g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

31.03.2016

Szablon "Umówisz się ze mną, Evans?"

Lily i James by SzablonyJillJak dobrze mieć dzień wolny! Można nic nie robić, nic nie robić i jeszcze raz nic nie robić! ;) Szkoda mi jedynie, że pogoda dziś nie dopisała, ale przecież nie można mieć wszystkiego.
Dwa razy więcej czasu niż na grafikę poświęciłam na szukanie dodatków. Jak tylko chciałam użyć czegoś konkretnego to zawsze okazywało się, że akurat tego nie przeniosłam z mojego starego laptopa. Potem użerałam się z kodami. Wstawiałam, modyfikowałam, usuwałam, a potem znowu wracałam do poprzedniej wersji. W końcu się poddałam i zostawiłam, jak jest, bo z każdą zmianą tylko pogarszałam. Ciężko było ;)

12 komentarzy:

  1. I love Aaron as young John Lennon *3* Btw. Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon bardzo mi się podoba :) Lily i James to jedyna ulubiona kanoniczna para w HP. Czekam na następną notkę.
    Pozdrawiam,
    Clairy Blue.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy to kwestia podglądu, ale nie podoba mi się. Raz, że zupełnie nie moja kolorystyka, dwa poza nagłówkiem w sumie nic nie widać - ani jak wyglądają gadżety, ani jak post, ani jak komentarze, a szkoda, bo zrobienie nagłówka to jedno, ale kody dopełniają całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za opinie :) jestem słaba w kodach, w ogóle mi nie wychodzą i w tym szablonie za bardzo nie ma czego oglądać :( ale myślę, ze za jakiś czas, jak poćwiczę, będzie lepiej :)

      Usuń
    2. Jest wiele stron, z których możesz korzystać nawet będąc nogą z kodów, bo oferują gotowce, a przy okazji nauczyć się jak co działa, co znowu nie jest tak trudne, a z pewnością przydatne, jeśli chcesz wiązać swoją pasję z pracą i na tym zarabiać ;)
      Z dobrych kodowych stronek polecam Graphical Thoughts i MRUwisko ;)

      Usuń
    3. Tego drugiego nie znałam, ale na pierwszy rzut oka wydaje sie genialny. *.*

      Usuń
    4. Tego trochę w internecie jest, korzystam też często z zagranicznych stron skupiających się na blogspocie i jego modyfikacjach, ale z okolicznych GT i MRUwisko to chwilowo najlepsze, działające instruktażowe blogi. Jest jeszcze Tajemniczy Ogród, który - choć nieaktywny - zawiera wiele cennych informacji (np. selektory), a także Instruktażowo, projekt Wioski. Można tam też znaleźć trochę fajnych instrukcji i rozwiązań.

      Usuń
  4. Cześć! Bardzo Ci dziękuję za szablon, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Meh, dzień wolny, mówisz? Ja też niby teraz samo wolne, ale, w mordę kopaną, we wtorek mam zajęcia od 10 do 19, w środę to samo, w czwartek też i tylko w piątek od 12 do 16 o.o A co do pogody, u mnie też nie dopisuje - cały czas świeci cholerne słońce :///// Ale ten szablon... matko boska!!! <33333 Zacznijmy od tego, że kocham erę Huncwotów, to raz. Dwa, że nie ma mowy, by wyobrażano te postacie jako innych aktorów niż Taylor-Johnson, Barnes i Garfield (bo Glizdogona oczywiście nie liczę). A że najbardziej lubię właśnie Jamesa, to owwwww <3333 Tylko Lily w ogóle nie lubię ani jako postaci, ani jako tej aktorki i w tej roli wolałam zawsze rudą Elle Fanning. Co by jednak nie było, szablon przepiękny <333 I taki, w mordę kopaną, trochę wiosenny, bo dużo tu zieleni. I ten cyyytat <3 Czyj? Nie no, jestem absolutnie zachwycon :3
    Ok, idę komentować dalej, bo jeszcze jeden szablon mi został.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, w sumie jak się zastanowić to masz mniej wolnego ode mnie. Pocieszająca myśl, wiesz? :P Od razu jakoś mi weselej :D
      Nie wiem co jest z tą Lily, ale ja też za nią nie przepadam :/ Wydaje mi się, że ma jakieś drugie, wredne oblicze :P

      Usuń
    2. Kto jest pocieszony, ten jest pocieszony, w mordę kopaną ;-; XDD
      Bo ona ma drugie wredne oblicze! I pierwsze wredne pewnie też. Nie no, ogólnie za postacią nie przepadam, ale ta aktorka wybitnie mnie drażni. Bo wygląda jak taka typowa księżniczka z zadartym nosem. Książkową Lily zawsze sobie kojarzyłam jako uporządkowaną, skromną, dobrą uczennicę, którą po prostu raziło tak debilne zachowanie Jamesa, co było w sumie oczywiste. A to to... to takie wredne jest. Na miejscu Jamesa w końcu stwierdziłabym, że pierdzielę takie rzeczy XD

      Usuń