g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

12.12.2015

[1538-1540] The Last Goodbye.


 
Hej! Dzisiaj znowu pracę od Miki i Erenae!
  Czy jesteście zaskoczeni? xD
Miki
Mam dla was smutną wiadomość. Postanowiłam odejść z ZS. Mam zbyt dużo rzeczy na głowie, a nie chcę czuć zobowiązania ciągłego do robienia prac na soboty. Może kiedyś wrócę (oczywiście jak dziewczyny mnie ponownie przyjmą :P). :)
 
Szablon 1538
http://pre11.deviantart.net/e5c5/th/pre/f/2015/346/d/0/1538__together_by_mikinnou-d9jvemp.png
A ja znowu z czernią i bielą! :P
Mam nadzieję, że szablon się spodoba, mimo że jest minimalistyczny. ;>
 
Erenae
Nagłówek 1539
http://funkyimg.com/i/25p4u.png 
Nagłówek 1540
http://funkyimg.com/i/25p4v.png 
 
  ~*~
Do zobaczenia (miejmy nadzieję) za tydzień!
PS: A Miki jest bardzo przykro i naprawdę będzie tęsknić za wszystkimi... :<<<<< 


9 komentarzy:

  1. Nagłówek 1540 po prostu skradł moje serce. 😍 Pokochałam go, jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi nagłówek podbił moje serce! Jest przepiękny!
    Do pierwszego też nie mam się co przyczepić.
    Cudowne prace ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę złożyć zamówienie Erenae?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, że piszę tutaj, ale czy ktoś zerka do zakładki "pytania"? Gdyż od października a może nawet dalej, nie widać odpowiedzi pod komentarzami. Tak tylko pytam, gdyż umieściłam tam również pytanie, ale zmartwiłam się, że nikt nie odpowiedział na poprzednie.
    Jeżeli ktoś przeczyta mój komentarz, to śmiało może go usunąć, nie chciałam śmiecić, ale nie wiedziałam, gdzie mam napisać, a najnowszy post wydaje się najsensowniejszym miejscem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mały kłopot czy mogłabym dostać e-mail gdzie bym wyjaśniła o co mi chodzi? :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba nagłówki wypadły po prostu cudownie, ale chyba najbardziej urzekł mnie ten pierwszy *.*

    OdpowiedzUsuń