g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

21.11.2015

[1530-1532] Misty Mountains.

https://media.giphy.com/media/R54dEpxpKrSuY/giphy.gif 
Tak naprawdę, chciałam dać jako tytuł The Last Goodbye, jako że ta piosenka jest ostatnio moją ulubioną, ale tytuł zabrzmiałby dziwnie. xD
Hej! Nadal żyjemy i mamy się dobrze. I nawet udało nam się zebrać na dzisiejszą notkę!


Miki
 Szablon 1530
Szablon dla Julii
http://i.imgur.com/v9cAxF6.jpg
 Na prośbę zamawiającej, wzorowałam się na tym szablonie -> KLIK.

Przez cały tydzień byłam chora, ale grafiki robić mi się nie chciało, więc obejrzałam z trzy razy Władcę Pierścieni oraz Hobbita. Stąd ten Gollum na gifie. :>

Erenae
Szablon 1531
http://funkyimg.com/i/24MJF.png

Nagłówek 1532


***


Sobótkę na na naszej grupie na FB poprowadzi Victim.

Do zobaczenia niedługo! :) 

7 komentarzy:

  1. Lumos :3
    Do Miki zamówienie:
    1. adres bloga: shade-of-scream-blogspot.com
    2.email: gabi9988@spoko.pl
    3.Koncepcja: Kolorystyka najlepiej jak najbardziej czarno-szaro-biała, z przewagą czerni i szarości, z uwzględnieniem tego obrazka: https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t34.0-12/12278137_1654587434826849_1066931827_n.jpg?oh=502ff83ac78831fdb71fe5525e3aa2ff&oe=5653674E
    i cytatu: "Cierpienie wymaga więcej odwagi niż śmierć"
    Co do układu, brak wymagań :3
    Pozdrawiam cały skład^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest cudowny, tak jak już ci pisałam. Taki jaki sobie wyobraziłam! Jesteś cudowna i godna polecenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. No fakt, tytuł brzmiałby bardzo dziwnie xDDD No, na sobótkę udało się zebrać, ale co z tego, skoro było na niej aż osób... TRZY? Meh, ta frekwencja.
    1530 - przeczytałam 'szablon dla Jill' i miałam minizawał xD JEZU, PODLINKOWANY JEST!!! :o <3 Hogwarty jak najbardziej spoko! Ojejujej, jaki prześliczny jest ten nagłówek, serio! :D Może nawet bym pożałowała, że to tło jest takie jednolicie czarne, ale to się tak fajnie z tym nagłówkiem zlewa, że to wygląda najzwyczajniej w świecie dobrze! Nie trzeba więc tu niczego zmieniać, przynajmniej moim zdaniem. Mamy też jeden jedyny cytat, a nie 8465435 i to całkiem prosty i ładniutki. Hm, żadnych ramek ani nic, tu więc trochę minimalizmem zalatuje, ale i tak mi się podoba, więc się ciesz xDDD Hm, no ale faktycznie, ten szablon, na którym miałaś się wzorować, jest przecudny! Mam nadzieję, że bez urazy, co? xDDD
    1531 - tu już nie jest zalinkowany i dupa, nawet napisu 'Podgląd' nie ma. Nie no, kijowe zaniedbanie, szczerze powiedziawszy. Ale szablon za to bardzo ładny. Wreszcie widzę coś, co nie jest minimalistyczne - jestem w szoku!!! :o Trochę dziwne połączenie kolorów tu mamy, bo nagłówek i tło ciemne, a kolumny jaśniutkie + ten pomarańczowy, który stanowi spory kontrast. Ale nie wygląda to źle, nie martw się! To tylko stwierdzenie faktu, że ta pomarańczowa kolumna dość mocno rzuca się w oczy. A te kółeczka to podstrony, tak? Oby, bo świetne są :D
    Meh, nagłówek. Nie umiem ich komentować. Bardzo ładny, zwłaszcza że kolorystyka i klimat mi odpowiadają, ale po cholerę aż trzy cytaty, hm? XD
    No nic, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lumos
    do Miki
    adres: hogwarckie-tajemnice.blogspot.com
    gmail (bo częściej sprawdzam): sutkowskaadrianna@gmail.com
    nagłówek: Hogwart, sklep Magiczne Dowcipy Weasley'ów, może sowa
    tło: ścieżki Mapy Huncwotów
    kolorystyka: odcienie beżu i bordu (żeby pasowało do tła)
    teraz mam pożyczony od Was jeden szablon i jego układ bardzo mi odpowiada, więc jeśli byłaby możliwość to bardzo bym chciała, żeby nowy miał taki sam :)
    zapomniałam XD w nagłówku musi znajdować się tytuł bloga "Hogwarckie Tajemnice"
    z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lumos
    Do Jill
    Blog:http://destroyed-silencee.blogspot.com/
    Mail: blue.fanstic.story@gmail.com
    Nagłówek: Because only silence can ruin your life
    Tło: http://images3.alphacoders.com/553/553265.jpg
    Kolorystyka: Mroczne
    Układ brak wymagań :D Jeśli to nie kłopot :/
    Aktorzy, którzy mają być na tle:
    Cody:http://www.ew.com/sites/default/files/styles/tout_image_612x380/public/i/2015/08/24/cody-christian.jpg?itok=tt17jIF5
    Eddie: http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=112590938 (Ona ma być taka mała)
    Rozmieszczenie: Na środku szablony mają być oczy johnnego deppa. Cody ma być na prawo od nich a Eddie pod nimi.
    Mam nadzieje że wykonasz mój szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lumos
    Do Miki
    pansy-and-draco.blogspot.com
    ginewrazabini@gmail.com
    Bardzo bym chciała aby cały szablon utrzymany był w bieli i szarości. Na nagłówku zaś pojawiła się Phoebe Tonkin i Mroczny znak. Cytat: Jeżeli nie wiesz, dokąd chcesz iść, nie ma znaczenia, którą drogą pójdziesz. I to tyle. Nagłówek ma być jak najprostszy. Układ prawokolumnowy z tym, że nagłówek ma tak jakby zajmować całą lewą stronę lub ewentualnie być u góry zaznaczony ramką.
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń