g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

09.01.2016

[1541-1545] Get This Party Started

(c) Erenae
Witajcie. Słowem wstępu... Wiemy, że ostatnio było tu pusto. Niestety nie wiele jesteśmy w stanie na to poradzić. Załoga prawie się nie odzywa, a nawet jeśli to po prostu nikt nie ma na nic czasu. Niestety... wybaczcie. Mamy nadzieję, że może niedługo sytuacja się jakoś poprawi.


MrsLogan
 Hejka. ;3 Chyba kopę lat mnie tutaj nie było. Niestety mam tylko jedną pracę.

Nagłówek nr 1541
http://fav.me/d9mktsb
 
Erenae
 Witam. Ja też nie mam dla was za dużo, ale to przez to, że wiecznie nie ma mnie w domu. Przepraszam.

Szablon nr 1542
pobierz

Nagłówki:
1543                                                     1544
1545

Trzymajcie się xo xo

8 komentarzy:

  1. Dopiero co tu trafiłam i już mi się gwiazdki w oczach zaświeciły widząc, że strona jest aktualna i że tworzy przepiękne szablony, już wychodziłam z regulaminu na główną sprawdzić, że a może uda mi się złożyć zamówienie... A tu kupa :(
    Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś trafić na moment zamówień, bo szczerze mówiąc szukam szabloniarza od dobrego miesiąca ale każda strona na jaką trafiam umiera albo już umarła :( Trzymajcie się dziewczyny! są jeszcze ludzie czekający na szablony z iskierką nadziei w oczach! :D *krzyżuje kciuki*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, pobrałam szablon nr 182, tak mi się wydaje, taki z dziaduniem. Nie działał mi nagłówek, kiedy sprawdzałam go na drugim blogu, a po jakimś czasie zaskoczył. Przerzuciłam go czym prędzej na mojego bloga z opowiadaniem i rzeczywiście nagłówek się pojawił. Tyle że tylko u mnie. U mojego chłopaka i znajomej go nadal nie widać, a u mnie jest, kiedy wpisuję po prostu adres mojego bloga.
    Czym to jest spowodowane? Czy da się temu jakoś zaradzić?
    Bardzo proszę o pomoc.
    Nie wpisuję się jeszcze do księgi, gdyż jeżeli nie działa, to bezsensu jest tam śmiecić. Regulamin jednakże znam, link również do ZS posiadam. Proszę tylko o pomoc, bo nie wiem, co robić. Nie znam się na tych kodach wszystkich.
    Z góry dziękuję. [czarna-pelnia.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śledzę Wasze posty od początków bloga. Chyba nie widziałam jeszcze tutaj szablonu, który ani trochę by mi się nie spodobał. Liczę na to, że odżyjecie, bo powracam właśnie z blogiem, do którego dawno temu zamówiłam od Was szablon i chciałabym zrobić to podobnie. Jesteście najlepszą szabloniarnią jaką znam, naprawdę, warto to kontynuować :) Powodzenia i jak zawsze świetna robota! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Czy mogę zamówić szablon na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.Niedawno trafiłam na tego bloga i chciałabym spytać kiedy będzie można składać zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadłam na Zaczarowane szukając jakiegoś ładnego szablonu i nawet nie wiecie jak się ucieszyłam, widząc, że dalej ktoś tu żyje i tworzy szablony. Mam nadzieję, że dobra passa będzie trwała. Życzę powodzenia i trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń