g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

29.03.2016

Szablon "The boy who had no choice"

3. The boy who had no choice by SzablonyJillDziś dodaję post w ostatniej chwili. Niedawno wróciłam do Lublina, rozpakowałam się, a za chwilę muszę pędzić do pracy. Lubię to miasto, ale nigdy nie będę czuła się tu jak w domu. Kiedyś nie pomyślałabym, że wyląduje w tym miejscu. Życie lubi nas zaskakiwać :)
Mam dla Was poprzedni szablon główny. Najbardziej podobają mi się w nim napisy, są po prostu takie draconskie ;) 
Jeśli ktoś jeszcze chciałby zamówić szablon to musi się nastawić, że będzie musiał troszkę na niego poczekać. Jutro postaram się wstawić kolejkę, abyście wiedzieli na jakim mniej więcej etapie jestem. Nie bądźcie na mnie źli, że dzisiaj nikomu jeszcze nie odpisałam, ale sami widzicie - obowiązki wzywają. Mimo to zaraz po pracy wezmę się do roboty - naprawdę chcę, żeby to wszystko wypaliło. 
Jestem zapaloną książkoholiczką - co myślicie o recenzjach z dwoma, trzeba szablonami do danej książki? Mogłabym łączyć dwie moje pasje. Dajcie znać, co myślicie :)

11 komentarzy:

  1. Szablon bardzo mi się podoba :) Od razu dał mi wenę do pisania rozdziału na bloga. Czekam na twoją następną notkę.
    Pozdrawiam
    Clairy Blue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Mam dwa pytania. Jedno: cóż to za ignorancja i brak odpowiedzi na moje komentarze? :c Drugie: Gdzie pracujesz? Albo raczej jako kto?
    No właśnie tak patrzę na szablon i wydawało mi się, że już gdzieś go widziałam no i właśnie zagadka się rozwiązała. Bo fakt faktem, jak ZS umierało, to tu nie zaglądałam. Potem dowiedziałam się o tej aferze i zajrzałam - wówczas tam był ten szablon. Wczoraj już był aktualny no i... No i tyle.
    Meh, żebym ja wiedziała, to bym u ciebie pewien drobiazg zamówiła, bo akurat szablonu potrzebuję na nowy blog. Potterowski! Ale już mam. Mniejsza.
    Recenzje książek i szablony? BOŻE, ALEŻ TO BYŁOBY PRZEEPICKIE! Na to chyba jeszcze nikt nie wpadł, ale ostrzegam cię - będziesz miała przy tym masę roboty, bo to pomysł na tyle dobry, że od razu się przyjmie i zaraz zwali się masa ludzi ze swoimi propozycjami :D A że ja też zapalona książkoholiczka, dokładnie jak ty, to i pewnie ja bym jakieś ciekawe książeczki znalazła. Niemniej pomysł epicki <3
    A szablon faktycznie cudowny <3 No i znowu Draco :3 Jak już wspomniałam, polubiłam go dopiero przy szóstce o.o Btw nie to, że się czepiam, ale czyż jedno z tych zdjęć nie zostało użyte w poprzednim szablonie? Oczywiście mnie tam to lotto, bo zdjęcie na tyle dobre, że może być użyte wszędzie. Tak czy siak cudowna kolorystyka + faktycznie w cholerę pasujący cytat. Ojej, i jednak podzielone na dwa. Cóż, dwa lepsze niż trzy, ale i tak wolę, jak ten cytat trzyma się w jednym miejscu. No i karty na samej górze <3333 Absolutnie przepadam za tym zabiegiem, choć nie jestem w stanie powiedzieć, dlaczego tak się dzieje. Ale nie ma co, nagłówek oczarowuje *____*
    Hmmm... Tak mi teraz przyszło do głowy... Może i mnie masz za złe, że... hm, no nie wiem, że trzymałam się z ekipą, która tak paskudnie cię potraktowała...? Bo jeśli tak, to naprawdę nie miałam pojęcia i podobnie jak reszta myślałam, że poczułaś potrzebę odłączenia się na jakiś czas od tego wszystkiego. Meh, nie wiem sama. Tak czy siak czekam na kolejną notkę i pozdrawiam! ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpisałam, bo nie miałam czasu. teraz siedzę i po cichaczu odpisuje, żeby nikt nie widział :P Wiesz co, pracuję na recepcji w klubie fitness plus dorabiam sobie zleceniami graficznymi. Szczerze mówiąc wolałam jednak do szkoły chodzić, to były czasy ;)
      Lubię książki, lubię szablony, więc czemu by tego nie połączyć? Chociaż narazie się z tym wstrzymam, lepiej nie brać za dużo na siebie, bo potem człowiek nie ogarnia.
      Zdjęcie faktycznie było w dwóch szablonach, robiłam je na szybko i jakoś mi tak podpasowało :)
      To o co pytasz to już zupełnie inna historia. To nie byli wszyscy tylko jedna osoba. Ale nie ważne, zostawiam to za sobą. Grunt, że ktoś oddał mi uprawnienia do większości zs. Może kiedyś nawet zostanę przyjęta do grupy zs na fb :D

      Usuń
  3. No tak, dziwna sytuacja i faktycznie lepiej zostawić ją za sobą.
    Woooow, to aż tak dobrze idzie, że dorabiasz nawet na swojej grafice? :O Jestem pod wrażeniem! A recepcja to chyba całkiem miła praca, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z grafiki nie mam dużych pieniędzy. Tylko sobie tym dorabiam, więc wiesz :) A recepcje bardzo sobie chwalę, przede wszystkim kontakt z drugim człowiekiem. Jak jestem sama to trochę świra dostaje :P

      Usuń
  4. Cześć :)
    Śledziłam Twojego prywatnego bloga i DA, choć nie komentowałam. Twój powrót niewątpliwie mnie zaskoczył, ale cieszę się, że dalej tworzysz i mam nadzieję, że będziemy mogli jeszcze długo oglądać Twoje prace.
    Nowy szablon bardzo dobry, choć ja zamiast zmniejszać szerokość daty stworzyłabym datę kalendarzową w kółku ;)

    dawny Mag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i masz racje, spróbuję tak zrobić następnym razem, zobaczymy, jak wyjdzie :)

      Usuń
  5. Jestem zdziwiona. Jestem bardzo zdziwiona. Co tu się stało. Pogubiłam myśli w tym chaosie. Mimo wszystko mam nadzieję, ze po tym wszystkim nie stracisz energii i będziesz kontynuować. Pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję jakby ta czerwień w nagłówku była w nie tych miejscach, co powinna. Ponownie nie wiem od czego to zależy i dlaczego tak się dzieje, ale jakoś tak... Męczy mnie to X'D Może to przez moją miłość do symetrii, chociaż nigdy nie dawała ona się we znaki w szablonach :"0 Bardzo podoba mi się te umiejscowienie kart. No i oczywiście ten nagłówek owiany tajemnicą (pomińmy tę czerwień, o niej było u góry ;-;). Najbardziej podobają mi się w nim te kolumny i świeczniki ♥
    Trzymaj się, Jill! Pozdrowionka! <3

    OdpowiedzUsuń