g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

25.03.2016

Nie ma nic

Żyje. Pracuje. W międzyczasie ktoś usuwa mi dostęp do bloga. Tak po prostu. Chociaż nawalałabym tysiąc razy nikt nie ma prawa tak po prostu mnie skasować. Jakby 1.5 roku mojej pracy było błahostką. Zabolało. 
Tyle się zmieniło. Jak ogarnąć te wszystkie zmiany na blogspocie?
MolePuma@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz