdyby szabloniarka w swojej części napisała że przyjmuje. Jak na razie to chyba niemożliwe ze względu na szkołę i studia. Jednak zawsze możesz poszukać szablonów wolnych w galerii. :3

      Usuń
    2. To chyba poczekam, ewentualnie poproszę kogoś innego, bo tutaj nie macie takiego szablonu, który by pasował do mojego bloga.

      Usuń
  8. Witam,
    uprzejmie informuję, że w szablonie nr. 566 autorstwa Jill wygasł link z częściowym tłem:
    http://zapodaj.net/images/3ca7d2665ef6a.png

    dlatego chwilowo zmienię szablon na inny. Nadal jednak ten odpowiada mi najbardziej, proszę więc o informację, czy i kiedy problem zostanie rozwiązany :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. Tą sprawą zajmie się Avia gdyż Jill od dawna nie jest już na Zaczarowanych.

      Usuń
  9. Przepraszam za spóźnienie, ale jakoś tak wyszło! No, ale najważniejsze, że już jestem! Tęskniliście, prawda? :3 Ach, ten Snape, jak ja go uwielbiam ^ ^ Aczkolwiek ma u mnie minusa, a to dlatego, że przez to, iż James się nad nim pastwił w szkole, 2/3 Potterheads go nienawidzi. Lol ;-; Kit, że James to ten dobty, a Snape to taki zły, ale dobry, kit, że Snape to śmierciożerca, a James to członek Zakonu, kit, że Potter ostatecznie uratował Snape’a i że oddal życie za żonę i syna… KIT Z TYM, BO KOGO TO OBCHODZI, SKORO NABIJAŁ SIĘ ZE ŚWIĘTEGO SEVERUSA?! No, to mnie akurat strasznie denerwuje :/
    Co z tego, że dopiero zaczynam?! Ja też jestem zmęczona! I co z tego, że piątki mam wolne, co z tego, że przez większość dni zaczynam zajęcia o 13, co z tego… Ach, jak ja kocham studia :3
    1516 — o, ciekawa rzecz! A zwłaszcza ten gif, bo jest serio creepy, a ja uwielbiam takie klimaty, jak powszechnie wiadomo xD Szkoda tylko, że kodów jest tu mało, bo ani nie ma efektu przy najeżdżaniu na cokolwiek, poza tym na krew przy podstronach mogłaby… robić cokolwiek, bo to trochę zmarnowany potencjał tej krwi xD Niemiej ciekawa koncepcja i ogólnie podoba mi się ^ ^
    1517 — Czarno-białe mogą być, ale że minimalistyczne, to już nie bardzo… xD No ale mimo wszystko takie minimalistyczne to mogą być, bo ten czarny kształt Hogwartu na białym tle wygląda absolutnie znakomicie! No, jak to w minimalizmie, wiele elementów tu nie ma, ale fakt faktem, przyciąga uwagę, a i robi wrażenie, więc wielkie brawa! ^ ^
    No dobra, no to czekam na kolejne szablony i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalistyczne szablony robi się najszybciej, więc ostatnio takie robie najczęściej. :P
      Czarno-białe, Hogwart. Harry Potter. :D
      Jezu, ja też nienawidzę Snape'a! (i tutaj powinna się znaleźć długa rozprawka o tym jak go nie lubię, ale jestem zmęczona, więc trudno).
      Pozdrawiam. <3

      Usuń