g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

02.04.2016

Szablon "Różne światy"

2. Rozne swiaty by SzablonyJillPracowity dzień za mna. Dziś w moim klubie była organizowana zbiórka charatatywna dla chorych ludzi. Szczerze mówiąc nigdy zbytnio nie angażowałam się w takie rzeczy, ale jak zobaczyłam dorosłe osoby, które były totalnie niesamodzielne, to jakos smutno mi się zrobiło. Trzeba doceniać to, co się ma.
Dzisiejszy szablon z jednego z moich poprzednich blogów. Reszte wieczoru spędzę z kawką, przed tv z moją drugą połową. I niech mi ktoś powie, że to zły plan ;)

6 komentarzy:

  1. Szablon oczywiście bardzo mi się podoba. Czekam na następną notkę
    Pozdrawiam,
    Clairy Blue.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szablon.
    Kolorystyka *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię znowu widzieć! A raczej twoje prace - jak zawsze pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A cóż to za klub, hę? ;> Ja wczoraj kręciłam się po teoriach na prawo jazdy, meh meh ;-; XD A dzisiaj wolne, ale cóż mi z tego, jak potem cały tydzień od 10 do 19? :c Tak czy siak ten szbalonik taki... łagodny mi przychodzi na myśli. Ładny jest ten niebiecki, taki uspakajający. Btw postaci na szablonie zdawały mi się w pierwszej chwili Johnem Travoltą i Evannę Lynch. Nie pytaj czemu, tak po prostu jest XD Ow, i motyw lamp - serio bardzo go lubię. Jest super, w sumie to jak zwykle, bo słabego szablonu jeszcze tu nie znalazłam. Czekam na kolejne notki i pozdrawiam ciepło! ^ ^

    OdpowiedzUsuń