g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

05.12.2015

[1536-1537] Through shadow, till the edge of night.

http://25.media.tumblr.com/0f2992f9b3a76e4e215b02e4d6775307/tumblr_mkalmk8ZZE1s30gcpo2_500.gif
A dzisiaj nic z HP! :P

Witam! Niestety zostałam sama. Ech...


Miki (nawet nie wiem czemu to piszę, skoro wiadomo, że tylko ja...)

Szablon 1536
http://pre09.deviantart.net/9d2d/th/pre/f/2015/339/2/5/1536__fire__by_mikinnou-d9j3z8o.png
Nagłówek zrobiony przez MrsLogan&Miki.
Thranduil.Thranduil.Thranduil.Thranduil. <333
Uwielbiam go. :P W sumie, jako, że zima się zbliża, powinnam robić jakieś bardziej zimowe rzeczy, a tu niespodzianka i wiosna. Nie pozwolę wam zamarznąć! 

Nagłówek 1537
http://i.imgur.com/h8uNY8p.png
Nagłówek zrobiony przez MrsLogan&Miki.


Niestety wątpię aby ktokolwiek prowadził sobótkę na grupie na FB, jako że nikt nie odpisuje, a ja po 20 nie mam czasu.

8 komentarzy:

  1. Oj. To źle wróży. Prace fajne, ale nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, przynajmniej coś jest! :P
      Dziękuję za komentarz. <3

      Usuń
  2. Powiem tak. Szablon nie za bardzo w moim guście, ale za to nagłówek jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notka moje urodziny, jeeeeei <3
    I koniec. Ręka mnie boli, nie wiem, czemu, więc odpowiam później ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mam nadzieję, że ręka przestanie boleć. :D

      I WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! Dużo szczęścia, forsy i W S Z Y S T K I E G O czego sobie zażyczysz! <333

      Usuń
  4. Szablon mi sie podoba :D Ostatnio stalem sie fanem naglowka z boku, a nie nad tekstem. xD

    OdpowiedzUsuń