g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

10.10.2015

[1518 - 1523 I'm not insane. My mother had me tested


Dziś w równie okrojonym składzie jak ostatnio, ale z trochę większą ilością prezentów. Dwa szablony, cztery nagłówki. Tym zaczynamy dzisiejszą notkę wspólną, zaś na Facebooku możecie dołączyć do Zaczarowanej Sobótki i po-offtopować na wszelkiego rodzaju tematy :)
Niestety wciąż nie wiemy czy Miki i Esme przeszły staż, gdyż Avia przebywa na niezapowiedzianym urlopie, studenckie życie to jednak nie są same imprezy ;) 



Karzeł

Mam nadzieję, że blogger nie zepsuje jakości wideo. Jesień za oknami i w ogródkach, jesień nie oznacza depresji (zima już tak), jesień jest za to królową kolorów i dobrej zabawy. W końcu to jesienią kluby i bary zapełniają się studentami, a wydziałowe grupy na facebooku w wylęgarnie shitstormów
Jesień to też czas wytężonej nauki i podejmowania nierzadko trudnych decyzji, nie tylko tych, którą butelkę wina dziś otworzyć, ale też tych, czy warto poświęcać czemuś 30% swojej uwagi.  Dlatego mam mało radosną nowinę. Opuszczam team Zaczarowanych, mimo że nie dobiegł jeszcze koniec mojego stażu. Być może jeszcze się gdzieś spotkamy, natomiast ja mam nadzieję, że będziecie miło wspominać moje prace. Do zobaczenia na sobótkach :)
PS. Tak, wiem, Meth, obrazki nie są zalinkowane. 


1518

1519

Erenae

1520

1521

1522

1523


8 komentarzy:

  1. Skomentuję, ale jutro! Wtedy wszystko nadrobię! Przepraszam za moją ostatnią... yyy... nieaktywność, ale ten tydzień był paskudny i niesamowicie cieszę się, że już się skończył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, moi drodzy, wreszcie znalazłam czas na skomentowanie, łatwo z tym nie było O.o No, ale do roboty.
      Moi drodzy. Musicie koniecznie zająć się promocją bloga, bo bez promocji to szybko umrze. Wcześniej zajmowała się tym Jill i szło jej znakomicie, ale Jill już nie ma, a coś trzeba robić. Są przecież blogi reklamujące, trzeba też reklamować się na blogach z opowiadaniami, najlepiej takimi, co to mają byle jakie szablony albo wręcz nie mają ich wcale, a, uwierzcie mi, jest takich masa. Macie też konto na fb, z czego też należy skorzystać! Bo pięć komentarzy pod notką to bardzo słabiutki wynik ni dziwi mnie, że nikt nie reaguje… Poza tym szabloniarzom nawet nie chce się odpowiadać na nasze komentarze, a przynajmniej niektórzy, a to po prostu wstyd, bo wcześniej to było nie do pomyślenia. Negatywny komentarz, co? Ale cóż — na ZS dzieje się źle i coś z tym trzeba zrobić, bo skoro szablony są tak świetne, to komuś trzeba je upchnąć, nie? ;)
      O nieeee, nagłóóóówki? :c To kijowo, nie lubię ich komentować, ale trudno.
      Ej, karzełku, a co się dzieje, że nas opuszczasz? :c Za mało czasu zapewne, co? Szkoooooda, bo ładnie ci te szablonki wychodziły :c Normalnie bym cię opieprzyła za brak podlinkowania, bo równie dobrze mogłabym wrócić tu do tego, o czym pisałam wcześniej — to jest po prostu ułatwienie nie tylko dla mnie, ale ogólnie dla ludu! No, ale zważywszy na okoliczności, zostawię ten temat. A że jesień jest przepiękna, to ja wiem <3 Ale zima jest jeszcze lepsza :3 Lato zaś jest słabe, a wiosna to w ogóle beee!
      1518 — Jezusie Chrystusie, Borze Liściacty i tak dalej — ależ prześliczny szablon! I nie, nie słodzę ci tylko dlatego, że od nas odchodzisz, tylko wyrażam swoją opinię. Ten szablon… hmmm… cholernie ciężko go opisać, wiesz? Kojarzy mi się z niektórymi stronami internetowymi, które mają dość proste szablony, ich funkcje zaś są równie proste, ale i ciekawe, jak sam wygląd. Wiem, pogmatwane, ale rzecz w tym, że widać tu taką… łagodną, spokojną, relaksującą wręcz swobodę. Te gałęzie, kolor niebieski, drobne, nie rzucające się w oczy, a jednak widoczne podstrony i ta kolumienka z tekstem na środku, maleńka i urocza. To też jest swego rodzaju minimalizm, ale jeśli każdy minimalistyczny szablon by tak wyglądał, pokochałabym ten styl swoim małym czarnym serduszkiem <3 No, krótko mówiąc, dawno nie widziałam tak przepięknego skromnego szablonu!
      1519 — Oho, widzę, że wzięło cię na jesienne klimaty ;) Ale wiesz co, pierwsze, co rzuciło mi się w oczy, to ta gałązka. Zapewniam cię, że choć wygląda naprawdę prześlicznie, to będzie przeszkadzała w czytaniu. To ciemna gałązka na jasnym tle, która nachodzi na czarne litery. Oczywiście, ostatecznie wszystko tak czy siak jest czytelne, ale nie na pierwszy rzut oka. Sama wiem po sobie, bo na swoim szablonie od Rowi też mam w tle twarzyczkę i napis, co czasami może przeszkadzać — nieznacznie, ale jednak. A tak POZA tym, to jest bardzo ładnie, aczkolwiek moim faworytem nadal pozostaje pierwszy szablon :3
      1520 — Ech, nagłówki. To będą krótkie komentarze! Jaaaanek <3 Jaki przystojny — bez grubego płaszcza i śniegu we włosach :3 Nie no, jest śliczny, aczkolwiek odnoszę wrażenie, że ta wielka głowa nieco dziwnie wygląda xd
      1521 — Mówiłam, że będzie krótko. Ok, dalej. Ten jest chyb nawet ładniejszy, mimo że barwy nie są w ogóle w moim guście.
      1522 — LOKI LOKI LOKI LOKI LOOOOOKIIIII!!! <3 Nie, nie Tom! Loki! :3 No, ślicznie! :3
      1523 — O, spośród nagłówków ten jest zdecydowanie najładniejszy! Raz, że barwy bardzo mi się podobają, a dwa, że schemat jest trochę inny, w przeciwieństwie do poprzednich trzech prac. Tak, to naprawdę bardzo ładny nagłówek!
      No nic, to pozostaje mi życzyć ci szczęścia i powodzenia, Karzełku! ^ ^

      Usuń
  2. KARZEŁ, CO
    Zgłupiało Ci się na starość :c Nawet nie zdążyliśmy się nacieszyć Twoimi pracami :c
    Tak w ogóle to jesień piękna, zobaczymy, jak długo :v
    1518 na podglądzie mi nie działa :c To znaczy, nie działa mi to piękne tło. Bo oba szablony są cudne ♥ Cóż, idę zobaczyć na Chrome xD
    Nope, na Chrome także nie działa.
    Ale i tak piękny.

    W 1521 coś mi kolorki nie pasują, ale to mój własny gust xD Poza tym, najbardziej podoba mi się nagłówek nr 1520 ♥ I 1523. 1524 w sumie też - TE OCZY ♥ Troszeczkę mi nie pasuje ten duży napis, ale ja się średnio znam, więc może się zamknę XDD
    W KAŻDYM RAZIE KARZEŁ KURDE NO
    Miłej niedzieli czy dnia w którym to ktoś czyta, ciepła i w ogóle,
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kim jest dziewczyna na 1521? *-* Zdecydowanie faworyt razem z 1523 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisałam już na gg, ale i tak Karzeł (Karle? XD) szkoda, że odchodzisz. :<
    Bardzo podobają mi się szablony, ale ten pierwszy chyba bardziej - moje kolorki. :d Wgl, mam wrażenie że w tym drugim ciężko czyta się tekst.
    Nagłówki też są świetne. :p Chyba najbardziej podoba mi się ten ostatni. :>>>>

    Pozdrawiam.<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Karzeł nie wybaczę Ci tego :(
    Kocham Twoje szablony. Zawsze są bardzo oryginalne, pomysłowe. Panuje w nich estetyka, wszystkie są bardzo dobrze skomponowane z nagłówkami... Będzie mi tego brakowało.
    Pozdrawiam, Seylina.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :)
    Gdzie mogę złożyć zamówienie na szablon na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  7. Are you looking for free Instagram Likes?
    Did you know that you can get these ON AUTOPILOT & TOTALLY FREE by using Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń