g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

01.04.2016

Szablon "Anioł"

Aniol by SzablonyJill Z dzisiejszego szablonu jestem zadowolona, mam nadzieję, że wy również. Postarałam się też trochę więcej pokombinować z kodami, żeby nie było tak ubogo jak ostatnim razem. Efekt oceńcie sami :) 

23 komentarze:

  1. Jaki piękny szablon :) Bardzo mi się podoba :) I dziękuje za komentarz nad moją miniaturką :)
    Pozdrawiam i życzę weny.
    Clairy Blue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę zaglądała częściej, bo miniaturka totalnie w moim stylu. Masz talent :)

      Usuń
    2. Nie mam talentu. Może raz mi wyjdzie.
      Pozdrawiam,
      Clairy Blue.

      Usuń
    3. Haha ok, zobaczymy po kolejnym poście ;)

      Usuń
  2. O, w końcu znalazłam czas na komentarz :) Twój powrót (jak i samych Zaczarowanych Szablonów) był dla mnie dużym zaskoczeniem, nie mniej bardzo się z tego cieszę ^^
    Dzisiejszy szablon baaardzo mi się podoba! Świetna grafika i CSS :> Nie podoba mi się jedynie kolorystyka, ale to kwestia gustu :) No i podgląd mógłby być większy XD
    Pozdrawiam cieplutko <3
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie kolorystyka podobała się najbardziej :P Aby powiększyć wystarczy kliknąć na miniaturkę, pojawia się wtedy w skali 1:1 :)

      Usuń
    2. Chodziło mi o to, że mógłby pokazywać więcej szablonu :>

      Usuń
    3. Ah, w tym sensie! ;) Kolejnym razem postaram się zrobić lepszy screen :)

      Usuń
  3. Praca bardzo ładna. Podoba mi się ogromnie kolorystyka i te skrzydła wyglądają mimo wszystko realistycznie. A cytat bardzo pasujący do całego szablonu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szablon - idealnie pasowałby do mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie szablony są ogólno dostępne. Jeśli chcesz to bierz :)

      Usuń
  5. Cudo!
    W ogóle ten nagłówek podoba mi się najbardziej. Kolorystyka również. :D
    Jednak chyba tylko nie przepadam tutaj za układem, ale każdy ma swój gust co do tego :D
    Szacun, masz talent. ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko trafić w gusta, jednym podoba się kolorystyka, innym nie, ale mam nadzieję, że ogólne wrażenie jest ok :)

      Usuń
  6. Kombinowanie z kodami zawsze spoko, zwłaszcza że uwielbiam się nimi bawić na blogach XDDD I faktycznie, te podstrony są ładniutkie, w sensie te po boku - bardzo ładnie to wygląda. Kim jest ta anielica? To jakaś aktorka czy inna cholera? A może randomowa dziewucha? Heh, te motywy lamp gdzieś w tle zawsze mi się podobały xd I fajny pomysł na pokazywanie ilości komentarzy: to wygodniejsze niż komentarze na dole. Tak czy siak ładniutki szablonik c:
    No nic, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta aktorka to Crystal Reed, grała w Teen Wolfie :v

      Usuń
    2. Dokładie, Thais już odpowiedziała na twoje pytanie :)
      btw. dziękuję za wszystko twoje komentarze. To bardzo budujące.

      Usuń
  7. Ładne, ale mam pytanko. Możesz jeszcze raz zrobić mi wysuwany chat?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejciu, śliczne <3 I pomysł, i wykonanie. Najlepszy szablon od Twojego powrotu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)

      Usuń