g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

26.03.2016

Co teraz?

Przez ostatnie miesiące pracowałam graficznie. Co prawda nie robiłam szablonów, ale inne rzeczy - plakaty, ulotki, wizytówki. Przyznaję, że to dwa różne światy. Musiałam nauczyć się lepiej komponować stocki, przestać nadużywać koloryzacji i częściej stawiać na prostotę. Pierwsze kilka tygodni to była nieustanna walka z moimi nawykami. W końcu jak tu dodać latarnie i schody do ulotki o klubie fitness.
Czy ruszyłam do przodu? Nauczyłam się czegoś nowego, ale nie sądzę, by moje szablony na tym zyskały.
Wyciszam się. Odcinam. Nic nie mówię, niczego nie zakładam. Kilka staroci schowałam, coś tam dodałam. Zobaczymy. Jak ktoś jeszcze chciałby pobrać coś z moich starych prac, ale ona nie działa, to naprawię. Póki mam wenę to mogę też coś wykonać.
30 maja wszystko się zmieni. Tik tok.

 

1 komentarz:

  1. QUANTUM BINARY SIGNALS

    Get professional trading signals delivered to your cell phone every day.

    Follow our signals right now & make up to 270% a day.

    OdpowiedzUsuń