g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

27.03.2016

Szablon "Nie ma dobra i zła"

1.Nie ma dobra i zla by SzablonyJillŚwięta, święta i po świętach. Szczęśliwie udało mi się uniknąć większość wielkanocnych spotkań, nigdy ich  nie lubiłam. Uśmiechanie się na siłę i udawanie, że wszystko gra, że wybaczyłaś mu wszystko tylko z powodu świat to nie dla mnie. 
Dostałam wiadomość z prośbą o szablon. Poszło mi błyskawicznie, bo wykonałam prostą grafikę w mojej ulubionej tematyce. Przy okazji odświeżyłam sobie kilka piosenek, które namiętnie słuchałam za czasów mojej fascynacji Hp. Muszę przyznać, że takie nuty jak not bravery nigdy mi się nie znudzą. 
Uruchomiłam zakładkę z zamówieniami. Wszystkie pozostały powinny być zaktualizowane do jutra.

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że wróciłaś. Już myślałam, że zaczarowane całkiem upadły :(
    Nowy szablon główny jest śliczny. Ten, który pokazałaś w tym poście też. Pasuje do Toma (w zasadzie do obu ;)).
    Pozdrawiam
    L.

    (www.lilyijames-zdobyc-szczescie.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiąc szczerze, przedwczoraj byłam pewna, że to koniec ZS, ale gdy zobaczyłam, że dodałaś nową notkę nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam. :) Szablon bardzo mi się podoba, jest mroczny, slytherinowy no i te dwie dłonie oraz cienie umieszczone po bokach dają niesamowity efekt. Naprawdę świetna praca, nie mogę się na nią napatrzeć. :D
    Z niecierpliwością czekam na dalsze Twoje posty. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    PS. Przepiękny kolor tego nowego szablonu głównego. :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz dobre oko, że dojrzałaś te dłonie :P Slytherin to zdecydowanie moje klimaty, z tego się nie wyrasta :)

      Usuń
  3. Uhuhuhu, opcja akceptacji komentarza? Ciekawa rzecz, chociaż ostatnio chyba tego nie było, a mimo to chyba nie było zbyt wielu dram. No, kilka się trafiło, z tego co pamiętam, aczkolwiek to było wtedy, nie teraz, kiedy wokół takie świństwa się dzieją. Niemniej zastanawiam się, jak to będzie, jak tu się więcej szablonów w notce pojawi, a mi znowu będą wychodzić długaśne monstra. Nie będę mogła pisać odpowiedzi ;( I będę robiła śmietnik osobnymi komentarzami XDD
    A o świętach nic nie mów. Jakoś przeżyłam niedzielę, kiedy zjechali się wszyscy, i jak zwykle nie zrobiłam absolutnie NIC. Ale to u mnie, do jasnej ciasnej, przeklęty klasyk. No ale cóż, w końcu jestę studentę, to wolno mi się lenić xD
    Oj tak, Not Bravery jest piękne! Ogólnie uwielbiam potterowskie filmiki i jak chcesz, to podeślę kilka linków. Osobiście mam ciarki za każdym razem, kiedy widzę to: https://www.youtube.com/watch?v=Bm581j_-9mc
    O matko, jak ja uwielbiam ten cytat! Swego czasu był jednym z moich ulubionych... Albo inaczej. Kiedyś był ulubionym, teraz jest jednym z nich. Bo czyż to nie jest prawdziwe? Nie da się wszystkiego podzielić na czerń i biel, dobro i zło, bo zawsze gdzieś wpieprzą się jakieś rozterki moralne lub inny punkt widzenia. Ale pragnienie władzy i potęgi tli się w każdym, ale w niektórych po prostu ten ogień jest znacznie potężniejszy. Ot, cały sekret. Tak czy siak oto Tomek i Draco. Oczywistym więc jest, że pojawiają się zieleń czerń. Tak mnie tylko intryguje, co tam, do diabła, robi Graup? :D Mniejsza. Ogólnie jest cudownie: Voldemort w swoim najprzystojniejszym wydaniu i Draco z szóstki, gdzie dopiero wtedy zdołałam go polubić. No i Felton fantastycznie wtedy zagrał, bo tak doskonale pokazał emocje Dracona, a przede wszystkim jego panikę. Czcionka po bokach jest zwyczajna + to pole na tekst (nadal nie wiem, jak się nazywa) jest przezroczyste, co fenomenalnie wygląda! Ogólnie przepiękny szablon :3
    No to co? Czekam na kolejne posty i w cholerę cieplutko pozdrawiam!
    + jeszcze raz ponownie witamy na pokładzie! \m/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten klip! Też go bardzo lubię, chociaż tyci mniej niż mój, bo nie przepadam za tą piosenką ;)
      Wcześniej w ogóle miałam zablokowane komentarze, bo złapał mnie podły humor i w ogóle, ale powoli mi przechodzi :)
      Notki planuje dawać z pojedynczymi szablonami, żeby było tu więcej życia. Posty raz na tydzień to tyci mało :)

      Usuń
  4. Och, troszkę tyłów mi się zrobiło :"0 Ale cóż, ważne, że jestem, no nie? :"D
    Szablon bardzo mi się podoba, choć osobiście zawsze wolę jaśniejsze barwy, sama w sumie nie wiem dlaczego - jakoś zawsze tak wychodzi! I nie przepadam za zielonym, tym bardziej jaskrawym, dlatego to dla mnie dość spory minus, choć wydaje mi się z deka, że bez niego byłoby troszkę zbyt monotonnie. Tylko już nie zwracając uwagi na te jedną kwestię, bardzo podoba mi się nagłówek. Jest zniewalający! Tak dużo się na nim dzieje, że aż miło popatrzeć ♥ Ta uliczka, smoki, Graup, ręce, zakapturzone postacie, ogień... No nic tylko patrzeć! :"D Nie do końca jestem pewna jaka jest tematyka (poza tym, że jest to HP), ale mam nadzieje, że kiedyś trafię na ów bloga i się dowiem, o!
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń