g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

14.11.2015

[1527-1529] Hello, it's... us?

Ostatnio za często nas tu nie było. Trzy tygodnie według moich obliczeń. Taaak, to trochę dużo. 
Mimo wszystko, postaramy się podnieść i dać z siebie wszystko. :)


Erenae
Nagłówek 1527
http://funkyimg.com/i/24sA7.png 
Nagłówek 1528
http://funkyimg.com/i/24sA8.png 

Miki
Hej, tu znowu ja. Zostałam oficjalnie-nieoficjalnie pełnoprawną szabloniarką na ZS (czyt. przeszłam staż). Ostatnio zostałam zbesztana za to, że ciągle daje jakieś wymówki, więc przejdę po prostu do pytania: co tam u was?

Szablon 1529
Mam nadzieję, że szablon wygląda okej i jest dopracowany.

Zamówienia przyjmują:
Erenae, Victim i Miki. 

Niestety, nie udało nam się zebrać więcej Zaczarowanych, więc mamy nadzieję, że zadowolicie się chociaż taką ilością prac. :)

23 komentarze:

  1. Cóż za zaskoczenie. Myślałam, ze jednak tym razem ostatecznie padniecie. Wybaczcie, ale ciężko było przypuszczać po takiej przerwie. Ciesze się, że jednak trwacie w swoim postanowieniu.
    Nagłówki są ładne. Jeden mocny akcent kolorystyczny określam pozytywnie. Szablon jest schludny prosty i czytelny.
    Może bym coś zamówiła, gdybym nie była takim leniem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem,m trzy tygodnie to sporo czasu. Dużo. DUŻO! Za dużo. No, ale chyba coś ruszyło, więc brawo! :D Ej, czemu są nagłówki? Ja ich nie umiem komentować, bo ja o nich mogę powiedzieć, że są ładne i to tyle! No, ale nie można zauważyć, że ta szarość i kontrastująca z nią konkretna barwa, a więc błękit i czerwień, to wszystko wygląda naprawdę baaardzo dobrze! I te nożyczki na drugim xDDD Ale chyba właśnie ten drugi bardziej mi się podoba, ale może to dlatego, że takie połączenie kolorów bardziej pasuje do mojego gustu.
    1529 - U nas stara bieda! Wooow, te księżyce są bardzo ładne :3 Szablon jest bardzo prosty, może wręcz za prosty, bo wielu dodatkowych elementów, które osobiście bardzo lubię,to tutaj nie ma. Ale nie ma co narzekać, czego nie ma i należy cieszyć się tym, co jest.W sumie jest ładnie, prosto, czytelnie no i git c;
    Czekam na kolejne notki, które, mam nadzieję, pojawią się prędzej niż za kolejne trzy tygodnie ;) Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że kolejne notki pojawią się prędzej niż za trzy tygodnie. :P
      A o jakie dokładnie dodatkowe elementy chodzi? :>

      Usuń
    2. Hm, ogólnie szablonz daje się troszeczkę zbyt pusty. Tło jest jednolite, a kolumny są małe i nie zajmują wiele miejsca, tym bardziej więc można coś pokombinować, choćby z kodem. Z drugiej jednak strony to minimalizm, więc generalnie chyba niczego nie trzeba dodawać, a że minimalizmu nie lubię, to najchętniej wypchałabym ten szablon wszystkim, co tylko dostępne xD

      Usuń
    3. Hahahaha - więc o to chodzi. :D

      Usuń
  3. Do Victim, zamówienie c:
    1. Adres bloga: http://gamecater.blogspot.com/
    2.Email: mavelle.blog@gmail.com
    3.Koncepcja: Zamierzam trochę zmienić zamysł bloga, ma to być strona poświęcona grom komputerowym, moim przemyśleniom co do nich itp. Mam wyobrażenie o minimalistycznym, jasnym szablonie z przynajmniej jednym z tych obrazków (najlepiej dwoma):
    http://imgfave-herokuapp-com.global.ssl.fastly.net/image_cache/133998157885281.jpg
    http://s1.favim.com/610/150701/art-bampw-cute-doodle-Favim.com-2884310.jpg
    Chciałabym, żeby znalazł się tam też jakiś akcent kolorystyczny ( co by tak szaro i smutno nie było), ale pozostawiam w tej kwestii dowolności autorce. W nagłówku prosiłabym o umieszczenie nazwy bloga game cater.
    A pod nią słowa - online
    To chyba tyle, jak widzisz duża dowolność LUMOS

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Miki, zamówienie C:
    1. Adres bloga: pack-dog-stone,blogspot.com
    2 .E-mail: kinga170104@gmail.com
    3. Koncepcja: Samo "Dog" oznacza, że to ma być coś z psami. Mam wizję tego szablonu, w typowo szaro-biało-czarnych odcieniach, z jakimś jednym, albo dwoma zdjęciami psów. Nie mam większych wymagań. Lumos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoaj było na szybciocha zamówienie, teraz porządny komentarz.
    Nagłówki Erenae tak ładnie do siebie pasują tym energetyzującym niebieskim i czerwienią. W sumie taka para z nich. Podobają mi się akcenty z kwiotkami czy co to tam jest. Czerwony trochę prostszy, ale też ma swój urok.
    Szablon Miki minimalistyczny i uroczy, coś ostatnio moda na kosmos, gwiazdy, planety itp. Fazy księżyca i stonowana kolorystyka. Czego tu chcieć więcej? Ja to kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ma ostatnio fazę na różne fazy księżyca. Mam dużo zdjęć zapisanych na komputerze przedstawiających właśnie księżyc i stwierdziłam, że warto by użyć chociaż jeden z nich. :P

      Usuń
  6. Do Miki :)
    Adres bloga: your-decisions-create-your-story.blogspot.com
    E-mail: ksieznicka002@gmail.com
    Koncepcja: Tutaj jestem za czymś w stylu tego szablonu:
    http://halveth.deviantart.com/art/Szablon-226-Nightskies-347060951
    Chodzi o to, żeby, któreś z zdjęć, do których linki wstawię później było tłem. Post bez żadnych ramek, białą ładną czcionką. Napis na nagłówku to: Decyzja należy do ciebie
    Gadżety niech będą ułożone w prostej kolumnie, bez ramek.
    Co do zdjęć. Są dwa zdjęcia, które możesz użyć; jak ci będzie pasować.
    http://pre03.deviantart.net/6e24/th/pre/i/2015/026/c/8/hogwarts_by_llamllam-d8fhc01.jpg
    lub
    http://vignette4.wikia.nocookie.net/harrypotter/images/a/a6/DHhogwarts.jpg/revision/latest?cb=20101016134228

    Szczerze wolałabym to pierwsze, bardziej pasuje do klimatu bloga. Ale daję ci wolny wybór, to ty się znasz! Jeśli żadne nie będzie ci pasować wybierz jakieś inne, byleby był to Hogwart nocą.
    Link do Zaczarowanych jest już umieszczony! Z góry dziękuję. LUMOS!

    OdpowiedzUsuń
  7. Do dowolnej szabloniarki. :)
    Adres bloga: instytutmagii.blogspot.com
    E-mail kontaktowy: haywoodcath@gmail.com
    Koncepcja: Jesteśmy Wirtualną Szkołą Magii więc oczywiście klimaty Harry'ego Pottera. Ogólnie bardzo chcielibyśmy aby cały blog był bardzo funkcjonalny i w zamyśle wyglądał bardziej jak strona niż blog. Obecnie korzystamy z Waszego szablonu który jest niesamowity ale czas na zmiany!
    Na czym nam zależy:
    1. Jedna kolumna znacznie ułatwiła by życie
    2. Motyw sowy jest po prostu must be ponieważ jest to nasz symbol szkoły. :)
    3. Obrazki powiązane bardziej z miejscami ze Świata Magii niż z konkretnymi postaciami.
    4. Napis "Wirtualny Instytut Magii gdzieś na górze.
    Ogólnie bardzo nam się podoba opcja, że szablon tworzy całość, a logo nie pozostaje jedynie na górze tylko rozchodzi się jako tło całego bloga. :)
    Tak na prawdę dowolność pozostawiamy całkowitą względem reszty.
    Mamy nadzieje, że ktoś podejmie się tego zadania!
    Lumos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcem! O ile wy chcecie mnie. Przestraszyłam się lekko "obrazkami powiązanymi bardziej...". To mi wygląda na typowy szablon, a ja takiej grafiki (już) nie robię, dlatego z mojej strony bardziej minimalistycznie proponuję ;) Mam już pomysł, ponieważ spodobała mi się koncepcja strony. Rozpatrzcie moją odpowiedź, a na razie... Cóż, dziękujemy za tak fajne zgłoszenie!

      Usuń
    2. Jasne że chcemy! :)
      Nie możemy się doczekać co stworzysz. Dla nas każda osoba która chce dołożyć coś od siebie jest wartościowym nabytkiem :3
      Dziękujemy bardzo :D

      Usuń
  8. Do dowolnej szabloniarki
    Hasło: Lumos
    Adres: www.akasuna-story.blogspot.com
    Koncepcja: Mimo, że to blog z anime to chciałabym taki rzeczywisty wygląd nagłówka :).
    Chciałabym, aby głównym tłem były złączone dłonie dwojga zakochanych osób (np. http://www.weekendowo.pl/thumb/files/gfx/entries/36/686/NjAweDEwMDAhdw==,1392834330.jpeg ). A te poboczne obrazki to głównie liście, które symbolizują przemijanie ^^. Kolorystykę chciałabym w takich barwach ciemnej sepii przechodzącej w jasną :). Układ bym chciała po prawej stronie. Co do widżetów to prosiłabym o małą ilość, żadnego chata, ani nic. A ewentualny tytuł to taki, który mam na blogu „I’m not perfect but I swear I’m perfect for you”.
    Kontakt: 8836207

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej napisalam do was na email zgloszenie do naboru, nie wiem czy doszło, mogłabym prosić o odpowiedż? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie poszło na e-mail Avii, a my z Avią nie mamy ostatnio kontaktu. Wolimy nie podejmować żadnych większych decyzji, więc w razie czego znowu się odezwiemy. Przepraszamy. :)

      Usuń
  10. Hej, mam pewne pytanie ;) Czytałam wasz regulamin, ale chciałam się upewnić, bo nie wiem dokładnie xD Czy jeśli założyłam bloga niedawno (naprawdę niedawno na przykład kilka dni temu), ale są tam już jakieś posty, to możliwe, że wykonacie szablon? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " Nie przyjmujemy zamówień na blogi, na których nie ma żadnego posta, a strona funkcjonuje krócej niż dwa tygodnie."
      Jeśli założyłaś bloga kilka dni temu, nie możesz zamówić - jak twój blog będzie miał co najmniej dwa tygodnie, wtedy możesz.

      Usuń