g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

28.03.2016

Szablon "Beast"

4. Beast by SzablonyJillPróbuję budować w sobie systematyczność. Codziennie wchodzić na bloga, otwierać photoshopa i coś działać. Dzisiaj zmieniłam szablon główny na jaśniejszy. Jest prosty i delikatny, mi osobiście się podoba. Powstał przypadkiem. Miałam zrobić coś zupełnie innego, ale mam nowego laptopa i wielką pustkę na dysku. Znalazłam ładne zdjęcie, dodałam napis i prawie gotowe :) Szybka i łatwa praca.
Przyjęłam kilka próśb o szablon, więc mam troszkę pracy przed sobą. Staram się jednak postępować mądrzej niż kiedyś i brać tylko te zamówienia, które sprawią mi radość. Nie ma co się męczyć i roić rzeczy, które mnie nie cieszą. Żadna ze stron nie będzie wtedy zadowolona ze współpracy.
Powyższy szablon powstał kilka miesięcy temu na mojego innego bloga. Uwielbiam ogień, w tej grafice to on przyciąga najwięcej uwagi. 


6 komentarzy:

  1. Naprawdę świetny szablon *V* Miło słyszeć, że do 'nas' wróciłaś i Zaczarowane Szablony będą dalej egzystować <3 Czekam w takim razie na więcej postów, w których pokażesz swoje cudne dzieła :'D A jeden z idealnych przykładów to obecny wygląd ZS QUQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z szablonu głównego też jestem zadowolona, dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Oh, widziałam ten szablon na Twoim poprzednim blogu i od tego czasu czekam tylko na okazję, żeby go użyć. Niestety, mój pomysł na takie opowiadanie utknął na piątym rozdziale. ;_; Ale praca jest cudowna i z pewnością znajdzie wielu nabywców. Można wiedzieć, jaka czcionka jest w tytule gadżetów?
    Szablon główny również jest cudowny, choć ja bym dodała jakiś delikatny pattern w tle.

    Tak z ciekawości, teraz będziesz prowadziła ZS sama, z kimś ze starej ekipy czy szukasz kogoś nowego?
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czcionka to bodajże "Mountains of Christmas", ale głowy nie dam, za często jej nie używam :)
      Nie chce już z nikim prowadzić bloga.

      Usuń
  3. ZACZAROWANE! JILL! BOŻE, JAK JA SIĘ CIESZĘ, ŻE TO ZNOWU WRACA! Choćbyś miała dodawać notki co trzy miesiące, to i tak cieszę się jak diabli <3 I ten nowy szablon... Może pamiętasz, że nie przepadam za minimalizmem, ale ostatnio zaczęłam się do niego chyba przekonywać xD patrz, po ilu latach dopiero! Ale nawet gdybym dalej była cięta na minimalizm, to to przepiękne zdjęcie przemawia do mnie całej - mgła, góry, zachód słońca (jakby się uparł, to może i wschód) i ogólnie jest miło i przyjemnie. Co do tej systematyczności, to aż zazdroszczę - chciałabym mieć tak z pisaniem opowiadań i rozwiązywaniem testów na prawo jazdy :/ Niestety, jakoś nie idzie, zwłaszcza że teraz święta i człowiek zupełnie się rozleniwił :/
    Co do samego szablonu, często natrafiam na to zdjęcie, w sensie tej ognistej babki :D Ale jest śliczne, więc absolutnie nie ma co się dziwić. Bardzo miła kolorystyka, bo takie brązy ogólnie mają związek z ogniem i ogólnie to ciepłe barwy, ale jednocześnie nie mamy tu wszędzie wściekłej czerwieni. Więc wszystko jest takie wyważone. No i JEDEN CYTAT! WRESZCIE! Ostatnio była cała plaga milionów kawałków tekstu na jednym nagłówku, co doprowadzało mnie do szału, bo gdyby to poszło jeszcze troszkę do przodu, to zabrakłoby miejsca na zdjęcia, bo tekst zająłby całą przestrzeń >.< Jest fantastycznie - strasznie tęskniłam za twoimi szablonami. I za ZS. No nic, to idę komentować dalej, bo skoro blog już otwarty, to trzeba nadrobić te drobne zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kłopot w tym, że nie mam tej systematyczności :P Ale powoli staram się ją budować, krok po kroczku i jakieś tam efekty z tego są. Grunt to pokonać lenistwo i zrobić co trzeba :P
    Cytaty są fajne. Zwłaszcza takie o złu. i w ogóle :D Czasem, jak czytam jakiś fajny cytat to momentalnie weny dostaje :)

    OdpowiedzUsuń