g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

25.12.2015

Wesołych Świąt!

(c tumblr)

Witajcie. :3  W ten ważny świąteczny dzień, składamy wam najserdeczniejsze życzenia. ;3 Dużo ciepła, uśmiechu i radości oraz udanego sylwestra i pysznego szampana. ;3 Niech kolejny rok przyniesie wam wiele sukcesów, miłych chwil, spokoju i szczęścia.

Załoga ZS

5 komentarzy:

  1. Zapomnieliście o życzeniach na oczekiwane w głębi ducha szablony od was :'D Ale mimo wszystko bardzo dziękuje i różwnież życzę ciepła, zdrowia i radości <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że tutaj, ale nie mogę dodać komentarza w Pobraniach.
    Pobieram szablon nr 509 by Rovindale na bloga http://liriell-pisze.blogspot.com/. Jest śliczny i idealnie pasuje do tematyki mojego bloga. Dziękuję.

    W Pobraniach, pod koniec komentarzy, wyświetla mi się kod HTML i nie mogę dodać komentarza.

    Pozdrawiam serdecznie
    Liriell

    OdpowiedzUsuń
  4. Specjalnie nie wchodziłam w cholerę długo, bo prawie miesiąc, mając nadzieję, że będzie mnie czekać stos notek. Czekała jedna. I życzenia. Oj, dziewczyny, dziewczyny... :c

    OdpowiedzUsuń